Je ziet het wel erg veel hier hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik merk wel dat de meiden in mijn klas die uit het westen komen, een stuk minder 'laid back' zijn, stresserig, arrogant zelfs.
Maar dat kan ook het type meisje zijn natuurlijk.
Ik let er nooit zo op, als ik in Amsterdam ben.quote:
niet alleen het type meisje helaas.. natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. maar de meerderheid wel.. zal ook wel moeten als je er daar een beetje tussen wilt passenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik merk wel dat de meiden in mijn klas die uit het westen komen, een stuk minder 'laid back' zijn, stresserig, arrogant zelfs.
Maar dat kan ook het type meisje zijn natuurlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fuuu! beter hierna mijn liedje!
Ik ben nu toe aan mijn derde xboxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan wel meevallen als je je xbox al heel lang hebt
ik heb in een jaar 5000+ G ..
Hehehe idd!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jazzkenners die house eentonig vinden
Ik kan er tussen passen als ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen het type meisje helaas.. natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.. maar de meerderheid wel.. zal ook wel moeten als je er daar een beetje tussen wilt passen
ik wil ook wel een xdoos maar betalen voor online isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu toe aan mijn derde xboxDus ik ga al een tijdje mee
Wel 1,5 jaar Gears gespeeld, dus ik had een hogere score kunnen hebben
Dat is het warme drankje. Wat moet ik anders drinken?quote:
Gears of Warquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu toe aan mijn derde xboxDus ik ga al een tijdje mee
Wel 1,5 jaar Gears gespeeld, dus ik had een hogere score kunnen hebben
Ik kan sowieso al niet zo best met meiden op schietenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er tussen passen als ik dat zou willen.Maar ik heb gemerkt dat ze ook gewoon normaal doen als ik mezelf ben. Dus ik ben gewoon mezelf
Goed he
Ik krijg meestal niet eens de kans om te praten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet zo best met meiden op schietenzeg teveel wat ik denk
westerse meiden hebben vaak direct al een hekel aan me
Ik dacht even aan een wat warme mannen pap.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het warme drankje. Wat moet ik anders drinken?
Nu snap ik waarom je geen vriendin hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een wat warme mannen pap.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |