Maar dan heb je wel meteen je antwoord... En als je nood hoog isquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Zwitsalletje het volgende:
Haha bedankt voor jullie moeite''Steeds als ik'' zou ook kunnen zijn ''Eens was ik'' o.i.d.
Haha ik maak het jullie niet gemakkelijk.
Het refrein is steeds maar 1 zin. Ik noem een voorbeeld van hoe die zou kunnen lopen.
''Eens was ik een vreemdeling, oo ie oo, OOOEH IIE OOOEEHH'' dus 2x dat
Maar dat zouden dus ook andere woorden kunnen zijn. Dit is echt wel een bekend nummer mensen
Haha, nee dat is hem ook niet, en skunk is m ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk 'Ik dans dus ik besta' van het Goede Doel
Telefoon ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Haha, nee dat is hem ook niet, en skunk is m ook niet.
Ik ben er zonet achter gekomen dat ik geen microfoon op mijn laptop heb. En ik heb ook nergens een koptelefoon of iets dergelijks.Oke ik geef het op
Origineel :quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef kelderfantoom het volgende:
Joow mensen. Ik heb een vraag.
Hoe heet dit nummer: http://isleoftune.com/?id=951 ?
Ik wil het weten
Hee, heel erg bedankt voor de snelle reactie!!!quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Hee, heel erg bedankt voor de snelle reactie!!!
[zeikmodus]quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Het origineel is van David Whittaker en heet Stardust.
Het nummer is gebruikt voor de Commodore 64 game Lazy Jones.
Florian Senfter (Zombie Nation) heeft het nummer gesampled.
[/zeikmodus]
quote:
Cool, die check ik dan ook evenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
[zeikmodus]
Het origineel is van David Whittaker en heet Stardust.
Het nummer is gebruikt voor de Commodore 64 game Lazy Jones.
Florian Senfter (Zombie Nation) heeft het nummer gesampled.
[/zeikmodus]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Het doet wel een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gitaar deuntje van Darkness' I believe in a thing called love. zou zijn gejat van een andere band. Welke band en welk nummer dan?
niemand!??quote:
Ik was wel even Lasgo's discografie aan het doorspitten, maar daar vond ik niks tussen wat op Bromance / Seek Bromance leekquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef Woutjeh het volgende:
Heb het nummer nu gevonden, het was toch Basto - Gregory's Theme.
Mocht het zo zijn dat er iemand aan het zoeken was, dan bedankt voor de moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |