Ik zag pas geleden die documentaire van ze, lijkt me ook echt een ontzettend sympathieke gast.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
1 minuut bezig, nu al beste optreden van Pinkpop. Dave Grohl, held.
Wat zeur je danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef jeoff het volgende:
Foo Fighters spelen de komende dagen 3 keer bij mij in de buurt maar ik zie ze niet live![]()
Maar goed dat is dan ook deels mijn eigen schuld
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef Allrounder het volgende:
Ik denk dat Dagoduck al plat gestampt is.
ja waarom geen Gaslight Anthem, hoop dat ze nu het geluid wel goed hebben...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
Op Ned3 is nu Plain White T's met 'Hey There Delilah'. Dat lied heb ik echt zo vaak gehoord.
Ik vind het de ultieme apotheose.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trekt aardig nu over Landgraaf.
Echt ook de concentratie daar.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trekt aardig nu over Landgraaf.
die kerel heeft echt een verschrikkelijke stemquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
Op Ned3 is nu Plain White T's met 'Hey There Delilah'. Dat lied heb ik echt zo vaak gehoord.
Volgens mij zijn het de zomen van Simon & Gartfinkel.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
Staat inderdaad niet op de lijstquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Long road to ruin.Denk niet dat ze die spelen maar ik hoop het wel.
Hen wil ik ook nog zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja waarom geen Gaslight Anthem, hoop dat ze nu het geluid wel goed hebben...
Bij dit liedje vind ik het nog wel meevallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die kerel heeft echt een verschrikkelijke stem
Over een paar weken is het 15 jaar geleden dat ik ze voor het eerst zag. Paradiso, Placebo in het voorprogramma. Good times.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Jarno het volgende:
Shit zeg dit is de eerste keer (I know) dat ik de FF (semi) live zie maar wat een show.
Ik ook. Wat. Een. Energie.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Jarno het volgende:
Shit zeg dit is de eerste keer (I know) dat ik de FF (semi) live zie maar wat een show.
Die documentaire is een echte aanrader inderdaad!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden die documentaire van ze, lijkt me ook echt een ontzettend sympathieke gast.
In 2008 zag ik ze op Pinkpop, in ben geen megafan van FF of zo, maar verdorie wat een energie, dat ragde maar door en aan het eind was ik buiten adem. Fantastisch.
Placebo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Over een paar weken is het 15 jaar geleden dat ik ze voor het eerst zag. Paradiso, Placebo in het voorprogramma. Good times.
Inderdaad, hier ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Jarno het volgende:
Schitterend ja, ik heb het optreden helaas gemist omdat alles mis ging met kokenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Band of HorsesIk heb vandaag Infinite Arms gekocht.
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het de zomen van Simon & Gartfinkel.
De aanstekers gaan zo omhoog.
Ah dat is jammer.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend ja, ik heb het optreden helaas gemist omdat alles mis ging met koken
Pinkpop 2008quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer. Gelukkig speelden ze het wel in 2008 maar toen kende ik het nummer nog niet.
Yes, ik weet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Jarno het volgende:
Ik was altijd een beetje boos op FF omdat Nirvana zeg maar.
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ondanks al het gebash als het op 3FM wordt gedraaid inderdaad.
Inderdaad! Awesome!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ramt gewoon aan een stuk door in zinderende snelheid, als een goederentrein.
quote:
Volbeat heeft (nog) geen toestemming gegeven.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Volbeat heeft opgetreden, wel zo leuk om dat uit te zenden. Zal wel weer te hard zijn voor 3voor12.
Soulfly, Rammstein en Metallica zijn wel geweest. Dus dit zegt niet zoveel...quote:
Oh jammerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volbeat heeft (nog) geen toestemming gegeven.
Daar was ik ook bijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Over een paar weken is het 15 jaar geleden dat ik ze voor het eerst zag. Paradiso, Placebo in het voorprogramma. Good times.
Dat zijn meer bands die een bruggetje zijn tussen metal en 'normale' muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Soulfly, Rammstein en Metallica zijn wel geweest. Dus dit zegt niet zoveel...
Learning to flyquote:
Zolang je hem laat leven vind ik alles bestquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Felixa het volgende:
Oh man, de dingen die ik met Dave Grohl wil doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |