Ik bedoelde Oostenrijk. Da's een verschil van dag en nacht vergeleken met bijvoorbeeld Polen.quote:
Waarom vind jij dat fouter dan topless of anderszins schaarsgeklede dames, danwel heren met veel te strakke speedos ?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:45 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor zwembaden jij gaat, maar ik heb nog nooit mensen in leren of latex tuigjes rond zien lopen bij een zwembad. Sterker nog, ik denk dat dergelijke lieden niet toegestaan zouden worden.
Nee Slovenië is ook chill bedoel ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoelde Oostenrijk. Da's een verschil van dag en nacht vergeleken met bijvoorbeeld Polen.
Valt ook wel íets voor te zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Gulo het volgende:
Dat mensen daar geen rijbewijs krijgen omdat ze als homo een gevaar voor de verkeersveiligheid zouden betekenen maakt dat maar al te duidelijk.
Heb jij überhaupt je geboortedorp wel eens verlaten, knaap?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de linkerkant van de rode lijn ziet men enigszins beschaving, de rechterkant doet niet onder voor de middeleeuwen.
Ik kom uit een stad, hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt je geboortedorp wel eens verlaten, knaap?
Ik heb het vermoeden dat je een grap wilde maken die nu mislukt is. Wat was de reactie die je graag wilde zien, dan post ik die wel en kun je je minuutje fame makenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gesproken als een ware kosmopoliet, maar nee, dan is het goed.
Qua tolerantie is Turkije verreweg superieur aan welk land dan ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef De_Nuance het volgende:
Wat ook grappig is dat prides in Istanbul en Ankara al jaren zonder incidenten verlopen.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Qua tolerantie is Turkije verreweg superieur aan welk land dan ook.
Uhuh.
Nee, alles verliep zoals ik had ingecalculeerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je een grap wilde maken die nu mislukt is. Wat was de reactie die je graag wilde zien, dan post ik die wel en kun je je minuutje fame maken
Goh, opvallend zeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Daarom is het ook opvallend.
Dit dus, in Zagreb zijn er ook gewoon parades (natuurlijk zullen er hier en daar vast wel een aantal incidenten gebeuren) zonder zulke gebeurtenissen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef De_Nuance het volgende:
Wat ook grappig is dat prides in Istanbul en Ankara al jaren zonder incidenten verlopen.
Maar goed ik heb begrepen dat het in de Kroatische hoofdstad Zagreb ook geen probleem is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pride_parade#Turkey
Turkey
Turkey is the first Muslim majority country in which gay pride march is held.[36] In Istanbul (since 2003) and in Ankara (since 2008) gay marches are being held each year with a small but increasing participation. Gay pride march in Istanbul started with 30 people in 2003 and in 2010 the participation became 5,000.
Ja ik vind van wel.quote:
Je punt?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef SpecialK het volgende:
In dit woenstijnland zouden ze ook nooit stenen naar gayparade deelnemers gooien. Hoewel er genoeg stenen liggen.
http://www.google.com/mar(...)5&zoom=9&map=visible
Het is nog even een paar jaartjes wachten op de eerste gayparade.
Nogmaals: opvallend hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel.
Er worden geen stenen naar homo prides gegooid in Istanbul en Ankara en in Split wel. Tevens zijn er ook in Moskou altijd incidenten en verboden.
Zeer opvallend.
quote:
Dat er nog relaxte plekken in dit universum zijn waar niemand het nodig vind om je in elkaar te slaan op basis van je aangeboren eigenschappen.quote:
In Zagreb is het in 2002 begonnen en alleen bij die eerste keer zijn een dozijn demonstranten in elkaar geslagen, in de jaren erna is het zonder incidenten verlopen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Dit dus, in Zagreb zijn er ook gewoon parades (natuurlijk zullen er hier en daar vast wel een aantal incidenten gebeuren) zonder zulke gebeurtenissen.
Ik neem een enkeltje Mars dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat er nog relaxte plekken in dit universum zijn waar niemand het nodig vind om je in elkaar te slaan op basis van je aangeboren eigenschappen.
''Only the homophobic men showed an increase in penile erection to male homosexual stimuli. The groups did not differ in aggression. Homophobia is apparently associated with homosexual arousal that the homophobic individual is either unaware of or denies.'' http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014quote:Op zondag 12 juni 2011 02:20 schreef SpecialK het volgende:
Grappig zeg 10.300 homo's die met elkaar op de vuist gaan.
Of zijn er hier nog mensen die denken dat homofoben door de bank genomen niet latente homoseksuele gevoelens er op na houden.
Ik heb het geluk dat ik geen aangeboren eigenschappen bezit waar mensen boos over worden.quote:
Dat ligt er maar net aan waar je woont.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik geen aangeboren eigenschappen bezit waar mensen boos over worden.
Eens. Jammer dat Turkije daarmee redelijk uniek is binnen de Islamitische wereld - in andere landen worden homo's gewoon afgeknaldquote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel.
Er worden geen stenen naar homo prides gegooid in Istanbul en Ankara en in Split wel. Tevens zijn er ook in Moskou altijd incidenten en verboden.
Zeer opvallend.
Slotermeer. Komt nog wel inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar je woont.
Misschien moet je voorvechter van tolerantie en mensenrechten worden.quote:
Ligtquote:Op zondag 12 juni 2011 17:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien moet je voorvechter van tolerantie en mensenrechten worden.
uiteraard.quote:
Groningers/Drenthen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Hathor het volgende:
Ze kunnen volgende keer beter in Oeganda gaan paraderen, daar valt de locals nog wel het een en ander bij te brengen.
Dan ben jij nog nooit in Ierland geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de linkerkant van de rode lijn ziet men enigszins beschaving, de rechterkant doet niet onder voor de middeleeuwen.
Zo gaat het altijd. Mooie woorden van een president en premier die bang zijn dat hun EU-lidmaatschap in gevaar komt. Wees niet bang, jongens. Als puntje bij paaltje komt, doen dit soort mensenrechtenschendingen er toch niet toe. Uiteindelijk draait alles om geld, economie en om expansiedrift van politici die iets op hun cv willen kunnen bijschrijven.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:24 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Kroatië 'beschaamd' om rellen Gay Pride
zondag 12 juni 2011 | 16:59 | Laatst bijgewerkt op: zondag 12 juni 2011 | 17:05
ZAGREB – De president en de premier van Kroatië hebben zondag het geweld veroordeeld dat een dag eerder plaatshad tegen deelnemers aan een Gay Pride-manifestatie in de havenstad Split. Ivo Josipovic, het Kroatische staatshoofd, noemde het incident "beschamend en betreurenswaardig”.
Twaalf mensen raakten gewond tijdens de ongeregeldheden. Er deden circa 200 mensen mee aan de mars. Zij werden bekogeld met allerlei objecten, nota bene een dag nadat de Europese Commissie het groene licht had gegeven voor het afronden van de toetredingsonderhandelingen tussen de EU en Kroatië. Het Balkanland kan op 1 juli 2013 lid worden van de Europese Unie.
Josipovic zei dat het geweld tegen Gay Pride "niet Kroatiës ware gezicht laat zien”. Premier Jadranka Kosor zei in een reactie dat geweld en haat "niet getolereerd kunnen worden in Kroatië”.
http://www.tctubantia.nl/(...)rellen-Gay-Pride.ece
Tsjechië valt juist wel mee; één van de zeer weinige uitzonderingen in het voormalige oostblok. En Italië zou ik niet tot beschaafd gebied willen rekenen. Als je kijkt wat Berlusconi zoal uitkraamt en dat het de bakermat van het Vaticaan is, zou ik die streep boven en links van Italië zetten.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ze schijnen uit België te komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef Boldface het volgende:
En ook vrijwel overal zie je dezelfde neo-nazi's opduiken. Dit soort nazituig kom je tegen in Rusland, de Baltische staten en ook op de Balkan.
Ik bedoel uiteraard dezelfde soort. En het gaat trouwens nauw samen met conservatieve, orthodoxe religie, zoals die alom vertegenwoordigd is in die landen.quote:
Ik dacht dat Nazi's vooral verwantschap voelden met het Germaanse heidendom?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard dezelfde soort. En het gaat trouwens nauw samen met conservatieve, orthodoxe religie, zoals die alom vertegenwoordigd is in die landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |