Ik bedoelde Oostenrijk. Da's een verschil van dag en nacht vergeleken met bijvoorbeeld Polen.quote:
Waarom vind jij dat fouter dan topless of anderszins schaarsgeklede dames, danwel heren met veel te strakke speedos ?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:45 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor zwembaden jij gaat, maar ik heb nog nooit mensen in leren of latex tuigjes rond zien lopen bij een zwembad. Sterker nog, ik denk dat dergelijke lieden niet toegestaan zouden worden.
Nee Slovenië is ook chill bedoel ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik bedoelde Oostenrijk. Da's een verschil van dag en nacht vergeleken met bijvoorbeeld Polen.
Valt ook wel íets voor te zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:26 schreef Gulo het volgende:
Dat mensen daar geen rijbewijs krijgen omdat ze als homo een gevaar voor de verkeersveiligheid zouden betekenen maakt dat maar al te duidelijk.
Heb jij überhaupt je geboortedorp wel eens verlaten, knaap?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de linkerkant van de rode lijn ziet men enigszins beschaving, de rechterkant doet niet onder voor de middeleeuwen.
Ik kom uit een stad, hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt je geboortedorp wel eens verlaten, knaap?
Ik heb het vermoeden dat je een grap wilde maken die nu mislukt is. Wat was de reactie die je graag wilde zien, dan post ik die wel en kun je je minuutje fame makenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gesproken als een ware kosmopoliet, maar nee, dan is het goed.
Qua tolerantie is Turkije verreweg superieur aan welk land dan ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef De_Nuance het volgende:
Wat ook grappig is dat prides in Istanbul en Ankara al jaren zonder incidenten verlopen.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Qua tolerantie is Turkije verreweg superieur aan welk land dan ook.
Uhuh.
Nee, alles verliep zoals ik had ingecalculeerd.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je een grap wilde maken die nu mislukt is. Wat was de reactie die je graag wilde zien, dan post ik die wel en kun je je minuutje fame maken
Goh, opvallend zeg.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Daarom is het ook opvallend.
Dit dus, in Zagreb zijn er ook gewoon parades (natuurlijk zullen er hier en daar vast wel een aantal incidenten gebeuren) zonder zulke gebeurtenissen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef De_Nuance het volgende:
Wat ook grappig is dat prides in Istanbul en Ankara al jaren zonder incidenten verlopen.
Maar goed ik heb begrepen dat het in de Kroatische hoofdstad Zagreb ook geen probleem is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pride_parade#Turkey
Turkey
Turkey is the first Muslim majority country in which gay pride march is held.[36] In Istanbul (since 2003) and in Ankara (since 2008) gay marches are being held each year with a small but increasing participation. Gay pride march in Istanbul started with 30 people in 2003 and in 2010 the participation became 5,000.
Ja ik vind van wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |