abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98805743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:18 schreef knight18 het volgende:

3. Waar kan ik recente(echte) foto's en gegevens vinden over deze komeet/dwergster? Liefst van goede bronnen. Dus geen kleutetwebsites.
Deze wellicht:
http://sydneystargazers.c(...)the-next-few-months/
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_98807036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Deze wellicht:
http://sydneystargazers.c(...)the-next-few-months/
Kijk hier hebben we wat aan! Dat Elenin een komeet is wil ik best geloven.
Maar ik vraag me toch af of Elenin alleen is. Ik wil ook meer duidelijkheid!
Ik heb wel SOHO beelden gezien met daarop een enorme planeet!
We zullen het vanzelf wel zien!
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:46:11 #253
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_98807243
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar waarom draaien alle planeten nog steeds mooi concentrisch rond de zon als dat ding om de 3500 jaar langskomt?
Omdat het misschien écht een vuile sneeuwbal is en géén bruine dwerg. :o
I follow you......but not on Twitter
pi_98807379
ach bekijk het maar zo. Als onze tijd gekomen is op aarde dan kunnen wij er helemaal niks aan doen. Geniet gewoon van elke dag. Het heeft geen zin om zo te gaan piekeren.
pi_98810845
quote:
Het gaat mij er niet om dat je dat ding niet kan zien. Zo een grote massa merk je wel door andere dingen. Zoals het afbuigen van het licht door de zwaartekracht. Zelfs op de middelbare school leer je dit. Er zijn meer methodes om iets waar te nemen dan alleen met het oog/telescoop.
Het effect van gravitationele lensing treedt naar mijn beste weten pas merkbaar op bij veel hogere massa's. We hebben het dan over ster clusters (dus niet eens individuele sterren). Wat dit voorwerp ook is, de gravitationele lensing is uiterst miniem, op z'n best.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:58:25 #256
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_98812497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:18 schreef knight18 het volgende:
3. Waar kan ik recente(echte) foto's en gegevens vinden over deze komeet/dwergster? Liefst van goede bronnen. Dus geen kleutetwebsites.
Nou eh.., die ene fokker he? Die heeft dus een vriend he.. en die keek zo door zijn aldi markt telescoop naar de zon.. en toen zag hij duidelijk een dwergster die precies tussen de aarde en de zon stond...

Verder zal er in de hele wereld wel niemand naar de zon hebben gekeken op die dag.Behalve de NASA dan.. en de ESA.. de APSCO, CRISP, CNES, SRON, JAXA, zo'n 100.000 al dan niet amateur astronomen/professoren/onderzoekers/studenten/etc. etc. etc. maar die zijn allemaal onderdeel van het complot en weigeren op[enheid van zaken te geven.

Gelukkig maar dat wij toegang hebben tot de observaties van de vriend van de anonieme fokker die met een niet nader gedefinieerd kijkertje dwergsterren ontdekt die zich tudden de aarde en de zon bevinden.

Mijn hypothese over Elenin?
- Elenin is niets meer of minder dan een komeet die eens in de X jaar ons zonnestelsel doorkruist Hij kondigt dan de geboorte van een speciaal kindje aan. Klopt precies, we zijn 1 november uitgerekend. Mirre en wierrook mogen jullie houden, goud en zilver welkom.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_98813533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:15 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Het effect van gravitationele lensing treedt naar mijn beste weten pas merkbaar op bij veel hogere massa's. We hebben het dan over ster clusters (dus niet eens individuele sterren). Wat dit voorwerp ook is, de gravitationele lensing is uiterst miniem, op z'n best.
En niet te vergeten, onze zon die alles netjes op zijn plaats houdt.
Want de zon is een heel stuk groter dan planeet X!
pi_98814147
Gravitationele lensing treedt eigenlijk pas op bij objecten van galactische omvang, dwz. een melkweg stelsel. Normaal gesproken is het echter pas goed waarneembaar bij een melkweg cluster, dwz. een groep van melkweg stelsels. Op de schaal van ons zonnestelsel is gravitationele lensing verwaarloosbaar. Dat de dwergster dan ook via gravitationele lensing gezien is, is klinkklare onzin.
pi_98815163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Maurice76 het volgende:
Gravitationele lensing treedt eigenlijk pas op bij objecten van galactische omvang, dwz. een melkweg stelsel. Normaal gesproken is het echter pas goed waarneembaar bij een melkweg cluster, dwz. een groep van melkweg stelsels. Op de schaal van ons zonnestelsel is gravitationele lensing verwaarloosbaar. Dat de dwergster dan ook via gravitationele lensing gezien is, is klinkklare onzin.
Is dat niet afhankelijk op welke afstand hij komt tegenover andere planeten? Ik denk van wel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:56:37 #260
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98817201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef Hanoying het volgende:
Mirre en wierrook mogen jullie houden, goud en zilver welkom.
Je vergeet platina :{w
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:58:32 #261
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98817276
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Omdat het misschien écht een vuile sneeuwbal is en géén bruine dwerg. :o
Maar het ging om het gestelde gravitationele effect. Als dat er echt was, zouden we nooit in een zonnestelsel leven waarvan de planeten zo mooi concentrisch rond de zon draaien. Sterker nog, ik denk dat het zonnestelsel zich dan niet eens zou had kunnen ontwikkelen zoals nu het geval is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_98819153
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Maurice76 het volgende:
Maar planeet X heeft niet de grote van de zon. Dus is gravitationele lensing bijna niet meetbaar!
pi_98819214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Is dat niet afhankelijk op welke afstand hij komt tegenover andere planeten? Ik denk van wel.
Nee. Gravitationele lensing wordt veroorzaakt door de invloed van zwaartekracht op licht (oftewel fotonen). Pas bij een massa van een melkwegstelsel (of meer) is die invloed merkbaar. Een bruine ster heeft veel te weinig massa om een dergelijk, merkbaar, effect te hebben.
pi_98819247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:38 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Maar planeet X heeft niet de grote van de zon. Dus is gravitationele lensing bijna niet meetbaar!
Ja, dus kan planeet X niet gevonden zijn op basis van gravitationele lensing. Dat is wat er namelijk wel beweerd wordt - en ik doe het dus af als onzin, dat het op deze manier kan ;).
pi_98819442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Ja, dus kan planeet X niet gevonden zijn op basis van gravitationele lensing. Dat is wat er namelijk wel beweerd wordt - en ik doe het dus af als onzin, dat het op deze manier kan ;).
Klopt!
pi_98819528
Maar infrarood heeft niets te maken met gravititionele lensing!
pi_98821071
Je verwart denk ik gravitionele lensing waarbij het gaat om voorwerpen op interstellaire en zelfs intergalactische afstanden, waarbij ze het licht buigen van sterren of clusters achter hen (vanwege hun enorme massa), met het directe zwaartekracht`s effect van planeet X op bijvoorbeeld banen van kometen en/of asteroïden. Vergeet niet dat de laatste 10 tot 20 jaar veel meer asteroïden zich richting de binnenste regionen van ons zonnestelsel bewegen. (denk maar aan al die asteroïden zoals Shoemaker-Levy in 1994 Apophis en Toutatis de laatste kwam wel heel dicht bij de aarde in 2008). En denk verder maar aan wat er nu gebeurt waarbij de kometen Elenin, Honde, Levy, richting de zon razen en waarbij de laatste 2 genoemden wel heel dicht langs de aarde scheren dit jaar.
pi_98821446
Sorry voor de onderbreking van de discussie, maar heb na het lezen van dit topic wat rondgegoogled en een interesant filmpje gevonden!
Hierin wordt het een en ander wat duidelijker uitgelegd! Eveneens een een linkje voor de/het paper wat genoemd wordt, dit vond ik met name erg interesant!
Ik betwijfel wel een beetje of het wel of geen dwergster is, maar dat ie effect heeft op de aarde is dus wel aardig bewezen! En dat is toch meer dan je van een komeet kan verwachten :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:36:49 #269
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98821589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef Truthfinder7 het volgende:
Je verwart denk ik gravitionele lensing waarbij het gaat om voorwerpen op interstellaire en zelfs intergalactische afstanden, waarbij ze het licht buigen van sterren of clusters achter hen (vanwege hun enorme massa), met het directe zwaartekracht`s effect van planeet X op bijvoorbeeld banen van kometen en/of asteroïden. Vergeet niet dat de laatste 10 tot 20 jaar veel meer asteroïden zich richting de binnenste regionen van ons zonnestelsel bewegen. (denk maar aan al die asteroïden zoals Shoemaker-Levy in 1994 Apophis en Toutatis de laatste kwam wel heel dicht bij de aarde in 2008). En denk verder maar aan wat er nu gebeurt waarbij de kometen Elenin, Honde, Levy, richting de zon razen en waarbij de laatste 2 genoemden wel heel dicht langs de aarde scheren dit jaar.
Even goede orde, dit stukje discussie begon met jouw goede bron, waarin dansende stereen werden genoemd als bewijs voor de waarneming van Elenin als bruine ster compleet met satellieten.

Wat jij hier beweert is weer iets volkomen anders. Heb je nou echt niet door dat jij en je soortgenoten naar een conclusie toeredeneren, en dat dat een beroerde manier van werkelijkheidsvinding is? Je weerlegt zelf zo ongeveer je eigen bron, in je ijver om er logica van te brouwen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98821722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Even goede orde, dit stukje discussie begon met jouw goede bron, waarin dansende stereen werden genoemd als bewijs voor de waarneming van Elenin als bruine ster compleet met satellieten.

Wat jij hier beweert is weer iets volkomen anders. Heb je nou echt niet door dat jij en je soortgenoten naar een conclusie toeredeneren, en dat dat een beroerde manier van werkelijkheidsvinding is? Je weerlegt zelf zo ongeveer je eigen bron, in je ijver om er logica van te brouwen.
Even voor de goede orde, dat was niet mijn stukje! ik liet alleen zien waar dit topic mee begonnen was. Dus wel opletten!
pi_98821948
drijfhout, Je hebt wel een hele vreemde redenatie, vind ik.
Leg maar eens uit wat je pressies bedoelt!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:47:46 #272
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98822043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Even voor de goede orde, dat was niet mijn stukje! ik liet alleen zien waar dit topic mee begonnen was. Dus wel opletten!
Ja, ik heb heel goed opgelet. Als de Planet X-believers ieder hun eigen verklaring opbouwen om tot dezelfde conclusie te komen, dan is het volkomen zinloos voor de sceptici om de hypothese dat Planet X c.q. bruine dwerg ons nadert te pogen te ontkrachten. Jullie redeneerwijze staat er niet open voor, want je sleept er wel weer een nieuwe potentiele aanwijzing bij die voor bewijs moet doorgaan.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:50:46 #273
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98822155
Geweldige discussie :) Ga zo voort vrienden *koffie bij pakt* c_/
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:50:58 #274
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98822164
Ma, ik heb echt een aantal bronnen en filmpjes in dit topic uitgezeten, maar er zitten zelfs filmpjes bij waar zelfs graancirkels worden getoond die als aanwijzing moeten doorgaan, omdat zogenaamd de banen van planeten en Planet X erin te zien zijn... wat anno 2011 behoorlijk van lotje getikt is als je nog niet door hebt dat dronken boerenzonen graancirkels maken.
pi_98822308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef drijfhout het volgende:
Ma, ik heb echt een aantal bronnen en filmpjes in dit topic uitgezeten, maar er zitten zelfs filmpjes bij waar zelfs graancirkels worden getoond die als aanwijzing moeten doorgaan, omdat zogenaamd de banen van planeten en Planet X erin te zien zijn... wat anno 2011 behoorlijk van lotje getikt is als je nog niet door hebt dat dronken boerenzonen graancirkels maken.
Dit vind ik een heel zwak argument!!
pi_98822437
Als je ook niet met degelijke aanwijzingen kan komen dan is elke discussie bij voorbaat zinloos!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:57:14 #277
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98822493
quote:
Oh enneh, kom er rustig weer in met je verklaring dat DAT niet iets is wat jij beweert Truthfinder. Maar als non-believer is er geen chocola van te maken, van dat gegoochel met vage bronnen. De ene vage bron kopieert de ander, we photoshoppen er vrolijk wat bij, we zoeken er een tegenstrijdigheid op een vage internetpagina bij, en voila, hoe kunnen we nou nog blind zijn voor de werkelijkheid dat Planet X op ons afstuift?! De bewijzen zijn legio...
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:58:16 #278
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98822560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als je ook niet met degelijke aanwijzingen kan komen dan is elke discussie bij voorbaat zinloos!
Nee, jij beweert iets, toon het aan, bewijs het, op een wijze die openstaat voor weerlegging.
pi_98822626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nee, jij beweert iets, toon het aan, bewijs het, op een wijze die openstaat voor weerlegging.
Je kan het ook omdraaien!
pi_98822719
Ik weet niet of dit al genoemd is maar Govert Schilling heeft op zijn site (www.allesoversterrenkunde.nl) diverse vragen beantwoord over de planeet Elenin (omdat er meerdere vragen over zijn gekomen).

Paar antwoorden>>

"Er wordt over deze vrij onopvallende komeet helaas de meest stompzinnige onzin verkondigd. de komeet is komend najaar misschien nét met het blote oog zichtbaar. net als alle andere kometen is het een piepklein hemellichaam, dat totaal geen enkele invloed uitoefent op de aarde".
Govert Schiling

"Nee, kometen hebben maar erg weinig massa. De baan van de komeet rond de zon is niet afhankelijk van zijn massa. Ook de omlooptijd hangt niet van de massa af, maar van de afstand tot de zon (derde wet van Kepler). Dus er zijn geen gevolgen voor de aarde."
Door: Huib Henrichs, Sterrenkundig Instituut 'Anton Pannekoek', Universiteit van Amsterdam

"Vergeleken met andere kometen zal Elenin dicht in de buurt van de aarde komen, maar nog steeds zover weg dat een botsing zeker niet wordt verwacht. Het kan wel zo zijn dat de aarde op haar baan om de zon door gruis zal gaan dat Elenin heeft achtergelaten. Als dat gruis in de aardatmosfeer opbrandt, zal dat alleen maar mooie meteorieten-regens geven. Niets om je zorgen over te maken."
Door: Daphne Stam, SRON Netherlands Institute for Space Research

Bron: www.allesoversterrenkunde.nl
(bij vragen kan je zoeken naar "Elenin", dan komen best veel vragen en antwoorden erover)
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_98822925
Zucht.. ik heb het over planeet X
Wat was het gemiddelde IQ van de Nederlander ook al weer? Sorry hoor...
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:05:09 #282
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98822938
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:59 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien!
Acht planeten die nette eliptische banen om de zon draaien, wat absoluut niet het geval zou zijn als een bruine dwerg er periodiek dwars doorheen zou razen.
pi_98823027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Acht planeten die nette eliptische banen om de zon draaien, wat absoluut niet het geval zou zijn als een bruine dwerg er periodiek dwars doorheen zou razen.
Zie je nu dat je niet oplet. Daar is al het e.e.a over geschreven
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:10:12 #284
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98823198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zie je nu dat je niet oplet. Daar is al het e.e.a over geschreven
Da's dan eenvoudig quoten voor je.
pi_98823322
Zoek dat zelf maar op. Ik heb genoeg tijd besteed om jou elke keer te beantwoorden.
Niet dat ik dat niet leuk vind hoor ;-)
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:19:44 #286
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98823666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zoek dat zelf maar op. Ik heb genoeg tijd besteed om jou elke keer te beantwoorden.
Niet dat ik dat niet leuk vind hoor ;-)
Welk antwoord heeft je het meeste tijd gekost?

Was dat het het argument dat je mijn redenatie vreemd vind?
Was dat het argument dat jij mijn argument heel zwak vond?
Was dat het argument dat je de bewijslast ook om kunt draaien?
Of was dat het argument dat het al besproken was?

Man, wat zal jij moe geworden zijn van de tijd die je besteed hebt om mij te beantwoorden. Je hebt een dik glas fanta verdient en kunt je voetjes tevreden op tafel leggen.
pi_98824134
Ik heb hier wel een bak koffie voor mijn neus staan ;-)
pi_98824532
Laat mij maar eens zien dat planeet X niet bestaat en dat het allemaal onzin is.
Veel geluk met zoeken :-/
Wel verdacht dat de NASA hier niet helder over is, of niet?
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:53:53 #289
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_98825526
quote:
Ma, ik heb echt een aantal bronnen en filmpjes in dit topic uitgezeten, maar er zitten zelfs filmpjes bij waar zelfs graancirkels [..]
wat anno 2011 behoorlijk van lotje getikt is als je nog niet door hebt dat dronken boerenzonen graancirkels maken.
En jij wilt zogenaamd een oprechte discussie starten?

Mensen dit soort subtiele hints geven je geen discussie mogelijkheid, maar een maagzweer.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 29 juni 2011 @ 16:59:11 #290
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98825813
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
Laat mij maar eens zien dat planeet X niet bestaat en dat het allemaal onzin is.
Laat mij maar eens zien dat er geen verlaten tramhalte is ergens op de bodem van de grote oceaan. Bewijs mij dat, en ik zal me bij jou verexcuseren dat ik niet in staat ben om aan te tonen dat Planet X niet bestaat. Maar je verwachting grenst aan het onmogelijke, je kunt niet bewijzen dat er geen tramhalte is op de bodem van de oceaan, je kunt niet bewijzen dat God niet bestaat, en je kunt niet bewijzen dat er in het geheel geen Planet X is. Let op, dit is geen aanwijzing dat Planet X wel bestaat, want dan is het immers ook een aanwijzing dat er een tramhalte is ergens op de bodem van de oceaan. Je zult het toch met me eens zijn dat dat een onzinconclusie zou zijn uit de beschikbare feiten.

Gezien je weigering op de bruine dwerg in te gaan, zal ik verder maar aannemen dat je ook overtuigd bent dat Elenin geen bruine dwerg is.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:07:37 #291
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98826250
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Mensen dit soort subtiele hints geven je geen discussie mogelijkheid, maar een maagzweer.
Nee, ik wil de schijn van een oprechte discussie doorprikken. In een ander topic was al een meisje met een psychose doodsbang door al die apocalyptische bruine dwergverhalen, dus als je paniek probeert te zaaien over naderende bruine dwergen, mag je je best wat rekenschap geven over de serieuze ramp die je schetst, en de angst die je mensen daarmee aanjaagt. Als de vraag om enig tastbaar en weerlegbaar bewijs (is niet gelijk aan een aanwijzing) je een maagzweer bezorgd, dan is meteen duidelijk waarom een carriere in de wetenschap er niet voor je inzit.
pi_98826494
Nog een bak koffie! :-)

Ticker, Ik ben het met jou eens!
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:13:17 #293
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_98826530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html

http://astrobiology.nasa.(...)uestions-and-answers

http://astrobiology.nasa.(...)st/question/?id=2759
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_98826632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nee, ik wil de schijn van een oprechte discussie doorprikken. In een ander topic was al een meisje met een psychose doodsbang door al die apocalyptische bruine dwergverhalen, dus als je paniek probeert te zaaien over naderende bruine dwergen, mag je je best wat rekenschap geven over de serieuze ramp die je schetst, en de angst die je mensen daarmee aanjaagt. Als de vraag om enig tastbaar en weerlegbaar bewijs (is niet gelijk aan een aanwijzing) je een maagzweer bezorgd, dan is meteen duidelijk waarom een carriere in de wetenschap er niet voor je inzit.
Ik ben wel voorzichtig met wat ik schrijf! Ik wil mensen ook niet bang of gek maken.
Ik ben ook een mens met gevoel en emoties.
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:15:41 #295
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98826662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Truthfinder7 het volgende:

Nonsens, hoe kun je nou koffie drinken als je een maagzweer van me hebt gekregen, volgens de hypothese van Ticker die je ondersteunt.?
pi_98826768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:15 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nonsens, hoe kun je nou koffie drinken als je een maagzweer van me hebt gekregen, volgens de hypothese van Ticker die je ondersteunt.?
Uhm heb ik gezegd dat ik een maagzweer heb?
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:18:14 #297
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98826810
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Truthfinder7 het volgende:

pi_98826885
Op het moment heb ik nog geen maagzweer! Kan wel komen hahaha
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:31:36 #300
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_98827598
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Nog een keer dan...NASA is niet geloofwaardig!
Er is geen enkele mogelijkheid dat die afbeelding uit 2007 nep is?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')