Nee helemaal niet, ik zag aantal posts niet eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je wou de lapo hebben he? I see what u did thereeeee.
Dat zie ik mijzelf minder snel doen denk ik. Schoolsysteem vind ik geweldig daar..maar andere dingen zijn weer minder. Volgens mij was het zorgsysteem daar ook niet helemaal geweldigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mij ookEngeland
Later ga ik er zeker wonen.
Juist welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zie ik mijzelf minder snel doen denk ik. Schoolsysteem vind ik geweldig daar..maar andere dingen zijn weer minder. Volgens mij was het zorgsysteem daar ook niet helemaal geweldig
Volgens mij was het erg afhankelijk van hoe de economie zich houdt..maar dat weet ik niet meer zekerquote:
9 juli, jan, bloempje, klips, flippie, lascorbinezuur, bob (miss), beach (hopelijk) en ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi
Doe eens vertellen over je feestje met jaren '90 thema?
Ken je die docu van Michael Moore geloof ik? Het zorgstelsel is daar beter dan in Amerika. Maar hier in Nederland is het nog beter inderdaad. De medicijnen e.d. zijn daar wel heel goed geregeld. Alles heeft daar een vaste prijs.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij was het erg afhankelijk van hoe de economie zich houdt..maar dat weet ik niet meer zekerIk heb een tijd terug gewerkt met een meisje uit Engeland die mij zoiets vertelde..alleen dat is alweer enkele jaren geleden
En mijn geheugen is al niet al te best
Ik ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
9 juli, jan, bloempje, klips, flippie, lascorbinezuur, bob (miss), beach (hopelijk) en ik
Zorgsysteem in Amerika is dan ook gewoon echt kutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je die docu van Michael Moore geloof ik? Het zorgstelsel is daar beter dan in Amerika. Maar hier in Nederland is het nog beter inderdaad. De medicijnen e.d. zijn daar wel heel goed geregeld. Alles heeft daar een vaste prijs.
duhuhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je die docu van Michael Moore geloof ik? Het zorgstelsel is daar beter dan in Amerika. Maar hier in Nederland is het nog beter inderdaad. De medicijnen e.d. zijn daar wel heel goed geregeld. Alles heeft daar een vaste prijs.
[..]
Ik ook?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zorgsysteem in Amerika is dan ook gewoon echt kut
Uhuhh meisjee.quote:
Canada wil ik sowieso nog heenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat van Canada is ook goed geregeld.
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Canada wil ik sowieso nog heenHeb daar nog wel een mooi slaapplekje
Weerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef K-Cash het volgende:
nog 3 weken en dan ga ik weer naar Amerika
Kennissenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NiceVrienden?
Ik wil nog een keer naar AmerikaIk heb vrienden van mijn ouders wonen daar en mijn oom en tante wonen daar.
Die wonen in de buurt van Chicago geloof ik en die kennissen bij Washington.
Bob kun jij voorspellen wanneer ik daar heen ga?
Waarheen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik ga straks gewoon met de bus naar Engeland.
Londen, ergens in augustus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarheen?Vorige week teruggekomen uit Engeland
Ah is goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KennissenFacebook vrienden
Vriend van mij heeft ooit een uitwisselingsproject gedaan..en zo kwamen er dus ook Canadezen hierheen
Geen idee wanneer je daarheen gaatMaar ga samen met mij
Dan ga je naar Washington toe en hoef ik maar klein stukje naar boven toe..die Canadezen komen namelijk uit Vancouver
Ik wil ook wel een keerquote:
Leuk, welke maatschappij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik ga straks gewoon met de bus naar Engeland.
Neen, Houstonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Amerika daar ergens in het noorden van dit land?
Moeders regelt dat soort dingen altijd dus ik zie het allemaal wel.quote:
Ja die grap maak ik altijd in het vliegtuigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOUSTON WE'VE GOT A PROBLEMMMM.
Dat?
Leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Moeders regelt dat soort dingen altijd dus ik zie het allemaal wel.
Ga eerst nog naar Zweden en Denemarken.
Haha echt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja die grap maak ik altijd in het vliegtuig
Nicequote:
Elke keer naar Houston? Familie/vrienden daar wonen ofzo dan?quote:
Ja, maar moeders gaat niet mee en die heeft vliegangst dus dan is het niet meer leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leuk![]()
En lol ik dacht dat jij hooidraad was
[..]
Haha echt?
Ja tegenwoordig wonen ze in Houston, maar daar ben ik pas 3 keer geweest. Eerst altijd naar New Jersey, Wanaque. Klein uurtje van New Yorkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceEn dan met de bus op de boot? Londen wil ik ook weer heen
[..]
Elke keer naar Houston? Familie/vrienden daar wonen ofzo dan?
New Yorkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig wonen ze in Houston, maar daar ben ik pas 3 keer geweest. Eerst altijd naar New Jersey, Wanaque. Klein uurtje van New York
Houston is ook meer een zakenstad geloof ik, maar NASA enzo is wel interessant opzich. En ja in New York heb ik gewoon veel vrienden wonen omdat ik daar vroeger altijd 4 weken was per zomervakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
New YorkDat moet ik ook nog wel een keer zien
Houston kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk..maar sowieso lijkt het me wel leuk om even tussen allemaal echte Amerikanen te leven [ afbeelding ]
Je hebt een tongpiercing?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed iets met mn tong, nu doet hij pijn watttt.
Minder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed iets met mn tong, nu doet hij pijn watttt.
Ik heb wel soms kramp in mijn kaak (kan dat? schijnbaarquote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik verrekte hem ofzo??
Alsof er kramp in mn tong kwam zomaar
[..]
Minder wat???
Ja dat kan ook wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb wel soms kramp in mijn kaak (kan dat? schijnbaar)
Ja. Da is echt kutquote:Op zondag 12 juni 2011 00:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb wel soms kramp in mijn kaak (kan dat? schijnbaar)
Het mooie is dat als je er al mensen kent dat je de stad ook op een minder toeristische manier kan belevenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Houston is ook meer een zakenstad geloof ik, maar NASA enzo is wel interessant opzich. En ja in New York heb ik gewoon veel vrienden wonen omdat ik daar vroeger altijd 4 weken was per zomervakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |