Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
quote:Wat een schema's af en toe. Denk dat je met dat soort overvolle schema's meer sloopt dan je opbouwt...
Zijn meestal kneuzen die op slippers rondlopen, 5 min. rust nemen tussen de set door en 6 x een halfvol flesje water bij gaan vullen om langs de meisjes van 14 af te lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:22 schreef 7754 het volgende:
[..]
Of dat zijn gasten die niet groeien, of niet opletten wat ze doen en hoe ze groeien.
Ja, inderdaad.quote:
Merken jullie na zo'n weekje veel achteruitgang?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef ukga het volgende:
[..]
True. heb ook en dramatische week achter de rug qua trainen en eten
Met anabolen moet je ook nog steeds zwoegen in de gym.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Spuit in de reet en groeien als een beest. En de rest maar zwoegen in de gym. Lach me rot.
Ga gewoon naar DBB.com?quote:
bb.com mag je niet over anabole pratequote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga gewoon naar DBB.com?
Heb nu ook maar een TR gemaakt, vind het prima dat je vooruitgang boekt, er lol aan beleeft en tevreden met jezelf bent. Maar dat aandachtsgeile hinderlijke gedoe hier van je hebben we nu wel genoeg gezien. Doe gewoon serieus & volwassen mee en dan zal niemand een probleem met je hebben, kunnen we misschien nog wat van je leren ook en andersom.Kun je dat niet, dan nok je maar af en maak je ergens een forum voor jezelf aan, kun je de hele dag op jezelf geilen en reps geven.
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef gespierd123 het volgende:
de dokter zei dat mijn testosterongehalte te hoog was. Ik ben aan het overwegen om anticonceptiepillen te slikken om oestrogeen in me systeem te krijgen. Dat kan misschien mijn testosterongehalte wat omlaag dringen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef gespierd123 het volgende:
ik ga volgend jaar misschien kuurtje test e doen
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga gewoon naar DBB.com?
Heb nu ook maar een TR gemaakt, vind het prima dat je vooruitgang boekt, er lol aan beleeft en tevreden met jezelf bent. Maar dat aandachtsgeile hinderlijke gedoe hier van je hebben we nu wel genoeg gezien. Doe gewoon serieus & volwassen mee en dan zal niemand een probleem met je hebben, kunnen we misschien nog wat van je leren ook en andersom.Kun je dat niet, dan nok je maar af en maak je ergens een forum voor jezelf aan, kun je de hele dag op jezelf geilen en reps geven.
Gelukkig hebben ze op DutchBodyBuilding.com een AAS-subforum voor je. Maar ook daar zullen ze verwachten dat je serieus meedoet.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
bb.com mag je niet over anabole prate
thanks , trouwens had vandaag al een mod gepmed dat die mijn account verwijdert , maar heb nog geen antwoord gekregequote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze op DutchBodyBuilding.com een AAS-subforum voor je. Maar ook daar zullen ze verwachten dat je serieus meedoet.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/
Je kan ook gewoon je ass naar de kroeg slepen en chicks proberen te imponeren met je armen. Is het probleem ook opgelost, jij geen last van de mannen hier en de mannen hier geen last van jou. Proost!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
thanks , trouwens had vandaag al een mod gepmed dat die mijn account verwijdert , maar heb nog geen antwoord gekrege
ik drink niet, ben dit weekend gewoon aan het rusten en leren enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je ass naar de kroeg slepen en chicks proberen te imponeren met je armen. Is het probleem ook opgelost, jij geen last van de mannen hier en de mannen hier geen last van jou. Proost!
komt denk ik door het licht .. er schijnt licht op me borst maar niet op me buikquote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef Opdekop het volgende:
Waarom is je buik zo bruin? Smeer je daar soms pindakaas op?
wedde als mijn fysiek slecht was kreeg ik minder haatquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een kanarie he.____!
Wedden als jij een slecht fysiek had dat je dan je ook niet zo als een pauper gedragen had?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
wedde als mijn fysiek slecht was kreeg ik minder haat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Je gaat toch niet met pindakaas op in de sportschool rondhuppelen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Cake-Man het volgende:
Morgen is de sportschool ook dicht zie ik. Weet iemand nog oefeningen voor mijn biceps die ik thuis kan doen ?
Werkt pindakaas erop smeren echt ? Sommige zeggen pindakaas sommige zeggen smeerkaas, andere zeggen weer vaseline of brillantine. Wat werkt het beste voor jullie ?
Niet de troll voeren (met pindakaas!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met pindakaas op in de sportschool rondhuppelen?
Word je groot en sterk van, die reklame klopt gewoon.. insmeren op je buikspieren + biceps, wrappen met plastic en trainen, spiergroei gaat dan stukken harder.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zolang het maar werkt. Ik wil wel van die killer-abs hebben. Het liefst binnen een week.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dan moet je er 'n paar XL-potten op gaan smeren.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Waarom niet ? Zolang het maar werkt. Ik wil wel van die killer-abs hebben. Het liefst binnen een week.
Ik ben geen troll maar iemand die serieus aan zijn lichaam werkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet de troll voeren (met pindakaas!)
Maakt het nog uit met welk merk pindakaas ? of welke soort ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je er 'n paar XL-potten op gaan smeren.
Ik zelf heb goede ervaringen met het AH-huismerk.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Maakt het nog uit met welk merk pindakaas ? of welke soort ?
Dankjewel dinsdag even aan mijn moeder vragen of ze het wil halen. Alleen smeren tijdens het trainen of ook in mijn rust ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zelf heb goede ervaringen met het AH-huismerk.
't is dat ik geen pauper ben anders had ik je mijn pindakaas xtreme fysiek laten zien.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Opdekop het volgende:
Ik weet niet meer wie en wat ik moet geloven.FML
Voor het ontbijt, voor het trainen en voor het slapen gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Dankjewel dinsdag even aan mijn moeder vragen of ze het wil halen. Alleen smeren tijdens het trainen of ook in mijn rust ?
Zou niet die met stukjes nemen. De zachtere pindakaas wordt beter opgenomen door je abs.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Maakt het nog uit met welk merk pindakaas ? of welke soort ?
chin ups zijn goed voor bicepsquote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Cake-Man het volgende:
Morgen is de sportschool ook dicht zie ik. Weet iemand nog oefeningen voor mijn biceps die ik thuis kan doen ?
Werkt pindakaas erop smeren echt ? Sommige zeggen pindakaas sommige zeggen smeerkaas, andere zeggen weer vaseline of brillantine. Wat werkt het beste voor jullie ?
Als hij gewoon op een volwassen manier meepraat, is er ook niks aan de hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:41 schreef guapo het volgende:
Ik snap niet dat jullie zitten te fucken op gespierd123, hij komt met serieuze antwoorden op vragen van andere fokkers. Doen jullie eens ff normaal! Deze jongen is serieus met z'n hobbie bezig.
Is toch leuk man. Vind het vermakelijker dan de "verzin-domme-dingen-die-de-instructeur-zou-kunnen-zeggen" posts. Plus wat al eerder gezegd is komt hij wel met serieuze antwoorden, alleen met een vleugje arrogantie.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:44 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Als hij gewoon op een volwassen manier meepraat, is er ook niks aan de hand.
Genoeg mensen hier die ook met serieuze adviezen komen. Die gespierd123 gozer is echt een idioot lol..quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef guapo het volgende:
Ik ben ook bezig met trainen en wil wat afvallen, voornamelijk het befaamde bierbuikje. Ik vind zijn posts over schema's interessant en zou ook morgen graag input van hem willen hebben over mijn manier van aanpak. Nu ff geen tijd.
pm me maar kan je wel helpenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef guapo het volgende:
Ik ben ook bezig met trainen en wil wat afvallen, voornamelijk het befaamde bierbuikje. Ik vind zijn posts over schema's interessant en zou ook morgen graag input van hem willen hebben over mijn manier van aanpak. Nu ff geen tijd.
ik zou deadlift, squat en overhead press 3x5 doenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Hey mensen,
Ik train nu 1-2 maanden vooral met apparaten, maar ik wil nu toch met losse gewichten gaan werken.
Ik train 3x per week
- Squat
- Deadlift
- Bench Press
- Overhead Press
- Pull-up
Die oefeningen wil dus gaan doen (weet niet of dit goed is voor beginner).
Maar ik weet niet hoeveel sets/reps ik moet doen. Ik wil een goeie mix tussen massa en kracht.
Ik ben er niet zo een die nu voor de zomer gaat trainen. Ik wil gewoon wat sterker worden en wat gespierder. Dus ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of deze oefeningen genoeg zijn en hoeveel sets/reps ik moet doen..
Bedankt alvast.
andere topic was voor de grapquote:Op zondag 12 juni 2011 23:26 schreef Opdekop het volgende:
Misschien zegt hij wel hele goeie dingen, maar het is wel allemaal heel tegenstrijdig. Hier is hij aan het braggen over z'n lichaam en gewichten en in een ander topic is hij aan het jammeren dat het door hormonen komt en dat niemand hem aardig vindt omdat hij zo gespierd is.. en dat hij dus vrouwenhormonen wil slikken. Terwijl hij hier zegt aan een kuurtje te willen beginnen.
Wat wil je nou gespierd123?
houding? bedoel je daarmee de vorm?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Oke bedankt, zal het bij de volgende training gebruiken. Ik ga denk ook maar aan de andere mensen daar vragen of ze een beetje kunnen helpen met houding enz
3x5 is puur kracht trainenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Hoogheid het volgende:
3x5 dat is toch heel weinig juist? Hier in de sportschool doet in ieder geval niemand het, zelfs de grootste beestenIk zelf doe altijd 12-10-8-6.
tis maar net wat je wilt trainen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Hoogheid het volgende:
3x5 dat is toch heel weinig juist? Hier in de sportschool doet in ieder geval niemand het, zelfs de grootste beestenIk zelf doe altijd 12-10-8-6.
als ik die site moet geloven moet ik 6kg amandelen per dag etenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://swole.me/
wow wat een chille sitevoor in de OP?
27000cal in 9 maaltijden, mn schema is afquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://swole.me/
wow wat een chille sitevoor in de OP?
ja kijk bij customize food choices jongequote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als ik die site moet geloven moet ik 6kg amandelen per dag eten
Hahaha dat had ik ook al geprobeerd daar.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
27000cal in 9 maaltijden, mn schema is af
2947g Carbs
846.6g Fat
1919.4g Protein
27085 Calories
het probleem vind ik niet om een goed schema te maken... meer om alles binnen te krijgen in de praktijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik ook al geprobeerd daar.Maar ik moet ziek veel eten volgens dat ding.
Bij mij gaat het eten erg onregelmatig, zit nu ook maar weer aan een bak kwark met noten, baat het niet dan schaadt het ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het probleem vind ik niet om een goed schema te maken... meer om alles binnen te krijgen in de praktijk
Volgens mij raak je dan zo verstopt, dat ze je open moeten snijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als ik die site moet geloven moet ik 6kg amandelen per dag eten
Ah die cable pushdowns pff die zijn zwaar, die maak ik ook bijna nooit af, die reverse grip tricep pushdowns zijn ook zwaar, die 2 oefeningen ga ik echt op kapot. Dan kan ik de juiste form niet meer houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:30 schreef star_gazer het volgende:
Slechte workout gehad, bah. Kreeg mijn triceps-programma niet eens af; zware failure na twee sets in mijn laatste oefening (cable pushdown).
Te weinig en slecht gegeten (en teveel gezopen) de afgelopen dagen, goed merkbaarNouja, morgen begint de werkweek weer; terug in het gareel.
Skullcrushersquote:Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ah die cable pushdowns pff die zijn zwaar, die maak ik ook bijna nooit af, die reverse grip tricep pushdowns zijn ook zwaar, die 2 oefeningen ga ik echt op kapot. Dan kan ik de juiste form niet meer houden.
Die moet ik maar eens gaan doen ja, sowieso ga ik mijn schema denk ik flink omgooien.. Soms doe ik 6/7 oefeningen (3 setjes van 12 of 12/10/zwaar-tot-fail) voor een groep en als je dan 2 groepen doet op een dag pffquote:
Onthouden maar ik heb wel een (kopie) schema/kaart in de bak liggen met mijn oefeningen mocht ik iets vergeten/willen weten/of alternatiefs doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Praktische vraag, onthouden jullie in de sportschool uit het hoofd welke oefeningen / hoeveel reps je moet doen, of lopen jullie rond met een briefje in jullie broekzak?
Heb altijd een klein briefje in mijn broekzak zitten. Is een vast onderdeel als ik mijn tas aan het inpakken benquote:Op maandag 13 juni 2011 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Praktische vraag, onthouden jullie in de sportschool uit het hoofd welke oefeningen / hoeveel reps je moet doen, of lopen jullie rond met een briefje in jullie broekzak?
Kladblok meenemen, opschrijven welke oefening en welk gewicht hoeveel reps en de week erna proberen te verbeteren. Mijn richtlijn is meestal als ik rond de 8 a 10 kom dat het gewicht omhoog kanquote:Op maandag 13 juni 2011 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef kidkash19 het volgende:
En het is de sleutel tot consistentie, je zal nooit wat vergeten of minder doen dan de weken ervoor dus je gains zullen ook verbeteren
Wel een exceldocumentje gemaakt voor m'n SS-schema.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
QFT
Ik hou ook een trainings-logboek bij; zijn er meer mensen die dit doen ?
5 kilo in 2 weken, GLquote:Op maandag 13 juni 2011 13:06 schreef Geo3kant het volgende:
95% van me laatste trainingssessie weet ik nog wel alles qua gewichten, maar eigenlijk van heel lang weet ik het wel, schrijf het nooit op.
Eerst nog even proberen wat te cutten van 80kg naar 75 in 2 weken gegaan, wil richting 72, BF geen idee niet laten meten. Daarna wat serieuzer gaan trainen, schema omgooien, DL/squats erbij zetten
Dan verlaag je toch gewoon je gewicht? Form > weightquote:Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ah die cable pushdowns pff die zijn zwaar, die maak ik ook bijna nooit af, die reverse grip tricep pushdowns zijn ook zwaar, die 2 oefeningen ga ik echt op kapot. Dan kan ik de juiste form niet meer houden.
GL? (lijkt op goodluck, maar het is er al af..)quote:
Het is al laag gewicht.. Tricep pushdown aan cable gaat goed, maar reverse grip + met touwtje.. dan verzuur ik super snel. Touwtje wordt 10 kilo 3 setjes van 12 al heel moeilijkquote:Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef 16meter het volgende:
Dan verlaag je toch gewoon je gewicht? Form > weight
Beter CGBP en dips trouwens.
doe je borst trainen op de dag waarop je ook tricep traint?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
GL? (lijkt op goodluck, maar het is er al af..)
[..]
Het is al laag gewicht.. Tricep pushdown aan cable gaat goed, maar reverse grip + met touwtje.. dan verzuur ik super snel. Touwtje wordt 10 kilo 3 setjes van 12 al heel moeilijk
iddquote:
idd, altijd borst + biceps gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
doe je borst trainen op de dag waarop je ook tricep traint?
want borst traint tricep indirect kan ervoor zorgen dat je snel verzuurt.
Nope, Borst/bicep doe ik altijd op een dag, andere dag: Rug/tricep en laatste dag: Schouder/benen. Wellicht eens andere oefeningen ervoor zoeken of ze verzuren gewoon snel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
doe je borst trainen op de dag waarop je ook tricep traint?
want borst traint tricep indirect kan ervoor zorgen dat je snel verzuurt.
Ik schrok er ook van, maar de weegschaal zei het toch echt.. ook die bij de sportschool. Gestopt met 12 liter cola per week drinken, geen friet, geen koekjes. Wel veel water drinken, 2 boterhammen + avondeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 gram vet = 9 kcal
1 kg vet = 9000 kcal
5 kg vet = 45.000 kcal
45.000 kcal / 14 dagen = ongeveer 3200 kcal energiedeficientië per dag
Good luck![]()
en niet smokkelen met water he
strekken na elke set kan helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nope, Borst/bicep doe ik altijd op een dag, andere dag: Rug/tricep en laatste dag: Schouder/benen. Wellicht eens andere oefeningen ervoor zoeken of ze verzuren gewoon snel.
[..]
Ik schrok er ook van, maar de weegschaal zei het toch echt.. ook die bij de sportschool. Gestopt met 12 liter cola per week drinken, geen friet, geen koekjes. Wel veel water drinken, 2 boterhammen + avondeten.
8x in 2 weken naar sportschool geweest 3x kracht + cardio + 1 dag cardio (gemiddeld 500/650 calorien per cardio sessie). Leek mij ook al veel, maar ik weeg altijd op op dezelfde 2 weegschalen.
waarom zo weinig. Ik probeer altijd 5-6 oefeningen voor een groot spiergroep en 3-4 voor kleinerequote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb vanmorgen geprobeerd ook een goede bodem te leggen met mijn ontbijt dus 2 broodjes pindakaas en een kom yoghurt met cruesli.
Nu richting sportschool om t volgende te doen:
Dumbell Lunge 3x8
Nog 2 apparaten voor benen, weet nog niet welke ook 3x8
Machine Bench Press of gewoon Bench Press 3x8
Incline Dumbell Press 3x8
En dan nog een met dumbells en zo achter mn nek omhoog duwen. Weet niet hoe die heet.
Logisch schema?
Dat niet alleen maar vet maar ongetwijfeld ook een groot deel water (afhankelijk van je glycogeenvoorraden). Je lichaam kan onmogelijk 3000+ kcal energiereserves per dag leveren uit vet. Daarvoor is de omzetting te langzaam.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik schrok er ook van, maar de weegschaal zei het toch echt.. ook die bij de sportschool. Gestopt met 12 liter cola per week drinken, geen friet, geen koekjes. Wel veel water drinken, 2 boterhammen + avondeten.
8x in 2 weken naar sportschool geweest 3x kracht + cardio + 1 dag cardio (gemiddeld 500/650 calorien per cardio sessie). Leek mij ook al veel, maar ik weeg altijd op op dezelfde 2 weegschalen.
12 liter cola per week... gastquote:Op maandag 13 juni 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik kan toch moeilijk dikke lijsten met workouts van een uur gaan volgen? Eerst maar eens testen of ik dit wal volhoud.. Hoe zijn jullie dan begonnen?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:32 schreef 16meter het volgende:
Waarom nog dingen proberen i.p.v. met een gestructureerd schema aan de slag te gaan?
naar de gym gaan .. niet te veel denken en het gewoon doenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk dikke lijsten met workouts van een uur gaan volgen? Eerst maar eens testen of ik dit wal volhoud.. Hoe zijn jullie dan begonnen?
Ik drink veel.. maar dan moet je wel slim zijn en de goede dingen drinken. Zoals ik al eerder posten mijn levensstijl is heel slecht geweest, nog altijd niet top maar.. 4x friettent na avond eten deed ik eerst ook, en wonder dat ik niks aankwam toendertijd, enige keer dat ik aangekomen ben is dus door die cola..quote:Op maandag 13 juni 2011 13:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
12 liter cola per week... gastwat bezielde je.
Waterweight zal ook wel een deel meespelen ja, ik drink sowieso 1 liter water voor training + 2 bidons onder, maar zit al dagen steady op 75.. dus het niet alleen na training geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar vet maar ongetwijfeld ook een groot deel water (afhankelijk van je glycogeenvoorraden). Je lichaam kan onmogelijk 3000+ kcal energiereserves per dag leveren uit vet. Daarvoor is de omzetting te langzaam.
En je at maar twee boterhammen + avondeten?
Mja, whatever works for you.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:36 schreef Geo3kant het volgende:
Waterweight zal ook wel een deel meespelen ja, ik drink sowieso 1 liter water voor training + 2 bidons onder, maar zit al dagen steady op 75.. dus het niet alleen na training geweest.
En ja maar 2 boterhammen en avondeten, zoals gezegd ik eet raar/slecht, zijn ook lange tijden geweest dat ik geen ontbijt at en 10km heen/terug moest fietsen van school. Niet om op te scheppen of iets gek, ik leg alleen uit hoe het was, maar ik heb genoeg energie alleen voor me lichaam moet ik beter doen, waar ik nu mee bezig ben.
je kunt cola light drinken, ik drink 1 fles per dag..quote:Op maandag 13 juni 2011 13:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik drink veel.. maar dan moet je wel slim zijn en de goede dingen drinken. Zoals ik al eerder posten mijn levensstijl is heel slecht geweest, nog altijd niet top maar.. 4x friettent na avond eten deed ik eerst ook, en wonder dat ik niks aankwam toendertijd, enige keer dat ik aangekomen ben is dus door die cola..
[..]
Waterweight zal ook wel een deel meespelen ja, ik drink sowieso 1 liter water voor training + 2 bidons onder, maar zit al dagen steady op 75.. dus het niet alleen na training geweest.
En ja maar 2 boterhammen en avondeten, zoals gezegd ik eet raar/slecht, zijn ook lange tijden geweest dat ik geen ontbijt at en 10km heen/terug moest fietsen van school. Niet om op te scheppen of iets gek, ik leg alleen uit hoe het was, maar ik heb genoeg energie alleen voor me lichaam moet ik beter doen, waar ik nu mee bezig ben.
Waarom met honing?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ga kwark met honing eten, Opdekop. Honderd keer beter dan die cruesli van je, en minstens zo lekker.
Denk erom dat cafeïne de werking van creatine kan beïnvloeden als je dat ook als supplement neemt.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
je kunt cola light drinken, ik drink 1 fles per dag..
ik zou jezelf niet te veel uithongeren ,, dat kan je metabolisme vertragen en dat zorgt ervoor dat je juist langzamer afvalt
Is weinig/geen bewijs voor. Zijn ook onderzoeken die als uitkomst hadden dat het niets uitmaakt, heeft Mr. J eens gepost.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk erom dat cafeïne de werking van creatine kan beïnvloeden als je dat ook als supplement neemt.
Voor de smaak. 500 gram kwark zonder toevoegingen is zelfs voor mij te gortig. En die extra kcals kan ik prima gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom met honing?
Je kunt jezelf beter niet aanwennen er onnodige suikers door te gooien en het gewoon eten zoals het is.
Vanillearoma of kaneel is ook lekker door je zuivel, en geen extra suikers.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor de smaak. 500 gram kwark zonder toevoegingen is zelfs voor mij te gortig. En die extra kcals kan ik prima gebruiken.
Mja, heb die onderzoeken allemaal wel eens gedownload, mijn meter slaat toch wel wat door naar dat het wel eens beïnvloeding kan hebben. Dus sindsdien geen caffeine meer voor mij (heb het ook niet nodig zoals andere mensen dat 's ochtends écht nodig hebben).quote:Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is weinig/geen bewijs voor. Zijn ook onderzoeken die als uitkomst hadden dat het niets uitmaakt, heeft Mr. J eens gepost.
Lees dit maar eens door.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Hey mensen,
Ik train nu 1-2 maanden vooral met apparaten, maar ik wil nu toch met losse gewichten gaan werken.
Ik train 3x per week
- Squat
- Deadlift
- Bench Press
- Overhead Press
- Pull-up
Die oefeningen wil dus gaan doen (weet niet of dit goed is voor beginner).
Maar ik weet niet hoeveel sets/reps ik moet doen. Ik wil een goeie mix tussen massa en kracht.
Ik ben er niet zo een die nu voor de zomer gaat trainen. Ik wil gewoon wat sterker worden en wat gespierder. Dus ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of deze oefeningen genoeg zijn en hoeveel sets/reps ik moet doen..
Bedankt alvast.
ahh mijne is dicht vandaag ,,,quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Opdekop het volgende:
Nouja whatever ik ga gewoon lekker naar de sportschool. Hoi maar weer.
Ja.. daarom hou ik er wel een beetje rekening mee. Max. 1 kopje koffie per dag.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, heb die onderzoeken allemaal wel eens gedownload, mijn meter slaat toch wel wat door naar dat het wel eens beïnvloeding kan hebben. Dus sindsdien geen caffeine meer voor mij (heb het ook niet nodig zoals andere mensen dat 's ochtends écht nodig hebben).
Zelfs voor jou? Snap nooit wat er zo vreselijk is aan de smaak van kwark. Maar als je de kcals kunt gebruiken, waarom niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor de smaak. 500 gram kwark zonder toevoegingen is zelfs voor mij te gortig. En die extra kcals kan ik prima gebruiken.
Ninja editquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja.. daarom hou ik er wel een beetje rekening mee. Max. 1 kopje koffie per dag.
Wat wel apart is, eigenlijk, is dat veel PWO supplementen creatine maar tegelijkertijd ook vaak caffeine bevatten.
ik lees als er 5 uur tussen caffeine en creatine zit, maakt het niet uit..quote:
Vreemd dat ze de warming up sets niet beschrijven, SS is 5x5, niet 3x5.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Lees dit maar eens door.
http://krachttraining.net(...)es-starting-strength
ss = 3*5quote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vreemd dat ze de warming up sets niet beschrijven, SS is 5x5, niet 3x5.
als je er toch suikers doorheen gooit dan maar honing, had ook iets met een anabole werking ofzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom met honing?
Je kunt jezelf beter niet aanwennen er onnodige suikers door te gooien en het gewoon eten zoals het is.
ben je man of vrouw?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef BigSmurf het volgende:
Net terug van de sportschool, was nog best druk, tot 2 uur open en allemaal mensen die nog eventjes een uurtje mee wilde pakken. Gelukkig was het laatste half uurtje wel lekker rustig, dus kon goed m'n gang gaan.
Eerste dag SS-schema:
Warming up:
- 5 minuten hometrainer.
- 1*10 dumbell press 6 kg
- 1*5 dumbell press 10 kg
- 1*5 squats zonder gewicht
Workout:
- Squat 3*5 - 20 kg (dus enkel stang)
- Bench Press 3*5 - 30 kg
- Deadlift 1*5 - 30 kg.
- Wat verschillende buikspieroefeningen als afsluiting.
Squats gingen heel soepel, woensdag maar 30 kg van maken. Bench Press ging gewoon lekker, woensdag maar naar 35 kg en deadlift ging ook vrij easy, naar 35, misschien 40 kg woensdag. Was een beetje aftasten natuurlijk, maar voor een eerste workout ging het wel lekker. Nu al zin in woensdag.
snap het niet echt. je moet uitademen, alle lucht uit je longen en dan je adem 20-60seconden inhouden. hoe de neuk doe je dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef star_gazer het volgende:
Wat is jullie mening over Stomach Vacuums? Wie doet ze? Ik doe ze meestal op het werk tussendoor; heeft wel degelijk effect gehad, aangezien ik behoorlijk uit elkaar staande abs heb (diastasis, wat heb ik daar een teringhekel aan) en ze volgens mij iets dichter bij elkaar staan nu.
Ik vat hem ook niet echt.. het eerste waar ik aandacht was een clysma, maar dat is geen oefeningquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
snap het niet echt. je moet uitademen, alle lucht uit je longen en dan je adem 20-60seconden inhouden. hoe de neuk doe je dat?
Kwestie van eerst hyperventileren misschien? Dan zit er al flink wat zuurstof in je bloed. In principe moet je dan makkelijk een halve minuut vol kunnen houden. Merk het als wij met trainen banen onder water moeten zwemmen, na 4x denk je halverwege de baan al dat je dood gaat. Kwestie van een knop omzetten, je hebt altijd nog genoeg zuurstof om de baan af te maken, ook al zeggen je hersenen van niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
snap het niet echt. je moet uitademen, alle lucht uit je longen en dan je adem 20-60seconden inhouden. hoe de neuk doe je dat?
Correcte uitvoering is ook vrij lastig. Uitademen en dan je buik zover mogelijk intrekken. Ik houd het meestal niet meer dan 30sec vol. Helpt wel goed trouwens.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef BigSmurf het volgende:
Net terug van de sportschool, was nog best druk, tot 2 uur open en allemaal mensen die nog eventjes een uurtje mee wilde pakken. Gelukkig was het laatste half uurtje wel lekker rustig, dus kon goed m'n gang gaan.
Eerste dag SS-schema:
Warming up:
- 5 minuten hometrainer.
- 1*10 dumbell press 6 kg
- 1*5 dumbell press 10 kg
- 1*5 squats zonder gewicht
Workout:
- Squat 3*5 - 20 kg (dus enkel stang)
- Bench Press 3*5 - 30 kg
- Deadlift 1*5 - 30 kg.
- Wat verschillende buikspieroefeningen als afsluiting.
Squats gingen heel soepel, woensdag maar 30 kg van maken. Bench Press ging gewoon lekker, woensdag maar naar 35 kg en deadlift ging ook vrij easy, naar 35, misschien 40 kg woensdag. Was een beetje aftasten natuurlijk, maar voor een eerste workout ging het wel lekker. Nu al zin in woensdag.
As said, is gewoon aftasten, squats gingen veel te soepel.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:10 schreef wes55 het volgende:
Bizar dat je zwaarder kan bench pressen dan squatten :S
SS is 3x5.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vreemd dat ze de warming up sets niet beschrijven, SS is 5x5, niet 3x5.
ipv suiker kan je beter honing gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
As said, is gewoon aftasten, squats gingen veel te soepel.
Een halve liter kwark, halve liter melk, beetje suiker en een banaan, in de blender en drinken.![]()
quote:
Waarom is honing zoveel beter dan? Volgens mij zit er trouwens in 1 glas cola al 10x meer suiker dan ik in die blender gegooid heb, maar dat terzijde.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:52 schreef wes55 het volgende:
[..]
ipv suiker kan je beter honing gebruiken.
In honing zit fructose; een natuurlijk suiker dat je insuline maar mondjesmaat triggert. Dit in tegenstelling tot sucrose (kristalsuiker), dat bestaat uit een combinatie van glucose en fructose. Glucose triggert je alvleesklier tot het aanmaken van insuline, wat ervoor zorgt dat de suikers uit je bloedbaan worden gehaald en worden opgeslagen. Neem je suiker als je spiervoorraden vol zijn, dan zal de hele rambam worden opgeslagen als vet. En dat wil je dus niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waarom is honing zoveel beter dan? Volgens mij zit er trouwens in 1 glas cola al 10x meer suiker dan ik in die blender gegooid heb, maar dat terzijde.
Zeg dan hoe het heet ipv te huilen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
Met alle respect.. maar het niveau daalt hier wel.
"Met je armen zo bewegen weet niet precies hoe.. 3x8"___!!1
"3x5 20kg squat"
Door dat soort shit..
het wordt weer zomer, gewoon even uitzitten.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
"3x5 20kg squat"
Door dat soort shit..
Duidelijke uitleg. Nou heb ik van suikers weinig last moet ik zeggen als het gaat om omzetting naar vet, dronk altijd minstens een fles cola op een dag en daar merkte ik, als ik ernaast gewoon trainde, niks van. Laatste tijd geminderd naar max 2 glazen cola per dag.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In honing zit fructose; een natuurlijk suiker dat je insuline maar mondjesmaat triggert. Dit in tegenstelling tot sucrose (kristalsuiker), dat bestaat uit een combinatie van glucose en fructose. Glucose triggert je alvleesklier tot het aanmaken van insuline, wat ervoor zorgt dat de suikers uit je bloedbaan worden gehaald en worden opgeslagen. Neem je suiker als je spiervoorraden vol zijn, dan zal de hele rambam worden opgeslagen als vet. En dat wil je dus niet.
Als je toch suiker wilt nemen, doe het dan vlak na je training. Dan wrodt het lekker opgeslagen in je spieren in plaats van in je vetcellen.
Sorry man, dat er hier ook mensen meelezen en posten die net beginnen en niet zo vergevorderd zijn als jij. Snap dat je je ergert aan beachboys hier, maar ik probeer wel gewoon serieus te trainen, reageren en vragen te stellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
"3x5 20kg squat"
Door dat soort shit..
Inderdaad.. dan heb je een goed bmi , weet niet hoe je eruit ziet maar met deze stats zou je niet veel cutten lijkt me.quote:
baasquote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef 16meter het volgende:
Misschien een 'skinny fat' lichaam, met relatief veel vet en heel weinig spiermassa.
Nieuwe reeks aangemaakt voor alles wat niet met bodybuilding te maken heeft maar WEL met fitness: Fitness topic
Kunnen die bicepboi's eindelijk hun ei kwijt zonder gebashed te wordenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef 16meter het volgende:
Misschien een 'skinny fat' lichaam, met relatief veel vet en heel weinig spiermassa.
Nieuwe reeks aangemaakt voor alles wat niet met bodybuilding te maken heeft maar WEL met fitness: Fitness topic
BB.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef BigSmurf het volgende:
Vallen mijn vragen en progressies betreffende m'n SS schema in Fitness of BB? Just asking, voor het geval er weer mensen gaan huilen.
Heel soms, omdat ik meestal vroeg op de dag train. ik probeer mn dagelijks ritme zo min mogelijk uit balans te brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Opdekop het volgende:
Vraagje, in je slaap kan je lichaam herstellen en bouwen etcetc, slapen jullie wel eens nadat je getraind hebt?
Yep. Ik ga mezelf geen bodybuilder noemen, maar ben ook geen fitnessboy die 'n half uurtje aan de biceps- en borstspierapparaten hangt en dan weer naar huis gaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Weissman het volgende:
hoewel ik denk dat er een grijs gebied gaat ontstaan voor sommige discussies
Ja precies, deed ik ook meestal als we heel vroeg naar de sportschool gingen daarna nog even halfuurtje/uurtje in bed kruipen op vrije dagen bijv.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heel soms, omdat ik meestal vroeg op de dag train. ik probeer mn dagelijks ritme zo min mogelijk uit balans te brengen.
Al gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef guapo het volgende:
Kunnen jullie niet eens wat foto's van jezelf plaatsen? Ben wel benieuwd naar jullie vorderingen.
4 oefeningen voor tricep per week en 3 voor bicep .. concentreer me nu meer op rug en benenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij werkt vooral aan je biceps en triceps?
ah is dat de afkorting.. okquote:Op maandag 13 juni 2011 18:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
TopicReport a.k.a. de anonieme kliklijn van Fok.
is niks anoniems aan hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
TopicReport a.k.a. de anonieme kliklijn van Fok.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef gespierd123 het volgende:
waarom mij reporten heb gewoon een foto geplaatst .. dacht dat dit bodybuilding was maarja
blijkbaar maak ik mensen onzeker ofzo
Ja ik wordt onzeker er door, kan je nu ff opflikkeren uit dit topic ?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef gespierd123 het volgende:
waarom mij reporten heb gewoon een foto geplaatst .. dacht dat dit bodybuilding was maarja
jochie je bent 1.70 en amper 70kg, wie denk je daar onzeker mee te maken?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef gespierd123 het volgende:
175 76kgquote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
jochie je bent 1.70 en amper 70kg, wie denk je daar onzeker mee te maken?
Stoppen met krachttraining dus......quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef anno2010 het volgende:
Leuk is dat.
Inmiddels 1,5 maanden bezig met fitness. (1 uur krachttrainning ,half uur tot 40 minuten cardio) Fullbody. 3x in de week.
Begin gewicht was 76 kg.
Nu zelfs met fitness,krachttraining, minder vet eten,minder eten bijgekomen tot 79 kg.
![]()
Doel is eerst afvallen zodat de bierbuik weg is. En daarna alles voor spiermassa. Maar schiet niet echt op zo te zien
als je traint gebruiken je spieren meer zuurstof ,, kan ervoor zorgen dat er minder zuurstof naar je hersenen gaat , maar weet ik niet zekerquote:Op maandag 13 juni 2011 18:20 schreef Opdekop het volgende:
Ik lees op dbb iets over zuurstofopname in je bloed, en dat wanneer die minimaal is dat hoofdpijn kan veroorzaken. Maar hoe kan het dat je door te trainen minder zuurstof opneemt? Toch juist meer ivm bloedvaten die wijder worden? [heb flinke hoofdpijn, vrouw he..]
Belangrijker ; hoe te voorkomen? Meer rust tussendoor? Heb mn training zonet afgesloten met halfuurtje joggen/lopen, misschien dat achterwege laten?
gewoon minder eten.. krachttraining blijven doen om je spieren te behoudenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef anno2010 het volgende:
Leuk is dat.
Inmiddels 1,5 maanden bezig met fitness. (1 uur krachttrainning ,half uur tot 40 minuten cardio) Fullbody. 3x in de week.
Begin gewicht was 76 kg.
Nu zelfs met fitness,krachttraining, minder vet eten,minder eten bijgekomen tot 79 kg.
![]()
Doel is eerst afvallen zodat de bierbuik weg is. En daarna alles voor spiermassa. Maar schiet niet echt op zo te zien
Door krachttraining kweek je toch meer spieren waardoor je meer energie verbruikt,en dus sneller vet weg kan krijgen?quote:
denk het nietquote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Door krachttraining kweek je toch meer spieren waardoor je meer energie verbruikt,en dus sneller vet weg kan krijgen?
Ben ik dan 3kg in spieren bijgekomen in 1,5 maand?
het maakt me idd onzeker.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef gespierd123 het volgende:
nee je moet je dagelijkse behoefte uitrekenen ... en 500 calorieen daaronder zitten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef anno2010 het volgende:
Gebruik ook whey-shake,1 coupe op trainingsdag. Wellicht dat ik daar maar mee moet stoppen. Want ik eet echt bijna niks.
Krachttraining is zinloos als je niet voldoende voeding binnenkrijgt om je spieren te herstellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
gewoon minder eten.. krachttraining blijven doen om je spieren te behouden
Nouja,afvallen. Ik woog 76 kg, 1,80. 21 jaar. Volgens mijn instructeur was dit het goede gewicht. Alleen zit ik met een bierbuik, die wil ik toch echt zsm weg hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krachttraining is zinloos als je niet voldoende voeding binnenkrijgt om je spieren te herstellen.
Wil je afvallen kun je beter cardio gaan doen.
watt? je kunt in bepaalde maten zelfs spier aankomen in een cutquote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krachttraining is zinloos als je niet voldoende voeding binnenkrijgt om je spieren te herstellen.
Wil je afvallen kun je beter cardio gaan doen.
Meer spieren 'kweken' kan niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Door krachttraining kweek je toch meer spieren waardoor je meer energie verbruikt,en dus sneller vet weg kan krijgen?
Nee. Een redelijk doel is 1-5kg per jaar zuivere spiermassa afhankelijk van je:quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Zo stoer doen op internet maar wel Ziki boxers dragenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij werkt vooral aan je biceps en triceps?
exrx.net kan je alles vindenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen military en overhead press?
is dat het beste wat je kunt verzinnen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo stoer doen op internet maar wel Ziki boxers dragen
voeten naast elkaar/voeten uit elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen military en overhead press?
Ik heb een paar topics geleden al foto's gepost. Ik spam ze niet nonstop.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:05 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
is dat het beste wat je kunt verzinnen?
je moet eerst een pic van jezelf posten voordat je iets over mij kunt zeggen
Ja om ons te irriteren. er zijn al meerdere Tr's gemaakt en in feedback geklaagd. helaas wordt er niets aan gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Mr.J het volgende:
Geen zin om mij 2 topics in te lezen, maar 'gespierd123' is een nieuwe storende factor nu Zyzzz weg is?
Zo ja, waarom?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
naahh .. als niemand een foto stuurt met een beter fysiek dan de mijne .. neem ik aan dat ik de beste fysiek heb
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Pm Mr.J evendan houd je ook gelijk je arogante teringbek eens dicht
Fotoboek van Mr.J
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:52 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dat is niet breed ... hij is 10 jaar ouder waarschijnlijk en heeft kuur gehad zie ik zo
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:55 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ga op bodybuilding.com kun je zien wat breed is .. die gast wat je mij stuurde stelt niks voor imo
De beste jongen is 16 en erg content met zijn fysiek, wil dolgraag iedereen helpen met 'hun fitnessdoelen in 2011' maar zoekt ook non-stop bevestiging voor zijn eigen fysiek, op een erg irritante en kinderachtige manier.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Mr.J het volgende:
Geen zin om mij 2 topics in te lezen, maar 'gespierd123' is een nieuwe storende factor nu Zyzzz weg is?
Zo ja, waarom?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:43 schreef gespierd123 het volgende:
heey mensen kunnen we zeggen dat ik de beste fysiek van FOK! heb??
mensen met vragen over voeding en training kunnen me gerust pmen voor volledige routines en voedingsschema's.
http://bodyspace.bodybuilding.com/supernaturall/quote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
naahh .. als niemand een foto stuurt met een beter fysiek dan de mijne .. neem ik aan dat ik de beste fysiek heb
Harde gains wel.quote:SuperNaturall changed Weight from 75 kgs. to 75.9 kgs., a 0.9 kg. gain in 13 days
Volgens mij weet je niet wat er met die TR's gebeurt of wel? Er wordt wel degelijk aan gewerkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja om ons te irriteren. er zijn al meerdere Tr's gemaakt en in feedback geklaagd. helaas wordt er niets aan gedaan
o ok, in dat geval heb ik niets gezegdquote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat er met die TR's gebeurt of wel? Er wordt wel degelijk aan gewerkt.
die gains op me bodybuilding profiel kloppen niet. Ik hou het niet echt bijquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De beste jongen is 16 en erg content met zijn fysiek, wil dolgraag iedereen helpen met 'hun fitnessdoelen in 2011' maar zoekt ook non-stop bevestiging voor zijn eigen fysiek, op een erg irritante en kinderachtige manier.
[..]
[..]
http://bodyspace.bodybuilding.com/supernaturall/
Maar het is een prima jongen.
[..]
Harde gains wel.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
die gains op me bodybuilding profiel kloppen niet. Ik hou het niet echt bij
met stats bedoelen ze op bb.com , de gewichten van oefeningen , lengte , gewichtquote:
Idd allemaal haantjesgedrag......de 1 nog stoerdere opmerkingen dan de andere.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
gespierd123 mag dan op een bepaalde manier posten, maar goed hij is 16... maar wat is het excuus van de rest die nog een stuk kindser bezig zijn door zich zo bezig te houden met die jongen? Vind ik persoonlijk kanslozer.
hou maar op mijn bodybuilding.com account te volgen, denk goed na over wat je hebt gedaan... het is best wel engquote:
Jij post je foto, ik kijk op je BodySpace voor meer pics (geef je zelfs die aandacht die je zoekt), ik klik door op je posthistory om te zien wat voor Misc'er je bent. Einde. Eng, man.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
hou maar op mijn bodybuilding.com account te volgen, denk goed na over wat je hebt gedaan... het is best wel eng
je hebt all mijn posts gelezen ... 300 in totaal dat weet ik zeker, want anders had je niet mijn info gevonden over mijn naam en woonplaats. Toen ik vroeg hoe je aan die info kwam, zei je dat ene alfred je dat had verteld... maar je had gewoon me posts op bb.com gelezen. Dat is engquote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij post je foto, ik kijk op je BodySpace voor meer pics (geef je zelfs die aandacht die je zoekt), ik klik door op je posthistory om te zien wat voor Misc'er je bent. Einde. Eng, man.
Je kunt ze allemaal op één pagina weergeven, en veel zijn het er niet. Lang zijn ze evenmin. Lees je sneller door dan een pagina van dit topic. Wilde gewoon even checken of je daadwerkelijk Nederlands was, en dan springen die Nederlandse posts er meteen uit. Big deal brah.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
je hebt all mijn posts gelezen ... 300 in totaal dat weet ik zeker, want anders had je niet mijn info gevonden over mijn naam en woonplaats. Toen ik vroeg hoe je aan die info kwam, zei je dat ene alfred je dat had verteld... maar je had gewoon me posts op bb.com gelezen. Dat is eng
Ach ja, als hij 16 is ben ik 14 jaar ouder en heb ik wel meer dan 1 cycle gehad. En sure, er zijn zat 'echte' brede monsters te vinden op bb en dbb.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja om ons te irriteren. er zijn al meerdere Tr's gemaakt en in feedback geklaagd. helaas wordt er niets aan gedaan
je wil niet eens weten wat ie over jou zei
alfred had het mij ook verteld hoor :S:Squote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
je hebt all mijn posts gelezen ... 300 in totaal dat weet ik zeker, want anders had je niet mijn info gevonden over mijn naam en woonplaats. Toen ik vroeg hoe je aan die info kwam, zei je dat ene alfred je dat had verteld... maar je had gewoon me posts op bb.com gelezen. Dat is eng
Laat 'm nou maar, het pubertje wil gewoon graag aandacht.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Mr.J het volgende:
En ik ben niet breed nee. :p
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Waar heb jij het over? Ik ben fucking knap.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef volcompany het volgende:
Bodybuilders zijn echt teringlelijk, echt kanker
dat is een oude heb betere gepostquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Mr.J het volgende:
En ik ben niet breed nee. :p
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik ben fucking knap.
Je zet jezelf voor lul man, Mr. J isquote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dat is een oude heb betere gepost
hoelang ben je + gewicht?
wat lul je ik kan veel breder wordenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zet jezelf voor lul man, Mr. J is
Haten op Mr. J.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dat is een oude heb betere gepost
hoelang ben je + gewicht?
w0rdquote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Agentperry het volgende:
Mr.J wordt hier praktisch tot god verheven
Hij heeft ook het beste fysiek van ons allen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Agentperry het volgende:
ik word...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef gespierd123 het volgende:
hij is breder dan mij atm misschien , maar ik ben 16 en ik weet zeker dat ik breder dan hem word...
Ik heb een broer van 21... dusja ik weet ongeveer wel hoe ik genetisch in elkaar zit en wat ik kan bereiken
Dat is fantastisch voor je, doe er wat mee. En dan kun je daar lekker aan werken en ondertussen gezellig hier in dit topic blijven meeposten. Maar doe gewoon niet zo kinderachtig en irritant, man.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef gespierd123 het volgende:
hij is breder dan mij atm misschien , maar ik ben 16 en ik weet zeker dat ik breder dan hem word...
Ik heb een broer van 21... dusja ik weet ongeveer wel hoe ik genetisch in elkaar zit en wat ik kan bereiken
editquote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik ben fucking knap.
Dat is ook niet nodig. Ik train wat langer dan de meesten hier en heb iets teveel tijd over voor al dat trainen en dieten, that's all.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Agentperry het volgende:
ik train nu 8 maandenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik word...
ik word...
je BENT nog niks
Prima, zien we in Juni 2016 je nieuwe foto's.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef gespierd123 het volgende:
en wie vergelijkt verschillende poses met elkaar...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Prima, zien we in Juni 2016 je nieuwe foto's.
we hebben ook nog geen pics van jouw rug/benen gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
en wie vergelijkt verschillende poses met elkaar...
u jelly? u mad?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef volcompany het volgende:
Bodybuilders zijn echt teringlelijk, echt kanker
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
we hebben ook nog geen pics van jouw rug/benen gezien.
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
wie wilt er een pic van me triceps zien
quote:
Waarom is dit zo voorspelbaar, waarom maak ik in mijn hoofd die posts al af, waarom lees ik uberhaupt nog hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom is dit zo voorspelbaar, waarom maak ik in mijn hoofd die posts al af, waarom lees ik uberhaupt nog hier.
huh wanneer heb ik gezegd ' wie wilt er een pic van mijn tricep zien'quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
we hebben ook nog geen pics van jouw rug/benen gezien.
olie drinken .. als je wilt aankomenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, ik weet gewoon niet meer wat ik moet eten. Alle kwark en noten heb ik al naar binnen gewerkt, en daarnet ook al boterhammen met pindakaas gehad en de kipfilet is voor morgen op brood.
Misschien toch nog maar ff een banaantje of zo..
Ellende altijd als alles in huis op is
Eet gewoon lekker een banaan, zal voor 1 dag geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, ik weet gewoon niet meer wat ik moet eten. Alle kwark en noten heb ik al naar binnen gewerkt, en daarnet ook al boterhammen met pindakaas gehad en de kipfilet is voor morgen op brood.
Geen idee man, misschien zit Alfred weer op je keyboard? Er gebeuren sowieso rare dingen met het forum, ik weet zeker dat ik meerdere malen gelezen heb dat je weg zou gaan uit dit topic en je account wilde laten verwijderen, maar je zit nog steeds hier, draaiend in hetzelfde kleine patroontje. Zal ook wel een neppost zijn dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
[..]
huh wanneer heb ik gezegd ' wie wilt er een pic van mijn tricep zien'
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef gespierd123 het volgende:
hallo wie wilt er pokemon kaarten ruilen heb nog een magikarp sterretje 8 van de 70 eerste editie
Havermout met melk.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:30 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
u jelly? u mad?
edit: [ afbeelding ]
wtf
Watquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
olie drinken .. als je wilt aankomen opgenomen wilt worden in het ziekenhuis
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef gespierd123 het volgende:
200ml olijfolie per dag drinke .. verandert in testosteron
Je moet wel misselijk zijn zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Opdekop het volgende:
Zit aan de yoghurt met cornflakes. Of is dat net zo evil als cruesli?
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd over de 1000 kcal aan voedsel naar binnen gestouwd volgens mij.
Zijn het van die gesuikerde cornflakes? Zo nee, prima voer lijkt me.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Opdekop het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd over de 1000 kcal aan voedsel naar binnen gestouwd volgens mij.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef gespierd123 het volgende:
Motorolie werkt beter!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef gespierd123 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef gamezz het volgende:
[..]![]()
Alleen als je in aanmerking wilt komen voor een levertransplantatie.
Heb ik ook! Laatste tijd ging dit toch al wel goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn huid er zoveel beter uitziet sinds ik zoveel eiwit eet tegenwoordig.
Leer jezelf aan naar de energietabellen te kijken. Je energie komt uit drie macronutrienten: suikers (koolhydraten), vetten en eiwitten (proteinen).quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Opdekop het volgende:
Een beetje wel, maar alsnog honger.quote:
Nee geen gesuikerde cornflakes, mooi dan wordt dat mijn vervanging voor cruesli.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn huid er zoveel beter uitziet sinds ik zoveel eiwit eet tegenwoordig.
[..]
Zijn het van die gesuikerde cornflakes? Zo nee, prima voer lijkt me.
[ afbeelding ]
Hoe kan jij trouwens op gewicht blijven als je maar 1000 kcal per dag eet?
Ik hoop dat je je accountverwijdering intrekt, zodat dit soort parels voor altijd beschikbaar blijven. Dit soort prachttips motiveren me alleen maar meer om je posthistory's te stalken, ik zou ze maar mislopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef gespierd123 het volgende:
echte hardcore mensen die halen hun eiwitten uit rauwe kip geblend met olijfolie en als tussendoortje rauwe eieren met schil op eten , maar ligt eraan hoe serieus je het wilt doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |