Uh, echte nazi's zijn over het algemeen niet bepaald orthodox christelijk hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard dezelfde soort. En het gaat trouwens nauw samen met conservatieve, orthodoxe religie, zoals die alom vertegenwoordigd is in die landen.
Of van die mensen, dat als het héél druk is in de trein, gewoon hun tas op de stoel laten liggen en stoïcijns vooruit kijken, met de koptelefoon op.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef okiokinl het volgende:
radicale nationalisten zijn net zo erg als nazis.
Inderdaad, de meeste landen zitten niet te wachten op rellende homofobenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:
Tja, dat die mensen niet inzien dat niet elk land zit te wachten op dit soort provocaties.
In veel landen moeten ze gewoon niets hebben van deze parade en ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, de meeste landen zitten niet te wachten op rellende homofoben.
Precies, geconfronteerd worden met weggedrukte gevoelens is altijd vervelend.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
In veel landen moeten ze gewoon niets hebben van deze parade en ik kan ze geen ongelijk geven.
Wat een onzin. Ze zitten gewoon niet op deze poppenkast te wachten en daar valt veel voor te zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, geconfronteerd worden met weggedrukte gevoelens is altijd vervelend.
Zoals wat ? Wie wordt er kwaad me gedaan ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze zitten gewoon niet op deze poppenkast te wachten en daar valt veel voor te zeggen.
Al die kindertjes die dan gaan denken dat dat normaal is omdat ze het op TV en op straat zien. Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals wat ? Wie wordt er kwaad me gedaan ?
Dat wat normaal is ? Opkomen voor je rechten ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al die kindertjes die dan gaan denken dat dat normaal is omdat ze het op TV en op straat zien. Dat moet je niet willen.
Dat doen ze dan maar fijn in landen waar de overheid wel van het padje is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat wat normaal is ? Opkomen voor je rechten ?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar fijn in landen waar de overheid wel van het padje is.
Wat is precies jouw probleem met homo's ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doen ze dan maar fijn in landen waar de overheid wel van het padje is.
Dat heb ik al vaak genoeg uitgelegd op dit forum.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Wat is precies jouw probleem met homo's ?
Ik vind van wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al die kindertjes die dan gaan denken dat dat normaal is omdat ze het op TV en op straat zien. Dat moet je niet willen.
Ik vind het enkel een beetje bizar dat je een hekel aan mensen hebt puur omdat ze een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Vind je dat zelf ook niet een beetje vreemd ? Je hebt er geen last van, behalve dan in je hoofd, en niemand verplicht je sex te hebben met een man.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak genoeg uitgelegd op dit forum.
Helemaal mee eens - ze moeten absoluut niet denken dat het normaal is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen worden niet homo, mensen zijn homo of niet. Niet lullen dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er worden heel wat euro's subsidie verspild aan groeperingen die zich bezighouden met dit soort dingen. Daar heb je als belastingbetaler last van.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind het enkel een beetje bizar dat je een hekel aan mensen hebt puur omdat ze een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Vind je dat zelf ook niet een beetje vreemd ? Je hebt er geen last van, behalve dan in je hoofd, en niemand verplicht je sex te hebben met een man.
De meeste mensen kiezen ook niet voor andere zaken die afwijken van de norm, zoals bv. ADHD of autisme, maar toch worden die zaken wel behandeld i.p.v. dat er miljoenen worden gestoken in campagnes om mensen te brainwashen om dit normaal te vinden.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen worden niet homo, mensen zijn homo of niet. Niet lullen dus.
Het is zo jammer dat je je niet een beetje kan inleven in een ander.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er worden heel wat euro's subsidie verspild aan groeperingen die zich bezighouden met dit soort dingen. Daar heb je als belastingbetaler last van.
Daarnaast zie je het ook in soaps e.d. Zit je met je kids GTST te kijken en dan komen er weer een stel homo's voorbij. Bah.
Wat ben je voor homo als je GTST zit te kijken ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarnaast zie je het ook in soaps e.d. Zit je met je kids GTST te kijken en dan komen er weer een stel homo's voorbij. Bah.
Jij ook niet. Jij vindt het normaal kennelijk dat mensen met dit soort zaken worden geconfronteerd, de rekening kunnen betalen van deze grappen en en passant worden neergezet als een of andere haatzaaier als ze terecht aangeven dat ze hier niet op zitten te wachten.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je je niet een beetje kan inleven in een ander.
Grappig dat je de vergelijking met linkshandig zijn of rood haar hebben negeert.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste mensen kiezen ook niet voor andere zaken die afwijken van de norm, zoals bv. ADHD of autisme, maar toch worden die zaken wel behandeld i.p.v. dat er miljoenen worden gestoken in campagnes om mensen te brainwashen om dit normaal te vinden.
Ik geef gewoon 'n voorbeeld. Heb je inhoudelijk nog iets te melden of was dit het wel weer?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat ben je voor homo als je GTST zit te kijken ?
Een linkshandige kan best met rechts schrijven aanleren en rood haar kun je verven. En nu?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:50 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Grappig dat je de vergelijking met linkshandig zijn of rood haar hebben negeert.
Had dat een reden ?
Jawel hoor. Ik kan het best begrijpen als je niets met homoseksualiteit te maken wil hebben, maar dat maakt het nog niet goed om anderen te verbieden hun leven te leiden zoals zij dat willen en er niemand kwaad mee doen.quote:
Homo's betalen ook belasting. En dat "terecht" is natuurlijk jouw mening, welke ik wederom niet deel.quote:Jij vindt het normaal kennelijk dat mensen met dit soort zaken worden geconfronteerd, de rekening kunnen betalen van deze grappen en en passant worden neergezet als een of andere haatzaaier als ze terecht aangeven dat ze hier niet op zitten te wachten.
En een homo kan inderdaad best met iemand van het andere geslacht trouwen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een linkshandige kan best met rechts schrijven aanleren en rood haar kun je verven. En nu?
Zo gaat dat met meer dingen. Kan daar hier verder niet inhoudelijk op ingaan (helaas), want dat heeft me in het verleden al diverse keren een ban opgeleverd.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik kan het best begrijpen als je niets met homoseksualiteit te maken wil hebben, maar dat maakt het nog niet goed om anderen te verbieden hun leven te leiden zoals zij dat willen en er niemand kwaad mee doen.
[..]
Homo's betalen ook belasting. En dat "terecht" is natuurlijk jouw mening, welke ik wederom niet deel.
De maatschappij is niet alleen van de hetero's, en iedereen moet met degene van wie hij houdt (in een gezonde volwassen relatie, voordat pedofilie er weer bij betrokken wordt) over straat kunnen lopen zonder in elkaar geslagen te worden of te worden nageroepen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een linkshandige kan best met rechts schrijven aanleren en rood haar kun je verven. En nu?
Sorry, maar als je mensen haat enkel vanwege hun sexleven dan ben je inderdaad een achterlijke droeftoeter. Meer is er niet van te maken. Je mag dan denken dat homo's een steekje los hebben, het zijn figuren als jij die echt een kronkel in hun hoofd hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij ook niet. Jij vindt het normaal kennelijk dat mensen met dit soort zaken worden geconfronteerd, de rekening kunnen betalen van deze grappen en en passant worden neergezet als een of andere haatzaaier als ze terecht aangeven dat ze hier niet op zitten te wachten.
Men zou het gewoon moeten behandelen i.p.v. er niets aan te doen en te doen alsof men het normaal vindt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Gulo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen moet hun haar verven omdat het niet aan jouw ideaalbeeld voldoet? Bedoel je hiermee te zeggen dat homo's maar een relatie met iemand van het andere geslacht aan moeten gaan?
Goed, je hebt inhoudelijk niets zinnigs meer te melden. Dat dacht ik al wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, maar als je mensen haat enkel vanwege hun sexleven dan ben je inderdaad een achterlijke droeftoeter. Meer is er niet van te maken. Je mag dan denken dat homo's een steekje los hebben, het zijn figuren als jij die echt een kronkel in hun hoofd hebben.
Sorry hoor, maar het is stukken goedkoper voor je belasting als er lekker niks aan gedaan wordt. Sowieso is het stukken goedkoper als je er gewoon in meegaat (want belasting was net nog een goed argument van je) want dan hoeft de politie, de regering en de medische wereld zich er niet mee te bemoeien. Ze doen geen kwaad hequote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men zou het gewoon moeten behandelen i.p.v. er niets aan te doen en te doen alsof men het normaal vindt.
Ik wacht nog steeds op een argument van jou waarom homosexualiteit verwerpelijk zou moeten zijn. Iets anders dus dan "ik vind het vies en verwerpelijk". De vraag is waarom je die mening hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goed, je hebt inhoudelijk niets zinnigs meer te melden. Dat dacht ik al wel.
Nogmaals: WAAROM moet het behandeld worden ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men zou het gewoon moeten behandelen i.p.v. er niets aan te doen en te doen alsof men het normaal vindt.
Het is ook goedkoper als we criminelen niet meer opsluiten. Veel mensen zitten er gewoonweg niet op te wachten en een deel daarvan laat dat blijken bij zo'n parade. Het is wel krom dat zij zich moeten aanpassen van jou aan iets wat niet normaal is.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het is stukken goedkoper voor je belasting als er lekker niks aan gedaan wordt. Sowieso is het stukken goedkoper als je er gewoon in meegaat (want belasting was net nog een goed argument van je) want dan hoeft de politie, de regering en de medische wereld zich er niet mee te bemoeien. Ze doen geen kwaad he, ze willen ook liever niets met jou te maken hebben.
Aangeboren fysieke afwijkingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nogmaals: WAAROM moet het behandeld worden ?
Moet iedereen hetzelfde zijn ?
Zoniet - welke afwijkingen zijn in jouw ogen wel acceptabel en hoeven niet behandeld te worden ?
We wachten nog steeds op jouw definitie van normaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is ook goedkoper als we criminelen niet meer opsluiten. Veel mensen zitten er gewoonweg niet op te wachten en een deel daarvan laat dat blijken bij zo'n parade. Het is wel krom dat zij zich moeten aanpassen van jou aan iets wat niet normaal is.
Homofilie valt daar in elk geval niet onder.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op jouw definitie van normaal.
Zoals ? Bijzonder gespierd zijn ? Een talent hebben voor hardlopen ? Een hoog IQ hebben ?quote:
En wat WEL ?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Homofilie valt daar in elk geval niet onder.
Lees de laatste zin van mijn vorige post nog eens, ze doen geen kwaad (maar daar zul je vast een of ander kulargument tegenover hebben staan dat ze je weldegelijk evenveel kwaad doen als criminelen).quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is ook goedkoper als we criminelen niet meer opsluiten.
Prima, maar het is niet normaal dat het met geweld gebeurt. Of keur je dat wel goed?quote:Veel mensen zitten er gewoonweg niet op te wachten en een deel daarvan laat dat blijken bij zo'n parade.
Geen goed argument, want dat geldt natuurlijk ook voor de andere kant.quote:Het is wel krom dat zij zich moeten aanpassen van jou aan iets wat niet normaal is.
Nou, ze provoceren dus Jan en alleman. Dus dat ze er niemand kwaad mee doen is natuurlijk onzin. Het wordt mensen opgedrongen om het normaal te vinden en daarmee doe je dus wel anderen kwaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees de laatste zin van mijn vorige post nog eens, ze doen geen kwaad (maar daar zul je vast een of ander kulargument tegenover hebben staan dat ze je weldegelijk evenveel kwaad doen als criminelen).
[..]
Prima, maar het is niet normaal dat het met geweld gebeurt. Of keur je dat wel goed?
[..]
Geen goed argument, want dat geldt natuurlijk ook voor de andere kant.
Nee, die zaken hoeven niet behandeld te worden. Zaken als bv. homofilie, pedofilie, autisme, ADHD, etc wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Zoals ? Bijzonder gespierd zijn ? Een talent hebben voor hardlopen ? Een hoog IQ hebben ?
Dit zijn allemaal afwijkingen. Geen van deze zaken is normaal.
Wees eens wat uitgebreider. Je verwacht van anderen ook inhoudelijke antwoorden.
Je vond net linkshandigheid, rood haar en niet nader gedefinieerde afwijkingen ook niet normaal.quote:
Ok, dergelijke denkbeelden leven ook hier in 2011 blijkbaar nog.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |