Als een object perfect zwart is, geeft het straling (licht) af afhankelijk van z'n temperatuur - van infrarood (onzichtbaar voor het oog, maar zichtbaar voor instrumenten) voor koude objecten tot blauwachtig voor hete objecten. Nou zou die dwergster superkoud zijn en dus weinig straling afgeven, maar dan zou het geen straling kunnen absorberen: als je straling absorbeert, wordt je warmer en ga je op een gegeven moment gloeien/licht geven tot de binnenkomende en uitgaande energie in evenwicht zijn (nog even afgezien van energie die al in het object zat, die komt nog eens bij de uitgaande energie).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Een zwarte telefoon bijvoorbeeld absordeert ook enorm veel licht, en 'zie' je eigenlijk alleen omdat alles eromheen wel licht weerkaatst.
Er zijn duizenden bekende kometen en waarschijnlijk nog veel meer onbekende; er komen er elk jaar wel een paar relatief dichtbij. Overigens is 9 miljoen kilometer nog steeds pakweg 750 keer de diameter van de aarde, ofwel meer dan 23 keer verder dan de maan - dus die komeet kan nooit verantwoordelijk gaan zijn voor een ELE.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Ticker het volgende:
Tip: http://elenin.org/
[..]
Gut gut, wat een toevalligheden allemaal met die kometen die allemaal de zelfde tijd langs komen.
Waarom zouden ufo's dat doen? Dan vlieg je toch alleen maar in de rotzooi in de staart? Lijkt me niet bevorderlijk voor de lak van je schipquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef CyberJesus het volgende:
Hoe zit het met dat hele heisa over dat Elenin onder 'intelligent control' is en dat er achter Elenin een vloot UFO's bevind die onder weg zijn naar de Aarde?
Daar hadden die Russische en Chinese wetenschappers het toen in Mei geloof ik over.
of zijn jullie niet bekend met dat verhaal !?
Nou het verhaal volgens hun was dus dat Elenin helemaal geen komeet is..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom zouden ufo's dat doen? Dan vlieg je toch alleen maar in de rotzooi in de staart? Lijkt me niet bevorderlijk voor de lak van je schip
Tss, een beetje intergalactisch ruimteschip heeft tegenwoordig een of ander shield om de laklaag te beschermenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom zouden ufo's dat doen? Dan vlieg je toch alleen maar in de rotzooi in de staart? Lijkt me niet bevorderlijk voor de lak van je schip
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die maandag was een fantastische dag voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Klopt, had ik inderdaad ook gelezen. Ik had ook gelezen van een meisje dat zegt dat Elenin in juli de aarde al genaderd heeft. Als dat echt zo blijkt te zijn dan moet die wel onder intelligent control zijn gezien dit volgens de baanberekeningen niet zou kunnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:00 schreef CyberJesus het volgende:
Hoe zit het met dat hele heisa over dat Elenin onder 'intelligent control' is en dat er achter Elenin een vloot UFO's bevind die onder weg zijn naar de Aarde?
Daar hadden die Russische en Chinese wetenschappers het toen in Mei geloof ik over.
of zijn jullie niet bekend met dat verhaal !?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]Nee een horloge van 8,50 van een Chinese webshop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Daar heb ik nog niet eerder van gehoord eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Nou het verhaal volgens hun was dus dat Elenin helemaal geen komeet is..
Zal t straks wel weer even opzoeken.
Misschien wrappen ze hun schepen wel. Matzwart vind ik wel mooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tss, een beetje intergalactisch ruimteschip heeft tegenwoordig een of ander shield om de laklaag te beschermen
Wat zou het betekenen volgens jou?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:31 schreef Ticker het volgende:
Tip: http://elenin.org/
[..]
Gut gut, wat een toevalligheden allemaal met die kometen die allemaal de zelfde tijd langs komen.
http://www.cosmostv.org/2(...)lligent-control.htmlquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eerder van gehoord eigenlijk
[..]
Misschien wrappen ze hun schepen wel. Matzwart vind ik wel mooi
En dan allemaal van dat neonlicht onder hun ruimteschepen en dan op zondagmiddag met zijn allen landen op de parkeerplaats van de McDonaldsquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eerder van gehoord eigenlijk
[..]
Misschien wrappen ze hun schepen wel. Matzwart vind ik wel mooi
Ah bedankt. Zal het eens gaan lezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef semexo het volgende:
[..]
http://www.cosmostv.org/2(...)lligent-control.html
En dan natuurlijk patsen met je vrachtruim vol speakers en subwoofers of je 300 meter doorsnede spinning schotelquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan allemaal van dat neonlicht onder hun ruimteschepen en dan op zondagmiddag met zijn allen landen op de parkeerplaats van de McDonalds![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
[quote]
En dan natuurlijk patsen met je vrachtruim vol speakers en subwoofers of je 300 meter doorsnede spinning schotel
Het McMaron menuquote:Minder gaaf wordt het natuurlijk als WIJ de Big-Mens zijn..
Fake.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:07 schreef semexo het volgende:
[..]
http://www.cosmostv.org/2(...)lligent-control.html
Lol..quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pff, dat is gewoon USS Enterprise.
[ afbeelding ]
Het kan makkelijk resultaat zijn van een slechte lens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:50 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Lol..
maar eerlijk, als dat daadwerkelijk een foto is van Elenin dan is dat wel alles behalve een komeet... maar ik betwijfel de authenticiteit van de foto, ik kom hem veel tegen bij echt betrouwbare bronnen maar ik heb zoiets van :
Te mooi om waar te zijn imo
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Minder gaaf wordt het natuurlijk als WIJ de Big-Mens zijn..
Het is een filmpje van onion news. Dat is satirisch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat dit fake is?
Had net gezien dat het filmpje van 2 jaar geleden is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is een filmpje van onion news. Dat is satirisch.
Foto's van Elenin uit 2007? Maar hij is pas in december 2010 door een amateur astronoom ontdekt.. toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
Kan zijn dat Elenin een afleiding is voor het geen dat er achteraan komt.
NASA geeft geen duidelijke foto`s vrij!
Ik heb wel foto`s gezien uit 2007, daar wordt je wel eng van!!
En daar werd Elenin volgens mij als ele aangeduid.
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen :-/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |