Ik was dat ook wel diegene die dat zei.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik zeurde over iemand die zeurde toen alors en ik het over de GraffittiBolhoed hadden. Ga jij maar Kontjekrausen, Pien. Oh god dit klinkt allemaal zo cryptisch.
Wisten wij toch wel, Pientje, we zijn nog niet dement.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was dat ook wel diegene die dat zei.
Ooooohooo ohoaquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik dacht heel even een seconde of 2 dat dit een cover ging worden van Heart of glass van Blondie.
Vjeze Furrrrquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rapt deze zangert ook niet bij de Jeugd van Tegenwoordig?
Nou, precies dit dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Shadow_NL het volgende:
Het valt me tot nu toe heel erg mee.
Vind KoL een aardig bandje, niet meer en niet minder ,en de nummers komen live toch best goed uit de verf.
Is dat erger of minder erg?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Xan21 het volgende:
Vergelijk dit publiek eens met die van Glastonbury ofzo haha, zo anders...maarja misschien genieten ze van binnen wel...
Misschien had je ook moeten gaan, jouw positieve energie had vast op alle 60.000 man afgestraalt. Zonnebloempje.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Xan21 het volgende:
Vergelijk dit publiek eens met die van Glastonbury ofzo haha, zo anders...maarja misschien genieten ze van binnen wel...
Silverlight volgens mij, heb je dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef zeebeschuit het volgende:
Tent ging flink los bij Hanson vanmiddag. Erg goed optreden!
Weet iemand hoe je de videos van 3voor12 op http://pinkpop.vpro.nl/2011 kan zien? De hoofd (live) video kan ik wel zien maar de normale sessies en archive speelt niet af? Wat voor player/plugin heb ik nodig?
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Laura Jansen moet gewoon verkracht worden voor elke keer als zij Use Somebody verkracht.
Maar hij staat in de top 2000!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Laura Jansen moet gewoon verkracht worden voor elke keer als zij Use Somebody verkracht.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
ik meld me aan als vrijwilligerquote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
tragisch ja, maarja top2000 daar staat ook zoveel bagger in en er ontbreekt nogal wat kwaliteitsmuziek.quote:
Dan wordt Knocked Up haar volgende cover, vrees ik..quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan wordt Knocked Up haar volgende cover, vrees ik..
Of iets van Anouk oidquote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan wordt Knocked Up haar volgende cover, vrees ik..
Pixie lott heeft dat nummer toch ook anaal vernederd?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
de rest kennen ze niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat publiek is wel erg. Anderhalf uur hoor je niets. En dan ineens een orkaan van geluid bij hun populairste hit.
Nouja, je ziet wel de hele tijd al mensen los gaan tochquote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef Micson het volgende:
Het publiek raakt op stoom bij het een na laatste nummer
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:17:50Luister naar alleen de drummer en de bassist, dan hoor je meteen waarom Kings Of Leon anno 2011 een saaie band is.#pp11 reageer retweet
Die atzedevries, wat is dat voor een persoon, en hoeveel antidepressiva heeft die van de dokter voorgeschreven gekregen?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:17:50Luister naar alleen de drummer en de bassist, dan hoor je meteen waarom Kings Of Leon anno 2011 een saaie band is.#pp11 reageer retweet
Eeeeh wat doet de bassist foutquote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Gast van 3VOOR12.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Die atzedevries, wat is dat voor een persoon, en hoeveel antidepressiva heeft die van de dokter voorgeschreven gekregen?
Ik wilde net hetzelfde zeggen, heb die man nog niks positiefs zien schrijvenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Die atzedevries, wat is dat voor een persoon, en hoeveel antidepressiva heeft die van de dokter voorgeschreven gekregen?
Niets, Atze kan er niet tegen dat de vrouwtjes daar wel van houden en niet van Atzequote:
Niet origineel zijn, maar dat krijg je als je een muziekliefhebber bent en alles van minstens de jaren 80 tot nu al gehoord hebt. Ik vind er ook geen zak meer aan, niet origineel.quote:
Hoor hem hier bassen danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet origineel zijn, maar dat krijg je als je een muziekliefhebber bent en alles van minstens de jaren 80 tot nu al gehoord hebt. Ik vind er ook geen zak meer aan, niet origineel.
Dan moeten ze zich maar beter inlezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef Xrenity het volgende:
Dit lijkt me altijd een enorme anticlimax voor de fans sinds OBTN
Verder te vet.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:19:09Ik ben overigens geen Kings Of Leon hater, voel er alleen erg weinig bij. En Sex On Fire is wel een klassieker in de maak#pp11 reageer retweet
Niets is meer origineel. Dan kan je net zo goed stoppen met luisteren als je alleen maar iets unieks wil horen. Tenzij je houdt van bliepbloep-geëxperimenteer. Da's redelijk uniek maar tegelijkertijd vind ik het niet om aan te horen. Dus waar kies je dan voor? Entertainment of het ontdekken van iets unieks waar eigenlijk geen hol aan is?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet origineel zijn, maar dat krijg je als je een muziekliefhebber bent en alles van minstens de jaren 80 tot nu al gehoord hebt. Ik vind er ook geen zak meer aan, niet origineel.
Dat is bullshit, dat er niets origineels meer is. Natuurlijk, men valt terug op oude stijlen, maar dan kan je nog wel origineel zijn. Ik vind De Staat bijvoorbeeld harstikke origineel. Zelfde sound, maar wel andere nummers en vernieuwend. Het hoeft niet altijd met bliepjes. Als ik naar Blof luister, dan heb ik het gevoel alsof het telkens hetzelfde is. Als blof überhaupt een cover speelt, dan klinkt het hetzelfde... Dat bedoel ik met niet origineel.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Niets is meer origineel. Dan kan je net zo goed stoppen met luisteren als je alleen maar iets unieks wil horen. Tenzij je houdt van bliepbloep-geëxperimenteer. Da's redelijk uniek maar tegelijkertijd vind ik het niet om aan te horen. Dus waar kies je dan voor? Entertainment of het ontdekken van iets unieks waar eigenlijk geen hol aan is?
Stuitje? Is dat een koosnaampje voor je kut?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
Echt, kippenvel tot aan m'n stuitje gisteren. Ik wil Guy knuffelen.
Ach ja, ieder z'n mening. Iedereen haalt inspiratie en invloeden uit stijlen en bands en artiesten. Dus 100% origineel is het nooit. 't Is maar net wat jouw definitie van origineel is.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, dat er niets origineels meer is. Natuurlijk, men valt terug op oude stijlen, maar dan kan je nog wel origineel zijn. Ik vind De Staat bijvoorbeeld harstikke origineel. Zelfde sound, maar wel andere nummers en vernieuwend. Het hoeft niet altijd met bliepjes. Als ik naar Blof luister, dan heb ik het gevoel alsof het telkens hetzelfde is. Als blof überhaupt een cover speelt, dan klinkt het hetzelfde... Dat bedoel ik met niet origineel.
Jij hebt geen stuitje?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stuitje? Is dat een koosnaampje voor je kut?
Wat is dat in godsnaam?quote:
quote:
Meid toch!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef mieknok het volgende:
Sta Ik vanmiddag op van het veld om te verkassen, tim knol was vet en gay en saai, dus wil wat gaan eten. Sta Ik dus op, zegt de gast achter me (die zat op de grond) 'doorlopen ja' Kom op, straks mis je tim knol. Wereldramp! Wat een lul de behanger... Voor de rest alles tof trouwens, hamburgers zijn ook heerlijk;) nog niemand gezien voor bier en hamburgers haha. Feest ze mensen!
Cultura24quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Voor welke Coldplay zal ik nu gaan, 101 of NL3?
Beiden, door elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Voor welke Coldplay zal ik nu gaan, 101 of NL3?
Ik heb nu ook zin in een hamburgerquote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef mieknok het volgende:
Sta Ik vanmiddag op van het veld om te verkassen, tim knol was vet en gay en saai, dus wil wat gaan eten. Sta Ik dus op, zegt de gast achter me (die zat op de grond) 'doorlopen ja' Kom op, straks mis je tim knol. Wereldramp! Wat een lul de behanger... Voor de rest alles tof trouwens, hamburgers zijn ook heerlijk;) nog niemand gezien voor bier en hamburgers haha. Feest ze mensen!
Lijkt me wel zo chill ja voor Gwyneth om niet op een Dixie te hoeven.quote:
Ik bedoelde meer, je hebt een speciaal toilet voor Coldplay zelf en de family en friends van Coldplay krijgen ook hun eigen kakdoos.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo chill ja voor Gwyneth om niet op een Dixie te hoeven.
Waar?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:42 schreef alors het volgende:
Die tekst in beeld bij Cultura, 'kijk nu live mee in het Glazen Huis'
Beetje laat, maar van wie heb je deze informatie?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:42 schreef themauster het volgende:
Geen wonder de nummers van Hurts worden geschreven door onder andere de producers van Kylie en de Spice Girls![]()
Vermoeiend. De betere electronische popmuziek, cq. synthpop krijgt steevast het label "kitsch" mee. Ik blijf me afvragen waarom in godsnaam. Echt zo'n standpunt van de ethisch verantwoorde muziekjournalist.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 13:39:57Hurts: erg goed uitgevoerd, maar het is zulke bombastische opera-synthkitsch dat ik liever een 1-op-1 sessie met Lifehouse zou willen.#pp11 reageer retweet
Vind ik ook. Houd het gewoon bij die constatering. Waarom moet er toch altijd even zo'n opmerking over "kitsch" achteraan? Een debiel trekje dat je onder heel veel zichzelf muziekjournalist noemende mensen tegenkomt. Hurts is gewoon gelikt, strak aangekleed, goed uitgevoerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef alors het volgende:
Hurts was gewoon origineel, zat goed in elkaar en klonk heel erg goed. Atze is een beetje een zeurkous.
Nog één van de beste nummers ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:00 schreef Xan21 het volgende:
Hurts video begon beetje hakkelen halverwege kijk zo weer verder, dat nr Happiness hebben ze nooit op de cd gezet terwijl de cd wel zo heet, grappig...
Zit ik net de kijken op 3 voor 12.... de mic van Mark staat alleen ffies te hard zeg maar... das jammer. Maar live zal het wel te gek zijn geweest!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef WaywardOne het volgende:
ALTER BRIDGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Myles Fucking Kennedy for the fucking win.![]()
![]()
![]()
Moest ik even kwijt.
Sara Bareilles maakt net zulke Sky cliché prutquote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Laura Jansen maakt verschrikkelijke muziek. Sara Bareilles en Regina Spektor behoren tot mijn favoriete artiesten, maar Laura Jansen kan ik niet uitstaan.
Laura Jansen mag terugkomen als ze een lied van dit kaliber weet te schrijven.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Sara Bareilles maakt net zulke Sky cliché prut
Ongetwijfeld, ze deed ook zo schattig net naar Veenstra. Het lijkt me echt een heel leuk en lief mens.quote:
Live zijn ze altijd te gekquote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef Susie het volgende:
[..]
Zit ik net de kijken op 3 voor 12.... de mic van Mark staat alleen ffies te hard zeg maar... das jammer. Maar live zal het wel te gek zijn geweest!
Zou ze zingen tijdens de seks? Dan mot ik der niet neequote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ze deed ook zo schattig net naar Veenstra. Het lijkt me echt een heel leuk en lief mens.
Maar damn, die muziek, ik kan het niet aanhoren.
Dat komt omdat alle 4 de bandleden kijken alsof ze bij een begrafenis zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Norrage het volgende:
KOL wat saai zeg...maar verder leuke uitzending!
jij weerquote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het Soephoofd....wat was die slecht en treurig op Pinkpop....
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
jij weerjammer dat je dit topic hebt gevonden.
Tieft es op,quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het Soephoofd....wat was die slecht en treurig op Pinkpop....
Ik kende hem ook alleen van naam, maar ik geloof dat ik dat graag zo wil houden.quote:
Ik geloof dat ik het met je eens ben....quote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik kende hem ook alleen van naam, maar ik geloof dat ik dat graag zo wil houden.
Ik hoef jouw mening niet te facen. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
Tim Knol is gewoon de slechtste van PP2011...face it....
Opkankeren nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
En? Daarom moet ik dit goed vinden?quote:
Ik zit ook op FOK! maar wil vanwege dat feit ook niet een applaus voor mijn gezang...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef Paul het volgende:
Tim Knol schijnt op fok te zitten dus RESPECT !11!!!1
Slechtste pleepapiergebruiker?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
hahahah hilariche troll post oke nou doei xdquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef waxmask het volgende:
Hoi Hoi!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaan we grof worden mannetje...ik lust Pino's rauw (Net PAUL gezien)
Laten we ook een Hepie & Hepie cover act maken....net als Knol...quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef Caland het volgende:
Maak dus toch een kans om ooit op PP te staan als ik dit hoor![]()
Ik hoop voor je dat je VeraErasum of iets dergelijks nog niet hebt gehoord.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef Caland het volgende:
Maak dus toch een kans om ooit op PP te staan als ik dit hoor![]()
Dus die heavy metalshit met die valszingende zangeres vanmiddag vond je beter dan Tim?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaan we grof worden mannetje...ik lust Pino's rauw (Net PAUL gezien)
Mr. Spacemanquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef Paul het volgende:
Tim Knol schijnt op fok te zitten dus RESPECT !11!!!1
Miljoenen???quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Paul het volgende:
Waarom doen jullie zo raar over deze artiest Tim Knol. Hij verkoopt niet voor niets duizenden/miljoenen cd's!?
Aan zwakzinnigen?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Paul het volgende:
Waarom doen jullie zo raar over deze artiest Tim Knol. Hij verkoopt niet voor niets duizenden/miljoenen cd's!?
Je bent op hem hequote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef TWP het volgende:
Pino112 spreekt opmerkelijk vaak de waarheid. Goed bezig.
Mwha..quote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Paul, 1 van de beroemdste fokkers allertijden
Daar ben ik het 100% mee eens!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef Susie het volgende:
Nah ja, hij zal vast iets goed doen, gezien het feit dat hij op PP heeft gestaan of niet? Blijf het niets vinden, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Hahahahah newbie ahhahahahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha..Je moet toch nog iets beter je best doen, ik ken je niet!..
Waarom?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef Cee het volgende:
Shit, de Manics, die heb ik gisteren moeten missen.
Inschattingsfout. Ik dacht dat ik 15.00 uur makkelijk zou halen als ik om 12.00 uur hier (Tilburg) weg zou rijden. 14.00 uur was ik bij Landgraaf aangekomen. Pas om half 5 reed ik het parkeerterrein op. Dra-ma.quote:
Huh, hoe kan dat nou? Motorcycle Emptiness ken je toch wel?!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat nou? Motorcycle Emptiness ken je toch wel?!
Krijg je ervan als ie alleen maar ONZ Radio luistert.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
mijn gedachtequote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik zou wel eens wat anders willen zien dan Lippy Kids.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijg je ervan als ie alleen maar ONZ Radio luistert.
Eigenlijk moet ik er niet eens op ingaan, die trolls ook altijd hier
Ik heb gewoon nog nooit naar die band geluisterd. Het interesseert me geen reet. Vandaar dat ik het niet ken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ook het enige nummer dat ze op 3FM uitzenden. Lekker afwisselendquote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Cee het volgende:
Ik zou wel eens wat anders willen zien dan Lippy Kids.
Heb je eigenlijk wel in de gaten dat jezelf een Troll bent? (naar jouw benoemde trolls toe.)quote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel in de gaten dat jezelf een Troll bent? (naar jouw benoemde trolls toe.)
Ach, klein verschil.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik dacht dat ze West End Girls zongen maar dat zijn de Pet Shop Boys.
Mmmmbeter!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef zeebeschuit het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv(...)#/41129661/44818448/
Stiekem huil je achter je pcquote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef knep het volgende:
Blij dat ik niet gegaan ben dit jaar.
Wat een saai zooitje zeg.
Beetje door sparen en naar Sziget...geheid een top week...van welke muziek je ook mag houden....quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef knep het volgende:
Blij dat ik niet gegaan ben dit jaar.
Wat een saai zooitje zeg.
Iets tè rustig voor een festival.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan? Eigenlijk moeten ze meer laten zien/horen van ze.
Ik tot voor kort ook nog niet, maar vind het goede muziek. Maar of het geschikt is voor een festival als Pinkpop, betwijfel ik.quote:
Mwa, heb me vorig jaar wel prima vermaakt met Rammstein, Greenday, Pink, Editors, Skunk Anasie en the Prodigyquote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beetje door sparen en naar Sziget...geheid een top week...van welke muziek je ook mag houden....
Kan ik me voorstellen, het is best kalm, het is ook niet echt een stadionband maar ik vond het heerlijk om naar te luisteren en te kijken.quote:
Atze is ongesteld denk ik zo.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 23:50:26The Bloody Beetroots: niet de kaasschaaf maar de hakbijl http://bit.ly/jLK3hF#pp11 De ultieme kuur om een uur White Lies te verwerken. reageer retweet
Ja, 90000 keer moeten ze het uitzenden!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt de 283 keer dat het is uitgezonden gemist?
Stay tuned!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, 90000 keer moeten ze het uitzenden!
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef waxmask het volgende:
Dit is er dus komen evolueren uit Treble weer een doos met een hoop niet bestaande woorden en zinnetjes met een fake opgezette stem....
Waarom wordt er hier zo gehecht aan de mening van die man?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Atze is ongesteld denk ik zo.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 23:50:26The Bloody Beetroots: niet de kaasschaaf maar de hakbijl http://bit.ly/jLK3hF#pp11 De ultieme kuur om een uur White Lies te verwerken. reageer retweet
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Slechter dan die bolle met z'n pa kan niet.
Nogmaals, wacht maar tot die emo-band van vanmiddag wordt uitgezonden. Alhoewel ik verwacht dat zo'n dieptepunt niet wordt uitgezonden.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Slechter dan die bolle met z'n pa kan niet.
Serieus?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nogmaals, wacht maar tot die emo-band van vanmiddag wordt uitgezonden. Alhoewel ik verwacht dat zo'n dieptepunt niet wordt uitgezonden.
Ik denk dat jij, Paul, Pino en Selah-Knol zelf een festival moeten organiseren...ver buiten ons gehoor bereik...dat wel...quote:
Wat mij betreft wel.quote:
Doet wel wat Duits aan allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |