Nee helemaal niet, ik zag aantal posts niet eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je wou de lapo hebben he? I see what u did thereeeee.
Dat zie ik mijzelf minder snel doen denk ik. Schoolsysteem vind ik geweldig daar..maar andere dingen zijn weer minder. Volgens mij was het zorgsysteem daar ook niet helemaal geweldigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mij ookEngeland
Later ga ik er zeker wonen.
Juist welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie ik mijzelf minder snel doen denk ik. Schoolsysteem vind ik geweldig daar..maar andere dingen zijn weer minder. Volgens mij was het zorgsysteem daar ook niet helemaal geweldig
Volgens mij was het erg afhankelijk van hoe de economie zich houdt..maar dat weet ik niet meer zekerquote:
9 juli, jan, bloempje, klips, flippie, lascorbinezuur, bob (miss), beach (hopelijk) en ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi
Doe eens vertellen over je feestje met jaren '90 thema?
Ken je die docu van Michael Moore geloof ik? Het zorgstelsel is daar beter dan in Amerika. Maar hier in Nederland is het nog beter inderdaad. De medicijnen e.d. zijn daar wel heel goed geregeld. Alles heeft daar een vaste prijs.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij was het erg afhankelijk van hoe de economie zich houdt..maar dat weet ik niet meer zekerIk heb een tijd terug gewerkt met een meisje uit Engeland die mij zoiets vertelde..alleen dat is alweer enkele jaren geleden
En mijn geheugen is al niet al te best
Ik ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
9 juli, jan, bloempje, klips, flippie, lascorbinezuur, bob (miss), beach (hopelijk) en ik
Zorgsysteem in Amerika is dan ook gewoon echt kutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je die docu van Michael Moore geloof ik? Het zorgstelsel is daar beter dan in Amerika. Maar hier in Nederland is het nog beter inderdaad. De medicijnen e.d. zijn daar wel heel goed geregeld. Alles heeft daar een vaste prijs.
duhuhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je die docu van Michael Moore geloof ik? Het zorgstelsel is daar beter dan in Amerika. Maar hier in Nederland is het nog beter inderdaad. De medicijnen e.d. zijn daar wel heel goed geregeld. Alles heeft daar een vaste prijs.
[..]
Ik ook?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zorgsysteem in Amerika is dan ook gewoon echt kut
Uhuhh meisjee.quote:
Canada wil ik sowieso nog heenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat van Canada is ook goed geregeld.
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Canada wil ik sowieso nog heenHeb daar nog wel een mooi slaapplekje
Weerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef K-Cash het volgende:
nog 3 weken en dan ga ik weer naar Amerika
Kennissenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NiceVrienden?
Ik wil nog een keer naar AmerikaIk heb vrienden van mijn ouders wonen daar en mijn oom en tante wonen daar.
Die wonen in de buurt van Chicago geloof ik en die kennissen bij Washington.
Bob kun jij voorspellen wanneer ik daar heen ga?
Waarheen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik ga straks gewoon met de bus naar Engeland.
Londen, ergens in augustus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarheen?Vorige week teruggekomen uit Engeland
Ah is goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KennissenFacebook vrienden
Vriend van mij heeft ooit een uitwisselingsproject gedaan..en zo kwamen er dus ook Canadezen hierheen
Geen idee wanneer je daarheen gaatMaar ga samen met mij
Dan ga je naar Washington toe en hoef ik maar klein stukje naar boven toe..die Canadezen komen namelijk uit Vancouver
Ik wil ook wel een keerquote:
Leuk, welke maatschappij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik ga straks gewoon met de bus naar Engeland.
Neen, Houstonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Amerika daar ergens in het noorden van dit land?
Moeders regelt dat soort dingen altijd dus ik zie het allemaal wel.quote:
Ja die grap maak ik altijd in het vliegtuigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOUSTON WE'VE GOT A PROBLEMMMM.
Dat?
Leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeders regelt dat soort dingen altijd dus ik zie het allemaal wel.
Ga eerst nog naar Zweden en Denemarken.
Haha echt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja die grap maak ik altijd in het vliegtuig
Nicequote:
Elke keer naar Houston? Familie/vrienden daar wonen ofzo dan?quote:
Ja, maar moeders gaat niet mee en die heeft vliegangst dus dan is het niet meer leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk![]()
En lol ik dacht dat jij hooidraad was
[..]
Haha echt?
Ja tegenwoordig wonen ze in Houston, maar daar ben ik pas 3 keer geweest. Eerst altijd naar New Jersey, Wanaque. Klein uurtje van New Yorkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceEn dan met de bus op de boot? Londen wil ik ook weer heen
[..]
Elke keer naar Houston? Familie/vrienden daar wonen ofzo dan?
New Yorkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wonen ze in Houston, maar daar ben ik pas 3 keer geweest. Eerst altijd naar New Jersey, Wanaque. Klein uurtje van New York
Houston is ook meer een zakenstad geloof ik, maar NASA enzo is wel interessant opzich. En ja in New York heb ik gewoon veel vrienden wonen omdat ik daar vroeger altijd 4 weken was per zomervakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
New YorkDat moet ik ook nog wel een keer zien
Houston kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk..maar sowieso lijkt het me wel leuk om even tussen allemaal echte Amerikanen te leven [ afbeelding ]
Je hebt een tongpiercing?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed iets met mn tong, nu doet hij pijn watttt.
Minder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed iets met mn tong, nu doet hij pijn watttt.
Ik heb wel soms kramp in mijn kaak (kan dat? schijnbaarquote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik verrekte hem ofzo??
Alsof er kramp in mn tong kwam zomaar
[..]
Minder wat???
Ja dat kan ook wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb wel soms kramp in mijn kaak (kan dat? schijnbaar)
Ja. Da is echt kutquote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb wel soms kramp in mijn kaak (kan dat? schijnbaar)
Het mooie is dat als je er al mensen kent dat je de stad ook op een minder toeristische manier kan belevenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Houston is ook meer een zakenstad geloof ik, maar NASA enzo is wel interessant opzich. En ja in New York heb ik gewoon veel vrienden wonen omdat ik daar vroeger altijd 4 weken was per zomervakantie
Mond-op-mond beademing hier. Kijk..een klinkerbotsingquote:
Waarom zocht ik naar typfouten in je tekstquote:Op zondag 12 juni 2011 11:11 schreef HappyBob het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen niet normaal typen als ze dronken zijn?In de tijden dat ik op fok kwam als ik dronken was, zat er sporadisch een typfoutje in. En dat alleen omdat het meestal op mijn telefoon werd getypt.
[ afbeelding ]
Als je dronken bent met je mobiel op fok gaanquote:Op zondag 12 juni 2011 11:11 schreef HappyBob het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen niet normaal typen als ze dronken zijn?In de tijden dat ik op fok kwam als ik dronken was, zat er sporadisch een typfoutje in. En dat alleen omdat het meestal op mijn telefoon werd getypt.
[ afbeelding ]
Nog iets gevonden?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:12 schreef Creeg het volgende:
[..]
Waarom zocht ik naar typfouten in je tekst
Als je nuchter bent op fok gaanquote:Op zondag 12 juni 2011 11:12 schreef -tape- het volgende:
[..]
Als je dronken bent met je mobiel op fok gaan
Neequote:
Volgende keer sal ik beter mijn best doenquote:
Ik ben nu dan ook dronken..dan kan er af en toe een foutje in zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobi je hebt FOK! verkeerd geschreven.
stilte is goed voor mijn koppijnquote:
hee mooierdquote:
ja, maar koppijn valt best mee, en wil straks weer gaan zuipen, dus dan is paracetamol niet goedquote:Op zondag 12 juni 2011 12:14 schreef dralion13 het volgende:
paracetamol werk daar ook tegen
OMG ik heb Oreo![]()
![]()
IK WIL JOUW POEP ETENquote:Op zondag 12 juni 2011 12:14 schreef dralion13 het volgende:
paracetamol werk daar ook tegen
OMG ik heb Oreo![]()
![]()
IK STUUR HET WEL OP IN EEN DOOSJEquote:
Ik wil wel alleen het Oreo gedeelte hequote:
MAAR OREOquote:Op zondag 12 juni 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi allemaal die net online zijn gekomen.
[..]
Beetje furrr gaat dit.
Dan moet je even wachten denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 12:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil wel alleen het Oreo gedeelte he
[..]
MAAR OREO
Ikke wilquote:
Pics.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga mijn glitterjurk uit de mottenballen halen
Ik niet, maar nu wel, want schoolopdrachtquote:
Ja, dit vroeg ik me ook af, zou er dan eindelijk een heuze arg7meet komen?quote:
Hahahahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
oke oke, ik kan er nog wel een paar extra maken.
bruiloft was geweldig. rond half 1 veranderde het van een bruiloft in een hardcore party. met de bruid voorop op de dansvloer
hele families in shock
keigaafquote:Op zondag 12 juni 2011 12:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dit vroeg ik me ook af, zou er dan eindelijk een heuze arg7meet komen?
Nicequote:Op zondag 12 juni 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
oke oke, ik kan er nog wel een paar extra maken.
bruiloft was geweldig. rond half 1 veranderde het van een bruiloft in een hardcore party. met de bruid voorop op de dansvloer
hele families in shock
ik ken het bruidspaar alleen van hardcore partys, dus ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceBruiloften vind ik over het algemeen nooit zoveel aan..maar het feest daarna is altijd weer goed
Al zou ik de hardcore minder kunnen waarderen
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef dralion13 het volgende:
Moussaka
[ http://img38.imageshack.us/img38/7079/chatroulettetrollingunlp.jpg (copy/paste deze link) ]
Iedereen ook netjes gekleed met Nike's eronder?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het bruidspaar alleen van hardcore partys, dus ik had niet anders verwacht.
buffet was ook goed geregeld. alles grieks: gyros, souvlaki, moussaka enz.
He klinkiezusquote:
big tasty ontbijt !!quote:
Hell yeah!quote:
Oh nouja, een cakejeseetfeestijnmetjipenjannekechampagne danquote:Op zondag 12 juni 2011 12:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
ja for real, maar tis geen arg7 meet.
Ja, dat probleem is hier ook een beetjequote:Op zondag 12 juni 2011 13:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat houdt een big tasty ontbijt eigenlijk in?
Ik heb alleen een halve zak chips en wat avondeten in huis volgens mijEn de winkels zijn pas om 4 uur open geloof ik
Help mij deze winter door!!!
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het bruidspaar alleen van hardcore partys, dus ik had niet anders verwacht.
buffet was ook goed geregeld. alles grieks: gyros, souvlaki, moussaka enz.
een big tasty, franse friet en 0,5l cola gok ik eensquote:Op zondag 12 juni 2011 13:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat houdt een big tasty ontbijt eigenlijk in?
Doe dan maar gewoon een big macquote:Op zondag 12 juni 2011 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een big tasty, franse friet en 0,5l cola gok ik eens
met een select gezelschap aan mensen die ik wel magquote:Op zondag 12 juni 2011 13:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nouja, een cakejeseetfeestijnmetjipenjannekechampagne dan
Goedemorgen broederquote:
Ja, dat sowieso. Anders is het ook niet bijzonder gezellig he.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
met een select gezelschap aan mensen die ik wel mag [ afbeelding ]
Schrijf het zelf dan ook met een hoofdletter mutsquote:Op zondag 12 juni 2011 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jan is met een hoofdletter hoorhaiiii
Morgen nog een heel leuk extra weekenddagje hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 13:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goedemorgen broederLaatste dag van het weekend..nog eventjes genieten dus
neequote:Op zondag 12 juni 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Schrijf het zelf dan ook met een hoofdletter muts [ afbeelding ]
ik ook, maar heb net lekker ontbijt opquote:
Oja..feestdagen enzo natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen nog een heel leuk extra weekenddagje hoor![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja..feestdagen enzo natuurlijkVanavond dus gewoon weer nachtbaggeren..
Nee, hij gaat vroeg naar bed dit dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja..feestdagen enzo natuurlijkVanavond dus gewoon weer nachtbaggeren..
in wat voor gat woon jij dan?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jan is met een hoofdletter hoorhaiiii
Onder de plak, dit dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij gaat vroeg naar bed dit dat.
In het gat waar ik woon is niet eens een subwayquote:
oowww jeej is het weer zo ver ?!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]dan trek ik mn hi jan weer in ok doei
Nee gekkie, veel te ver wegquote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we kijken of de Subway in Leiden open is?
Speltip 1: Wacht tot er een trouwring om je vinger zit.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hij gaat vroeg naar bed dit dat.
Ahhh, hij moet z'n krachten sparen allesquote:Op zondag 12 juni 2011 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij moet genoeg slaap hebben want date dit dat.
Jij moet minder gebruik maken van 'dit dat' tochhquote:Op zondag 12 juni 2011 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel fokken maar geen whatsapp, ik weet mijn plek ook weerquote:
oh ik dachtquote:Op zondag 12 juni 2011 13:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Speltip 1: Wacht tot er een trouwring om je vinger zit.
Jammerquote:Op zondag 12 juni 2011 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gekkie, veel te ver wegzeker tien minuten met de auto man, dat kan ik niet aan
Zit niet veel vlees op een muis hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JammerIk ga nu even op zoen naar een verdwaalde muis die ik kan frituren? Groetjes
hier in het dorp is ook niks.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In het gat waar ik woon is niet eens een subwayik zit bij Klips in Wassenaar nu. Met een subway om de hoek. Die dicht is
Eehmmm ik heb berichten naar je gestuurd voordat ik hier kwamquote:Op zondag 12 juni 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel fokken maar geen whatsapp, ik weet mijn plek ook weer
Neuh, wacht wel tot 4 uur, dan is de digros open. B&Jquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier in het dorp is ook niks.
kan natuurlijk wel broodje gaan eten bij een cafe. maar daar heb ik nog geen zin in
Succesquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JammerIk ga nu even op zoen naar een verdwaalde muis die ik kan frituren? Groetjes
he bah whatsapp gaat ons uit elkaar drijven ik zie het alquote:Op zondag 12 juni 2011 13:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eehmmm ik heb berichten naar je gestuurd voordat ik hier kwam![]()
Je mag ook wel eens een keer gemeend of ongemeend lief doen hoor als ik hier komquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik meen het niet hoor allemaal Jan en de rest die denkt dat Jan onder de plak zit alles.
Je verwacht dat hij zware lichamelijke inspanning moet leveren?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is het al tijd voor de goedmaakseks?
Ik ben altijd liefquote:Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens een keer gemeend of ongemeend lief doen hoor als ik hier kom![]()
Die is morgen, daarom moet ie vanavond vroeg naar bed.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Is het al tijd voor de goedmaakseks?
Ja hij gaat fietsen met mij achteropquote:Op zondag 12 juni 2011 13:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je verwacht dat hij zware lichamelijke inspanning moet leveren?
Hihi klinks is dik als Jan extra vroeg op bed moet om dat aan te kunnenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij gaat fietsen met mij achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik denk dat ik zwaarder ben/wasquote:Op zondag 12 juni 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij gaat fietsen met mij achterop
Was misschienquote:
nee nee, dat ben ikquote:
Ben jij mijn familie? Zo ja, ik heb je back.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je dat leuk?ga je familie helpen dan!
Dit vraagt om bewijzenquote:
pics zijn al lang gepost, weegschaal gaat niet lukken want die kan kb niet aanquote:Op zondag 12 juni 2011 13:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dit vraagt om bewijzen
hup beide op de weegschaal en pics posten
Je bent gewoon zelf bang voor het resultaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:31 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
pics zijn al lang gepost, weegschaal gaat niet lukken want die kan kb niet aan
heel erg idd...quote:Op zondag 12 juni 2011 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent gewoon zelf bang voor het resultaat.
eensquote:
Inderdaad. Ik doe het altijd verkeerdquote:
De nieuwste OSX?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar heb net Mac gegeten
Ik had het gezien ja, ik wilde ook stiekem gaan wel met klips misschienquote:Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NoooNoah komt 3 oktober naar Paradiso, maar die dag erna heb ik voor het eerst stage weer.
NOOOOH.
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NoooNoah komt 3 oktober naar Paradiso, maar die dag erna heb ik voor het eerst stage weer.
NOOOOH.
Ik heb die dag daarna dan mijn allereerste stagedag van het jaar weer.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja, ik wilde ook stiekem gaan wel met klips misschienKan best joh, gewoon een tikje brakjes op stage, kan wel voor 1 dag
Kom je stage lopen bij mij ?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die dag daarna dan mijn allereerste stagedag van het jaar weer.
Loop jij als een zombie rond als je 1 keer laat naar bed gaat? Dan is het inderdaad niet zo verstandig misschienquote:Op zondag 12 juni 2011 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb die dag daarna dan mijn allereerste stagedag van het jaar weer.
quote:Op zondag 12 juni 2011 13:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Loop jij als een zombie rond als je 1 keer laat naar bed gaat? Dan is het inderdaad niet zo verstandig misschien
Ze komen ook op Lowlands toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOOOOH.
Ohhhhhh, dan kan het makkelijk joh!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik ga altijd rond een uur of 1 slapen om voor te bereiden alles en dan 's ochtends weer vroeg op
Geen idee, kom op een totaal andere school. Straks zit ik in Amsterdam en dan moet ik om 6 uur al in de bus zitten ofzoquote:
Uhuquote:
Is maar één keer gebeurd hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 14:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wed dat ze weer in slaap gaat vallen tijdens stage
Kan je bijslapen in de bus toch, gewoon op 9292ov kijken hoe laat je moet uitstappen en een wekker zettenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, kom op een totaal andere school. Straks zit ik in Amsterdam en dan moet ik om 6 uur al in de bus zitten ofzo
[..]
Uhu
jij kent de bussen in amsterdam nietquote:Op zondag 12 juni 2011 14:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kan je bijslapen in de bus toch, gewoon op 9292ov kijken hoe laat je moet uitstappen en een wekker zetten
Of komen gewoon een keer niet, kan ook bestquote:Op zondag 12 juni 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
jij kent de bussen in amsterdam nietdie rijden als ze willen
Zolang ze maar 15 minuten voor tijd op eindbestemming zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Of komen gewoon een keer niet, kan ook best
Ken ik inderdaad niet, maar als je 10 minuten daarvoor de wekker zet zal het denk ik wel goed komenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
jij kent de bussen in amsterdam nietdie rijden als ze willen
mogguh monkyyyquote:Op zondag 12 juni 2011 14:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van dit piratenliedje.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef JApieman het volgende:
Krijg je bij een rekentoets gewoon + en - sommen enzo?
Neuh, bij die van mij niet in elk geval. Medicijn oplossingen berekenen en druppelsnelheden van infusen enzulks.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:17 schreef JApieman het volgende:
Krijg je bij een rekentoets gewoon + en - sommen enzo?
Je gaat hem uiteindelijk echt wel halen hoorquote:
Deja vuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deja vuWaarom lees jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
Thanksquote:
En wij allemaal denken dat je maar 1 kloon had.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het er niet over hebben
[..]Had ik voor de grap eens gemaakt toch.
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
grappenmaaksterquote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg toch voor de grap eens gemaakt en verder niet meer mee gepostquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wij allemaal denken dat je maar 1 kloon had.
dan is het nog een kloonquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg toch voor de grap eens gemaakt en verder niet meer mee gepostIk weet dat wachtwoord niet eens meer!
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg toch voor de grap eens gemaakt en verder niet meer mee gepostIk weet dat wachtwoord niet eens meer!
quote:
Neequote:Op zondag 12 juni 2011 14:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb dit account ook voor de grap aangemaakt [ afbeelding ] Betekent dit dat ik eigenlijk wel een leven heb? [ afbeelding ]
Dokter, help mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Creeg het volgende:
001 9864 Klinkerbotsing
Dit is echt niet gezond.
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kom morgen maar langs dan zal ik je even onderzoeken :$ :$
Niet de doktersassistente?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom jij ook meedoen?Dan mag jij de secretaresse wel zijn.
Die met 1 vinger?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij mag mijn handschoentjes wel om doen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |