Helaas voor een niet gering aantal mensen hier wel jaquote:
Dan klik je niet.quote:
Okay, jouw bijdrage staat genoteerd: mensen die dit soort vragen stellen mogen doodquote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
hoe heet dat beroemde onderzoek ook al weer?
waar mensen opdracht kregen iemand pijn te doen met drukken op een knop..
sommige mensen bleven maar doorgaan met iemand pijn te doen,omdat het in het belang van het onderzoek is..
een minderheid stopte ermee..
ik stop met deze oefening in moordzucht
een uitzondering wil ik wel maken..
vermoord de TS...
Zeer terechte vergelijking.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
sommige mensen bleven maar doorgaan met iemand pijn te doen,omdat het in het belang van het onderzoek is..
vermoord de TS...
Duidelijk iets wat een maagd zegt.quote:
Maar eigenlijk pleit ik hier dus voor een simpele doodstraf.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:48 schreef waht het volgende:
En trouwens, nu ik er wat meer over nadenk: rechts- en links-extremisten, jihadisten.
Om de simpele reden dat ze de samenleving als geheel bedreigen.
Als ik dan toch een groep om moet leggen, doe ik dat ten nutte van de samenleving. Dat kan op economisch en sociaal vlak. Als iedereen meer geld heeft, is men meteen liever tegen elkaar. derhalve vind ik dat economische oplossingen te prefereren zijn boven sociale oplossingen. Maar het staat je vrij zelf een poging te wagen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas voor een niet gering aantal mensen hier wel ja
Dat klopt niet. De buurman moet dan eerst aangeven dat hij jouw klasse uit wilt roeien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wordt jij doodgeschoten en kiest je buurman welk deel van de Nederlandse populatie dood moet.
None taken, ik zei al bij voorbaat dat mensen hier aanstoot aan zouden kunnen nemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeer terechte vergelijking.
No offense, GS.
tuurlijk..... je bent een fascist in dit spel.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, jouw bijdrage staat genoteerd: mensen die dit soort vragen stellen mogen dood
Vind ik niet. Het is meer een filosofische discussie net als Bas Haring in zijn programma de stelling nam "Waarom schieten we zwervers niet gewoon dood".quote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeer terechte vergelijking.
No offense, GS.
Het verschil is dat 'linksen' wolven in schaapskleren zijn en rechtsen niet terugdeinzen voor dit soort gedachte-experimenten.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
interessant is te zien of die mensen die wel meedoen eerder rechts dan links zijn.
ik vrees rechts...
het hele idee van 'onschuldig' groepen mensen dood te wensen speelt in op een sluimerende a-sociale instelling..
mensen die meedoen aan zo'n spelletje wil ik niet in mijn vriendenkring hebben....
Zo bedoel ik het ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is meer een filosofische discussie net als Bas Haring in zijn programma de stelling nam "Waarom schieten we zwervers niet gewoon dood".
Dat was nog eens een goede sociale studie. En inderdaad vergelijkbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
vermoord de TS...
Totaal niet vergelijkbaar. "Oefening in moordzucht", je reinste nonsens.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was nog eens een goede sociale studie. En inderdaad vergelijkbaar
Mijn keuze is iedereen laten leven.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik dan toch een groep om moet leggen, doe ik dat ten nutte van de samenleving. Dat kan op economisch en sociaal vlak. Als iedereen meer geld heeft, is men meteen liever tegen elkaar. derhalve vind ik dat economische oplossingen te prefereren zijn boven sociale oplossingen. Maar het staat je vrij zelf een poging te wagen.
Of rechtsen laten zich makkelijker zulke dingen aanpraten. En linksen hebben nog hoop op een betere wereld.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Het verschil is dat 'linksen' wolven in schaapskleren zijn en rechtsen niet terugdeinzen voor dit soort gedachte-experimenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |