Iets tè rustig voor een festival.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan? Eigenlijk moeten ze meer laten zien/horen van ze.
Ik tot voor kort ook nog niet, maar vind het goede muziek. Maar of het geschikt is voor een festival als Pinkpop, betwijfel ik.quote:
Mwa, heb me vorig jaar wel prima vermaakt met Rammstein, Greenday, Pink, Editors, Skunk Anasie en the Prodigyquote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beetje door sparen en naar Sziget...geheid een top week...van welke muziek je ook mag houden....
Kan ik me voorstellen, het is best kalm, het is ook niet echt een stadionband maar ik vond het heerlijk om naar te luisteren en te kijken.quote:
Atze is ongesteld denk ik zo.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 23:50:26The Bloody Beetroots: niet de kaasschaaf maar de hakbijl http://bit.ly/jLK3hF#pp11 De ultieme kuur om een uur White Lies te verwerken. reageer retweet
Ja, 90000 keer moeten ze het uitzenden!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt de 283 keer dat het is uitgezonden gemist?
Stay tuned!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, 90000 keer moeten ze het uitzenden!
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef waxmask het volgende:
Dit is er dus komen evolueren uit Treble weer een doos met een hoop niet bestaande woorden en zinnetjes met een fake opgezette stem....
Waarom wordt er hier zo gehecht aan de mening van die man?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Atze is ongesteld denk ik zo.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 12-06-2011 om 23:50:26The Bloody Beetroots: niet de kaasschaaf maar de hakbijl http://bit.ly/jLK3hF#pp11 De ultieme kuur om een uur White Lies te verwerken. reageer retweet
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Slechter dan die bolle met z'n pa kan niet.
Nogmaals, wacht maar tot die emo-band van vanmiddag wordt uitgezonden. Alhoewel ik verwacht dat zo'n dieptepunt niet wordt uitgezonden.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Caland het volgende:
Slechter dan die bolle met z'n pa kan niet.
Serieus?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nogmaals, wacht maar tot die emo-band van vanmiddag wordt uitgezonden. Alhoewel ik verwacht dat zo'n dieptepunt niet wordt uitgezonden.
Ik denk dat jij, Paul, Pino en Selah-Knol zelf een festival moeten organiseren...ver buiten ons gehoor bereik...dat wel...quote:
Wat mij betreft wel.quote:
Doet wel wat Duits aan allemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |