quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Church of Noise nu op Cultura, das ook feest zeg
Jep super vet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik kom dr net ook achter dat ze Bloody Beetroots heten, weet ik veel, gaaf zijn ze wel zeker
Ik wilde het net in het PP-topic gooien, dat viel mij ook meteen al opquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Allrounder het volgende:
GBTTZ:
Wat is het belangrijkste dat je deze week gedaan hebt?
Lars: 'Geen TMF Award winnen.'
Cas: 'We moesten het tegen Ben Saunders opnemen. Daar is natuurlijk niet van te winnen.'
Lars: 'Wij hebben niet zoveel tattoos, dus ik ga er een paar laten zetten. Een zeilboot lijkt me wel een goed idee.'
Alles beter dan dit persoon nu.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
Gaat dat Hanson weer helemaal in komen ofzo? Is al de zoveelste keer dat ik ze hoor!
Ik ben het vaak met je eens, maar nog nooit eerder was ik het ZO met je eens!!! Kan niet eenser!quote:
Ah, das bagger... Ik ga vanacht weer doorhalen, morgen om 7:30 bouwvakkers voor de deur (quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar nog nooit eerder was ik het ZO met je eens!!! Kan niet eenser!
Nee, veel aan mijn schoolopdrachten gewerkt en geleerd...quote:
Ik heb die hele set gekeken op Cultura, echt verrassend leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Nog weinig van Cage the Elephant gehoord, maar dit is wel prettig
Ah, dat moet ook jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, veel aan mijn schoolopdrachten gewerkt en geleerd...![]()
Heb wel veel flarden meegekregen op de radio, maar heb geen 101 of Cultura gevolgd
Moet ik dus in totaliteit naar ff terugkijken. Net zoals met GBTTZ en vast nog wel wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die hele set gekeken op Cultura, echt verrassend leuk!
Haha, en Veenstra die net op tv zegt dat Hanson een van zn hoogtepunten was.
Dan heb je of heel veel ballen of echt geen ballen
Van wat ik wilde zien wel ja. Scouting for Girls heb ik bijv maar overgeslagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
GBTTZ heb ik ook gemist, moet ik ook nog es zoeken idd.
Verder heb ik echt heel veel gezien
15u vandaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de hele dag Cultura opgehad elke dag![]()
Maar gisteren ben ik wel ff weggeweest, zal dan GBTTZ wel geweest zijn?
datquote:
quote:
quote:
Goede shit, ga je het nog uppen @ YT?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef hole1988 het volgende:
gelukkig nog snel het concert van coldplay geript van de vpro site, mag namelijk niet meer online staan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan verder onder de naam 20 Minutes to Pluto!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan verder onder de naam 20 Minutes to Pluto!
Zo, dat was echt een vet regenfeestje in 2004 hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
Nerd![]()
Dat was ook wel een tof optreden op Pinkpop een aantal jaren terug.
nee, kom ff zwaaien. weekje bij mn ouders en daar hoor ik niet zoveel 3fmquote:
er staat al heel veel op YT, maar die gasten van coldplay hebben aangegeven dat het materiaal tot einde van pinkpop uitgezonden mag worden en online mag staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede shit, ga je het nog uppen @ YT?
Had ik gelijk al gedaan toen hij er stondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef hole1988 het volgende:
gelukkig nog snel het concert van coldplay geript van de vpro site, mag namelijk niet meer online staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |