quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de rasmus? hadden die meer dan een liedje?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je geen vriendin hebt.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik ben voorzichtig met zeggen wat ik denk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet zo best met meiden op schietenzeg teveel wat ik denk
westerse meiden hebben vaak direct al een hekel aan me
Zeg ik ook altijd...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dit is onz he daar mag dat!
Zo ben ik niet irl.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een wat warme mannen pap.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
chinese vriendin luisterd niet meer?
Die 35 euro per jaar? Boeiendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik wil ook wel een xdoos maar betalen voor online is
Ik niet, gelukkig weten goede vrienden dat, nadeel is wel dat ik vaak onbewust kwets en bot benquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik ben voorzichtig met zeggen wat ik denk.
Die komt op het laatst!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo, je vergeet mijn verzoekjen
Ik kom uit omgeving Rotterdam, en ik merk het juist andersomquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet zo best met meiden op schietenzeg teveel wat ik denk
westerse meiden hebben vaak direct al een hekel aan me
dat heb ik nog steeds.. uhmm in alle opzichtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik komt uit omgeving Rotterdam, en ik merk het juist andersom![]()
Ik ben erg direct.... overigens speelde ik vroeger liever met jongens dan met meisjes
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komt op het laatst!Mijn chickie kan de stream weer horen en ik wil haar niet wegjagen!
010 FTW! :pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben erg direct.... overigens speelde ik vroeger liever met jongens dan met meisjes
En nu andersom?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb mijn externe harde schijf voor mijn computer er in gedaan, daar pakt hij zo 25 gig vandaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:28 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom zou ik een 250 gb harde schijf willen in mij xbox?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik nog steeds.. uhmm in alle opzichten
ik denk ook als een halve kerel, en kerels zijn gewoon makkelijker in de omgang.. imo
Dat heb ik dus totaal niet, ben wel redelijk een meisje meisje, alleen boersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
ook al zie ik eruit als een vrouw, ik hou teveel van mannendingen
En ze zijn idd makkelijker
Ik ga lekker voor 4 gig.. Als ik er ook een externe harde schijf aan kan hangen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb mijn externe harde schijf voor mijn computer er in gedaan, daar pakt hij zo 25 gig vandaan
Heb niet eesn een xbox harde schijf
maar kan dus ook geen original xbox spellen doen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet, ben wel redelijk een meisje meisje, alleen boers
lomp, bot, direct en nogal een schuine bek7 jaar horeca doet geen goed voor je vrouwen skillz
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
krijgen we nu within temptation?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |