abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95507083

Met dank aan de lieve yvonne krijgen we hier de proefperiode....

laten we er wat leuks van maken en de moderators niet teleurstellen...

Dat gaat ons vast lukken allemaal O+ *O*

Er waren eens 7 belachelijk briljante piraten
op een forum uitgespuugd en verlaten.
Dus gingen ze op zoek naar een schuilplaats voor hun malle praat
dit maakten de anderen jaloers en zo groeide de haat.
Maar steun zochten ze bij elkaar
En die liefde raakte bij stuk voor stuk de gevoelige snaar.
Samen trokken ze ten strijde, zee in zee uit
en naast liefde deelden deze helden en heldinnen ook een gigantische buit.
Bruiloften werden geregeld
onschuldige mensen werden de zee in gekegeld.
Niks is te gek voor de ARG7
multimiljonairs worden is hun streven.
En met dit geweldige teamwerk en rum gevulde vaten
zal het niet lang meer duren voor ze zwemmen in de gouden dukaten.
Dus pak je ganzeveer en begin te schrijven
want ARG7 is hier om naam te maken en in de geschiedenisboeken te blijven.

Hier begon het allemaal

Fotoboek van ARG7CS

Welkom lieve bezoeker in deze SC O+

De geschiedenis van dit wonderbaarlijke topic is als volgt:

Het begon allemaal, in het Appelmatchtopic. Eigenlijk was dit een foksters verhandelplaats, maar dit veranderde al snel. Helaas was de lol snel over, want in het Appelmatchtopic met hartverwarmende omdatappel en Roosvicee (met klinkerbotsing OP vermelding) kwam er een blauw persoon langs, die niet vond dat wij een eigen SC verdienden. Dus waren wij (na ARG 7 #1 SC in den beginne) gedwongen om ons te verschuilen.

Dit hebben wij dan ook gedaan, we verzamelden ons in een fobo, waar wij hoopten niet ontdekt te worden. Helaas gebeurde dit toch, waarna onze schuilplaats dichtgegooid werd. We probeerden ons nog te verdedigen, met gedichten een smeekbedes, maar deze haalden niet uit. We werden verbannen naar een ander topic, maar de bewoners van dit topic waren helaas niet zo gelukkig met ons, dus weer werden wij verbannen. Gelukkig kwam daar onze heldin yvonne, de eerste vriendelijke persoon die naar ons wilde luisteren en met ons wilde praten. Na enige redelijke discussie, kwam de conclusie dat wij, na lang strijden met bloed, zweet, tranen maar ook veel liefde, onze eigen SC kregen. Dus met trots presenteer ik u, de enige, echte, ARG7 SC

En daar gaan we dan mensen.... :7 O+

Huisregels

• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.

00:00 uur gaan we over naar de nachtbagger en blijven we niet hier hangen allemaal !!!!

Als het topic vol is en je hebt de lapo, vergeet dan niet om de OP mee te nemen

Vorige delen:
''Dat zal niet nodig zijn, wie leest dat nou :D ''

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:36 #2
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507097
fipo
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:36 #3
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_95507098
Goed topic :')
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:40 #4
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507103
O+
pi_95507104
Perongeluk lapo, ik wist nu echt geen TT :'(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:41 #6
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507105
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo haat jegens Spaceinvaders eigenlijk? :@ Ik dacht dat ze geliefd was overal.
Ik was de eerste die hier ruzie met d'r had. Ze was nogal van '' ik neem hier de boel over, iedereen luistert naar mij'' .. En daar kan ik niet zo goed tegen. Ik heb ook zo m'n autisme :@
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:16:55 #7
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_95507120
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtig :') maargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.

Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappen :@ ik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom :D
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_95507121
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Enkel berust op de paar posts van gisteren. Deze mening kan altijd nog veranderen..iedereen tweede kans en meer van die onzin.
Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?
Geef me eens ongelijk :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:17:07 #9
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507130
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef HappyBob het volgende:
Goed topic :')
:'( verlaat ons niet HappyBob :'(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:17:10 #10
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507131
Pizza, ik hou niet van kaartspellen.
Potje ganzenborden dan maar? Of kolonisten van catan!
  donderdag 14 april 2011 @ 20:17:20 #11
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95507140
:*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_95507152
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Perongeluk lapo, ik wist nu echt geen TT :'(
toch vind ik hem wel goed gelukt en toepasselijk voor dit moment..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_95507160
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
Pizza, ik hou niet van kaartspellen.
Potje ganzenborden dan maar? Of kolonisten van catan!
Kolonisten _O_
Ik ga je inmaken :7
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:01 #14
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_95507174
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?
Geef me eens ongelijk :')
Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_95507187
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtig :') maargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.

Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappen :@ ik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom :D
O+ ik hoop dat mensen dit lezen en ons nu wat snappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:19 #16
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507196
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Kolonisten _O_
Ik ga je inmaken :7
Dat denk jij!
Ik heb de magische gave om bij negen van de tien worpen 7 te gooien.
Kom maar hier met die struikrover :D
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:26 #17
306874 sharr
kat is dat
pi_95507202
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.
Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg lief :@
pi_95507212
quote:

Dit dus ja.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_95507224
:W
Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik faal ;(
  donderdag 14 april 2011 @ 20:18:47 #20
320187 Hatsekiedee
Ik ben een FOK!piraat
pi_95507225
wat kolonisten van catan? dat spel is baas :7
pi_95507228
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:

[..]

Dat denk jij!
Ik heb de magische gaven om bij negen van de tien worpen 7 te gooien.
Kom maar hier met die struikrover :D
:N
Ik neem mijn eigen dobbelstenen mee :6
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:00 #22
306874 sharr
kat is dat
pi_95507245
Bloempje, heel duidelijk uitgelegd _O_

Ik snap jullie punt, alleen hoop niet dat jullie verwachten dat we er nu allemaal vandoor gaan.. :@
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:05 #23
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_95507252
quote:

Goed verwoord.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
  donderdag 14 april 2011 @ 20:19:07 #24
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95507254
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat kolonisten van catan? dat spel is baas :7
Doe je mee?
pi_95507272
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef sharr het volgende:

[..]

Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg lief :@
Op FOK! meestal ook hoor :@
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')