abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98042690
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_98042701
filpmje ja

Ik hoop trouwens dat de Paus tevreden is.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_98042891
Youtube filmpjes

Overigens waren er minder dan 300 die in die Gay Parade meeliepen, 150-300 volgens de ene bron, 200 volgens een andere bron.

En... Gay parades in Zagreb in voorgaande jaren waren zonder incidenten. Het dus specifiek over Split.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_98043273
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:39:08 #55
46960 StefanP
polemicist
pi_98043446
Tsja, dat kun je verwachten als je je homo zijn aan anderen opdringt. "Kijk mij eens homo zijn!" :')

Houd het maar binnendeurs, dan heb je verder nergens last van.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_98043524
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef StefanP het volgende:
Tsja, dat kun je verwachten als je je homo zijn aan anderen opdringt. "Kijk mij eens homo zijn!" :')

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98044639
quote:

Volg je eigen advies op zou ik zeggen. Er zijn hier ook maar weinigen die op jouw mening zitten te wachten.
pi_98044868
quote:

Ja dat "kijk mij eens homo zijn" is wel irritant, als je normaal gevonden wilt worden moet het niks uitmaken wat je bent. Ik organiseer ook geen optocht "It's great to be straight" ofzo. :{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_98045199
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja dat "kijk mij eens homo zijn" is wel irritant, als je normaal gevonden wilt worden moet het niks uitmaken wat je bent. Ik organiseer ook geen optocht "It's great to be straight" ofzo. :{
Dan ga je toch niet kijken ?

Buiten dat is het ongeveer elke dag "it's great to be straight" dag.
pi_98045385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan ga je toch niet kijken ?

Buiten dat is het ongeveer elke dag "it's great to be straight" dag.
Doe ik ook zeker niet, maar ja, als men zich midden in het publiek waar ik me onder bevind manifesteerd dan ja gaat dat moeilijk. Ik ga niet naar een homobar ofzo dus laat men het daar mooi doen. :)

Oh bron? :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:33:29 #61
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98046336
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ggggggggggatverdamme

:r
Bah, dat filmpje maakt me echt een beetje treurig.

Ontzettend sterk dat die mensen daar gewoon lopen en blijven lopen, ondanks dat er 10.000 mensen tegenover je staan die niets liever willen dan je pijn doen of dat je dood gaat. Belachelijk. En het laat maar al te goed zien dat het nodig is.

Overigens is dit niet een optocht waar geprovoceerd wordt dmv extravagante kleding. Er loopt een klein groepje mensen rustig over straat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_98048089
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Bah, dat filmpje maakt me echt een beetje treurig.

Ontzettend sterk dat die mensen daar gewoon lopen en blijven lopen, ondanks dat er 10.000 mensen tegenover je staan die niets liever willen dan je pijn doen of dat je dood gaat. Belachelijk. En het laat maar al te goed zien dat het nodig is.

Overigens is dit niet een optocht waar geprovoceerd wordt dmv extravagante kleding. Er loopt een klein groepje mensen rustig over straat.
Hoe hebben ze die 10.000 'demonstranten' eigenlijk geteld? In Split lopen er namelijk veel toeristen rond/is het vaak druk, als je dan een groep 'homo's' ziet die beschermd worden door politie-agenten dan ga je vaak even kijken. Je demonstreert niet, je staat er alleen bij. Misschien werden zij ook als demonstranten beschouwd? Who knows.
Failure is success if we learn from it.
  zondag 12 juni 2011 @ 00:29:43 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_98048950
quote:

Haal die vlag uit je avatar dan, vind ik net zo provocerend. Ik hoef niet te weten dat jij op Amerika geilt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_98051103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef laforest het volgende:

[..]

Kijk dat je het irritant vindt om er mee geconfronteerd te worden met dat er ook homo's zijn....
ik zou zeggen "wen er maar aan" :Y ;)
Deze vertoning in Split is, samen met andere signalen, voor mij een bevestiging dat het nog steeds heel hard nodig is dat LGBT mensen zich moeten blijven laten zien. En zich vooral niet weer terug in de kast of in een subcultuur moeten laten jagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door barthol op 12-06-2011 03:03:32 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  zondag 12 juni 2011 @ 02:17:26 #65
117098 Hathor
Effe niet
pi_98052596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver ik word echt misselijk van de blikken in de ogen van die mensen. Ook van het feit dat daar alle generaties kroaten als mongolen staan te krijsen. Echt. Bah.
Als die mensen nou absoluut niks te maken willen hebben met homoparades, waarom zou je ze het dan door de strot willen duwen en zo acceptatie willen afdwingen? Ik snap die homomanifestaties sowieso niet echt...goed je bent homo...big fucking deal, maar moet je dan maar meteen in een optocht gaan lopen zodat iedereen het weet? Al die gaypride bullshit kost de diverse staten bovendien onnodig veel geld om steeds maar weer dat handjevol zwoele feestneuzen bescherming te bieden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 juni 2011 @ 02:20:29 #66
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98052662
Grappig zeg 10.300 homo's die met elkaar op de vuist gaan.

Of zijn er hier nog mensen die denken dat homofoben door de bank genomen niet latente homoseksuele gevoelens er op na houden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 12 juni 2011 @ 02:30:11 #67
117098 Hathor
Effe niet
pi_98052863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Mishu het volgende:
Het gaat er niet om dat je normaal bent als homo, het gaat er om dat je mag zijn wie je wilt zijn.
De NVU is het volledig met je eens.
pi_98053657
Misschien om even tegenwicht te bieden aan het negatieve: In Rome was ook een gay pride zaterdag en daar was de opkomst massaal. Honderdduizenden liepen mee en het was een groot feest zonder incidenten. Met een optreden van Lady Gaga als afsluiting.
pi_98054769
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als die mensen nou absoluut niks te maken willen hebben met homoparades, waarom zou je ze het dan door de strot willen duwen en zo acceptatie willen afdwingen? Ik snap die homomanifestaties sowieso niet echt...goed je bent homo...big fucking deal, maar moet je dan maar meteen in een optocht gaan lopen zodat iedereen het weet? Al die gaypride bullshit kost de diverse staten bovendien onnodig veel geld om steeds maar weer dat handjevol zwoele feestneuzen bescherming te bieden.
Ik weet niet hoe het daar geregeld is. Misschien hebben de driehonderd deelnemers ook zelf alle kosten betaald. Feit is dat geweld nooit goed te praten is, of de oplossing, en kan me niet voorstellen dat ze in dat land met gay-prides doodgegooid worden. Integendeel.

En dat ze bescherming nodig hebben wat geld kost heeft toch echt te maken met de mensen die geweld wel ok vinden als ze het er niet mee eens zijn. Dit is een beetje de omgekeerde wereld hoe jij redeneert.
He wacht eens, was jij niet die grapjas die vindt dat vrouwen in korte rokjes het ook zelf uitlokken als ze worden lastiggevallen? :X
pi_98054777
Ik vind de voorbeelden van rondzwaaiende geslachtsdelen en blote konten en stringen trouwens maar slecht hoor, nergens durft men zo ver te gaan als in Amsterdam en denk niet dat dit in Kroatie of Rome het geval was.
Op de foto's in Rome niks geks te zien waar je agressief van zou moeten worden.
  zondag 12 juni 2011 @ 10:01:20 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_98055711
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het daar geregeld is. Misschien hebben de driehonderd deelnemers ook zelf alle kosten betaald. Feit is dat geweld nooit goed te praten is, of de oplossing, en kan me niet voorstellen dat ze in dat land met gay-prides doodgegooid worden. Integendeel.

En dat ze bescherming nodig hebben wat geld kost heeft toch echt te maken met de mensen die geweld wel ok vinden als ze het er niet mee eens zijn. Dit is een beetje de omgekeerde wereld hoe jij redeneert.
He wacht eens, was jij niet die grapjas die vindt dat vrouwen in korte rokjes het ook zelf uitlokken als ze worden lastiggevallen? :X
Nee ik ben geen moslim.
pi_98055835
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind de voorbeelden van rondzwaaiende geslachtsdelen en blote konten en stringen trouwens maar slecht hoor, nergens durft men zo ver te gaan als in Amsterdam
Dat klopt. Ik kan me wel voorstellen dat fanatieke homofoben Amsterdamse beelden gebruiken om de anti gay pride sentimenten aan te wakkeren. (het begint vrij beschaafd, en als je het zomaar toelaat mond het uit in een orgie van perversiteit zoals de de canal pride).

In die zin werkt die canal pride dus enorm contraproductief inzake homo-emancipatie. Het zou zo maar kunnen dat die tegendemonstranten denken dat de met een dildo zwaaiende, leren tuigje dragende relnicht representatief is voor de gemiddelde homo.
  zondag 12 juni 2011 @ 10:30:31 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98056151
Figuren die agressief worden van het denken aan een mannenbips. Totaal niet verdacht dit.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 12 juni 2011 @ 10:59:25 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98056693
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:10 schreef Gulo het volgende:

[..]
(het begint vrij beschaafd, en als je het zomaar toelaat mond het uit in een orgie van perversiteit zoals de de canal pride).

Dat valt echt heel erg mee. Een gemiddeld dancefeest heeft meer en blotere danseressen. De media werkt er gewoon maar al te graag aan mee, want het is natuurlijk sensationeler om die ene boot (tussen de wat? Honderd andere?) waar mannen alleen in hun ondergoed op staan terwijl ze met hun kruis rondzwieren dan dat je een gezapige boot van (ik noem maar iets) het homojongerenplatform.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 12 juni 2011 @ 11:58:48 #75
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_98058092
Homofoben zullen altijd wel dingen vinden om te haten. Gewoon niks van aantrekken dus en doen wat je leuk vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')