Oh enneh, kom er rustig weer in met je verklaring dat DAT niet iets is wat jij beweert Truthfinder. Maar als non-believer is er geen chocola van te maken, van dat gegoochel met vage bronnen. De ene vage bron kopieert de ander, we photoshoppen er vrolijk wat bij, we zoeken er een tegenstrijdigheid op een vage internetpagina bij, en voila, hoe kunnen we nou nog blind zijn voor de werkelijkheid dat Planet X op ons afstuift?! De bewijzen zijn legio...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef drijfhout het volgende:
Ma, ik heb echt een aantal bronnen en filmpjes in dit topic uitgezeten, maar er zitten zelfs filmpjes bij waar zelfs graancirkels worden getoond die als aanwijzing moeten doorgaan, omdat zogenaamd de banen van planeten en Planet X erin te zien zijn... wat anno 2011 behoorlijk van lotje getikt is als je nog niet door hebt dat dronken boerenzonen graancirkels maken.
Nee, jij beweert iets, toon het aan, bewijs het, op een wijze die openstaat voor weerlegging.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
Als je ook niet met degelijke aanwijzingen kan komen dan is elke discussie bij voorbaat zinloos!
Je kan het ook omdraaien!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets, toon het aan, bewijs het, op een wijze die openstaat voor weerlegging.
Acht planeten die nette eliptische banen om de zon draaien, wat absoluut niet het geval zou zijn als een bruine dwerg er periodiek dwars doorheen zou razen.quote:
Zie je nu dat je niet oplet. Daar is al het e.e.a over geschrevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Acht planeten die nette eliptische banen om de zon draaien, wat absoluut niet het geval zou zijn als een bruine dwerg er periodiek dwars doorheen zou razen.
Da's dan eenvoudig quoten voor je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zie je nu dat je niet oplet. Daar is al het e.e.a over geschreven
Welk antwoord heeft je het meeste tijd gekost?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zoek dat zelf maar op. Ik heb genoeg tijd besteed om jou elke keer te beantwoorden.
Niet dat ik dat niet leuk vind hoor ;-)
En jij wilt zogenaamd een oprechte discussie starten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef drijfhout het volgende:
Ma, ik heb echt een aantal bronnen en filmpjes in dit topic uitgezeten, maar er zitten zelfs filmpjes bij waar zelfs graancirkels [..]
wat anno 2011 behoorlijk van lotje getikt is als je nog niet door hebt dat dronken boerenzonen graancirkels maken.
Laat mij maar eens zien dat er geen verlaten tramhalte is ergens op de bodem van de grote oceaan. Bewijs mij dat, en ik zal me bij jou verexcuseren dat ik niet in staat ben om aan te tonen dat Planet X niet bestaat. Maar je verwachting grenst aan het onmogelijke, je kunt niet bewijzen dat er geen tramhalte is op de bodem van de oceaan, je kunt niet bewijzen dat God niet bestaat, en je kunt niet bewijzen dat er in het geheel geen Planet X is. Let op, dit is geen aanwijzing dat Planet X wel bestaat, want dan is het immers ook een aanwijzing dat er een tramhalte is ergens op de bodem van de oceaan. Je zult het toch met me eens zijn dat dat een onzinconclusie zou zijn uit de beschikbare feiten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
Laat mij maar eens zien dat planeet X niet bestaat en dat het allemaal onzin is.
Veel geluk met zoeken :-/
Wel verdacht dat de NASA hier niet helder over is, of niet?
Nee, ik wil de schijn van een oprechte discussie doorprikken. In een ander topic was al een meisje met een psychose doodsbang door al die apocalyptische bruine dwergverhalen, dus als je paniek probeert te zaaien over naderende bruine dwergen, mag je je best wat rekenschap geven over de serieuze ramp die je schetst, en de angst die je mensen daarmee aanjaagt. Als de vraag om enig tastbaar en weerlegbaar bewijs (is niet gelijk aan een aanwijzing) je een maagzweer bezorgd, dan is meteen duidelijk waarom een carriere in de wetenschap er niet voor je inzit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
En jij wilt zogenaamd een oprechte discussie starten?
Mensen dit soort subtiele hints geven je geen discussie mogelijkheid, maar een maagzweer.
http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Truthfinder7 het volgende:
Laat mij maar eens zien dat planeet X niet bestaat en dat het allemaal onzin is.
Veel geluk met zoeken :-/
Wel verdacht dat de NASA hier niet helder over is, of niet?
Ik ben wel voorzichtig met wat ik schrijf! Ik wil mensen ook niet bang of gek maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nee, ik wil de schijn van een oprechte discussie doorprikken. In een ander topic was al een meisje met een psychose doodsbang door al die apocalyptische bruine dwergverhalen, dus als je paniek probeert te zaaien over naderende bruine dwergen, mag je je best wat rekenschap geven over de serieuze ramp die je schetst, en de angst die je mensen daarmee aanjaagt. Als de vraag om enig tastbaar en weerlegbaar bewijs (is niet gelijk aan een aanwijzing) je een maagzweer bezorgd, dan is meteen duidelijk waarom een carriere in de wetenschap er niet voor je inzit.
Nonsens, hoe kun je nou koffie drinken als je een maagzweer van me hebt gekregen, volgens de hypothese van Ticker die je ondersteunt.?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Nog een bak koffie! :-)
Ticker, Ik ben het met jou eens!
Uhm heb ik gezegd dat ik een maagzweer heb?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:15 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nonsens, hoe kun je nou koffie drinken als je een maagzweer van me hebt gekregen, volgens de hypothese van Ticker die je ondersteunt.?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
En jij wilt zogenaamd een oprechte discussie starten?
Mensen dit soort subtiele hints geven je geen discussie mogelijkheid, maar een maagzweer.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Nog een bak koffie! :-)
Ticker, Ik ben het met jou eens!
Er is geen enkele mogelijkheid dat die afbeelding uit 2007 nep is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nog een keer dan...NASA is niet geloofwaardig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |