ook maar het zomercarnaval verbieden dan? en britney spears?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat wel. Maar blijkbaar willen ze ons ook zo hersenspoelen dat we het normale vinden dat halfnaakte, obscene gebaren makende, in leer getooide homo's onder toeziend ogen van kinderen op klaarlichte dag door openbaar gebied varen...
In die zin heeft adam1981 wel een punt vind ik.
Britney Spears welquote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ook maar het zomercarnaval verbieden dan? en britney spears?
Wat een onzinnige opmerking, wat mij betreft mogen ze hun leven naar eigen goeddunken inrichten, maar dergelijke perversiteiten in het openbaar vind ik aanstootgevend.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg "Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar normaal doen." Is toch wel de opmerking waar ik het meest van over de fles kan gaan zeg.
Wie de fuck ben "jij" om te bepalen wat normaal is? Wie de fuck ben "jij" om te bepalen dat we allemaal netjes van maandag tot en met vrijdag braaf naar ons werk moeten gaan, lekker naar huis moeten gaan en RTL Boulevard moeten kijken, lekker om 11 uur naar bed, want morgen gezond weer op! En dat de hele week! Waarna we naar huis gaan om in het weekend onze 2,1 kinderen naar de voetbal/hockey/ballet te brengen, waarna we lekker met een pilsje of 3 voetbal moeten kijken, dan wel moeten strijken? Dat we allemaal 3 keer per jaar lekker met de caravan op vakantie moeten met onze partner van de andere sexe? Dat we vooral allemaal lekker moeten doen wat iedereen ook doet, of we dat nou leuk vinden of niet.
Er zijn mensen die zich daar doodongelukkig bij voelen. Niet alleen gays en lezzers, genoeg mensen willen niet dat doodsaaie leven leiden. Precies op die manier. Zoals "men" vroeger ooit bepaald heeft dat het "hoort".
En dat "men" dat vroeger misschien zo bedacht heeft is misschien nog begrijpelijk... tijdsgeest en alles. Maar dat er nu met alle kennis die we tot onze beschikking hebben nog steeds mensen zijn die dat achterhaalde leefbeeld blijven opdringen aan alles en iedereen is werkelijk zum kotsen
En wie de fuck ben jij dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie de fuck ben "jij" om te bepalen wat normaal is? Wie de fuck ben "jij" om te bepalen
Je mag van mij doen waar je zin in hebt, al smeer je je helemaal in met pindakaas en ren je blaffend achter auto's aan, is helemaal jouw feest, alleen niet iedereen denkt daar even makkelijk over, dus moet je wel beseffen dat er bepaalde risico's meespelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg "Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar normaal doen." Is toch wel de opmerking waar ik het meest van over de fles kan gaan zeg.
Wie de fuck ben "jij" om te bepalen wat normaal is? Wie de fuck ben "jij" om te bepalen dat we allemaal netjes van maandag tot en met vrijdag braaf naar ons werk moeten gaan, lekker naar huis moeten gaan en RTL Boulevard moeten kijken, lekker om 11 uur naar bed, want morgen gezond weer op! En dat de hele week! Waarna we naar huis gaan om in het weekend onze 2,1 kinderen naar de voetbal/hockey/ballet te brengen, waarna we lekker met een pilsje of 3 voetbal moeten kijken, dan wel moeten strijken? Dat we allemaal 3 keer per jaar lekker met de caravan op vakantie moeten met onze partner van de andere sexe? Dat we vooral allemaal lekker moeten doen wat iedereen ook doet, of we dat nou leuk vinden of niet.
Er zijn mensen die zich daar doodongelukkig bij voelen. Niet alleen gays en lezzers, genoeg mensen willen niet dat doodsaaie leven leiden. Precies op die manier. Zoals "men" vroeger ooit bepaald heeft dat het "hoort".
En dat "men" dat vroeger misschien zo bedacht heeft is misschien nog begrijpelijk... tijdsgeest en alles. Maar dat er nu met alle kennis die we tot onze beschikking hebben nog steeds mensen zijn die dat achterhaalde leefbeeld blijven opdringen aan alles en iedereen is werkelijk zum kotsen
Wat is er pervers aan mensen in normale kledij die een optocht houden ?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat een onzinnige opmerking, wat mij betreft mogen ze hun leven naar eigen goeddunken inrichten, maar dergelijke perversiteiten in het openbaar vind ik aanstootgevend.
Jij vind potloodventers ook ok?
Nee, want mijn vrijheid houdt op waar die van een ander begint. Wanneer een gay/lezzer gewoon wil samenleven met zijn/haar partner botst dat nergens met de vrijheid van een ander.quote:
We hebben het hier over mensen in een net pak die op beschaafde wijze aandacht vragen om hun bestaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat een onzinnige opmerking, wat mij betreft mogen ze hun leven naar eigen goeddunken inrichten, maar dergelijke perversiteiten in het openbaar vind ik aanstootgevend.
Jij vind potloodventers ook ok?
Even voor de goede orde. Ik heb het niet over die mensen. Ik had het specifiek over de canal pride.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is er pervers aan mensen in normale kledij die een optocht houden ?
Zouden de tegenstanders ook zo uit hun dak gaan als er een optocht was gehouden ter acceptatie van stamppoteters ?
En wij hebben het over de gay pride in Kroatie. Jeweetwel - waar dit topic over gaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Even voor de goede orde. Ik heb het niet over die mensen. Ik had het specifiek over de canal pride.
Op veel dat soot gayparades wordt je ook ongevraagd geconfronteerd met opgedrongen geslachtsdelen. Ik zie het verschil dus niet zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, want mijn vrijheid houdt op waar die van een ander begint. Wanneer een gay/lezzer gewoon wil samenleven met zijn/haar partner botst dat nergens met de vrijheid van een ander.
Wanneer ik onverwacht en ongevraagd geconfronteerd wordt met een opgedrongen geslachtsdeel, botst dat met mijn vrijheid om alleen vrijwillig seksuele (georiënteerde) handelingen te ondergaan.
Ja, so? Anders moet je even het hele topic lezen en mijn post in de juiste context tot je nemen, wellicht dat je het dan begrijpt.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En wij hebben het over de gay pride in Kroatie. Jeweetwel - waar dit topic over gaat.
Op het internet ook. Ik stel voor om het internet te verbieden!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef Gulo het volgende:
[..]
Op veel dat soot gayparades wordt je ook ongevraagd geconfronteerd met opgedrongen geslachtsdelen. Ik zie het verschil dus niet zo.
Ik vind dat niet zo'n bizarre vergelijking. Ik vind het ongeveer net zo'n obscene uiting. Ik zou mijn kinderen aan geen van beiden graag bloot stellen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
maar de gaypride vergelijken met potloodventers is wel bizar.
Dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:24 schreef okiokinl het volgende:
ik vind het ook prima dat mensen aanstoot nemen aan homosexueel gedrag en extravagantie, trouwens. dat is dus tolerantie. dat betekend dat jij mag vinden wat jij vind, maar dat je ook anderen hun gang laat gaan.
Je gaat dan ook niet me ze naar het zwembad of het strand ofzo ?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n bizarre vergelijking. Ik vind het ongeveer net zo'n obscene uiting. Ik zou mijn kinderen aan geen van beiden graag bloot stellen.
[ afbeelding ]
De juiste context? Je vergelijkt vanaf het begin deze Kroatische optocht met het verzonnen beeld van een persverse Canal Pride. En vervolgens ga je alleen op de Canal pride in, dat is offtopic.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ja, so? Anders moet je even het hele topic lezen en mijn post in de juiste context tot je nemen, wellicht dat je het dan begrijpt.
Wat zie je nou feitelijk? Mannen in korte broekjes. Geen geslachtsdelen, geen seksuele handelingen. Bovendien heeft dit beeld NIETS te maken met de optocht in Kroatie.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n bizarre vergelijking. Ik vind het ongeveer net zo'n obscene uiting. Ik zou mijn kinderen aan geen van beiden graag bloot stellen.
[ afbeelding ]
Ik weet niet naar wat voor zwembaden jij gaat, maar ik heb nog nooit mensen in leren of latex tuigjes rond zien lopen bij een zwembad. Sterker nog, ik denk dat dergelijke lieden niet toegestaan zouden worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Je gaat dan ook niet me ze naar het zwembad of het strand ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |