Je vind het ook volkomen normaal dat mensen dan 'vermoord de homo's!' roepen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Gulo het volgende:
Ik vind het volkomen normaal dat mensen daar aanstoot aan nemen.
Nee dat vind ik volkomen verwerpelijk. Zoals gezegd ben ik niet homofoob, laat staan dat ik ze dood wens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef barthol het volgende:
[..]
Je vind het ook volkomen normaal dat mensen dan 'vermoord de homo's!' roepen?
Mjah, ik heb wel eens de indruk dat er eerder een stijgende dan dalende lijn is in homohaat in ons mooie kikkerlandje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Sowieso geldt in bijna heel Europa dat de jongere generaties veel opener zijn dan de wat oudere. 'T kan dus een kwestie van tijd zijn, voordat alles weer in orde komt.
Ja wat wil je met zo'n homo als jan kees de Jager op een ministerpost als financienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:32 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Mjah, ik heb wel eens de indruk dat er eerder een stijgende dan dalende lijn is in homohaat in ons mooie kikkerlandje.
Oneerlijk, kut homo's.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef laforest het volgende:
300 tegen meer dan 10000
Lijkt wel een NVU demonstratie
linkje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver ik word echt misselijk van de blikken in de ogen van die mensen. Ook van het feit dat daar alle generaties kroaten als mongolen staan te krijsen. Echt. Bah.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef StefanP het volgende:
Tsja, dat kun je verwachten als je je homo zijn aan anderen opdringt. "Kijk mij eens homo zijn!"
Houd het maar binnendeurs, dan heb je verder nergens last van.
Volg je eigen advies op zou ik zeggen. Er zijn hier ook maar weinigen die op jouw mening zitten te wachten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef StefanP het volgende:
Tsja, dat kun je verwachten als je je homo zijn aan anderen opdringt. "Kijk mij eens homo zijn!"
Ja dat "kijk mij eens homo zijn" is wel irritant, als je normaal gevonden wilt worden moet het niks uitmaken wat je bent. Ik organiseer ook geen optocht "It's great to be straight" ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef StefanP het volgende:
Dan ga je toch niet kijken ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat "kijk mij eens homo zijn" is wel irritant, als je normaal gevonden wilt worden moet het niks uitmaken wat je bent. Ik organiseer ook geen optocht "It's great to be straight" ofzo.
Doe ik ook zeker niet, maar ja, als men zich midden in het publiek waar ik me onder bevind manifesteerd dan ja gaat dat moeilijk. Ik ga niet naar een homobar ofzo dus laat men het daar mooi doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet kijken ?
Buiten dat is het ongeveer elke dag "it's great to be straight" dag.
Bah, dat filmpje maakt me echt een beetje treurig.quote:
Hoe hebben ze die 10.000 'demonstranten' eigenlijk geteld? In Split lopen er namelijk veel toeristen rond/is het vaak druk, als je dan een groep 'homo's' ziet die beschermd worden door politie-agenten dan ga je vaak even kijken. Je demonstreert niet, je staat er alleen bij. Misschien werden zij ook als demonstranten beschouwd? Who knows.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, dat filmpje maakt me echt een beetje treurig.
Ontzettend sterk dat die mensen daar gewoon lopen en blijven lopen, ondanks dat er 10.000 mensen tegenover je staan die niets liever willen dan je pijn doen of dat je dood gaat. Belachelijk. En het laat maar al te goed zien dat het nodig is.
Overigens is dit niet een optocht waar geprovoceerd wordt dmv extravagante kleding. Er loopt een klein groepje mensen rustig over straat.
Haal die vlag uit je avatar dan, vind ik net zo provocerend. Ik hoef niet te weten dat jij op Amerika geilt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef StefanP het volgende:
Kijk dat je het irritant vindt om er mee geconfronteerd te worden met dat er ook homo's zijn....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat "kijk mij eens homo zijn" is wel irritant, als je normaal gevonden wilt worden moet het niks uitmaken wat je bent. Ik organiseer ook geen optocht "It's great to be straight" ofzo.
Als die mensen nou absoluut niks te maken willen hebben met homoparades, waarom zou je ze het dan door de strot willen duwen en zo acceptatie willen afdwingen? Ik snap die homomanifestaties sowieso niet echt...goed je bent homo...big fucking deal, maar moet je dan maar meteen in een optocht gaan lopen zodat iedereen het weet? Al die gaypride bullshit kost de diverse staten bovendien onnodig veel geld om steeds maar weer dat handjevol zwoele feestneuzen bescherming te bieden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver ik word echt misselijk van de blikken in de ogen van die mensen. Ook van het feit dat daar alle generaties kroaten als mongolen staan te krijsen. Echt. Bah.
De NVU is het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:49 schreef Mishu het volgende:
Het gaat er niet om dat je normaal bent als homo, het gaat er om dat je mag zijn wie je wilt zijn.
Ik weet niet hoe het daar geregeld is. Misschien hebben de driehonderd deelnemers ook zelf alle kosten betaald. Feit is dat geweld nooit goed te praten is, of de oplossing, en kan me niet voorstellen dat ze in dat land met gay-prides doodgegooid worden. Integendeel.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als die mensen nou absoluut niks te maken willen hebben met homoparades, waarom zou je ze het dan door de strot willen duwen en zo acceptatie willen afdwingen? Ik snap die homomanifestaties sowieso niet echt...goed je bent homo...big fucking deal, maar moet je dan maar meteen in een optocht gaan lopen zodat iedereen het weet? Al die gaypride bullshit kost de diverse staten bovendien onnodig veel geld om steeds maar weer dat handjevol zwoele feestneuzen bescherming te bieden.
Nee ik ben geen moslim.quote:Op zondag 12 juni 2011 07:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar geregeld is. Misschien hebben de driehonderd deelnemers ook zelf alle kosten betaald. Feit is dat geweld nooit goed te praten is, of de oplossing, en kan me niet voorstellen dat ze in dat land met gay-prides doodgegooid worden. Integendeel.
En dat ze bescherming nodig hebben wat geld kost heeft toch echt te maken met de mensen die geweld wel ok vinden als ze het er niet mee eens zijn. Dit is een beetje de omgekeerde wereld hoe jij redeneert.
He wacht eens, was jij niet die grapjas die vindt dat vrouwen in korte rokjes het ook zelf uitlokken als ze worden lastiggevallen?
Dat klopt. Ik kan me wel voorstellen dat fanatieke homofoben Amsterdamse beelden gebruiken om de anti gay pride sentimenten aan te wakkeren. (het begint vrij beschaafd, en als je het zomaar toelaat mond het uit in een orgie van perversiteit zoals de de canal pride).quote:Op zondag 12 juni 2011 07:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind de voorbeelden van rondzwaaiende geslachtsdelen en blote konten en stringen trouwens maar slecht hoor, nergens durft men zo ver te gaan als in Amsterdam
Dat valt echt heel erg mee. Een gemiddeld dancefeest heeft meer en blotere danseressen. De media werkt er gewoon maar al te graag aan mee, want het is natuurlijk sensationeler om die ene boot (tussen de wat? Honderd andere?) waar mannen alleen in hun ondergoed op staan terwijl ze met hun kruis rondzwieren dan dat je een gezapige boot van (ik noem maar iets) het homojongerenplatform.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:10 schreef Gulo het volgende:
[..]
(het begint vrij beschaafd, en als je het zomaar toelaat mond het uit in een orgie van perversiteit zoals de de canal pride).
precies.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef Mishu het volgende:
Homofoben zullen altijd wel dingen vinden om te haten. Gewoon niks van aantrekken dus en doen wat je leuk vind.
Aha, je wilt de massa dus net zo lang hersenspoelen totdat ze homo's normaal gaan vinden. Wat is het verschil tussen jou en de kerk?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:35 schreef okiokinl het volgende:
[..]
precies.
de enig reden waarom homos in nederland redelijk gaccepteerd zijn tegenwoordigt, is omdat ze constant overal, op tv en in het dagelijks leven, laten zien dat ze homo zijn, zodat mensen eraan wennen en het zelfs een leuke cultuur gaan vinden.
Er is natuurlijk een verschil tussen respecteren en volgens bepaalde normen en waarden leven, dat snap je ook wel toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:52 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Aha, je wilt de massa dus net zo lang hersenspoelen totdat ze homo's normaal gaan vinden. Wat is het verschil tussen jou en de kerk?
Dat wel. Maar blijkbaar willen ze ons ook zo hersenspoelen dat we het normale vinden dat halfnaakte, obscene gebaren makende, in leer getooide homo's onder toeziend ogen van kinderen op klaarlichte dag door openbaar gebied varen...quote:Op zondag 12 juni 2011 12:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen respecteren en volgens bepaalde normen en waarden leven, dat snap je ook wel toch?
Want dat is de dagelijkse werkelijkheid? Come on, blijf wel realistisch.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat wel. Maar blijkbaar willen ze ons ook zo hersenspoelen dat we het normale vinden dat halfnaakte, obscene gebaren makende, in leer getooide homo's onder toeziend ogen van kinderen op klaarlichte dag door openbaar gebied varen...
Ja, een stom punt.quote:In die zin heeft adam1981 wel een punt vind ik.
De fout die je maakt is dat je er al van uit gaat dat ze dus niet normaal zijn. Het is eerder het ongedaan maken van hersenspoelen. Waarom zou iemand die gewoon zijn leven wil leiden met een ander waar ie van houdt veroordeeld moeten worden of als abnormaal gezien worden?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:52 schreef Adam1981 het volgende:
[..]
Aha, je wilt de massa dus net zo lang hersenspoelen totdat ze homo's normaal gaan vinden. Wat is het verschil tussen jou en de kerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |