http://www.cosmostv.org/2(...)lligent-control.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eerder van gehoord eigenlijk
[..]
Misschien wrappen ze hun schepen wel. Matzwart vind ik wel mooi
En dan allemaal van dat neonlicht onder hun ruimteschepen en dan op zondagmiddag met zijn allen landen op de parkeerplaats van de McDonaldsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eerder van gehoord eigenlijk
[..]
Misschien wrappen ze hun schepen wel. Matzwart vind ik wel mooi
Ah bedankt. Zal het eens gaan lezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef semexo het volgende:
[..]
http://www.cosmostv.org/2(...)lligent-control.html
En dan natuurlijk patsen met je vrachtruim vol speakers en subwoofers of je 300 meter doorsnede spinning schotelquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan allemaal van dat neonlicht onder hun ruimteschepen en dan op zondagmiddag met zijn allen landen op de parkeerplaats van de McDonalds![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
[quote]
En dan natuurlijk patsen met je vrachtruim vol speakers en subwoofers of je 300 meter doorsnede spinning schotel
Het McMaron menuquote:Minder gaaf wordt het natuurlijk als WIJ de Big-Mens zijn..
Fake.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef semexo het volgende:
[..]
http://www.cosmostv.org/2(...)lligent-control.html
Lol..quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pff, dat is gewoon USS Enterprise.
[ afbeelding ]
Het kan makkelijk resultaat zijn van een slechte lens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:50 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Lol..
maar eerlijk, als dat daadwerkelijk een foto is van Elenin dan is dat wel alles behalve een komeet... maar ik betwijfel de authenticiteit van de foto, ik kom hem veel tegen bij echt betrouwbare bronnen maar ik heb zoiets van :
Te mooi om waar te zijn imo
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Minder gaaf wordt het natuurlijk als WIJ de Big-Mens zijn..
Het is een filmpje van onion news. Dat is satirisch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat dit fake is?
Had net gezien dat het filmpje van 2 jaar geleden is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is een filmpje van onion news. Dat is satirisch.
Foto's van Elenin uit 2007? Maar hij is pas in december 2010 door een amateur astronoom ontdekt.. toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
Kan zijn dat Elenin een afleiding is voor het geen dat er achteraan komt.
NASA geeft geen duidelijke foto`s vrij!
Ik heb wel foto`s gezien uit 2007, daar wordt je wel eng van!!
En daar werd Elenin volgens mij als ele aangeduid.
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen :-/
Dat hij toen niet ontdekt was betekent niet dat hij er toen niet was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Foto's van Elenin uit 2007? Maar hij is pas in december 2010 door een amateur astronoom ontdekt.. toch?
Hij had toen al een naam, en toch niet ontdekt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat hij toen niet ontdekt was betekent niet dat hij er toen niet was.
Al iets gehoord over een 2e zon?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef knight18 het volgende:
maar even een gek idee. Als Elenin zo dichtbij is nu (dichterbij de aarde dan Jupiter). Zou je het dan niet met het blote oog moeten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |