Je krijgt een ban van Myr. WHAHAHAHAHAH XDXDquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat nou? ik kom alleen even de groetjes doen joh kankeruser
Whahahah efen goeie vrindjes XDXDquote:
Ja, sick he!!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef Roburtt het volgende:
OH YEAH ER GING ER 1 DOOR DE RING BITCHES
Ik zal jou eens levende vlooien voeren.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Je moet ze eens levende watervlooien of rode muggenlarven voeren! Dat zijn mooie beelden
Da's geen geintje hoor, levend voer zijn ze gek opquote:Op maandag 13 juni 2011 13:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zal jou eens levende vlooien voeren.
Ow je meent het?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's geen geintje hoor, levend voer zijn ze gek open het is ook goed voor ze, kunnen ze lekker jagen. Heel leuk om te zien. Muggenlarven mogen ook, heb je er zelf ook nog wat aan
Als het in het seizoen is, kun je ze in dierenwinkels in zakjes kopen. Een beetje aquariumspeciaalzaak heeft ze altijd op voorraad.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow je meent het?
Ik ga morgen wel wat leuks voor ze kopen, winkels zijn nu dicht.
Oke gaaf!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het in het seizoen is, kun je ze in dierenwinkels in zakjes kopen. Een beetje aquariumspeciaalzaak heeft ze altijd op voorraad.
Heb het vanmorgen gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Doublepain het volgende:
TS wanneer ga je erin pissen? Gisteren deed je het niet, ik wil het resultaat zien..
Is op zich wel een leuk idee ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ga je een prijsvraag doen? en wie wint mag een naam voor een vis verzinnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |