Zich als een razende voortplanten is nummer 1.quote:
Neuken.quote:
Je bent eten vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Neuken.
Slapen.
Zwemmen.
Je weet wel, wat guppies doen!
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig alleen nog hip als je een hert op je kamer hebt
http://ww.com/dilliecam
Ik ga naar bed, genieten jullie maar van de vissen, kan nu ook praten, maar dat doe ik nietquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Doe Tinychat dan nu kan je niet eens praten met je publiek.
Vissenseks jaquote:
Ja maar wij kunnen dan niet reageren.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, genieten jullie maar van de vissen, kan nu ook praten, maar dat doe ik niet
? Ik laat pc gewoon aanquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar wij kunnen dan niet reageren.
Hoe?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Vissenseks ja....die kleine visjes komen niet uit bloemkolen zeewier/waterplanten.
Offlinequote:
Doet het hier gewoon hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Offline...daar gaat mijn slaapbevorderende tv.
quote:
http://ww.com/Rockiejquote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Offline...daar gaat mijn slaapbevorderende tv.
Maak het glas eens schoon joh.quote:
Even opletten dan! (:quote:Op maandag 13 juni 2011 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak het glas eens schoon joh.Nog even en we zien alleen een groen wandje.
Tuurlijkquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Tuurlijk....TS zal even een hoepel erbij halen zodat ze erdoor gaan zwemmen ter vermaak van ons.
Hij kan op zijn minst zorgen voor waardige tegenstanders.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Tuurlijk....TS zal even een hoepel erbij halen zodat ze erdoor gaan zwemmen ter vermaak van ons.
Ja, TS gaat om kwart voor 2 op haaienjachtquote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij kan op zijn minst zorgen voor waardige tegenstanders.
Daarom gaat de live-stream door.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Zich als een razende voortplanten is nummer 1.
Of insecten, maakt niet uit. De kijkers willen actie.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, TS gaat om kwart voor 2 op haaienjacht
Al een x gedaan, leverde 6 dode guppen op.quote:
Doe is..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Al een x gedaan, leverde 6 dode guppen op.
Ik gooi de stream om 3 uur uit.
We hoeven geen sterfscene uit Gladiator hoor.quote:
Mooizo! Morgenochtend zet ik hem weer aan!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef trovey het volgende:
[..]
We hoeven geen sterfscene uit Gladiator hoor.![]()
Stuk beter zo TS...ik zie nu de individuele vissen zwemmen.
Ik zal wel upgrades uitvoeren jah, maar nu eerst pitten!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef Doublepain het volgende:
TS ga je het wel upgraden enzo? Dus over 2 weken een nieuwe aquarium en nieuwe vissen.. ??
Dat je dan 2 rassen hebt die later gaan vechten..![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef Doublepain het volgende:
TS ga je het wel upgraden enzo? Dus over 2 weken een nieuwe aquarium en nieuwe vissen.. ??
Dat je dan 2 rassen hebt die later gaan vechten..![]()
![]()
Sponsje is ook leukquote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hebt een algeneter nodig TSveel leuker dan dat sponsje
Dat is zo, maar niks kan op tegen zo'n zuigmondje op het raamquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De pH-graad is veel te hoog. Gooi er een zuur middel bij zoals azijn of accuzuur (ontstopper) om de pH te verlagen.
Matig.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De pH-graad is veel te hoog. Gooi er een zuur middel bij zoals azijn of accuzuur (ontstopper) om de pH te verlagen.
Aha.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aha.![]()
Kwart voor twaalf is nog 's morgens trouwens. Of hap ik nu?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ook! Even de tissues opruimen.
wat nou? ik kom alleen even de groetjes doen joh kankeruserquote:
Oke, nu ga ik je aangeven.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat nou? ik kom alleen even de groetjes doen joh kankeruser
oke sorry XDXDquote:
Je krijgt een ban van Myr. WHAHAHAHAHAH XDXDquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat nou? ik kom alleen even de groetjes doen joh kankeruser
Whahahah efen goeie vrindjes XDXDquote:
Ja, sick he!!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef Roburtt het volgende:
OH YEAH ER GING ER 1 DOOR DE RING BITCHES
Ik zal jou eens levende vlooien voeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet ze eens levende watervlooien of rode muggenlarven voeren! Dat zijn mooie beelden
Da's geen geintje hoor, levend voer zijn ze gek opquote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zal jou eens levende vlooien voeren.
Ow je meent het?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's geen geintje hoor, levend voer zijn ze gek open het is ook goed voor ze, kunnen ze lekker jagen. Heel leuk om te zien. Muggenlarven mogen ook, heb je er zelf ook nog wat aan
Als het in het seizoen is, kun je ze in dierenwinkels in zakjes kopen. Een beetje aquariumspeciaalzaak heeft ze altijd op voorraad.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow je meent het?
Ik ga morgen wel wat leuks voor ze kopen, winkels zijn nu dicht.
Oke gaaf!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het in het seizoen is, kun je ze in dierenwinkels in zakjes kopen. Een beetje aquariumspeciaalzaak heeft ze altijd op voorraad.
Heb het vanmorgen gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Doublepain het volgende:
TS wanneer ga je erin pissen? Gisteren deed je het niet, ik wil het resultaat zien..
Is op zich wel een leuk idee ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ga je een prijsvraag doen? en wie wint mag een naam voor een vis verzinnen?
Was ik op den radio?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoorde op de radio over de visjes
visjes
ToTquote:
Hehe, supervet!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ToTvanmiddag, linkje in het topic en alles
Vissen slapen 's nachts, bij mij tussen 23.30 en 07.00.quote:
Die van mij leven..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Hmm goed idee, heb ook nog een rode dwergkreeft en 3 garnalen:P Livestream?
Je zou er nog een naar mij vernoemen ):quote:Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Vis 1, zwartblauwe vis, heeft de naam: Rofl gekregen.
Vis 2, tijgerstaart/vin vis, heeft de naam: Elvis gekregen.
Vanavond nieuwe!
Hmm.. Komt goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Je zou er nog een naar mij vernoemen ):
Dat dacht ik ook al. Die zwarte heeft een naam, Rofl.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er even naar gekeken en die zwarte is duidelijk het meest camera geil
Die oranje is een beetje schuw
Neeee niet Rooney, Rodney.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Rockiejj het volgende:
Vis 1: zwartblauwe vis
Naam: Op dit moment bezig.
Kandidaten:
1 - Elvis
2 - Rooney
3 - Kim Jong-il
4 - Fappy
5 -
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neeee niet Rooney, Rodney.Je noemt je vis toch geen Rooney, behalve als je een walvisguppie hebt.
Ow..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neeee niet Rooney, Rodney.Je noemt je vis toch geen Rooney, behalve als je een walvisguppie hebt.
Mijn naam is Robert, dus instant-win.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
Okee, het word tijd dat vis 3 een naam krijgt
Vis 3: Grote oranje vis met lange zwarte staart
Naam: Nu bezig.
- Robert
- Rodney
- Roger
-
-
Stuur maar weer in!
h0ax, ze zijn gesteriliseerd.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb piepkleine guppies gesignaleerd.
Trouwens rechtsonder; dat witte ding. Dat lijkt wel wat op trollface.
Lindsonder. maar wat zwom er dan zo klein als een ''guppie'' hoort te zijn. Want jij zegt wel guppies, maar normaal zijn guppies kleiner.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
h0ax, ze zijn gesteriliseerd.
rechtsonder is niks?
Stront.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Lindsonder. maar wat zwom er dan zo klein als een ''guppie'' hoort te zijn. Want jij zegt wel guppies, maar normaal zijn guppies kleiner.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef Ebbao het volgende:
man dat zijn wel mega-guppen, Een had zelfs een hoofdtelefoon op. Snel maar weggeklikt, brrrr
Ga toch weg.quote:
Dat mag.quote:
Dat kan kloppen ja,quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Dalando het volgende:
This cam is offline
Check out these other cams online right now:
Ja, want die doet veel! (:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Pleurt eens op met die stomme vissen we kijken nu naar de oma van OBinLaden.
http://ww.com/dewkitty
1 Viewers.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef Rockiejj het volgende:
De oude stream deed t niet meer, dus dit is de nieuwe:
http://ww.com/FOKguppen
Bij mij is deze ook offlinequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:34 schreef Rockiejj het volgende:
De oude stream deed t niet meer, dus dit is de nieuwe:
http://ww.com/FOKguppen
Ja, die ene is dood, die denken ook; Nee kk man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vissen gaan kkhard man wat doe je ze aan
Verzorg je die vissen wel goed?quote:
Nee, ik laat ze rotten in hel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verzorg je die vissen wel goed?
...... Wat ik bedoel is, dat ik me dat afvraag als zo'n vis zo dood gaat en als iemand hier zegt dat het abnormaal is als die vissen zo snel bewegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik laat ze rotten in hel.
Ja duh.
Er drijft wel veel troep door het water, verversen misschien???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik laat ze rotten in hel.
Ja duh.
Dat doen ze omdat er iets anders is in de bak, en dat is vreemd, dan worden ze druk ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
...... Wat ik bedoel is, dat ik me dat afvraag als zo'n vis zo dood gaat en als iemand hier zegt dat het abnormaal is als die vissen zo snel bewegen.
Dat is de bodem, heb m net iets te hard aangedrukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Er drijft wel veel troep door het water, verversen misschien???
In de pan.quote:
Je moet hem water geven dan kan die zich een beetje opfrissen man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
En nu ligt ie weer op de grond.
Volgende x als tie weer zwemt (als tie nog zwemt) dan gooi ik hem weg, dit is zielig.
Zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je de webcam niet iets verder van de bak zetten zodat je hem iets groter ziet?
Tik me de tauwtyfus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet hem water geven dan kan die zich een beetje opfrissen man.
Nee maar serieus tik hem beetje aan dat die wakker springt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Bah![]()
Waarom die Chinees als je cam off doet?
Hij zit vast in het plantjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef cool15 het volgende:
Tenzei hij gaat dreiven leeft die vis nog hoor
Die zijn doodquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef Aneurysma het volgende:
Maak een live-stream van je guppies terwijl je het water waar ze in zwemmen langzaam maar zeker in temperatuir verhoogd waardoor ze langzaamaan levend beginnen te koken en minuten lang lijden alvorens te sterven. Vind ik wel een leuk idee.
http://ww.com/webcam-radio-club1quote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig alleen nog hip als je een hert op je kamer hebt
http://ww.com/dilliecam
Spamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |