Ben er in 2008 nog naartoe geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
Ik dacht dat Simple Plan niet meer bestond..
Helaas wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
Ik dacht dat Simple Plan niet meer bestond..
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht ieder moment
'Bosnië Herzegowina douze point.'
Misschien lijkt het op tv gewoon donkerder?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan het dat het daar zoveel donkerder is als hier
Scheelt maar 8 kilometer ofzo
30 Seconds to Mars treedt nu op.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan het dat het daar zoveel donkerder is als hier
Scheelt maar 8 kilometer ofzo
Ok thx had ik niet gezien.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ok thx had ik niet gezien.
Vanmiddag viel me ook de band All time low positief op. Klonk ook goed live (itt tot sommige andere grotere namen) en ze straalden veel energie uit. Viel me wel op dat er voornamelijk tieners in het publiek stonden? Ik ken de band verder ook niet zo goed.
Ja, of beter helemaal niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Hadden bij de TMFawards moeten zijn denk ik
Ze deden toch erg kinderachtig vond ik zelf.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
Vanmiddag viel me ook de band All time low positief op. Klonk ook goed live (itt tot sommige andere grotere namen) en ze straalden veel energie uit. Viel me wel op dat er voornamelijk tieners in het publiek stonden? Ik ken de band verder ook niet zo goed.
Ja dat was idd erg duf ja.. maar de muziekale uitvoering viel me meequote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Ze deden toch erg kinderachtig vond ik zelf.
'Dicks and tits' hihi lachuuuuuuh
Als je in groep 8 zit ja
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een simple plan is gewoon om er een bom op te gooien oid.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
hun repertoire was een beetje eentonig al zeg ik het zelf, maar de uitvoering viel wel mee idd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ja dat was idd erg duf ja.. maar de muziekale uitvoering viel me mee
neequote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Ezell het volgende:
Is Band of Horses al op Ned3 geweest? Ik heb niet vanaf het begin gekeken.
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 20:46:02Die Deadmau5 is mij te plat, maar er hangt een uitstekend euforisch sfeertje daar in die tent.#pp11 reageer retweet
Proud merrie.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Tim Knol is trouwens de enige Nederlander die door Anky van Grunsven is bereden.
Ik was op Pinkpop tijdens rain is fallen on me van Crowded house.quote:
Beetje een muzieknazi volgensmijquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 20:46:02Die Deadmau5 is mij te plat, maar er hangt een uitstekend euforisch sfeertje daar in die tent.#pp11 reageer retweet
Om te gieren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb em ook wel eens beter horen zingen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef gelly het volgende:
Ik vond Tim Knol wat vals zingen. Of misschien wat dat wel het kwaliteitsverschil na de vorige acts.
Geen toestemming.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Allrounder het volgende:
Er komen helemaal geen beelden van deadmau5?
Live niet volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Allrounder het volgende:
Er komen helemaal geen beelden van deadmau5?
Monitorproblemen. Altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef gelly het volgende:
Ik vond Tim Knol wat vals zingen. Of misschien wat dat wel het kwaliteitsverschil na de vorige acts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |