Ik was de eerste die hier ruzie met d'r had. Ze was nogal van '' ik neem hier de boel over, iedereen luistert naar mij'' .. En daar kan ik niet zo goed tegen. Ik heb ook zo m'n autismequote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo haat jegens Spaceinvaders eigenlijk?Ik dacht dat ze geliefd was overal.
Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Enkel berust op de paar posts van gisteren. Deze mening kan altijd nog veranderen..iedereen tweede kans en meer van die onzin.
toch vind ik hem wel goed gelukt en toepasselijk voor dit moment..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Perongeluk lapo, ik wist nu echt geen TT
Kolonistenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
Pizza, ik hou niet van kaartspellen.
Potje ganzenborden dan maar? Of kolonisten van catan!
Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat dit topic alleen maar bagger had?
Geef me eens ongelijk
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtigmaargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.
Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappenik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom
Dat denk jij!quote:
Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg liefquote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelijk met zo'n attitude ergens posten komt niet vriendelijk over. En ik houd alleen van vriendelijke mensen.
Dit dus ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, de originele ARG7 zegmaar, al kinkt dit wel erg kliekjesachtigmaargoed, dat moet maar even dan. Waren een paar mensen, die het heel goed met elkaar konden vinden. Dat fobo ging wel snel, maar niet zo übersnel als hier. Het waren meestal gewoon normale gesprekken en erg gezellig altijd. Gewoon een leuke sfeer. Alleen toen werd opeens dat fobo gesloten en konden we nergens heen. Na overleg en alles met yvonne hebben we dus deze SC gekregen, iedereen blij gelukkig alles. Iedereen dacht denk ik ook dat het zou worden zoals in het fobo, met een paar andere mensen. Nu zijn er alleen opeens heel veel bij gekomen, dat is natuurlijk niet erg, ik herhaal: NIET ERG! Leuk zelfs, heel gezellig, maar natuurlijk is de sfeer dan anders dan in het fobo, het zijn namelijk niet dezelfde mensen. Ik denk dat veel mensen van de oude groep dit gewoon erg jammer vinden. Ook zijn er nu zo veel mensen bij gekomen, dat het lijkt of die de SC een beetje overnemen. Dit zal vanzelf wel minder worden, want nieuw enzo, uiteindelijk zal niet iedereen hier zo veel posten meer.
Verder zijn er wel een paar die WEL lopen te baggeren en het een beetje verzieken, maar ik geef ook toe dat die niet zo veel posten.
Het valt dus allemaal wel mee naar mijn idee, alleen vinden sommige mensen het gewoon jammer dat het niet zoals in het fobo is. Ik hoop dat jullie dat ook een beetje snappenik ben niet zo goed in duidelijke verhalen typen, vragen zijn welkom
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik heb de magische gaven om bij negen van de tien worpen 7 te gooien.
Kom maar hier met die struikrover
Goed verwoord.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
Doe je mee?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Hatsekiedee het volgende:
wat kolonisten van catan? dat spel is baas
Op FOK! meestal ook hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is zijn attitude op fok, in het echt is hij heel erg lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |