de rest kennen ze niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat publiek is wel erg. Anderhalf uur hoor je niets. En dan ineens een orkaan van geluid bij hun populairste hit.
Nouja, je ziet wel de hele tijd al mensen los gaan tochquote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef Micson het volgende:
Het publiek raakt op stoom bij het een na laatste nummer
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:17:50Luister naar alleen de drummer en de bassist, dan hoor je meteen waarom Kings Of Leon anno 2011 een saaie band is.#pp11 reageer retweet
Die atzedevries, wat is dat voor een persoon, en hoeveel antidepressiva heeft die van de dokter voorgeschreven gekregen?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:17:50Luister naar alleen de drummer en de bassist, dan hoor je meteen waarom Kings Of Leon anno 2011 een saaie band is.#pp11 reageer retweet
Eeeeh wat doet de bassist foutquote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Gast van 3VOOR12.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Die atzedevries, wat is dat voor een persoon, en hoeveel antidepressiva heeft die van de dokter voorgeschreven gekregen?
Ik wilde net hetzelfde zeggen, heb die man nog niks positiefs zien schrijvenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Die atzedevries, wat is dat voor een persoon, en hoeveel antidepressiva heeft die van de dokter voorgeschreven gekregen?
Niets, Atze kan er niet tegen dat de vrouwtjes daar wel van houden en niet van Atzequote:
Niet origineel zijn, maar dat krijg je als je een muziekliefhebber bent en alles van minstens de jaren 80 tot nu al gehoord hebt. Ik vind er ook geen zak meer aan, niet origineel.quote:
Hoor hem hier bassen danquote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet origineel zijn, maar dat krijg je als je een muziekliefhebber bent en alles van minstens de jaren 80 tot nu al gehoord hebt. Ik vind er ook geen zak meer aan, niet origineel.
Dan moeten ze zich maar beter inlezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef Xrenity het volgende:
Dit lijkt me altijd een enorme anticlimax voor de fans sinds OBTN
Verder te vet.
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 22:19:09Ik ben overigens geen Kings Of Leon hater, voel er alleen erg weinig bij. En Sex On Fire is wel een klassieker in de maak#pp11 reageer retweet
Niets is meer origineel. Dan kan je net zo goed stoppen met luisteren als je alleen maar iets unieks wil horen. Tenzij je houdt van bliepbloep-geëxperimenteer. Da's redelijk uniek maar tegelijkertijd vind ik het niet om aan te horen. Dus waar kies je dan voor? Entertainment of het ontdekken van iets unieks waar eigenlijk geen hol aan is?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet origineel zijn, maar dat krijg je als je een muziekliefhebber bent en alles van minstens de jaren 80 tot nu al gehoord hebt. Ik vind er ook geen zak meer aan, niet origineel.
Dat is bullshit, dat er niets origineels meer is. Natuurlijk, men valt terug op oude stijlen, maar dan kan je nog wel origineel zijn. Ik vind De Staat bijvoorbeeld harstikke origineel. Zelfde sound, maar wel andere nummers en vernieuwend. Het hoeft niet altijd met bliepjes. Als ik naar Blof luister, dan heb ik het gevoel alsof het telkens hetzelfde is. Als blof überhaupt een cover speelt, dan klinkt het hetzelfde... Dat bedoel ik met niet origineel.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Niets is meer origineel. Dan kan je net zo goed stoppen met luisteren als je alleen maar iets unieks wil horen. Tenzij je houdt van bliepbloep-geëxperimenteer. Da's redelijk uniek maar tegelijkertijd vind ik het niet om aan te horen. Dus waar kies je dan voor? Entertainment of het ontdekken van iets unieks waar eigenlijk geen hol aan is?
Stuitje? Is dat een koosnaampje voor je kut?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
Echt, kippenvel tot aan m'n stuitje gisteren. Ik wil Guy knuffelen.
Ach ja, ieder z'n mening. Iedereen haalt inspiratie en invloeden uit stijlen en bands en artiesten. Dus 100% origineel is het nooit. 't Is maar net wat jouw definitie van origineel is.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, dat er niets origineels meer is. Natuurlijk, men valt terug op oude stijlen, maar dan kan je nog wel origineel zijn. Ik vind De Staat bijvoorbeeld harstikke origineel. Zelfde sound, maar wel andere nummers en vernieuwend. Het hoeft niet altijd met bliepjes. Als ik naar Blof luister, dan heb ik het gevoel alsof het telkens hetzelfde is. Als blof überhaupt een cover speelt, dan klinkt het hetzelfde... Dat bedoel ik met niet origineel.
Jij hebt geen stuitje?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stuitje? Is dat een koosnaampje voor je kut?
Wat is dat in godsnaam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |