Verzorg je die vissen wel goed?quote:
Nee, ik laat ze rotten in hel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verzorg je die vissen wel goed?
...... Wat ik bedoel is, dat ik me dat afvraag als zo'n vis zo dood gaat en als iemand hier zegt dat het abnormaal is als die vissen zo snel bewegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik laat ze rotten in hel.
Ja duh.
Er drijft wel veel troep door het water, verversen misschien???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik laat ze rotten in hel.
Ja duh.
Dat doen ze omdat er iets anders is in de bak, en dat is vreemd, dan worden ze druk ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
...... Wat ik bedoel is, dat ik me dat afvraag als zo'n vis zo dood gaat en als iemand hier zegt dat het abnormaal is als die vissen zo snel bewegen.
Dat is de bodem, heb m net iets te hard aangedrukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Er drijft wel veel troep door het water, verversen misschien???
In de pan.quote:
Je moet hem water geven dan kan die zich een beetje opfrissen man.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
En nu ligt ie weer op de grond.
Volgende x als tie weer zwemt (als tie nog zwemt) dan gooi ik hem weg, dit is zielig.
Zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je de webcam niet iets verder van de bak zetten zodat je hem iets groter ziet?
Tik me de tauwtyfus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet hem water geven dan kan die zich een beetje opfrissen man.
Nee maar serieus tik hem beetje aan dat die wakker springt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Bah![]()
Waarom die Chinees als je cam off doet?
Hij zit vast in het plantjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef cool15 het volgende:
Tenzei hij gaat dreiven leeft die vis nog hoor
Die zijn doodquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef Aneurysma het volgende:
Maak een live-stream van je guppies terwijl je het water waar ze in zwemmen langzaam maar zeker in temperatuir verhoogd waardoor ze langzaamaan levend beginnen te koken en minuten lang lijden alvorens te sterven. Vind ik wel een leuk idee.
http://ww.com/webcam-radio-club1quote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent tegenwoordig alleen nog hip als je een hert op je kamer hebt
http://ww.com/dilliecam
Spamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |