Dan? Zou iedereen verbaasd achter overslaan? ik denk van niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik echt alles zou posten wat ik daadwerkelijk zou willen posten...
Gekker kan het toch niet worden, dat is waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan? Zou iedereen verbaasd achter overslaan? ik denk van niet.
Ik denk het ook niet. We kunnen hier wel tegen een stootje. Althans de meeste van ons dan hè!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan? Zou iedereen verbaasd achter overslaan? ik denk van niet.
Rare plaatjes posten laat ik aan Bob over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. We kunnen hier wel tegen een stootje. Althans de meeste van ons dan hè!
Ik zag een stalletje een dorp verderop staan maar ik durfde het niet aan, wellicht volgende week als ik zin heb.quote:
Nog steeds geen guppie in zicht???quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zag een stalletje een dorp verderop staan maar ik durfde het niet aan, wellicht volgende week als ik zin heb.
Al slijtplekken in het parket van het ijsberen??quote:
A.Hoe weet jij dat er hier parket ligt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Al slijtplekken in het parket van het ijsberen??
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rare plaatjes posten laat ik aan Bob over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BobdeStreamer op 11-06-2011 19:36:35 (te raar) ]Alles wat jij vindt is een realiteit
A: jij gaat toch ook voor kwaliteitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
A.Hoe weet jij dat er hier parket ligt.
B.Die plekjes zitten er al.
C.Nee ik zit rustig op een stoel.
Lul!! Ik moet nog eten.quote:
Had de foto toch mooier gevonden als die vogel op zijn hoofd gescheten had.quote:
Sorry, ik zal 'm in een spoiler zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Lul!! Ik moet nog eten.![]()
*nog maar een half uurtje wacht tot de oprispingen voorbijn zijn
dat had hem dan weer geluk gebrachtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Had de foto toch mooier gevonden als die vogel op zijn hoofd gescheten had.
* betraptquote:
Ja lachequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey Hoe ist daar tussen de feestende pubers
Stampot rauwe andijvie met spekjes er doorheen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Toverheks het volgende:
en nog steeds weet ik niet wat foeksandijvie is, en Coos 2 nieuwe haringen op en ze waren heerlijk
Boahhhh....lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lache
Heerlijk hele middag op het strand gelegen
Wist ik ook niet, maar andijvie met spekjes is heerlijk, net als alle stampotten, ook bij 40 graden plusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Stampot rauwe andijvie met spekjes er doorheen...
+11quote:
Ik moet nu aan je vorige buuv denkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef Laysa het volgende:
Dat dus elk dialect weer anders is en niet iedereen het verstaat
Goomsterquote:
Thuisquote:
quote:
ah k. ga je mee naar tal?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ga je mee naar tal?
daar zit iets meer volk.
alhoewel, samen met jou alleen is natuurlijk ook altijd goed he
hey toverheksquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ff twitter aan gooien....wil arie gaan stalken
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hey toverheks
was lekker, goed genoten. van t weer, t eten, t uitgaan. t drinken
van alles eigenlijk wel
was lekker iig
en hoe is t met jou?
wie is ariequote:Op zondag 12 juni 2011 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ff twitter aan gooien....wil arie gaan stalken
met slechte mensen gaat het altijd goed he, nee het gaat prima weer met mijquote:
k danquote:Op zondag 12 juni 2011 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met slechte mensen gaat het altijd goed he, nee het gaat prima weer met mij
Ik las de linda en dit nummer gaat over vrouwen met jongere mannen...ik ben zo hot dat ik mezelf brandquote:
Oehhhhquote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las de linda en dit nummer gaat over vrouwen met jongere mannen...ik ben zo hot dat ik mezelf brand
en daar je had de linda nodig om dat te weten?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik las de linda en dit nummer gaat over vrouwen met jongere mannen...ik ben zo hot dat ik mezelf brand
Dat was een bevestiging he?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar je had de linda nodig om dat te weten?
Welnee,maar ze leest lekker cynisch wegquote:Op zondag 12 juni 2011 00:11 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar je had de linda nodig om dat te weten?
lekker lichaam zolang hij maar zijn mond houdquote:
ik vind hem soms wel zinnige dingen zeggen tbhquote:Op zondag 12 juni 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker lichaam zolang hij maar zijn mond houd
gedichten zekerquote:Op zondag 12 juni 2011 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind hem soms wel zinnige dingen zeggen tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |