Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Wel "mijn" tijd, maar ik ben het niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb um erop gezet
pm van een onbekende- surpriseshow op dinsdag van half 9 tot 11, ik draai niet.. de dj die draait heeft al eerder gedraait op internet en heeft de gegevens
joa die fokker ken ik dus niet die pmde maar hij of zij zei dat diegene het niet was.. dus via via een pm sturenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel "mijn" tijd, maar ik ben het niet!
Ik denk stiekem dat het een ONZ DJ van het eerste uur is die nog iets leuks wil doen. Gewoon 1 keer ofzo. Dus mijn vermoedens zijn koelkast of Monopoly.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa die fokker ken ik dus niet die pmde maar hij of zij zei dat diegene het niet was.. dus via via een pm sturennja ik gokte het er maar gewoon op en heb t erop gezet.. nu maar hopen dat t een beetje een leuk iemand is
ga me echt doodlachen als t koelkast is
idd erg zacht ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
wat een zachte kwaliteit trouwens
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:46 schreef ToT het volgende:
Gofferdomme!Die meid kan de Play button niet vinden!
late reactie op ToT zijn gezang?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik tune in en mijn glas ontploft hier naast me
Lolwut?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik tune in en mijn glas ontploft hier naast me
werkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen, ik ga even actief aan het werk. Ik zie jullie geschriften later weer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
Weet je zeker dat die "r" in dat woord thuis hoort?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan wakker gebeld worden door Knetter!
Ja mijn chinese chickie is aan het luisteren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah we have an english deejay
Doe je dat buiten? of moet je via de deur ergens naar een ander gebouw?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Net zoiets als fok!ken maar dan voor werk en met een vervelende druk elke dag.
je vriendinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn chinese chickie is aan het luisteren!
Latersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef -Datdus- het volgende:
Middagquote:
Je hebt meisjes dichterbij huis he ToTquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Online vriendin.Nog niet IRL ontmoet, maar dat zijn we dit jaar wel van plan.
Moet je ze wel tegenkomen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je hebt meisjes dichterbij huis he ToT
Kun je gelijk chinees leren, wordt toch de nieuwe wereldtaal he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Online vriendin.Nog niet IRL ontmoet, maar dat zijn we dit jaar wel van plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |