Daar is niets mis mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:44 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn trouwens die aanstootgevende mensen in Split waar het hier om gaat
En daar gaat dit topic nou precies over.quote:
Wat probeer je met dit argument te bereiken?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Hathor het volgende:
Ze kunnen volgende keer beter in Oeganda gaan paraderen, daar valt de locals nog wel het een en ander bij te brengen.
Dat het met het onbegrip in Kroatie nog wel mee valt als je dit ziet. Bovendien is het gewoon grappig.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat probeer je met dit argument te bereiken?
Tosh.0quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Hathor het volgende:
Ze kunnen volgende keer beter in Oeganda gaan paraderen, daar valt de locals nog wel het een en ander bij te brengen.
Wat vind je grappig aan een stel domme primaten dat tegen homofilie loopt te fulmineren? Ik heb werkelijk niets grappigs gevonden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat het met het onbegrip in Kroatie nog wel mee valt als je dit ziet. Bovendien is het gewoon grappig.
Jammer voor je, ik heb me een deuk gelachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:16 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat vind je grappig aan een stel domme primaten dat tegen homofilie loopt te fulmineren? Ik heb werkelijk niets grappigs gevonden.
De media overdrijft wel vaker natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Het verbaasd me echt hoe ze op die 10.000 demonstranten komen? Ik zie op veel foto's namelijk veel mensen (kunnen toeristen zijn, Split is bovendien eenmaal een drukke stad) die om die homo's staan, dit wordt toch niet onder 'demonstreren' verstaan, hoop ik?
Italië, het land waar ze homo's omwille van hun geaardheid hun rijbewijs af kunnen nemenquote:
Het is sowieso te belachelijk voor woorden dat men Italië überhaupt serieus neemt. En waarom? Omdat ze 2500 jaar terug kont schopten?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef Gulo het volgende:
[..]
Italië, het land waar ze homo's omwille van hun geaardheid hun rijbewijs af kunnen nemen, zit ook bij de EU. Dat zegt niet zoveel dus.
In Italie was gisteren ook een Gay Pride, en daar liepen 500.000 (half miljoen) mensen mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:13 schreef Gulo het volgende:
[..]
Italië, het land waar ze homo's omwille van hun geaardheid hun rijbewijs af kunnen nemen, zit ook bij de EU. Dat zegt niet zoveel dus.
Ja, maar in Italië wonen ook genoeg homofobe idioten, met name in het Zuiden. Dat mensen daar geen rijbewijs krijgen omdat ze als homo een gevaar voor de verkeersveiligheid zouden betekenen maakt dat maar al te duidelijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:24 schreef barthol het volgende:
[..]
In Italie was gisteren ook een Gay Pride, en daar liepen 500.000 (half miljoen) mensen mee.
Daar was het een groot feest zonder noemenswaardige incidenten.
Je bent wel erg gul hoor, je neemt zowat heel Italië mee in je beoordeling.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de linkerkant van de rode lijn ziet men enigszins beschaving, de rechterkant doet niet onder voor de middeleeuwen.
Buiten die mafnek van een Berlusconi leven ze daar niet gek veel anders dan pakweg Frankrijk of Spanje.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent wel erg gul hoor, je neemt zowat heel Italië mee in je beoordeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |