Mag niet worden uitgezonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Nou mensen, mijn spotify staat weer aan. Maak me wakker als Volbeat het podium opkomt
http://michielveenstra.tu(...)n-nine-crimes-versiequote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand de Veenstra-uitvoering van 9 Crimes bij de hand?
oe, echt. Getsie, had ik niet van ze verwacht.. Hebben we trouwens niet zoveel last van deze keer of wel?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist in die hijskraan op het terrein getakeld.
Coldplay, 30STM en Dode Mui5.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
oe, echt. Getsie, had ik niet van ze verwacht.. Hebben we trouwens niet zoveel last van deze keer of wel?
Coldplay heb ik anders genoeg beelden van gezien..quote:
Niet live.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Coldplay heb ik anders genoeg beelden van gezien..
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Cee het volgende:
Als hij met 'publieksparticipatie' bedoelt dat mensen op en neer springen, dan zie ik het verschil met gisteren niet. Leadzanger is net zo oncharismatisch en in z'n eigen wereldje als die gast van KoL.
Maar, er zal vast een dikke deal met 3fm zijn gesloten om na dit festival met name over GBTTZ niks dan lof uit te spreken en alles met hen te vergelijken en oh oh oh wat was het fantastisch deze Serious Talent band en oh oh oh wat is het snel gegaan en zie ze nu staan, onze kindjes, knuffelkroel.
Hebben de diskjockeys een loterijmolen waaruit dezelfde nummers komen rollen ofzo? Ik zit te wachten op nummer 36, maar ondertussen is het getal 25 al vijf keer getrokken...quote:
Wat mij betreft kicken ze hem direct van de zender af . Walgelijk figuurquote:
HAHAHAquote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef henkde_j het volgende:
Zag Roosmarijn net op tv. Dacht even die dude van The Police Acadamy te zien
[ afbeelding ]
Ja dat wel. Maar ik denk dat je jezelf daar ook niet hoort en daarom kneitevals zingt.quote:
Ja iddquote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef Yankee het volgende:
Eerst afzeiken en daarna weer terugnemen en doen alsof het wel goed was
Over wie?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef Yankee het volgende:
Eerst afzeiken en daarna weer terugnemen en doen alsof het wel goed was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |