quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erik Zwennes (@derique)
13-06-11 12:46
Scouting For Girls was toch wel het meest anale dat ik in tijden heb gezien. Sloeg echt helemaal nergens op #pp11
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 14:36 schreef borisz het volgende:
Neuh. Gewoon weer thuis
.
Was een pinkstermarkt op Duin en Kruidberg. Was leuk om eens gezien te hebben. Waren een hoop kraampjes met van alles en nogwat. Je kon ook het landgoed in wat nu een Hotel & conferentieoord is. Zitten ook twee restaurants. Waaronder dus de Vrienden van Jacob en brasserie DenK.
Fijn voor hem. Hij tweet ook dit:quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erik Zwennes (@derique)
13-06-11 12:46
Scouting For Girls was toch wel het meest anale dat ik in tijden heb gezien. Sloeg echt helemaal nergens op #pp11
Waardoor ik weer denk:quote:Zijn zoveel betere popbands. GBTTZ doet dit zoveel beter bijvoorbeeld.
GBTTZ en SFG lijken nou niet echt op elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijn voor hem. Hij tweet ook dit:
[..]
Waardoor ik weer denk:
't Is inderdaad Stront met Slagroom vergelijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
GBTTZ en SFG lijken nou niet echt op elkaar
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is inderdaad Stront met Slagroom vergelijken.
haha, nou vind ik GBTTZ ook niks maar Scouting For Girls is nou niet echt slagroom. Of het moet van die voorgeproduceerde huismerktoelie zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is inderdaad Stront met Slagroom vergelijken.
Van slagroom moet je niet te veel in 1 keer in je mik gooien, is niet goed voor je.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, nou vind ik GBTTZ ook niks maar Scouting For Girls is nou niet echt slagroom. Of het moet van die voorgeproduceerde huismerktoelie zijn
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, nou vind ik GBTTZ ook niks maar Scouting For Girls is nou niet echt slagroom. Of het moet van die voorgeproduceerde huismerktoelie zijn
ik dacht meer aan: slagroom word sterk afgeraden, maar is stiekem toch wel lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Van slagroom moet je niet te veel in 1 keer in je mik gooien, is niet goed voor je.
Stront moet je gewoon sowieso niet vreten.
Da's ook een mooie!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik dacht meer aan: slagroom word sterk afgeraden, maar is stiekem toch wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's ook een mooie!
En stront, daar heeft iedereen dagelijks mee te maken met het besef dat het eigenlijk een grote riekende vullishoop van door elkaar geprakte meuk is dat niet om aan te zien noch te ruiken is.Je begint op Ofyles2 te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
[..]
Da's ook een mooie!
En stront, daar heeft iedereen dagelijks mee te maken met het besef dat het eigenlijk een grote riekende vullishoop van door elkaar geprakte meuk is dat niet om aan te zien noch te ruiken is.nog nooit bij mezelf gedacht: je drukt het nog zacht uit met poepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
[..]
Da's ook een mooie!
En stront, daar heeft iedereen dagelijks mee te maken met het besef dat het eigenlijk een grote riekende vullishoop van door elkaar geprakte meuk is dat niet om aan te zien noch te ruiken is.Je begint net op stoom te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik hoor een remix van Grenade op 101tv.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Bol_Wan het volgende:
waar kijken jullie eigenlijk, ik zie geen Gaston
Gewoon radio, hij heeft een spotje van GBTTZ ingesproken.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Bol_Wan het volgende:
waar kijken jullie eigenlijk, ik zie geen Gaston
Schei toch uit.quote:@michielveenstra De jongens van Kings of Leon kunnen nog heel wat leren van @gobacktothezoo. Hallo publieksparticipatie! #PP11
Ik denk ze stiekem ook met een aantekeningenboekje vooraan staan hoorquote:
Het zit je hoog he?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Cee het volgende:
Als hij met 'publieksparticipatie' bedoelt dat mensen op en neer springen, dan zie ik het verschil met gisteren niet. Leadzanger is net zo oncharismatisch en in z'n eigen wereldje als die gast van KoL.
Maar, er zal vast een dikke deal met 3fm zijn gesloten om na dit festival met name over GBTTZ niks dan lof uit te spreken en alles met hen te vergelijken en oh oh oh wat was het fantastisch deze Serious Talent band en oh oh oh wat is het snel gegaan en zie ze nu staan, onze kindjes, knuffelkroel.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Cee het volgende:
Als hij met 'publieksparticipatie' bedoelt dat mensen op en neer springen, dan zie ik het verschil met gisteren niet. Leadzanger is net zo oncharismatisch en in z'n eigen wereldje als die gast van KoL.
Maar, er zal vast een dikke deal met 3fm zijn gesloten om na dit festival met name over GBTTZ niks dan lof uit te spreken en alles met hen te vergelijken en oh oh oh wat was het fantastisch deze Serious Talent band en oh oh oh wat is het snel gegaan en zie ze nu staan, onze kindjes, knuffelkroel.
De MH van volgende week kun je op één vinger uittellenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik denk ze stiekem ook met een aantekeningenboekje vooraan staan hoor
Mag niet worden uitgezonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou mensen, mijn spotify staat weer aan. Maak me wakker als Volbeat het podium opkomt
http://michielveenstra.tu(...)n-nine-crimes-versiequote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand de Veenstra-uitvoering van 9 Crimes bij de hand?
oe, echt. Getsie, had ik niet van ze verwacht.. Hebben we trouwens niet zoveel last van deze keer of wel?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist in die hijskraan op het terrein getakeld.
Coldplay, 30STM en Dode Mui5.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
oe, echt. Getsie, had ik niet van ze verwacht.. Hebben we trouwens niet zoveel last van deze keer of wel?
Coldplay heb ik anders genoeg beelden van gezien..quote:
Niet live.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Coldplay heb ik anders genoeg beelden van gezien..
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Cee het volgende:
Hebben de diskjockeys een loterijmolen waaruit dezelfde nummers komen rollen ofzo? Ik zit te wachten op nummer 36, maar ondertussen is het getal 25 al vijf keer getrokken...quote:
Wat mij betreft kicken ze hem direct van de zender af . Walgelijk figuurquote:
HAHAHAquote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef henkde_j het volgende:
Zag Roosmarijn net op tv. Dacht even die dude van The Police Acadamy te zien
[ afbeelding ]
Ja dat wel. Maar ik denk dat je jezelf daar ook niet hoort en daarom kneitevals zingt.quote:
Ja iddquote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef Yankee het volgende:
Eerst afzeiken en daarna weer terugnemen en doen alsof het wel goed was
Over wie?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef Yankee het volgende:
Eerst afzeiken en daarna weer terugnemen en doen alsof het wel goed was
twitter:tamarageense twitterde op maandag 13-06-2011 om 19:36:31Na al deze dagen blijft er gewoon 1 band met stip op 1 staan en dat is Simple Plan reageer retweet
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 13-06-2011 om 19:36:31Na al deze dagen blijft er gewoon 1 band met stip op 1 staan en dat is Simple Plan reageer retweet
Heey dat is de vrouwelijke versie van Twitwouterquote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Alleen het uploadsyndroom mist nog.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Heey dat is de vrouwelijke versie van Twitwouter
Tja dat is ook niet meer nodig met Twitwouter en Holequote:
Jaja, het is zelfs live (!) op 3FM.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Evertjan het volgende:
zenden ze FF wel live uit?? Dave Grohl is zo awesome
en terecht FF is de beste rock band van de afgelopen 15 jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Roel zit al met z'n vlaggetje bij de radio.
Thanks!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Met beeld er bij..
http://cultura.nps.nl/
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en terecht FF is de beste rock band van de afgelopen 15 jaar
Wanne held.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Evertjan het volgende:
Stenders schakelt gewoon live in bij de FF.
Kippenvel krijg ik er niet van, dat wil bij mij met rock niet echt. Maar vind het wel gaafquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
potverdomme zit gewoon met kippenvel te luisteren naar Dave Grohl!
Aan het begin van de sjoow ook ff jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
potverdomme zit gewoon met kippenvel te luisteren naar Dave Grohl!
Cultura wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef gerbenp het volgende:
Zenden ze nu heel dat van de Foo Fighters uit?
Baas.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Pino112 het volgende:
De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen
Nou.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Roel zit al met z'n vlaggetje bij de radio.
Oh vet.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar FF covered een queen nummer
lol hij heeft volgens mij in totaal maar 5 min tekst gehad want vanaf 21.15 lieten ze op 3FM de FF horenquote:
Ja! En nu de hele avond Katie Melua, Laura Jansen en Adelequote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Allrounder het volgende:
Zo. Nu ook wel weer genoeg gitaren gehoord.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Church of Noise nu op Cultura, das ook feest zeg
Jep super vet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik kom dr net ook achter dat ze Bloody Beetroots heten, weet ik veel, gaaf zijn ze wel zeker
Ik wilde het net in het PP-topic gooien, dat viel mij ook meteen al opquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Allrounder het volgende:
GBTTZ:
Wat is het belangrijkste dat je deze week gedaan hebt?
Lars: 'Geen TMF Award winnen.'
Cas: 'We moesten het tegen Ben Saunders opnemen. Daar is natuurlijk niet van te winnen.'
Lars: 'Wij hebben niet zoveel tattoos, dus ik ga er een paar laten zetten. Een zeilboot lijkt me wel een goed idee.'
Alles beter dan dit persoon nu.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
Gaat dat Hanson weer helemaal in komen ofzo? Is al de zoveelste keer dat ik ze hoor!
Ik ben het vaak met je eens, maar nog nooit eerder was ik het ZO met je eens!!! Kan niet eenser!quote:
Ah, das bagger... Ik ga vanacht weer doorhalen, morgen om 7:30 bouwvakkers voor de deur (quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar nog nooit eerder was ik het ZO met je eens!!! Kan niet eenser!
Nee, veel aan mijn schoolopdrachten gewerkt en geleerd...quote:
Ik heb die hele set gekeken op Cultura, echt verrassend leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Nog weinig van Cage the Elephant gehoord, maar dit is wel prettig
Ah, dat moet ook jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, veel aan mijn schoolopdrachten gewerkt en geleerd...![]()
Heb wel veel flarden meegekregen op de radio, maar heb geen 101 of Cultura gevolgd
Moet ik dus in totaliteit naar ff terugkijken. Net zoals met GBTTZ en vast nog wel wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die hele set gekeken op Cultura, echt verrassend leuk!
Haha, en Veenstra die net op tv zegt dat Hanson een van zn hoogtepunten was.
Dan heb je of heel veel ballen of echt geen ballen
Van wat ik wilde zien wel ja. Scouting for Girls heb ik bijv maar overgeslagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
GBTTZ heb ik ook gemist, moet ik ook nog es zoeken idd.
Verder heb ik echt heel veel gezien
15u vandaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de hele dag Cultura opgehad elke dag![]()
Maar gisteren ben ik wel ff weggeweest, zal dan GBTTZ wel geweest zijn?
datquote:
quote:
quote:
Goede shit, ga je het nog uppen @ YT?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef hole1988 het volgende:
gelukkig nog snel het concert van coldplay geript van de vpro site, mag namelijk niet meer online staan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan verder onder de naam 20 Minutes to Pluto!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan verder onder de naam 20 Minutes to Pluto!
Zo, dat was echt een vet regenfeestje in 2004 hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
Nerd![]()
Dat was ook wel een tof optreden op Pinkpop een aantal jaren terug.
nee, kom ff zwaaien. weekje bij mn ouders en daar hoor ik niet zoveel 3fmquote:
er staat al heel veel op YT, maar die gasten van coldplay hebben aangegeven dat het materiaal tot einde van pinkpop uitgezonden mag worden en online mag staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede shit, ga je het nog uppen @ YT?
Had ik gelijk al gedaan toen hij er stondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef hole1988 het volgende:
gelukkig nog snel het concert van coldplay geript van de vpro site, mag namelijk niet meer online staan.
Die verdediger wou dus gewoon van Gullit afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef borisz het volgende:
Ruud Gullit
Een verdediger van Terek Groznyi kopt een vrije trap in eigen goal in de laatste minuut.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef Pino112 het volgende:
Coen is weggegaan bij Foo Fighters omdat ie moe was![]()
.
hij staat nog steeds online (id 44810659), alleen is hij wel uit de lijst (http://3voor12.vpro.nl/api/media/1/rest/group/41129661.xml) verwijderd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Had ik gelijk al gedaan toen hij er stond![]()
Dit x 100.twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 19:28:48Toch jammer. Bijna de hele Mega Top 5 staat vol met toffe Pinkpoptracks, maar dan staat toch dat XFactorpopje op nummer 1...#3FM reageer retweet
Dat ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
Dit x 100.twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 19:28:48Toch jammer. Bijna de hele Mega Top 5 staat vol met toffe Pinkpoptracks, maar dan staat toch dat XFactorpopje op nummer 1...#3FM reageer retweet
Wut?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dat Alpha Bravo Charlie-gefaal weer![]()
.
Vijf/vier vrienden moeten dan allemaal met Alpha Bravo Charlie opnemen om samen naar Lowlands te gaan. Mislukt echt 9 vd 10 keerquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vijf/vier vrienden moeten dan allemaal met Alpha Bravo Charlie opnemen om samen naar Lowlands te gaan. Mislukt echt 9 vd 10 keer.
Ik hoop dat iedereen Rochelle is vergeten over twee weken.quote:
Degenen die deelnemen, daarvan gaat 90% alleen maar om de tank goed vol te gooien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vijf/vier vrienden moeten dan allemaal met Alpha Bravo Charlie opnemen om samen naar Lowlands te gaan. Mislukt echt 9 vd 10 keer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef themauster het volgende:
Mijn God:
http://twitter.com/#!/JVerbeek4
Het erge is dat GBTTZ allang gedraaid is tijdens MetMichielquote:
Allemachtigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef themauster het volgende:
Mijn God:
WTFquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef themauster het volgende:
Mijn God:
ik dacht dat ik een sneue aap was, maar gelukkig zijn er mensen als deze JVerbeek4 die dat fijn ontkrachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef themauster het volgende:
Mijn God:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een sneue aap was, maar gelukkig zijn er mensen als deze JVerbeek4 die dat fijn ontkrachten
Waarom haal je je gifje weg?quote:
Wat was het dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Niemand vond hem leuk, en ik zelf ook niet meer..
BAASquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Allrounder het volgende:
Filmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
heb hem getweet naar Domien en Giel voor de beeldspraakquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Allrounder het volgende:
Filmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
Oké, benieuwd of ze er wat mee doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb hem getweet naar Domien en Giel voor de beeldspraak
Die hele conversatie tussen de DJ's heeft een behoorlijk hoog kijk-mij-eens-een-iphone/ipad/macbook-hebbengehalte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef hole1988 het volgende:
Gerard heeft een iphone en doet nu verslag over wat hij allemaal ontdekt.
WieWatWaar?quote:
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 21:23:12Just posted a photo http://instagr.am/p/FukHU/ reageer retweet
Dat is toch bij hem thuis? had je dat nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 21:23:12Just posted a photo http://instagr.am/p/FukHU/ reageer retweet
we hebben tegenwoordig een twitterbutton (bij de flickr knopjes)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
Waarschijnlijk een mosterd na de maaltijd post maar deze tweet stond op geenstijl:
@FooFightersDave
"Nice peeps, those Dutch. But that Giel Beelen guy was really full of shit."
ik wel, maar allrounder blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch bij hem thuis? had je dat nog nooit gezien?
Maar het is niet verplicht om te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we hebben tegenwoordig een twitterbutton (bij de flickr knopjes)
Zoek die tweet es op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef ValHallen het volgende:
Waarschijnlijk een mosterd na de maaltijd post maar deze tweet stond op geenstijl:
@FooFightersDave
"Nice peeps, those Dutch. But that Giel Beelen guy was really full of shit."
Da's allemaal veel te nieuwerwetsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we hebben tegenwoordig een twitterbutton (bij de flickr knopjes)
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het is niet verplicht om te gebruiken.
[..]
Zoek die tweet es op.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die tweet bestaat niet eenshttp://twitter.com/foofightersdave
Ik zag hem al veel eerder langskomen, dikke hoax dus.quote:
Dit.twitter:Pritt twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 12:38:27RT @FooFightersDave Nice peeps, those Dutch. But that Giel Beelen guy was really full of shit. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Volkskrant
lolled!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rider al gezien?http://rss.thesmokinggun.com/file/foo-fighters-2011
Nokia nuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef gerbenp het volgende:
Ben heel deze kut-telefoon nu echt zat, slaat telkens vast en dingen reageren sloom. Kan wel een nieuwe gebruiken.
Die gasten lijken me echt relaxt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rider al gezien?http://rss.thesmokinggun.com/file/foo-fighters-2011
6230quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Wat is erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Volkskrant
het schijnt nogal druk te zijn op de site.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Die 3VOOR12-site kan nog steeds niet normaal video's afspelen zonder te haperen.
twitter:3VOOR12 twitterde op dinsdag 14-06-2011 om 16:22:47Er zijn erg veel kijkers op 3VOOR12.tv voor de Pinkpop opnames, waardoor de video soms langzaam laadt. We werken aan een oplossing!#pp11 reageer retweet
Dat. Geen enkel moment zal over een jaar of vijf nog aangehaald worden zoals dat wel momenten van eerdere PP-edities gebeurt. Wordt es tijd dat niet 3FM maar de PP-organisatie zelf weer es de programmering bepaalt. 3FM heeft sws een veel te grote vinger in de pap bij Nederlandse festivals.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is eraan deze recensie? Foo Fighters red pinkpop nog een beetje maar verder was het toch gewoon ruk met al die nietszeggende 3FM-bandjes.
vergeet 3Voor12 niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. Geen enkel moment zal over een jaar of vijf nog aangehaald worden zoals dat wel momenten van eerdere PP-edities gebeurt. Wordt es tijd dat nie 3FM maar de PP-organisatie zelf weer es de programmering bepaalt. 3FM heeft sws een veel te grote vinger in de pap bij Nederlandse festivals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |