Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die duitsers toch, als je in 't engels tegen ze begint praten ze duits terug, probeer je duits te praten, gaan ze engels terugkleppen.
Echt he... ik vlieg zaterdag naar Berlijn om ze te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
1 minuut bezig, nu al beste optreden van Pinkpop. Dave Grohl, held.
Tien jaar geleden op Lowlands was ie al geweldig.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Idd.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
"Lights will guide you home and ignite your bones and I will WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
Ze hebben dan ook nog niks van Bloody Beetroots laten zienquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Godshand het volgende:
Echt wereldschokkende omverblazende bands heb ik nu niet gezien op Pinkpop, NL 3
Foo Flighters ?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Echt he... ik vlieg zaterdag naar Berlijn om ze te zien.
Ik zag pas geleden die documentaire van ze, lijkt me ook echt een ontzettend sympathieke gast.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat zeur je danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef jeoff het volgende:
Foo Fighters spelen de komende dagen 3 keer bij mij in de buurt maar ik zie ze niet live![]()
Maar goed dat is dan ook deels mijn eigen schuld
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef Allrounder het volgende:
Ik denk dat Dagoduck al plat gestampt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |