Dan? Zou iedereen verbaasd achter overslaan? ik denk van niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik echt alles zou posten wat ik daadwerkelijk zou willen posten...
Gekker kan het toch niet worden, dat is waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan? Zou iedereen verbaasd achter overslaan? ik denk van niet.
Ik denk het ook niet. We kunnen hier wel tegen een stootje. Althans de meeste van ons dan hè!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan? Zou iedereen verbaasd achter overslaan? ik denk van niet.
Rare plaatjes posten laat ik aan Bob over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. We kunnen hier wel tegen een stootje. Althans de meeste van ons dan hè!
Ik zag een stalletje een dorp verderop staan maar ik durfde het niet aan, wellicht volgende week als ik zin heb.quote:
Nog steeds geen guppie in zicht???quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zag een stalletje een dorp verderop staan maar ik durfde het niet aan, wellicht volgende week als ik zin heb.
Al slijtplekken in het parket van het ijsberen??quote:
A.Hoe weet jij dat er hier parket ligt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Al slijtplekken in het parket van het ijsberen??
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rare plaatjes posten laat ik aan Bob over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BobdeStreamer op 11-06-2011 19:36:35 (te raar) ]Alles wat jij vindt is een realiteit
A: jij gaat toch ook voor kwaliteitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
A.Hoe weet jij dat er hier parket ligt.
B.Die plekjes zitten er al.
C.Nee ik zit rustig op een stoel.
Lul!! Ik moet nog eten.quote:
Had de foto toch mooier gevonden als die vogel op zijn hoofd gescheten had.quote:
Sorry, ik zal 'm in een spoiler zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Lul!! Ik moet nog eten.![]()
*nog maar een half uurtje wacht tot de oprispingen voorbijn zijn
dat had hem dan weer geluk gebrachtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Had de foto toch mooier gevonden als die vogel op zijn hoofd gescheten had.
* betraptquote:
Ja lachequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey Hoe ist daar tussen de feestende pubers
Stampot rauwe andijvie met spekjes er doorheen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
en nog steeds weet ik niet wat foeksandijvie is, en Coos 2 nieuwe haringen op en ze waren heerlijk
Boahhhh....lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lache
Heerlijk hele middag op het strand gelegen
Wist ik ook niet, maar andijvie met spekjes is heerlijk, net als alle stampotten, ook bij 40 graden plusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Stampot rauwe andijvie met spekjes er doorheen...
+11quote:
Ik moet nu aan je vorige buuv denkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Laysa het volgende:
Dat dus elk dialect weer anders is en niet iedereen het verstaat
Goomsterquote:
Thuisquote:
quote:
ah k. ga je mee naar tal?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ga je mee naar tal?
daar zit iets meer volk.
alhoewel, samen met jou alleen is natuurlijk ook altijd goed he
hey toverheksquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ff twitter aan gooien....wil arie gaan stalken
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hey toverheks
was lekker, goed genoten. van t weer, t eten, t uitgaan. t drinken
van alles eigenlijk wel
was lekker iig
en hoe is t met jou?
wie is ariequote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ff twitter aan gooien....wil arie gaan stalken
met slechte mensen gaat het altijd goed he, nee het gaat prima weer met mijquote:
k danquote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met slechte mensen gaat het altijd goed he, nee het gaat prima weer met mij
Ik las de linda en dit nummer gaat over vrouwen met jongere mannen...ik ben zo hot dat ik mezelf brandquote:
Oehhhhquote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las de linda en dit nummer gaat over vrouwen met jongere mannen...ik ben zo hot dat ik mezelf brand
en daar je had de linda nodig om dat te weten?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las de linda en dit nummer gaat over vrouwen met jongere mannen...ik ben zo hot dat ik mezelf brand
Dat was een bevestiging he?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar je had de linda nodig om dat te weten?
Welnee,maar ze leest lekker cynisch wegquote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar je had de linda nodig om dat te weten?
lekker lichaam zolang hij maar zijn mond houdquote:
ik vind hem soms wel zinnige dingen zeggen tbhquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker lichaam zolang hij maar zijn mond houd
gedichten zekerquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind hem soms wel zinnige dingen zeggen tbh
lol ik weet niet eens of hij gedichten voor kan dragen tbh hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gedichten zekernee vind hem zo een zeikerige stem hebben zo zangerig zalvend
ja heb hem nu al een paar keer op tv voorbij zie schuiven dat hij een gedicht voor droegquote:Op zondag 12 juni 2011 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ik weet niet eens of hij gedichten voor kan dragen tbh hoor
maar in zijn werk zit wel een kern van waar ik me wel iets bij in kan beelden ofzo
ah k. heb ik dat ws net weten te omzeilen steedsquote:Op zondag 12 juni 2011 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb hem nu al een paar keer op tv voorbij zie schuiven dat hij een gedicht voor droeg
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. heb ik dat ws net weten te omzeilen steeds
Trustequote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:
Ben benieuwt hoe deissy het heeft bij neil..............
en ik ga film kijken slaap lekker straks
Trusten mopsquote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:
trustenquote:Op zondag 12 juni 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ik lees in OUD net van om 03.30 spontaan gebroken vliezen, om 06.00 uur 4 cm ontsluiting en regelmatig weeën![]()
Dat wordt een zondagskindje!
Goedemorgen,quote:Op zondag 12 juni 2011 09:49 schreef Leandra het volgende:
Ik lees in OUD net van om 03.30 spontaan gebroken vliezen, om 06.00 uur 4 cm ontsluiting en regelmatig weeën![]()
Nou dat denk ik niet. Volgend jaar is ze namelijk niet op zondag jarig maar op dinsdag grapjasquote:Op zondag 12 juni 2011 09:54 schreef Toverheks het volgende:
Wat ben ik blij voor die 2, het wachten waren ze zo zat, het is een mooie dag om te bevallen, zondag zonnetje schijnt en ze heeft altijd vrij van school op haar verjaardag
Mooi, zet 'm op Juudquote:Op zondag 12 juni 2011 09:49 schreef Leandra het volgende:
altijd vrij op 1e pinksterdag toch??quote:Op zondag 12 juni 2011 10:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Volgend jaar is ze namelijk niet op zondag jarig maar op dinsdag grapjas
Maar pinksteren valt niet op een vaste datum.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
altijd vrij op 1e pinksterdag toch??
oh oke, ja ben er echt helemaal uit Leandra uit die vrije dagen enzo, en wanneer het grote vakantie isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar pinksteren valt niet op een vaste datum.
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen ... Daar ben ik nog steeds op aan het wachten, want dan krijg ik een splinternieuwe fiets, ipv een hand-me-down.
Ik was nieuwsgierig geworden en ben vast even gaan zoeken.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:28 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn de diverse data afhankelijk van elkaar: pinksteren 6 weken na pasen, en pasen weer zoveel weken na carnaval ofzo, of vooral na de vastenperiode die op carnaval volgt.
Ik zal het eens opzoeken als ik niet op m'n telefoon zit.
Bronquote:Het Paasfeest wordt in het christendom in principe gevierd op de eerste zondag na de eerste volle maan in de lente. Ter vereenvoudiging wordt hierbij echter uitgegaan van een berekende datum op basis van een vereenvoudigde voorstelling van de beweging van de hemellichamen, waarbij men gebruik maakt van de epacta. Paaszondag valt ongeveer in het midden van de jaarlijkse paascyclus en bepaalt ook wanneer de andere kerkelijke feestdagen binnen deze cyclus vallen. Zo valt Aswoensdag, waarmee de vasten begint, altijd 46 dagen vóór Pasen (er zijn veertig vastendagen, de zondagen in deze periode tellen niet mee), Hemelvaartsdag altijd 39 dagen later, Pinksteren altijd op de 7e zondag na Pasen, de 49ste dag na Pasen of 50ste dag van Pasen (in het Grieks Pentecoste, waarvan Pinksteren afgeleid is).
Heb gisterenavond aan je gedacht hoe was het en heb je alles meegezongen??quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Neil was gaaf!
Wat heeft die man nog een goede stem voor zijn leeftijd, hij klinkt echt nog als 30-40 jaar geleden. Het was een lekker sfeertje daar, er werd veel meegezongen en Neil is gewoon een leuke vent.
En ik heb geleerd dat Red Red Wine oorspronkelijk door hem geschreven is en dat UB40 het jaren later nog eens over gedaan hebben. Het was wel leuk dat Neil gisteravond eerst de romantische versie en daarna de reggae versie zong.
Mooi dat je hebt genoten, had er ook wel willen zijn!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Neil was gaaf!
Wat heeft die man nog een goede stem voor zijn leeftijd, hij klinkt echt nog als 30-40 jaar geleden. Het was een lekker sfeertje daar, er werd veel meegezongen en Neil is gewoon een leuke vent.
En ik heb geleerd dat Red Red Wine oorspronkelijk door hem geschreven is en dat UB40 het jaren later nog eens over gedaan hebben. Het was wel leuk dat Neil gisteravond eerst de romantische versie en daarna de reggae versie zong.
A gos, arme mensen daar, Sienekequote:Op zondag 12 juni 2011 12:26 schreef Laysa het volgende:
Wij hebben een buurtfeest....3 straten verderop heel de dag een braderie met optredens..met klap op de vuurpijl:
[ afbeelding ]
Sieneke![]()
Ja hij is er maar ik doe pas een foto als ik helemaal compleet ben. Reminds me dat ik nog een klacht moet sturen. Op de wehkamp site stond dat hij vrijdag al was afgeleverd terwijl die vrouw van de wehkamp mij had verteld dat hij zaterdag zou komen. Snapte er niets van en helemaal in de stress natuurlijk, want afgeleverd, maar geen jurk of kaartje in de bus oid. Zelfs nog bij de bovenburen aangebeld, die hadden hem ook niet. Komt er zaterdag rond 18 uur opeens een jongen van schuin aan de overkant met mijn pakje aan. Vind het echt te zot voor woorden dat je dan niet een kaartje in de bus krijgt en je dus bent overgeleverd aan de eerlijkheid van de mensen een halve straat verderop. Maar goed, hij is in ieder geval binnen!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is je jurkje gisteren gekomen of heb ik dat gemist?
Pinkpop is toch nog bezig?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
gezellig Laysa en Liesje hoe was PinkPop.
ik ben met schoonzoon zijn zus een babyshower aan het organiseren komt meer bij kijken dan ik dacht
Gelukkig maar...nu nog schoenen en opsmukquote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij is er maar ik doe pas een foto als ik helemaal compleet ben. Reminds me dat ik nog een klacht moet sturen. Op de wehkamp site stond dat hij vrijdag al was afgeleverd terwijl die vrouw van de wehkamp mij had verteld dat hij zaterdag zou komen. Snapte er niets van en helemaal in de stress natuurlijk, want afgeleverd, maar geen jurk of kaartje in de bus oid. Zelfs nog bij de bovenburen aangebeld, die hadden hem ook niet. Komt er zaterdag rond 18 uur opeens een jongen van schuin aan de overkant met mijn pakje aan. Vind het echt te zot voor woorden dat je dan niet een kaartje in de bus krijgt en je dus bent overgeleverd aan de eerlijkheid van de mensen een halve straat verderop. Maar goed, hij is in ieder geval binnen!
Pinkpop zal vast heel leuk zijn, maar waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
gezellig Laysa en Liesje hoe was PinkPop.
ik ben met schoonzoon zijn zus een babyshower aan het organiseren komt meer bij kijken dan ik dacht
oh ik dacht dat je naar PinkPop was excuusquote:Op zondag 12 juni 2011 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien ben je in de war met parkpop heks?
Pfff, ben je lekker mee! Hier is eens een pakje van 3Suisses op de veranda gezet toen wij een paar dagen weg waren, geen idee wanneer ze het gebracht hebben. Ik laat het nu niet meer aan huis bezorgen maar bij een afleverpunt in het dorp.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij is er maar ik doe pas een foto als ik helemaal compleet ben. Reminds me dat ik nog een klacht moet sturen. Op de wehkamp site stond dat hij vrijdag al was afgeleverd terwijl die vrouw van de wehkamp mij had verteld dat hij zaterdag zou komen. Snapte er niets van en helemaal in de stress natuurlijk, want afgeleverd, maar geen jurk of kaartje in de bus oid. Zelfs nog bij de bovenburen aangebeld, die hadden hem ook niet. Komt er zaterdag rond 18 uur opeens een jongen van schuin aan de overkant met mijn pakje aan. Vind het echt te zot voor woorden dat je dan niet een kaartje in de bus krijgt en je dus bent overgeleverd aan de eerlijkheid van de mensen een halve straat verderop. Maar goed, hij is in ieder geval binnen!
Mensen die lukraak vreemden willen befrienden zijn stom.quote:
Gelukkig woon jij in een straat met uitsluitend eerlijke mensen.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op twitter krijg ik allemaal volgverzoeken. Ik accepteer ze bijna allemaal. Als ze dan zien dat ik maar twee tweets heb geplaatst zijn ze weer heel snel weg.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die lukraak vreemden willen befrienden zijn stom.
Daarvoor ben je kennelijk de grote inspirator.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij twitter heb ik een heel collectief aan mensen die mij niets zeggen!
Ik heb geen idee. Ik vermoed dat het data-harvesters zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Daarvoor ben je kennelijk de grote inspirator.
Deel III vind ik leuker dan deel II.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja leuk weer eens gekeken. Vanavond deel drie.
gewoon doen Spuit, als je iets wilt hebben en je hebt het geld ervoor kopen, als jij zoveel leest ( en dat doe je) is zo een ding altijd handig.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:54 schreef spuitje het volgende:
Zit een beetje te twijfelen of ik nu wel of niet een iPad o.i.d. zal kopen. Heb veel e-books en die lees ik nu op de laptop, maar ik vind dat ding zo groot en in de auto niet echt handig. Een e-reader vind ik weer te klein. Bovendien kun je daar volgens mij verder weinig mee.
Maar een iPad vind ik weer zo overdreven. Heb een prima desktop, goede laptop. Loop al dagen te twijfelen.
Eeuwig verbonden.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gestart op 28-11-2008 om 20:31:28 door Manu82
Dat is toch ook bijzonder.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: RLS SlowChat
Gestart op 28-11-2008 om 20:31:28 door Manu82
Blijkbaarquote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ruim 8.000 posts, daar doen wat maandjes minder posten niks aan af.
Is dat cumulatief?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gemiddeld 22 postings per dag, valt mij nog mee
Maar als je NMNS er bij doet toch wel rijp voor een inrichting schat ik zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Komen er ongeveer zes per dag bij en het is hier waarlijk een inrichting. Nog maar heel weinig echt normale mensen op Fok! tegengekomen, zit hier dus wel goedquote:Op zondag 12 juni 2011 18:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als je NMNS er bij doet toch wel rijp voor een inrichting schat ik zo.
Mooi cadeautje Juud en Dementor, gewoon een zondagskindquote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef Juud79 het volgende:
zondag 12 juni 2011 @ 18:43 • 237
Juud79
Ik leef nog, om 9.00 uur 8 cm. Om 10.00 uur 10 cm, daarna bleek dat onze mevr een sterrenkijker was.
Geprobeerd om door middel van op mijn zij te liggen haar te laten draaien, maar dat bleek na 30 min niet te werken.
Dus om 12.50 op de OK, met epiduraal en om 13.25 uur was ze er, kerngezond, 3835 gram, 51 cm. Al een keer goed gedronken en nu veel slapen op mams haar blote borst.
Ik en manlief zijn dolgelukkig en ik voel me goed, behalve dan mijn buik, heb een morfinepompje voor de eerste 48 uur, daarmee is het op zich te doen.
Tot snel :-)
Naam geef ik via Pm
\quote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef Juud79 het volgende:
Juud79
Ik leef nog, om 9.00 uur 8 cm. Om 10.00 uur 10 cm, daarna bleek dat onze mevr een sterrenkijker was.
Geprobeerd om door middel van op mijn zij te liggen haar te laten draaien, maar dat bleek na 30 min niet te werken.
Dus om 12.50 op de OK, met epiduraal en om 13.25 uur was ze er, kerngezond, 3835 gram, 51 cm. Al een keer goed gedronken en nu veel slapen op mams haar blote borst.
Ik en manlief zijn dolgelukkig en ik voel me goed, behalve dan mijn buik, heb een morfinepompje voor de eerste 48 uur, daarmee is het op zich te doen.
Naam geef ik via Pm
GEWELDIG, eerst de spanning, nu gaan genieten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik post even onder het account van Juud..
Bedankt allemaal!
Ik ga nu niet eens proberen om te beschrijven wat een bak aan spanning en emoties zoiets met zich mee brengt.
Voor de ervaren ouders is het vast gesneden koek.
Juud heeft zich heel goed gehouden, het kindje.....
Sorry ik moest even een luier verschonen...
Het kindje doet voor nu alles wat het zou moeten doen.
Het is nu hopen op voorspoedig herstel van Juud en een gezond leven voor het kleintje.
Geniet er met volle teugen van, papa!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik ga nu niet eens proberen om te beschrijven wat een bak aan spanning en emoties zoiets met zich mee brengt.
Het is nu hopen op voorspoedig herstel van Juud en een gezond leven voor het kleintje.
De komende 18 jaar gaan ze het zeker weten drukker hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:22 schreef Disana het volgende:
Dementor, wat een lange spannende dag voor jullie. En het ging misschien niet helemaal zoals jullie hoopten, maar het is goed dat ze er is en dat alles in orde is met moeder en kind.
Ik denk dat het nog wel even duurt voor je aan je rust toekomt
Het is nooit gesneden koek net na een pas geboren baby, papa. Gewoon genieten en de groetjes aan Juud.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Bedankt allemaal!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Bedankt allemaal!
Het is natuurlijk over al die tijdquote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ook mooi dat Manu de reeks gestart heeft. Waarom ik zo hoog sta is mij echt een raadsel. Net als Marrije post ik niet zoveel meer.
Ja dat komt jou ook wel goed uit natuurlijk.quote:
ik ben zelf ook wel verbaasd....maar iemand moet bovenaan staanquote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat komt jou ook wel goed uit natuurlijk.
Nieuwe topics openen deed ik trouwens een stuk minder.
Ook voor ervaren ouders is de spanning snijdendquote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Bedankt allemaal!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ook nogal verbaasd om mijn 6e plek![]()
En Laysa, gefeliciteerd, je hebt het verdient
Alleen in deze reeks bedoel je? Want in je profiel staat gemiddeld 45 postings per dag.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik maar 36quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen in deze reeks bedoel je? Want in je profiel staat gemiddeld 45 postings per dag.
Op je gewone pc?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn beeldscherm is niet lekker, mijn letters zijn onzuiver en de randjes om de smilies zijn onderbroken. Resolutie staat voluit, ik weet niet wat ik eraan kan doen
Nee, op mijn laptopquote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op je gewone pc?
Niet dat ik het antwoord op je vraag heb hoor
Staat "Clear type" ingesteld bij de beeldscherminstellingen?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn beeldscherm is niet lekker, mijn letters zijn onzuiver en de randjes om de smilies zijn onderbroken. Resolutie staat voluit, ik weet niet wat ik eraan kan doen
Yep, ik snap er niets van.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat "Clear type" ingesteld bij de beeldscherminstellingen?
Ineens, terwijl het eerst wel goed was?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie niet eens het randje van het reageervlak op Fok!
Done!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Juud79 het volgende:
Liesje stuur mij even een pm.
Copycat zou jij dat ook willen doen?
Ik krijg nogal veel berichtjes van alle kanten en een nieuwe pm sturen wil maar niet lukken vanuit het ziekenhuis.
Ik had het vanmiddag ook al, maar het is alsof het steeds slechter wordt.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ineens, terwijl het eerst wel goed was?
Mooi, ze kan het gebruiken. Hoe gaat het met de nieuwbakken papa en het pinksterblommetje?quote:
Vaag, en na heropstarten gaat hij net zo vaag verder?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag ook al, maar het is alsof het steeds slechter wordt.
Maar even aan Donald vragen als hij klaar is met mijn Neil Diamond-cd
Nelis Diamantquote:Op zondag 12 juni 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag ook al, maar het is alsof het steeds slechter wordt.
Maar even aan Donald vragen als hij klaar is met mijn Neil Diamond-cd
Misschien via systeemherstel?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie niet eens het randje van het reageervlak op Fok!
De kleine slaapt ook een beetje, ik lig tv te kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, ze kan het gebruiken. Hoe gaat het met de nieuwbakken papa en het pinksterblommetje?
Goed zo BQ. Dat dacht ik dus ook.quote:
Onder die naam vanaf het moment (datum) dat deze telling gestart is. DGK zit er niet bij, zo ook zit die laatste RLS er volgens mij niet bij, anders had het er wat anders uitgezien.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen in deze reeks bedoel je? Want in je profiel staat gemiddeld 45 postings per dag.
Idem.quote:
tof.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Coos het volgende:
Om 21.05 Wouter Klootwijk. Hij gaat mee op haringvangst.
Heerlijk! Wat een levenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De kleine slaapt ook een beetje, ik lig tv te kijken.
Nou nee hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Bedankt allemaal!
quote:Juud heeft zich heel goed gehouden, het kindje.....
Slaap lekker papaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Juud79 het volgende:
We gaan zo de nacht in, ik hoop wel iets van slaap te pakken.
uurtje of 2 a 3 achtereen lukt wel met een beetje gelukquote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Juud79 het volgende:
Mag je bij Juud in het ziekenhuis blijven dan Dementor?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Juud79 het volgende:
bij jezelf?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Juud79 het volgende:
Bedankt allemaal!
Hey WJ, wanneer gaan wij kindjes maken?quote:
Wie van jullie 2 heeft de dikste pens?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey WJ, wanneer gaan wij kindjes maken?![]()
Balen dat er dan gelijk zo'n vrouwmens aan vast zit, dat wel
Dan mag jij het zware werk doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat win ik glorieus. WJ is een zwaar afgetrainde Fokker
Naam is al bekend, 't wordt "Neemhetnietserieus"quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag jij het zware werk doen?
PM je dan wel even de naam van de kleine?
Leuk filmpje en goede tekst. Leerzaam ook, want ook hier wordt vaak genoeg geroepen dat regels regels zijn en dat er strenger gestraft moet worden. Weten zij veel waar ze om lopen te roepenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef Coos het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)_maar_dan_omgekeerd/
Filmpje wat er bij zit móet je zien.(tot het eind) Hij heeft wel lef die gozert.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef Coos het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)_maar_dan_omgekeerd/
Filmpje wat er bij zit móet je zien.(tot het eind) Hij heeft wel lef die gozert.
Jazeker, ik had hem nog niet gezien, wat een eindeloze oorlog en ben blij dat het goed is gekomen met het orakel.quote:
Ik vond het eind teleurstellend....Maar ik heb dan ook deel 1 en 2 niet gezien ...Neo moest doodquote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Jazeker, ik had hem nog niet gezien, wat een eindeloze oorlog en ben blij dat het goed is gekomen met het orakel.
Deel I was het beste ja, maar ja als de koe eenmaal melk gaat geven dan moet ie gemolken worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Een nieuwe hoop is altijd fijn maar goed deel 1 is het sterkst en 2 en 3 beduidend minder. Interessante vraag is wat moderne techniek bijdraagt aan het geluk van de mens.
Neo leeft in al onze harten voort.
Gefeliciteerd Juud en Dementorquote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef Juud79 het volgende:
Juud79
Naam geef ik via Pm
Je had ze toch al gefeliciteerd Teun?quote:
Wat fijn Tom, dat dat kan. Hoe is het gegaan vannacht en hoe is het met Juud en het pinksterblommetje?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer even thuis om wat dingen te wassen / op te halen.
Het is mogelijk om bij Juud en de kleine te blijven slapen in een normaal ziekenhuis bed.
Die is zonder problemen verlopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat fijn Tom, dat dat kan. Hoe is het gegaan vannacht en hoe is het met Juud en het pinksterblommetje?
Wat mooi dat ze daar in het ziekenhuis de gelegenheid voor geven, het is zo'n anti-climax voor vaders als ze dan alleen naar huis moeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Dementor het volgende:
Bedankt.
Ik ben weer even thuis om wat dingen te wassen / op te halen.
Het is mogelijk om bij Juud en de kleine te blijven slapen in een normaal ziekenhuis bed.
Mooi! Enig idee hoe lang ze in het zh moet blijven?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef Dementor het volgende:
Die is zonder problemen verlopen.
Met Juud gaat het naar omstandigheden goed, ik heb niet het idee dat ze achterloopt op 'schema'.
Kindje slaapt en drinkt, men let erg op het laatste.
Nee, ik denk ook niet dat ze vandaag al die verwachting af gaan geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi! Enig idee hoe lang ze in het zh moet blijven?
Maakt ook niks uit, eerst maar goed herstellen. Vooral omdat je kunt blijven slapen, dat is toch een verschil.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef Dementor het volgende:
Nee, ik denk ook niet dat ze vandaag al die verwachting af gaan geven.
Gelijk heb je!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:37 schreef Dementor het volgende:
Ik laat ze niet alleen zonder iemand van onze eigen familie erbij.
Ik geef eerlijk toe dat ik net 30 minuten wakker ben maar dat nummer al twee keer heb gehadquote:Op maandag 13 juni 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ian! Zullen we 'm nog een keertje inzetten?
Ontdek jij dit nu pas?quote:
Internetbankieren is mijn beste vriend!
Heb ik gisteren ook even zitten YouTuben, met Ted de Braakquote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik net 30 minuten wakker ben maar dat nummer al twee keer heb gehadOp mijn vette headphones
Ontdek jij dit nu pas?
Zoek maar even Aldiedingen bij Giel
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe geniaal debiel dat album isquote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook even zitten YouTuben, met Ted de Braak.
De Lachende Derde wilde ik al eerder kopen, maar vergat het steeds. Tot ik zaterdag bij Van Leest Lupe kocht en aan deze dacht.
Al een tijdje niet meer toch? Was dat Villa Live?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:58 schreef Dementor het volgende:
Willie Wartaal maakt ook leuke kinderprogramma's.
Jij bent dan ook een beetje backward ...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe geniaal debiel dat album is
Ik begon met Lachende Derde, en ben vanuit daar terug gegaan naar oudere albums, wat ik met Lupe dus ook ga doen
Overigens, die Skylar Grey, mag die alleen zingen als het liedje een bepaalde sfeer heeft? Ze zit ook in "I Need a Dr." en da's bijna hetzelfde idee![]()
The Show Goes On
Hij maakt nu een programma waarin hij hits van vroeger aan mensen op straat laat horen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer toch? Was dat Villa Live?
Tegen de tijd dat je nieuwe grutje dat grappig gaat vinden gaan ze het vást herhalen, is het oldskool.
Hadden ze niet zo'n gigantisch shirt waar 2 mensen in konden? "Matties for life" ofzo?
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij maakt nu een programma waarin hij hits van vroeger aan mensen op straat laat horen.
Vervolgens geven deze mensen hun eigen invulling aan het nummer.
Even kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:07 schreef Dementor het volgende:
http://weblogs.vpro.nl/onbeperkthoudbaar/
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:31 schreef Disana het volgende:
Cc, van harte gefeliciteerd met je 31ste verjaardag
Wut wut?quote:
Zeg je nu dat cc een oude taart is?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:08 schreef BobdeStreamer het volgende:
Je hebt de benen van een meisje van 21, de armen van een meisje van 22 het lichaam van een meisje van 18, het gezichtje van een meisje van 23 :
Nou bij elkaar toch 84 !
Van harte gefeliciteerd Copycat![]()
[ afbeelding ]
Wrom?Vertel!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef hondjes het volgende:
Wat een ongelooflijke kutdag.![]()
pffffffffft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |