abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 14:07:20 #101
274453 okiokinl
blablabla
pi_98062727
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 13:19 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat wel. Maar blijkbaar willen ze ons ook zo hersenspoelen dat we het normale vinden dat halfnaakte, obscene gebaren makende, in leer getooide homo's onder toeziend ogen van kinderen op klaarlichte dag door openbaar gebied varen...

In die zin heeft adam1981 wel een punt vind ik.
ook maar het zomercarnaval verbieden dan? en britney spears?
  zondag 12 juni 2011 @ 14:09:02 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_98062803
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ook maar het zomercarnaval verbieden dan? en britney spears?
Britney Spears wel :Y
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98062839
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg "Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar normaal doen." Is toch wel de opmerking waar ik het meest van over de fles kan gaan zeg.

Wie de fuck ben "jij" om te bepalen wat normaal is? Wie de fuck ben "jij" om te bepalen dat we allemaal netjes van maandag tot en met vrijdag braaf naar ons werk moeten gaan, lekker naar huis moeten gaan en RTL Boulevard moeten kijken, lekker om 11 uur naar bed, want morgen gezond weer op! En dat de hele week! Waarna we naar huis gaan om in het weekend onze 2,1 kinderen naar de voetbal/hockey/ballet te brengen, waarna we lekker met een pilsje of 3 voetbal moeten kijken, dan wel moeten strijken? Dat we allemaal 3 keer per jaar lekker met de caravan op vakantie moeten met onze partner van de andere sexe? Dat we vooral allemaal lekker moeten doen wat iedereen ook doet, of we dat nou leuk vinden of niet.

Er zijn mensen die zich daar doodongelukkig bij voelen. Niet alleen gays en lezzers, genoeg mensen willen niet dat doodsaaie leven leiden. Precies op die manier. Zoals "men" vroeger ooit bepaald heeft dat het "hoort".

En dat "men" dat vroeger misschien zo bedacht heeft is misschien nog begrijpelijk... tijdsgeest en alles. Maar dat er nu met alle kennis die we tot onze beschikking hebben nog steeds mensen zijn die dat achterhaalde leefbeeld blijven opdringen aan alles en iedereen is werkelijk zum kotsen :r
Wat een onzinnige opmerking, wat mij betreft mogen ze hun leven naar eigen goeddunken inrichten, maar dergelijke perversiteiten in het openbaar vind ik aanstootgevend.

Jij vind potloodventers ook ok?
pi_98062943
quote:
Wie de fuck ben "jij" om te bepalen wat normaal is? Wie de fuck ben "jij" om te bepalen
En wie de fuck ben jij dan?

Het antwoord op je vraag: God heeft dat zo bepaald. Einde discussie.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:12:48 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_98062947
quote:
Omg "Ik heb niets tegen homo's, zolang ze maar normaal doen." Is toch wel de opmerking waar ik het meest van over de fles kan gaan zeg.

Wie de fuck ben "jij" om te bepalen wat normaal is? Wie de fuck ben "jij" om te bepalen dat we allemaal netjes van maandag tot en met vrijdag braaf naar ons werk moeten gaan, lekker naar huis moeten gaan en RTL Boulevard moeten kijken, lekker om 11 uur naar bed, want morgen gezond weer op! En dat de hele week! Waarna we naar huis gaan om in het weekend onze 2,1 kinderen naar de voetbal/hockey/ballet te brengen, waarna we lekker met een pilsje of 3 voetbal moeten kijken, dan wel moeten strijken? Dat we allemaal 3 keer per jaar lekker met de caravan op vakantie moeten met onze partner van de andere sexe? Dat we vooral allemaal lekker moeten doen wat iedereen ook doet, of we dat nou leuk vinden of niet.

Er zijn mensen die zich daar doodongelukkig bij voelen. Niet alleen gays en lezzers, genoeg mensen willen niet dat doodsaaie leven leiden. Precies op die manier. Zoals "men" vroeger ooit bepaald heeft dat het "hoort".

En dat "men" dat vroeger misschien zo bedacht heeft is misschien nog begrijpelijk... tijdsgeest en alles. Maar dat er nu met alle kennis die we tot onze beschikking hebben nog steeds mensen zijn die dat achterhaalde leefbeeld blijven opdringen aan alles en iedereen is werkelijk zum kotsen :r
Je mag van mij doen waar je zin in hebt, al smeer je je helemaal in met pindakaas en ren je blaffend achter auto's aan, is helemaal jouw feest, alleen niet iedereen denkt daar even makkelijk over, dus moet je wel beseffen dat er bepaalde risico's meespelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98062958
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:10 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wat een onzinnige opmerking, wat mij betreft mogen ze hun leven naar eigen goeddunken inrichten, maar dergelijke perversiteiten in het openbaar vind ik aanstootgevend.

Wat is er pervers aan mensen in normale kledij die een optocht houden ?

Zouden de tegenstanders ook zo uit hun dak gaan als er een optocht was gehouden ter acceptatie van stamppoteters ?
pi_98062980
quote:

[..]

Nee, want mijn vrijheid houdt op waar die van een ander begint. Wanneer een gay/lezzer gewoon wil samenleven met zijn/haar partner botst dat nergens met de vrijheid van een ander.

Wanneer ik onverwacht en ongevraagd geconfronteerd wordt met een opgedrongen geslachtsdeel, botst dat met mijn vrijheid om alleen vrijwillig seksuele (georiënteerde) handelingen te ondergaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98062981
quote:

[..]

We hebben het hier over mensen in een net pak die op beschaafde wijze aandacht vragen om hun bestaan.

Een potloodventer is iemand die onaangekondigd zijn geslachtsdeel aan vreemden laat zien.

Leg eens uit hoe je dit gelijkstelt ?
pi_98063013
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat is er pervers aan mensen in normale kledij die een optocht houden ?

Zouden de tegenstanders ook zo uit hun dak gaan als er een optocht was gehouden ter acceptatie van stamppoteters ?
Even voor de goede orde. Ik heb het niet over die mensen. Ik had het specifiek over de canal pride.
pi_98063067
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef Gulo het volgende:

[..]

Even voor de goede orde. Ik heb het niet over die mensen. Ik had het specifiek over de canal pride.
En wij hebben het over de gay pride in Kroatie. Jeweetwel - waar dit topic over gaat.
pi_98063079
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nee, want mijn vrijheid houdt op waar die van een ander begint. Wanneer een gay/lezzer gewoon wil samenleven met zijn/haar partner botst dat nergens met de vrijheid van een ander.

Wanneer ik onverwacht en ongevraagd geconfronteerd wordt met een opgedrongen geslachtsdeel, botst dat met mijn vrijheid om alleen vrijwillig seksuele (georiënteerde) handelingen te ondergaan.
Op veel dat soot gayparades wordt je ook ongevraagd geconfronteerd met opgedrongen geslachtsdelen. Ik zie het verschil dus niet zo.
pi_98063098
quote:
3s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:15 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En wij hebben het over de gay pride in Kroatie. Jeweetwel - waar dit topic over gaat.
Ja, so? Anders moet je even het hele topic lezen en mijn post in de juiste context tot je nemen, wellicht dat je het dan begrijpt.
pi_98063160
Lowlands:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:19:15 #114
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_98063177
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef Gulo het volgende:

[..]

Op veel dat soot gayparades wordt je ook ongevraagd geconfronteerd met opgedrongen geslachtsdelen. Ik zie het verschil dus niet zo.
Op het internet ook. Ik stel voor om het internet te verbieden!

Maar ik ben het wel (deels) met je eens hoor. Het voegt imo ook niet veel toe en het bevestigt voor veel mensen hun vooroordelen, maar de gaypride vergelijken met potloodventers is wel bizar. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  zondag 12 juni 2011 @ 14:24:22 #115
274453 okiokinl
blablabla
pi_98063378
als ik een katholieke processie zie, een stel gasten in jurken die een lijk aan een kruis ronddragen, nadat hun stroming 1000 jaar de halve wereld heeft onderdrukt,, is dat dan normaal?

ik vind het ook prima dat mensen aanstoot nemen aan homosexueel gedrag en extravagantie, trouwens. dat is dus tolerantie. dat betekend dat jij mag vinden wat jij vind, maar dat je ook anderen hun gang laat gaan.

dus denk maar fijn vieze homos, als je dat vind, prima. verwacht alleen niet dat zij zich daar iets van aantrekken, en als je stenen gaat staan gooien, dan hoop ik dat ze je in een cel gooien.
pi_98063408
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
maar de gaypride vergelijken met potloodventers is wel bizar. :')
Ik vind dat niet zo'n bizarre vergelijking. Ik vind het ongeveer net zo'n obscene uiting. Ik zou mijn kinderen aan geen van beiden graag bloot stellen.

:X
  zondag 12 juni 2011 @ 14:26:18 #117
88233 Steve
Still the best.
pi_98063445
De Gay Pride obsceen? Ben je er ooit geweest?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_98063458
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:24 schreef okiokinl het volgende:

ik vind het ook prima dat mensen aanstoot nemen aan homosexueel gedrag en extravagantie, trouwens. dat is dus tolerantie. dat betekend dat jij mag vinden wat jij vind, maar dat je ook anderen hun gang laat gaan.

Dat.

En ik zal altijd mijn mening blijven verkondigen. Maar ik zal NOOIT rotjes/stenen/uitgerukte planten naar iemand met een mening die afwijkt van die van mij gooien.
pi_98063731
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo'n bizarre vergelijking. Ik vind het ongeveer net zo'n obscene uiting. Ik zou mijn kinderen aan geen van beiden graag bloot stellen.

[ afbeelding ]

Je gaat dan ook niet me ze naar het zwembad of het strand ofzo ?
  zondag 12 juni 2011 @ 14:35:42 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98063785
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:16 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ja, so? Anders moet je even het hele topic lezen en mijn post in de juiste context tot je nemen, wellicht dat je het dan begrijpt.
De juiste context? Je vergelijkt vanaf het begin deze Kroatische optocht met het verzonnen beeld van een persverse Canal Pride. En vervolgens ga je alleen op de Canal pride in, dat is offtopic.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:37:02 #121
88233 Steve
Still the best.
pi_98063842
Juist doordat er evenementen zijn georganiseerd zijn, mensen erover zijn gaan praten e.d. is er aan tolerantie gewonnen, is ervoor gezorgd dat mensen meer weten over homo's in plaats van alleen de vooroordelen. Al moet ik wel zeggen dat dat aspect van de Gay Pride in Nederland nu een beetje naar de achtergrond is geschoven, en het meer een leuk feestje is geworden (waar ook veel hetero's op afkomen gelukkig :)). In Kroatië is het juist nog wel heel erg om te laten zien 'wij zijn er en dat is normaal'. Er worden op zoveel gebieden 'awareness-evenementen' gehouden.

Daarnaast, waarom zou een groep die zich op ene bepaalde manier zich verbonden voelt zich niet uiten?
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 12 juni 2011 @ 14:37:27 #122
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_98063855
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef Gulo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zie je nou feitelijk? Mannen in korte broekjes. Geen geslachtsdelen, geen seksuele handelingen. Bovendien heeft dit beeld NIETS te maken met de optocht in Kroatie.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_98064130

Dit zijn trouwens die aanstootgevende mensen in Split waar het hier om gaat
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_98064180
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Je gaat dan ook niet me ze naar het zwembad of het strand ofzo ?
Ik weet niet naar wat voor zwembaden jij gaat, maar ik heb nog nooit mensen in leren of latex tuigjes rond zien lopen bij een zwembad. Sterker nog, ik denk dat dergelijke lieden niet toegestaan zouden worden.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:47:21 #125
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_98064245
Homofobie :')
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: