Ik vind de Nirvana versie ook mooierquote:
vooral in Den haag en andere kansenwijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Buitenlandse meiden/jongens... dat gaat gewoon bijna altijd mis
Heb je ook een boze stem dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi, speciaal mijn lieve stem opgezet voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je ook een boze stam dan?Grote boze stam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
conclusie: Nederlandse meiden spelen allemaal not to get!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je ook een boze stem dan?Joa ik kan ook heul boos klinken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa ik kan ook heul boos klinken..Oh nou hopen dat ik dat nooit mee maak dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet ik uitleggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waar idd.. Knetter leg het eens uit.
wij zijn heul niet moeilijk, kerels moeten het gewoon beter aanpakkenquote:
Ja lach er maar om...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het zit ook heel de tijd in me hoofd en gaat er nietuitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jou sig lees ik elke keer![]()
Dit doe ik dus totaal niet. Veel vrouwen zijn gewoon super oppervlakkig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn heul niet moeilijk, kerels moeten het gewoon beter aanpakken
minder plat en bot, en meer lief doen.
Wel een eigen mening hebben, maar ons heul af en toe ook gelijk geven.
En een meisje versieren zoals het hoort, en niet met de woorden: eerst pizza en dan neuken? of lus je geen pizza
westen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit doe ik dus totaal niet. Veel vrouwen zijn gewoon super oppervlakkig.![]()
37.000 Gquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het zit ook heel de tijd in me hoofd en gaat er nietuit
Dat is zo een gelul!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij zijn heul niet moeilijk, kerels moeten het gewoon beter aanpakken
minder plat en bot, en meer lief doen.
Wel een eigen mening hebben, maar ons heul af en toe ook gelijk geven.
En een meisje versieren zoals het hoort, en niet met de woorden: eerst pizza en dan neuken? of lus je geen pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |