quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt wel het natte-kutjes-voor puber meisjes festival.
Is Jan Smeets aan het dementeren ?
Wilde het net zeggen...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Nouja ik vond Pinkpop toch altijd al een beetje mietjes festival, ging veel liever naar LL eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
Zijn alweer weg, nu Eliza Wearslittle.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Waar zien jullie The Script? Ned3 zeker?
Dan is die dus anders dan Cultura [ afbeelding ]
Moet je eens in het juiste topic kijkenquote:
dat kan ik me niet voorstellen....quote:
Laat mijn siameze tweeling zuster er buitenquote:
Bedoel je soms je szzjiemamezje tweeling zjjuster?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat mijn siameze tweeling zuster er buiten
Gast, doe nou niet zo achterlijk. Je moet gewoon in een reeks openen en anders niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef henkde_j het volgende:
Pinkpop 2011 #15 Waar we wachten op de regen
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet zo achterlijk. Je moet gewoon in een reeks openen en anders niet.
Het valt mij ook alles mee, na de horrorstories hier en op Twitter. Kennelijk is het hip om Coldplay niet hip te vinden ofzo? Ik trek het prima.quote:
Cultura 24 zend tot 21:00 (Foo Fighters) alleen maar Coldplay uit dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef alors het volgende:
Jonge ik heb al genoeg Coldplay gezien, laat es wat anders zien.
ja daarom en NEd 3 nu dus ook al... gister was Coldplay ook al op Culturaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Cultura 24 zend tot 21:00 (Foo Fighters) alleen maar Coldplay uit dus.
Hey en ik liever Monster Magnet of NoMeansNo maarja.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef alors het volgende:
Jonge ik heb al genoeg Coldplay gezien, laat es wat anders zien.
ik vind dat ze na à rush of blood de draad volledig kwijt zijn geraakt... En ik vond het zaterdagavond in Landgraaf niet meevallen helaas. Nee, dan Elbow....quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het valt mij ook alles mee, na de horrorstories hier en op Twitter. Kennelijk is het hip om Coldplay niet hip te vinden ofzo? Ik trek het prima.
Big dick Hallo Brunoquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey en ik liever Monster Magnet of NoMeansNo maarja.
X&Y is gewoon troep. Maar de rest is top en zeker live!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat ze na à rush of blood de draad volledig kwijt zijn geraakt... En ik vond het zaterdagavond in Landgraaf niet meevallen helaas. Nee, dan Elbow....
Vannacht ergens.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
Tot hoelaat blijft Ned3 over Pinkpop uitzenden?
Viva La Vida draai ik echt nog heel regelmatig.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat ze na à rush of blood de draad volledig kwijt zijn geraakt...
Nieuwe nummers, dit jaar nieuwe cd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Darklight het volgende:
Hebben ze een nieuwe cd, of waarom staan ze daar uberhaupt
Nieuwe single dus ook binnenkort CDquote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Darklight het volgende:
Hebben ze een nieuwe cd, of waarom staan ze daar uberhaupt
die track vind ik nog wel te pruimen. Live maken ze het voor mij niet waar, totaal niet zelfs.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Viva La Vida draai ik echt nog heel regelmatig.
Als ik hem zie zingen denk ik dat ie net zo oud is als ik en dat ie z'n plas inhoudt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef henkde_j het volgende:
Ze zetten toch wel een show neer die 10x beter is dan alle andere optredens
04.25 volgens mij. Maar ik denk dat het na 0.00 hetzelfde is als vanaf 19.30 tot 0.00.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
Hmm oké. Bedankt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
04.25 volgens mij. Maar ik denk dat het na 0.00 hetzelfde is als vanaf 19.30 tot 0.00.
Titel:3 on stage: Pinkpop 2011quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
Ahh. Zelfde heb ik met Fix You.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef Specularium het volgende:
Scientist is een kutnummer, en dat bedoel ik goed.
Godverdomme.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef jeoff het volgende:
Dus Cultura zend straks ook het hele Foo Fighters optreden uit?
Ja, staat af en toe ook in beeldquote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef jeoff het volgende:
Ik vind Coldplay toch echt wel een zeer goede set neerzetten hoor (nu het hele optreden op cultura). Ik ben geen grote fan ofzo maar het klinkt erg goed.
Dus Cultura zendt straks ook het hele Foo Fighters optreden uit?
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 13-06-2011 om 19:36:31Na al deze dagen blijft er gewoon 1 band met stip op 1 staan en dat is Simple Plan reageer retweet
Dan had je net ff pech, tis hier meestal beter weer dan in de voorspellingenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik kom vanmiddag in Fryslan, meteen slecht weer!![]()
Ben er in 2008 nog naartoe geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
Ik dacht dat Simple Plan niet meer bestond..
Helaas wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
Ik dacht dat Simple Plan niet meer bestond..
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht ieder moment
'Bosnië Herzegowina douze point.'
Misschien lijkt het op tv gewoon donkerder?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan het dat het daar zoveel donkerder is als hier
Scheelt maar 8 kilometer ofzo
30 Seconds to Mars treedt nu op.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan het dat het daar zoveel donkerder is als hier
Scheelt maar 8 kilometer ofzo
Ok thx had ik niet gezien.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ok thx had ik niet gezien.
Vanmiddag viel me ook de band All time low positief op. Klonk ook goed live (itt tot sommige andere grotere namen) en ze straalden veel energie uit. Viel me wel op dat er voornamelijk tieners in het publiek stonden? Ik ken de band verder ook niet zo goed.
Ja, of beter helemaal niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Hadden bij de TMFawards moeten zijn denk ik
Ze deden toch erg kinderachtig vond ik zelf.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
Vanmiddag viel me ook de band All time low positief op. Klonk ook goed live (itt tot sommige andere grotere namen) en ze straalden veel energie uit. Viel me wel op dat er voornamelijk tieners in het publiek stonden? Ik ken de band verder ook niet zo goed.
Ja dat was idd erg duf ja.. maar de muziekale uitvoering viel me meequote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Ze deden toch erg kinderachtig vond ik zelf.
'Dicks and tits' hihi lachuuuuuuh
Als je in groep 8 zit ja
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een simple plan is gewoon om er een bom op te gooien oid.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
hun repertoire was een beetje eentonig al zeg ik het zelf, maar de uitvoering viel wel mee idd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ja dat was idd erg duf ja.. maar de muziekale uitvoering viel me mee
neequote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Ezell het volgende:
Is Band of Horses al op Ned3 geweest? Ik heb niet vanaf het begin gekeken.
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 20:46:02Die Deadmau5 is mij te plat, maar er hangt een uitstekend euforisch sfeertje daar in die tent.#pp11 reageer retweet
Proud merrie.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Tim Knol is trouwens de enige Nederlander die door Anky van Grunsven is bereden.
Ik was op Pinkpop tijdens rain is fallen on me van Crowded house.quote:
Beetje een muzieknazi volgensmijquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 13-06-2011 om 20:46:02Die Deadmau5 is mij te plat, maar er hangt een uitstekend euforisch sfeertje daar in die tent.#pp11 reageer retweet
Om te gieren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb em ook wel eens beter horen zingen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef gelly het volgende:
Ik vond Tim Knol wat vals zingen. Of misschien wat dat wel het kwaliteitsverschil na de vorige acts.
Geen toestemming.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Allrounder het volgende:
Er komen helemaal geen beelden van deadmau5?
Live niet volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Allrounder het volgende:
Monitorproblemen. Altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef gelly het volgende:
Ik vond Tim Knol wat vals zingen. Of misschien wat dat wel het kwaliteitsverschil na de vorige acts.
De sfeer is top, tot ver buiten de tent is het een feestjequote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Atze de Vrieze is juist een electronica-fan, maar dan meer Joker, Flying Lotus enz: http://open.spotify.com/u(...)C4e1ENoKwSp1odPXpNFxquote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
Beetje een muzieknazi volgensmijnaast Rock etc. zijn er ook andere genres..
Was dat in 1994?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was op Pinkpop tijdens rain is fallen on me van Crowded house.
Was geweldig toen het begon te regenen.
Ja zoiets.quote:
Dan weet je waarschijnlijk ook nog wel dat de zon weer ging schijnen bij Weather with you en de wave over het terrein? Gaaf was dat.quote:
quote:All Time Low krijgt een erectie van ons
Seksgrapjes en meezinghits
3VOOR12 NL tekst Atze de Vrieze, foto's Bart Notermans en Atze de Vrieze
maandag 13 juni 2011 20:45
'Get down on your knees and tell me you love me,' zegt Jack. Ik weet niet of ik dat nou als romantisch of ondeugend moet opvatten, maar ik hoop het laatste. Ik zou het misschien best willen, als hij het zou vragen. Fiona, mijn beste vriendin, zegt dat ze een keer een jongen die in een band speelt in de bosjes heeft gepepen. Ze wil niet zeggen van welke band, dus ik denk dat het grootspraak is. De meeste All Time Low-fans houden wel van die ondeugendheid. Een jongen naast me heeft zelfs een condoom opgeblazen en iemand anders heeft een spandoekje gemaakt waarop staat dat seks met de band 'swag' is.
CONCERT
All Time Low, Pinkpop Converse Stage, maandag 13 juni 2011
MUZIEK
Mijn vader vindt het niks, dat All Time Low. Hij is net een biertje gaan halen. Beetje flauw allemaal, vindt hij. Standaard poppunk. Toen hij terug kwam vertelde hij dat het verder naar achteren heel rustig is en dat mensen helemaal niet meeklappen, ook niet als de band daar om vraagt. Maar dat maakt niet uit, de echte fans staan toch vooraan. Mijn vader wil straks naar Band Of Horses, die hierna in de tent spelen. Zal wel net zoiets zijn als Elbow. Heel goed, zegt hij. Daar luister ik wel naar als ik 35 ben. Als Elbow staat voor volwassenheid, dan blijf ik liever jong. Ik vind de liedjes van All Time Low juist leuk. Juist makkelijk dat ze allemaal op elkaar lijken: lekker meezingen en springen.
PLUS
Zack heeft zijn roze basgitaar weer bij zich. Die had hij ook in de Melkweg een paar maanden geleden. All Time Low is heel vaak in Nederland, dus je leert ze een beetje kennen, in elk geval hoe ze op het podium zijn. Alex, de zanger, is best wel rustig. Hij heeft een hoge, heldere stem, maar eigenlijk vind ik Jack dus leuker. Hij is degene die steeds heen en weer rent met zijn gitaar, met een heel vrolijke blik. Zijn gitaarspel is heel belangrijk voor de band. Speciaal voor hem zijn voor op het podium twee tafeltjes neergezet, waar hij op kan gaan staan. Eigenlijk wel jammer dat hij er niet een keer vanaf springt. Tussen de nummers door maakt hij de hele tijd seksgrapjes. Zo zei hij vandaag dat hij een erectie van ons kreeg. Nou ja, vast niet van de jongens. Hij zei dat hij vanavond met een van ons naar bed wil, als we geluk hebben met vier. Dat vind ik dan eerlijk gezegd wel weer een beetje ver gaan. Hij klapte ook met zijn handen tegen de microfoon en deed zo iemand na die aan het masturberen was. Ik moest er wel om lachen. De meeste van mijn favorieten kwamen langs: aan het begin al 'Damned If I Do Ya, Damned If I Don't', even later dansliedje 'I Feel Like Dancin''. 'Weightless' kwam aan het eind. Mijn favoriet is 'Lost In Stereo'. Het heeft zo'n melodie die je uit duizenden herkent. Bij de eerste keer kun je het refrein direct meezingen.
MIN
Jack zei na het vierde nummer al dat dit de beste show ooit in Nederland was. Flauwekul om dat zo vroeg te zeggen. Dat zegt hij alleen maar om ons te pleasen. De cirkelpit die ze na een paar nummers willen opzetten komt helemaal niet op gang, al zijn de fans om me heen wel heel erg enthousiast. Steeds meer meiden klimmen op de schouders van iemand anders. Halverwege was er nog tijd om een nummer te spelen dat niet op de setlist stond. Ze kozen voor 'Stella' (het refrein gaat: 'Stella, won't you take me home'). Best een leuk liedje, maar ik heb natuurlijk liever dat ze voor mij kiezen.
CONCLUSIE
All Time Low is eigenlijk altijd tof, al had ik het idee dat ze er nu meer zin in hadden dan anders. Ze waren best gretig. Zometeen gaat de band signeren in de Free Record Shop tent. Niet alleen boobies, maar ook penissen, zegt Jack. Ik weet nog niet of ik ga; waarschijnlijk is ook het tegelijk met Thirty Seconds To Mars.
Ze krijgen van mij een dikke 9, van mijn vader een 3 en van die gierige recensent van 3VOOR12 vast en zeker een
CIJFER:
5
http://pinkpop.vpro.nl/2011 of http://cultura24.nlquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef bartajax het volgende:
Iemand een link om online FF te kijken??
Zo dan!quote:
quote:@michielveenstra Dave Grohl zou 2 liedjes doen in de @3onstage sessie. Het werd een half uur en stopte alleen omdat de Kaiser Chiefs op Main Stage begonnen.
cultura, google zelf maarquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef bartajax het volgende:
Iemand een link om online FF te kijken??
Ja heb er nog een videoband vanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan weet je waarschijnlijk ook nog wel dat de zon weer ging schijnen bij Weather with you en de wave over het terrein? Gaaf was dat.
Een wat?quote:
Mijn dank is grootquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/2011 of http://cultura24.nl
Had ik je vooraf al kunnen zeggen. Dat is altijd bij Joel. Net als Tool en nog een groot aantal bands.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Allrounder het volgende:
Die duitsers toch, als je in 't engels tegen ze begint praten ze duits terug, probeer je duits te praten, gaan ze engels terugkleppen.quote:
Was dat met opzet?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Allrounder het volgende:
Ik weet niet hoe het kan, maar Coldplay live track ik best wel goed.
Ik ook volgens mij. Was erg tof.quote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die duitsers toch, als je in 't engels tegen ze begint praten ze duits terug, probeer je duits te praten, gaan ze engels terugkleppen.
Echt he... ik vlieg zaterdag naar Berlijn om ze te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
1 minuut bezig, nu al beste optreden van Pinkpop. Dave Grohl, held.
Tien jaar geleden op Lowlands was ie al geweldig.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Idd.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
"Lights will guide you home and ignite your bones and I will WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
Ze hebben dan ook nog niks van Bloody Beetroots laten zienquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Godshand het volgende:
Echt wereldschokkende omverblazende bands heb ik nu niet gezien op Pinkpop, NL 3
Foo Flighters ?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Echt he... ik vlieg zaterdag naar Berlijn om ze te zien.
Ik zag pas geleden die documentaire van ze, lijkt me ook echt een ontzettend sympathieke gast.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat zeur je danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef jeoff het volgende:
Foo Fighters spelen de komende dagen 3 keer bij mij in de buurt maar ik zie ze niet live![]()
Maar goed dat is dan ook deels mijn eigen schuld
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef Allrounder het volgende:
Ik denk dat Dagoduck al plat gestampt is.
ja waarom geen Gaslight Anthem, hoop dat ze nu het geluid wel goed hebben...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
Op Ned3 is nu Plain White T's met 'Hey There Delilah'. Dat lied heb ik echt zo vaak gehoord.
Ik vind het de ultieme apotheose.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trekt aardig nu over Landgraaf.
Echt ook de concentratie daar.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trekt aardig nu over Landgraaf.
die kerel heeft echt een verschrikkelijke stemquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
Op Ned3 is nu Plain White T's met 'Hey There Delilah'. Dat lied heb ik echt zo vaak gehoord.
Volgens mij zijn het de zomen van Simon & Gartfinkel.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ezell het volgende:
Staat inderdaad niet op de lijstquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Long road to ruin.Denk niet dat ze die spelen maar ik hoop het wel.
Hen wil ik ook nog zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
ja waarom geen Gaslight Anthem, hoop dat ze nu het geluid wel goed hebben...
Bij dit liedje vind ik het nog wel meevallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die kerel heeft echt een verschrikkelijke stem
Over een paar weken is het 15 jaar geleden dat ik ze voor het eerst zag. Paradiso, Placebo in het voorprogramma. Good times.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Jarno het volgende:
Shit zeg dit is de eerste keer (I know) dat ik de FF (semi) live zie maar wat een show.
Ik ook. Wat. Een. Energie.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Jarno het volgende:
Shit zeg dit is de eerste keer (I know) dat ik de FF (semi) live zie maar wat een show.
Die documentaire is een echte aanrader inderdaad!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden die documentaire van ze, lijkt me ook echt een ontzettend sympathieke gast.
In 2008 zag ik ze op Pinkpop, in ben geen megafan van FF of zo, maar verdorie wat een energie, dat ragde maar door en aan het eind was ik buiten adem. Fantastisch.
Placebo.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Over een paar weken is het 15 jaar geleden dat ik ze voor het eerst zag. Paradiso, Placebo in het voorprogramma. Good times.
Inderdaad, hier ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Jarno het volgende:
Schitterend ja, ik heb het optreden helaas gemist omdat alles mis ging met kokenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Band of HorsesIk heb vandaag Infinite Arms gekocht.
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het de zomen van Simon & Gartfinkel.
De aanstekers gaan zo omhoog.
Ah dat is jammer.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend ja, ik heb het optreden helaas gemist omdat alles mis ging met koken
Pinkpop 2008quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer. Gelukkig speelden ze het wel in 2008 maar toen kende ik het nummer nog niet.
Yes, ik weet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Jarno het volgende:
Ik was altijd een beetje boos op FF omdat Nirvana zeg maar.
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ondanks al het gebash als het op 3FM wordt gedraaid inderdaad.
Inderdaad! Awesome!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ramt gewoon aan een stuk door in zinderende snelheid, als een goederentrein.
quote:
Volbeat heeft (nog) geen toestemming gegeven.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Volbeat heeft opgetreden, wel zo leuk om dat uit te zenden. Zal wel weer te hard zijn voor 3voor12.
Soulfly, Rammstein en Metallica zijn wel geweest. Dus dit zegt niet zoveel...quote:
Oh jammerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volbeat heeft (nog) geen toestemming gegeven.
Daar was ik ook bijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Over een paar weken is het 15 jaar geleden dat ik ze voor het eerst zag. Paradiso, Placebo in het voorprogramma. Good times.
Dat zijn meer bands die een bruggetje zijn tussen metal en 'normale' muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Soulfly, Rammstein en Metallica zijn wel geweest. Dus dit zegt niet zoveel...
Learning to flyquote:
Zolang je hem laat leven vind ik alles bestquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Felixa het volgende:
Oh man, de dingen die ik met Dave Grohl wil doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |