Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Wel "mijn" tijd, maar ik ben het niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb um erop gezet
pm van een onbekende- surpriseshow op dinsdag van half 9 tot 11, ik draai niet.. de dj die draait heeft al eerder gedraait op internet en heeft de gegevens
joa die fokker ken ik dus niet die pmde maar hij of zij zei dat diegene het niet was.. dus via via een pm sturenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel "mijn" tijd, maar ik ben het niet!
Ik denk stiekem dat het een ONZ DJ van het eerste uur is die nog iets leuks wil doen. Gewoon 1 keer ofzo. Dus mijn vermoedens zijn koelkast of Monopoly.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa die fokker ken ik dus niet die pmde maar hij of zij zei dat diegene het niet was.. dus via via een pm sturennja ik gokte het er maar gewoon op en heb t erop gezet.. nu maar hopen dat t een beetje een leuk iemand is
ga me echt doodlachen als t koelkast is
idd erg zacht ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
wat een zachte kwaliteit trouwens
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef ToT het volgende:
Gofferdomme!Die meid kan de Play button niet vinden!
late reactie op ToT zijn gezang?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik tune in en mijn glas ontploft hier naast me
Lolwut?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik tune in en mijn glas ontploft hier naast me
werkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen, ik ga even actief aan het werk. Ik zie jullie geschriften later weer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
Weet je zeker dat die "r" in dat woord thuis hoort?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan wakker gebeld worden door Knetter!
Ja mijn chinese chickie is aan het luisteren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah we have an english deejay
Doe je dat buiten? of moet je via de deur ergens naar een ander gebouw?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Net zoiets als fok!ken maar dan voor werk en met een vervelende druk elke dag.
je vriendinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn chinese chickie is aan het luisteren!
Latersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
Middagquote:
Je hebt meisjes dichterbij huis he ToTquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Online vriendin.Nog niet IRL ontmoet, maar dat zijn we dit jaar wel van plan.
Moet je ze wel tegenkomen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je hebt meisjes dichterbij huis he ToT
Kun je gelijk chinees leren, wordt toch de nieuwe wereldtaal he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Online vriendin.Nog niet IRL ontmoet, maar dat zijn we dit jaar wel van plan.
Sure!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je gelijk chinees leren, wordt toch de nieuwe wereldtaal he.
Kan ik nog nummers aanvragen/doorgeven?
hihi, speciaal mijn lieve stem opgezet voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als je dan nog geen Odol had krijg je m wel spontaan.
internetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ze wel tegenkomen!
Ik heb er eentje in Thailand gehad en eentje in Tanzania!
Jezus ToT! een avondje bios wordt dat wel erg duur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ze wel tegenkomen!
Ik heb er eentje in Thailand gehad en eentje in Tanzania!
Gewoon wat lieve nummertjes draaien als Prince met most beautiful girl in the world.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je anders voordoen voor een meisje
gewoon draaien wat je anders ook zou doen
Hehehe die vind ik niet echt super!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet de David Bowie versie hiervan draaien
Ik vind de Nirvana versie ook mooierquote:
vooral in Den haag en andere kansenwijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Buitenlandse meiden/jongens... dat gaat gewoon bijna altijd mis
Heb je ook een boze stem dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi, speciaal mijn lieve stem opgezet voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je ook een boze stam dan?Grote boze stam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
conclusie: Nederlandse meiden spelen allemaal not to get!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je ook een boze stem dan?Joa ik kan ook heul boos klinken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa ik kan ook heul boos klinken..Oh nou hopen dat ik dat nooit mee maak dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet ik uitleggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waar idd.. Knetter leg het eens uit.
wij zijn heul niet moeilijk, kerels moeten het gewoon beter aanpakkenquote:
Ja lach er maar om...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het zit ook heel de tijd in me hoofd en gaat er nietuitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jou sig lees ik elke keer![]()
Dit doe ik dus totaal niet. Veel vrouwen zijn gewoon super oppervlakkig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn heul niet moeilijk, kerels moeten het gewoon beter aanpakken
minder plat en bot, en meer lief doen.
Wel een eigen mening hebben, maar ons heul af en toe ook gelijk geven.
En een meisje versieren zoals het hoort, en niet met de woorden: eerst pizza en dan neuken? of lus je geen pizza
westen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit doe ik dus totaal niet. Veel vrouwen zijn gewoon super oppervlakkig.![]()
37.000 Gquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het zit ook heel de tijd in me hoofd en gaat er nietuit
Dat is zo een gelul!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn heul niet moeilijk, kerels moeten het gewoon beter aanpakken
minder plat en bot, en meer lief doen.
Wel een eigen mening hebben, maar ons heul af en toe ook gelijk geven.
En een meisje versieren zoals het hoort, en niet met de woorden: eerst pizza en dan neuken? of lus je geen pizza
1tje die er tussen in zit, die wel tegen gas geeft... maar ook lief kan zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is zo een gelul!Ik krijg juist altijd te horen dat ik te lief ben...
![]()
![]()
Wat willen ze nou? Een lul die ze uitscheld of een lieve vent die zorgzaam is ed...![]()
Precies en t draait ze allemaal om je portemoniks ipv de liefde.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit doe ik dus totaal niet. Veel vrouwen zijn gewoon super oppervlakkig.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb last van een opgeblazen gevoelMijn platte buik is even niet zo plat meer
Dat is het dus. Fuck it. Ik ga verhuizen... Nu begrijp ik dat wanneer ik in het buitenland ben alle meisjes 300x aardiger doen.quote:
kan wel meevallen als je je xbox al heel lang hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht aap, noot, mies
Sorry game-verslaafd
Ik had het vanmorgen alquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen alGelukkig heeft de warme drank wel geholpen
Warmte is goed voor 't buikje.
Wutt wat voor warm drankje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het vanmorgen alGelukkig heeft de warme drank wel geholpen
Warmte is goed voor 't buikje.
Kan ook lekker zijnquote:
Maar het is ook nog echt zo.. dat is zo jammer..quote:
De maatschappij is hier sowieso helemaal kapot.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar het is ook nog echt zo.. dat is zo jammer..
mentaliteit is zoooo totaal anders
Natuurlijkquote:
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom gaat hij telkens bufferen als je praat?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Natuurlijkgister nog een discussie over gehad met mijn ma.. die zei dat de jeugd van tegenwoordig niet meer weet wat muziek is.. BAM in your face mam
youtube.nl
Nee!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
* Schaamt zichquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als men deze niet kent.... Echt ga je schamen in dat geval.![]()
Nee hoor. Klinkt goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, hier niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?![]()
![]()
Stifmeister toch!Je imago is gedeukt nu....
Ik weet het eigenlijk niet. Ik merk wel dat de meiden in mijn klas die uit het westen komen, een stuk minder 'laid back' zijn, stresserig, arrogant zelfs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar het is ook nog echt zo.. dat is zo jammer..
mentaliteit is zoooo totaal anders
Je ziet het wel erg veel hier hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik merk wel dat de meiden in mijn klas die uit het westen komen, een stuk minder 'laid back' zijn, stresserig, arrogant zelfs.
Maar dat kan ook het type meisje zijn natuurlijk.
Ik let er nooit zo op, als ik in Amsterdam ben.quote:
niet alleen het type meisje helaas.. natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. maar de meerderheid wel.. zal ook wel moeten als je er daar een beetje tussen wilt passenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik merk wel dat de meiden in mijn klas die uit het westen komen, een stuk minder 'laid back' zijn, stresserig, arrogant zelfs.
Maar dat kan ook het type meisje zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fuuu! beter hierna mijn liedje!
Ik ben nu toe aan mijn derde xboxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan wel meevallen als je je xbox al heel lang hebt
ik heb in een jaar 5000+ G ..
Hehehe idd!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jazzkenners die house eentonig vinden
Ik kan er tussen passen als ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen het type meisje helaas.. natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. maar de meerderheid wel.. zal ook wel moeten als je er daar een beetje tussen wilt passen
ik wil ook wel een xdoos maar betalen voor online isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu toe aan mijn derde xboxDus ik ga al een tijdje mee
Wel 1,5 jaar Gears gespeeld, dus ik had een hogere score kunnen hebben
Dat is het warme drankje. Wat moet ik anders drinken?quote:
Gears of Warquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu toe aan mijn derde xboxDus ik ga al een tijdje mee
Wel 1,5 jaar Gears gespeeld, dus ik had een hogere score kunnen hebben
Ik kan sowieso al niet zo best met meiden op schietenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er tussen passen als ik dat zou willen.Maar ik heb gemerkt dat ze ook gewoon normaal doen als ik mezelf ben. Dus ik ben gewoon mezelf
Goed he
Ik krijg meestal niet eens de kans om te praten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet zo best met meiden op schietenzeg teveel wat ik denk
westerse meiden hebben vaak direct al een hekel aan me
Ik dacht even aan een wat warme mannen pap.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het warme drankje. Wat moet ik anders drinken?
Nu snap ik waarom je geen vriendin hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een wat warme mannen pap.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de rasmus? hadden die meer dan een liedje?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je geen vriendin hebt.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik ben voorzichtig met zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dit is onz he daar mag dat!
Zo ben ik niet irl.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een wat warme mannen pap.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
chinese vriendin luisterd niet meer?
Die 35 euro per jaar? Boeiendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik wil ook wel een xdoos maar betalen voor online is
Ik niet, gelukkig weten goede vrienden dat, nadeel is wel dat ik vaak onbewust kwets en bot benquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik ben voorzichtig met zeggen wat ik denk.
Die komt op het laatst!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo, je vergeet mijn verzoekjen
Ik kom uit omgeving Rotterdam, en ik merk het juist andersomquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik nog steeds.. uhmm in alle opzichtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik komt uit omgeving Rotterdam, en ik merk het juist andersom![]()
Ik ben erg direct.... overigens speelde ik vroeger liever met jongens dan met meisjes
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt op het laatst!Mijn chickie kan de stream weer horen en ik wil haar niet wegjagen!
010 FTW! :pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben erg direct.... overigens speelde ik vroeger liever met jongens dan met meisjes
En nu andersom?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb mijn externe harde schijf voor mijn computer er in gedaan, daar pakt hij zo 25 gig vandaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:28 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom zou ik een 250 gb harde schijf willen in mij xbox?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik nog steeds.. uhmm in alle opzichten
ik denk ook als een halve kerel, en kerels zijn gewoon makkelijker in de omgang.. imo
Dat heb ik dus totaal niet, ben wel redelijk een meisje meisje, alleen boersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
ook al zie ik eruit als een vrouw, ik hou teveel van mannendingen
En ze zijn idd makkelijker
Ik ga lekker voor 4 gig.. Als ik er ook een externe harde schijf aan kan hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb mijn externe harde schijf voor mijn computer er in gedaan, daar pakt hij zo 25 gig vandaan
Heb niet eesn een xbox harde schijf
maar kan dus ook geen original xbox spellen doen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet, ben wel redelijk een meisje meisje, alleen boers
lomp, bot, direct en nogal een schuine bek7 jaar horeca doet geen goed voor je vrouwen skillz
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
krijgen we nu within temptation?
heb nog 2 mooie plekken op mijn knieen van paar maand terug.. bam vol op mijn bek in amsterdamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me heel vrouwelijk kleden, maar ik sta net zo graag op het voetbalveld, inclusief de schaafwonden(staat ook heel charmant als ik een rokje aan heb
)
En ja ook ervaring in de HorecaIk deed altijd bruiloften, naja je kent het wel
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik moet zeggen dat je over het algemeen toch een redelijk neerslachtige muzieksmaak hebt ToT
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nog 2 mooie plekken op mijn knieen van paar maand terug.. bam vol op mijn bek in amsterdam
heb ook altijd schaafwonden enzo
Toedels!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er weg van tot morgen ofzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ciaoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
half 9quote:
Eet zequote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb 2 versies, en ik kies net de ene waar dat foutje in zit!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef ToT het volgende:
Wie is DJ Mystic ook al weer?K3'tje, dacht ik he?
Ok ik ga er weer inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dan blijf je er in totk3tjeh er is!
Puberdonsquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:06 schreef kdrietjeh het volgende:
Probleempjes met computer gehad. I'm ready.
Ah jammer man, maar succes!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben de komende week weinig online ivm met een tentamen donderdag
Succes inderdaad, je verdoet je tijd hier op het forum, leren jij!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben de komende week weinig online ivm met een tentamen donderdag
Nu nog aan het werk, vanavond studerenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Succes inderdaad, je verdoet je tijd hier op het forum, leren jij!
Joo mazzel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor
Tot vanavond
"Liefst een litertje of 7, als het kan"..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
"Meneer Driessen, met de bloedbank. Kunt U vandaag komen doneren? We hebben een tekort aan uw bloedgroep."
Waarom moet jij steeds midden in shows weg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:58 schreef kdrietjeh het volgende:
Kan iemand voor mij invallen? Ik moet helaas vertrekken.
ik moest ergens op tijd zijn en een collega stuurde me een verkeerde tram in gewoon blijven zitten zegt hij.quote:
Dit is de eerste keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds midden in shows weg?
Hmmm... Nee, niet echt. Laatst ook al een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer.
Ik heb een beter idee, ik kies gewoon een paar liedjes, en doe wat ik moet doen.
Dat was in het begin van mijn show.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee, niet echt. Laatst ook al een keer.
Nee, je bent al een keer eerder gestopt omdat je weg moest. Boeit ook niet verder. Het viel op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dat was in het begin van mijn show.Ik had moeite om het op te starten.
okequote:
Ik draai wel tot er een vrijwilliger wilt draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben afk. Regen jullie even DJ's tot 18.30? Ik kan Guppie wel evt in zn kom gooien als K3tje niet meer kan maar ik weet niet of ik voor 18.30 terug ben.
Is cool, ik had mezelf ook al aangeboden, maar dat kan later ook wel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil anders wel even na k3 een uurtje draaien anders
Al een vrijwilliger hiero.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil anders wel even na k3 een uurtje draaien anders
oke wie doet die Surprise Showquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is cool, ik had mezelf ook al aangeboden, maar dat kan later ook wel!
Da's een verrassing!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke wie doet die Surprise Show
okequote:
ja iedereen mag draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Mag iedereen draaien![]()
En is het moeilijk
Ook Nederlandstalige muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja iedereen mag draaien
is niet echt moeilijk
ja hoor wat voor muziek je ook maar wilt draaienquote:
Hmmzzz... eens over nadenken danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja hoor wat voor muziek je ook maar wilt draaien
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz... eens over nadenken dan
Ik ookquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik heb geen mic, is dat een probleem
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik heb geen mic, is dat een probleem
oke ik zit er als het goed is nu inquote:
je zou een keer kunnen oefenenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je ook oefenen enzo?
Wat heb ik nodig dan?
mag maar ik weet niet als ik ze hebquote:
ze zeggen (vrienden op xbox live) dat ik een lieve stem hebquote:
Ok thx.... vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
je zou een keer kunnen oefenen
je hebt een dj programma nodig bijvoorbeeld VDJ
Ga naar www.thepiratebay.org en zoek naar SAM broadcasting.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je ook oefenen enzo?
Wat heb ik nodig dan?
Wat voor liedjes draai je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
mag maar ik weet niet als ik ze heb
anders moet je het naar me sturen
ik ga er vanavond voor zittenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ga naar www.thepiratebay.org en zoek naar SAM broadcasting.
Zoek ook naar liedjes die je graag zou willen draaien.
Of anders download je via youtube met: http://www.video2mp3.net/
Als je SAM heb gedownload, kan ik je vertellen wat je verder moet doen.
vanallesquote:
ikquote:
Samquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
Maar het zou wel fijn zijn als er meer DJ's waren die een microfoon gebruikten!
Dat komt vanzelf denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
Ik heb een kutmic. En ben veel te blut om een goede te kopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |