Jullie weten niet waar jullie je welvaart aan te danken hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas voor een niet gering aantal mensen hier wel ja
Het topic hoeft dan ook niet dicht wat mij betreft. Ik geef enkel mijn kijk op zaken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is meer een filosofische discussie net als Bas Haring in zijn programma de stelling nam "Waarom schieten we zwervers niet gewoon dood".
Een walgelijke insinuatie, heb je werkelijk nooit meegedaan aan spelletjes in de trant van:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
interessant is te zien of die mensen die wel meedoen eerder rechts dan links zijn.
ik vrees rechts...
het hele idee van 'onschuldig' groepen mensen dood te wensen speelt in op een sluimerende a-sociale instelling..
mensen die meedoen aan zo'n spelletje wil ik niet in mijn vriendenkring hebben....
Natuurlijk nietquote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Zeeland het volgende:
Jammer, dat niemand wil participeren in die leuke topic. Ik bedoel. Volgens mij is het niet opgezet met slechte bedoelingen of dergelijke.
Nee, maar je kunt er wel een bevolkingsgroep mee kwetsen die het lezen of er anderszins lucht van krijgen. De reden waarom ik mijn bijdrage heb verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Zeeland het volgende:
Jammer, dat niemand wil participeren in die leuke topic. Ik bedoel. Volgens mij is het niet opgezet met slechte bedoelingen of dergelijke.
Jouw keuze is dus niet aan dit topic mee te doen. Dat vind ik prima, weet je zelf het rode kruisje te vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn keuze is iedereen laten leven.
Dat is ook prima maar het is niet te vergelijken met wat Bluesdude aanhaalt.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het topic hoeft dan ook niet dicht wat mij betreft. Ik geef enkel mijn kijk op zaken.
klopt... te veel rechtsen kunnen hun nette burgermanskleren uittrekken en vrijuit de smeerlap in hunzelf naar buiten laten.....quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Het verschil is dat 'linksen' wolven in schaapskleren zijn en rechtsen niet terugdeinzen voor dit soort gedachte-experimenten.
Ik hoop ook op een betere wereld. Neemt niet weg dat een bepaald type mens van mij geen achting hoeft te verwachten. TS trekt dit tot het extreme door, om het wat scherper te moeten stellen en tevens ook om ons tot zelfreflectie te dwingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Of rechtsen laten zich makkelijker zulke dingen aanpraten. En linksen hebben nog hoop op een betere wereld.
I get it. Toch moet je die dingen kunnen bespreken, zoals je ook overbevolking of eugenetica moet kunnen bespreken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt er wel een bevolkingsgroep mee kwetsen die het lezen of er anderszins lucht van krijgen. De reden waarom ik mijn bijdrage heb verwijderd.
Ik heb in deze gewoon dezelfde mening als KV: als het mij gevraagd zou worden zou ik weigeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw keuze is dus niet aan dit topic mee te doen. Dat vind ik prima, weet je zelf het rode kruisje te vinden?
Nee, dat werkt niet. In Sliders niet in ieder geval.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef timmmmm het volgende:
ik denk dat een samenleving met 10x meer vrouwen dan mannen ook wel goed zou draaien. Mannen enkel gebruikt als fokstieren, verder slechts 1 geslacht aan de macht. Kan natuurlijk ook de man zijn, maar dat is praktisch minder makkelijk haalbaar, voor nageslacht heb je natuurlijk minder mannen dan vrouwen nodig.
En mensen zoals jij snappen er dus niets van. Je poging om een andere groep als het kwaad af te schilderen heeft jammerlijk gefaald.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
klopt... te veel rechtsen kunnen hun nette burgermanskleren uittrekken en vrijuit de smeerlap in hunzelf naar buiten laten.....
linkse mensen eerder die hebben niet zo'n behoefte daartoe.. die zijn gewoon niet smeerlapperig..
maar ik wil wel af en toe meeredeneren in dit fascistisch spelletje...
jij gaat met de TS tegen de muur... reden: een groot gevaar voor miljoenen mensen....metjullie moordneigingen
Daar heb ik ook respect voor. Ik zal nog enkele suggesties doen:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt er wel een bevolkingsgroep mee kwetsen die het lezen of er anderszins lucht van krijgen. De reden waarom ik mijn bijdrage heb verwijderd.
die aflevering heb ik gemist, vertel, hoe ging het fout.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet. In Sliders niet in ieder geval.
Dat vindt ik ook wel een goede, maar moeten dat wel mensen zijn waar geen uitzicht meer voor is. Veel suicidalen komen er ook gewoon weer uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef Klaudias het volgende:
Maar goed, ik vind dus dat suïcidalen omgebracht mogen worden, als ik zou moeten kiezen.
Ze mogen zichzelf aanmelden om vermoord te worden.
Enige verschil is dat overbevolking echt een probleem vormt. Het zou helpen GS een reden zou geven voor massamoord. Moet de populatie worden beteugeld of ligt er een andere reden aan ten grondslag?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
I get it. Toch moet je die dingen kunnen bespreken, zoals je ook overbevolking of eugenetica moet kunnen bespreken.
Ook als dat zou betekenen dat iedereen in Nederland zou sterven?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb in deze gewoon dezelfde mening als KV: als het mij gevraagd zou worden zou ik weigeren.
Ongeacht de consequenties. En dat lijkt me wel degelijk een antwoord op de vraag
Overbevolking is prima te bespreken.. zonder iemand te minachtenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
I get it. Toch moet je die dingen kunnen bespreken, zoals je ook overbevolking of eugenetica moet kunnen bespreken.
Je weet dat de gevolgen dan kunnen zijn dat de persoon naast jouw kiest voor een groep met een veel grotere omvang? Veel meer leed dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb in deze gewoon dezelfde mening als KV: als het mij gevraagd zou worden zou ik weigeren.
Ongeacht de consequenties. En dat lijkt me wel degelijk een antwoord op de vraag
Ik zie juist die mietjes, die 100x zeggen dat ze dood willen, 2 paracetamolletjes nemen ter poging daartoe, en dan gaan huilen dat het niet gelukt is, graag stervenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat vindt ik ook wel een goede, maar moeten dat wel mensen zijn waar geen uitzicht meer voor is. Veel suicidalen komen er ook gewoon weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |