Er komt alweer een nieuwe bui aan vanuit de richting Uden / Millquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Die bui trekt nu via Malden en Beek richting de Ooijpolder.
http://www2.nijmegen.nl/bezoek/fotofilmwebcam/webcam_waalkade
Waar is dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:12 schreef -CRASH- het volgende:
En hier is nummer 2 van seizoen 2001
Vers van de pers
Klikbaar
[ link | afbeelding ]
Ennu......
[ link | afbeelding ]
Venloquote:
een wolk die eigenwijs isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is dat op de buienradar daar langs de kust
wat zich in tegengestelde richting verplaatst
Die komt later zeker weer terug als een volwassen onweersbuiquote:
quote:
Weinig onweer, maar wel rake klappen inderdaad. 2 zijn hier in de buurt ingeslagen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De bliksem sloeg hier erg vlakbij in
Die hangt nu hier boven venloquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Hier even 2 foto's uit Roermond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: en we hebben een winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedy
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Tering dat zou je niet zeggenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef marcel-o het volgende:
En dan zittie ook nog druk op weerwoord.be te posten.SPOILER: en we hebben een winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedy
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef marcel-o het volgende:
Toch wel leuk, die cijfertjesSPOILER: en we hebben een winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedy
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ja minimaal sneeuwval héquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef MaLo het volgende:
Ik verwacht voor aanstaande donderdag weer extreem weer.
Waarom? Omdat ik voor mijn werk weer eens naar de andere kant van het land moet voor een bepaald overleg, dat de laatste twee keer weer- en verkeerskundig een ramp was.
De laatste keer heb ik het niet gehaald vanwege sneeuwval (met de trein gestrand, 17 december 2010), de een na laatste keer 4 uur over een stuk van normaal 1 uur gedaan en in de file top 10 gestaan (ook vanwege hevige sneeuwval, 6 januari 2010).
Dus het lijkt me logisch dat er deze keer weer iets misgaat
Zie je welquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Donderdag kan een leuke dag worden, flinke onweersbuien en in de nacht overtrekken van die depressie, dit gaat gepaard met flink wat regen en behoorlijk wat wind...
Nu maar hopen dat dit uitkomt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef aloa het volgende:
Het oosten heeft de meeste kans op 'slecht' weer.
Hopen dat wij hier in de Provincie Groningen ook nog mooie buien krijgenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef aloa het volgende:
Donderdag kan een leuk dagje gaan worden. Er wordt vreel neerslag verwacht en ook kans op onweer. Ik benieuwd wat estofex voorspeld voor morgen.
Het oosten heeft de meeste kans op 'slecht' weer. Daar lijkt ook de meeste neerslag te gaan vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal, maar ik zie helaas voorlopig niets op de radar wat enigszins op verkoelend onweer lijktquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef MaLo het volgende:
Net een paar druppen regen in Twente. Het is hier vrij drukkend
De rode pit gaat net ten noorden van me langsquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef MaLo het volgende:
Net een paar druppen regen in Twente. Het is hier vrij drukkend
Er lijkt een rode pit onze kant op te komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nogal, maar ik zie helaas voorlopig niets op de radar wat enigszins op verkoelend onweer lijkt
of het moet hier spontaan gaan ontstaan ofzo, dat kan nog wel
Volgens mij dooft ie uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er lijkt een rode pit onze kant op te komen
Inderdaad, dat viel me ook op ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu pas?
Dat is het al heel de dag hier in Zeeland
Het heeft vanmiddag hard geregend en daarna begon het benauwd te wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu pas?
Dat is het al heel de dag hier in Zeeland
Ja nou zit men wel een beetje huillie te doen dat ''het oosten'' alles krijgt, maar van alle afgelopen keren was het al ingekakt eer het aankwam.. alleen groningen heeft nog wat leuks meegekregen elke keer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar goed, ze zeggen altijd dat het oosten er last van heeft, maar ik heb nog nooit last gehad van windstoten die schade aanrichten of teveel regen.
Nou... vorig jaar zowel last gehad van windstoten die een heleboel schade hebben aangericht (dat was begin juli) en van wateroverlast; tunnels en huizen en mijn eigen autootjequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar goed, ze zeggen altijd dat het oosten er last van heeft, maar ik heb nog nooit last gehad van windstoten die schade aanrichten of teveel regen.
Die dag herinner ik mij nog heel erg goed, mijn autootje heeft onder water gestaan, de serre van mijn ouders stond blank, tunnels en wegen waren ondergelopen. Maar was heel plaatselijk, bij mijn werk ten noorden van Almelo was er weinig aan de hand, in Oldenzaal (waar ik woon) stond dus alles blank. Was ook een spannende rit naar huis, opeens door mega plassen en om moeten rijden vanwege ondergelopen tunnelsquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
De buien zijn er voornamelijk in de middag. In de ochtend en aan het begin van de middag zal het vooral een neerslaggebied zijn wat een bende water achter zal laten. Wel beniewd naar de buien. Het neerslagekort loopt plaatselijk of dan wel regionaal al aardig terug. Mocht er morgen een 20mm vallen dan is er hier de afgelopen 10 dagen 70 tot 80mm neerslag gevallen.
Dit van morgen heeft wel iets weg van die dag in augustus vorig jaar ( wie herinnert zich die nog ) toen viel hier meer dan 100 op een dag dus iets extremer was die wel.
Hmm voor de grens ook nog onweer geweest hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef Fredo55 het volgende:
Estofex zit vanavond wel goed zeg, pas over de grens onweer.
Klopt helemaal met de verwachtingen.
kun je wel stellen: ik schoffel me rotquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Die bak water is in elk geval goed voor het onkruid
Tornado'squote:A level 1 was issued for north-eastern France, the Benelux, northern Germany and surroundings mainly for tornadoes.
Ik hoop het ook voor jou...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:00 schreef ACT-F het volgende:
Hierin Twente verwacht ik vanmiddag stevige buien. Webcam staat klaarEn hopen dat het blijft werken
Even wachten op vanmiddag als de 2de front over komtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:08 schreef TommyGun het volgende:
Gaat ZO nog wat krijgen? Zojuist 1 buitje in Eindhoven.
Het is knap donker bij jou zie ik? Of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hoop het ook voor jou...
Mijn 2de webcam wil wel blijven werken, erg apart allemaal..
Probleem is dat de 1ste webcam goed beeld heeft en de 2de niet..
Maar het geluid van de 1ste cam is wel goed maar geeft om de minuut een enorm geraas, dat heeft de 2de cam weer niet pfffffff.
Komen hier genoeg voor, alleen hier is de media helemaal geil van het woord "windhoos" omdat het minder ernstig klinkt. 6 juni was er nog een tornado te zien in Belgie, moet wel zeggen.... De kaarten waren er toen helemaal niet naarquote:Op donderdag 16 juni 2011 07:49 schreef MaLo het volgende:
Nou, we zullen zien hoe het gaat vandaag. Tornadoes wil toch niet echt tornado's zeggen (zoals je ze in de VS hebt) maar meer zware windstoten?
Als je de text leest dan lees je dat de 2de cam in de behuizing is geplaatst, deze dient alleen voor het geluid, echter omdat de 1ste cam die naar buiten staat gericht kuren heeft wil ik kijken hoelang deze het vol kan houden, tot nu toe werkt deze stuk langer dan de andere cam :Squote:Op donderdag 16 juni 2011 09:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is knap donker bij jou zie ik? Of lijkt dat maar zo?
bwehequote:
Vanmiddag komt de 2de front, daar gaat er 1 en ander wat in komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
bwehe
Was dit t nou trouwes? of gaat t nog verder ontploffen dalijk?
Dat wat zich nu boven het Kanaal aan het vormen is?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanmiddag komt de 2de front, daar gaat er 1 en ander wat in komen
Die staat volgens mij nog niet op de kaart...quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmiddag komt de 2de front, daar gaat er 1 en ander wat in komen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef RiKe het volgende:
Het oostblok krijgt weer alle onweer....zucht!
Actief stuk daar idd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Serieuze flits en BOEM hier nu in NO Brabant
Ben je toevallig mijn buurvrouw?quote:
Wanneer krijgen ze daar riolering?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef horned_reaper het volgende:
Even twee foto's van zojuist uit de achterhoek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste is vrijwel zeker... dat zijn ook de verwachtingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Langdon het volgende:
Hoop je op veel energie, spektakel of beide?
Doetinchem (ok, ok.... das ook niet helemaal achterhoek)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Waar is dit in de Achterhoek??
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Doetinchem (ok, ok.... das ook niet helemaal achterhoek)
Voor mij is alles in het in het (midden) oosten van NL de achterhoek...![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nederlandersquote:
haha alleen maar omdat ik net in een te diepe plas stapte.quote:
Hmm..als je binnen diepe plassen hebt zou ik ff naar me dak laten kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
haha alleen maar omdat ik net in een te diepe plas stapte.Verder vind ik het wel gezellig (vanaf binnen)
Net was ik buiten wijsneus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..als je binnen diepe plassen hebt zou ik ff naar me dak laten kijken
Buiten westen, daar heb ik wel eens van gehoord, maar buiten wijsneusquote:
Kan nog wel wat gebeuren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:42 schreef Magnificat het volgende:
Als ik de update van Severve Weather Outlook Benelux lees, dan kan er nog wel wat gebeuren.
Of dat moet over de bui van vanmiddag gaan....
Bietjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:25 schreef Infection het volgende:
Iemand enig idee wat ons vanavond te wachten staat?
Doetinchem is wel degelijk Achterhoek!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Is dit niet de voorspelling tot 1800 uur vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan nog wel wat gebeuren.
High risk in een gedeelte van Limburg.
[ afbeelding ]
20.00 uur. Zulu tijd is + 2 uur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dit niet de voorspelling tot 1800 uur vandaag?
twitter:Sjors1985 twitterde op donderdag 16-06-2011 om 16:04:18Lekker buitje#hoosbui http://twitpic.com/5ccc69 reageer retweet
en bedankt voor die foto's met bier daarnaast, nou heb ik dorst....quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat was even een beste bui!
Tweet met foto via GSM:twitter:Sjors1985 twitterde op donderdag 16-06-2011 om 16:04:18Lekker buitje#hoosbui http://twitpic.com/5ccc69 reageer retweet
Whehehe!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
en bedankt voor die foto's met bier daarnaast, nou heb ik dorst....
quote:Noodweer treft Oost-Nederland
Op verschillende plekken in het oosten van ons land is wateroverlast ontstaan door hevige regenval. De brandweer sprak van extreem weer en moest verschillende keren uitrukken om water weg te pompen.
In Doetinchem stortte het dak van een fitnessruimte in en liepen kelders en een parkeergarage onder water.
Het KNMI had eerder vandaag gemeld dat het lokaal flink kon gaan regenen in de oostelijke helft van het land. Ook pittige onweersbuien werden voorzien en dat de regen gepaard kon gaan met windvlagen en soms hagelbuien.
Files bij Utrecht
De spits wordt vanmiddag met name rond Utrecht zeer druk. Dat verwachten de ANWB en de Verkeersinformatiedienst. In de ochtendspits stonden er al lange files door de forse buien. Vooral in de Randstad liep het verkeer ernstige vertraging op. De verkeersdiensten verwachten dat door het slechte weer in combinatie met wegwerkzaamheden in de avondspits ook op de andere wegen rond Utrecht lange files zullen staan. (Redactie)
Leuker dan elke dag 35 graden en zon, zon, zon, zon, zon, zon, klein wolkje, zon, zon, zon, zon... Dat gaat ook vervelen op den duur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:29 schreef Infection het volgende:
Eerst is het overal kurkdroog, en nu opeens is er wateroverlast in half Nederland. Wat een land.
Liever dat dan wat we nu hebben. 's nachts mag het van mij tekeer gaan. Overdag moet het gwn zonnig zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leuker dan elke dag 35 graden en zon, zon, zon, zon, zon, zon, klein wolkje, zon, zon, zon, zon... Dat gaat ook vervelen op den duur.
Snachts eens 35 graden en zonnig lijkt me ook best eens leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Liever dat dan wat we nu hebben. 's nachts mag het van mij tekeer gaan. Overdag moet het gwn zonnig zijn...
Op het noordelijk halfrond over 100 jaar wanneer alles gesmolten is door het broeikaseffect misschien. En het daar dus 35 graden is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Snachts eens 35 graden en zonnig lijkt me ook best eens leuk
Hopen op een X-zonnevlam ofzo dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Op het noordelijk halfrond over 100 jaar wanneer alles gesmolten is door het broeikaseffect misschien. En het daar dus 35 graden is.
Alhoewel die kans me nogal klein lijkt.
Toevallig 2 maanden meegemaakt in Australië.... en dat is echt niet erg hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leuker dan elke dag 35 graden en zon, zon, zon, zon, zon, zon, klein wolkje, zon, zon, zon, zon... Dat gaat ook vervelen op den duur.
*iets met help'n drukk'n mompelt*quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Deze zou ook uit Doetinchem komen
Best lullig
Lullig van die vrouw in die scootmobielquote:
Huh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lullig van die vrouw in die scootmobiel
Ja, lijkt recht op Boxmeer-Venlo af te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ook in het noorden? want ik zie me toch een donkere wolk aan komen
onder waterquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?Waar zie je die in het filmpje dan?
Hier nog droogquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:45 schreef Disorder het volgende:
Heeeel veel regen nu in Raalte, Overijssel.
Nederlands en Belgisch Limburg hebben flink wat onweer nu.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Againzender het volgende:
zware bui bij Limburg zo te zien zeg!
Begint nu qua onweer dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint nu inderdaad.Ben eens benieuwd wanneer het echt aanzet.
Je plaatje doet niet en heb geen zin om half jaar te wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef ACT-F het volgende:
Kijkend naar het zuidwesten:
[ afbeelding ]
F5?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
Je plaatje doet niet en heb geen zin om half jaar te wachten
Het eerste onweer is hier al aangekomen, maar zie dat over ongeveer een half uur het pas gaat intensiveren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:00 schreef ACT-F het volgende:
En het is begonnen met regenen. Onweer is onderweg
Hier inmiddels ook de eerste donder gehoord. Waar zit jij?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het eerste onweer is hier al aangekomen, maar zie dat over ongeveer een half uur het pas gaat intensiveren.
*meldt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef horned_reaper het volgende:
Zijn er nog overlevenden uit Roermond op dit forum?
Op het moment ergens tussen Roermond en Weert.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook de eerste donder gehoord. Waar zit jij?
dat doet het wel vaker daarquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:25 schreef Rikketik het volgende:
De hemel brak zo even open boven Enschede.
Maar dit keer was Jezus flink pissig.quote:
grapjas, ik bedoelde qua weer,quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verwacht dat het over een half uur 7 uur is in Groningen
Die heb ik zojuist gehad, was een flinke bui inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef horned_reaper het volgende:
Dordrecht krijgt straks ook nog even een fikse bui over zich heen!
Jammer, ik zat op een filmpje van een kapot weerstation te wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo dat was even een pittige bui![]()
20.6mm0.8mm in nog geen 1min
Ik had eerder een reactie verwacht van: Geef em dan maar aan mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jammer, ik zat op een filmpje van een kapot weerstation te wachten
In het westen staat een 7bft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Fredo55 het volgende:
Mooie buienluchten hier in Zeeland, en dat met die krachtige wind (windkracht 6)
Vlissingen meld inderdaad 7bft,ook al stormschade gemeld daar, hier op Tholen (wat verder landinwaards) waait het vaak wat minder.quote:
Das waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vlissingen meld inderdaad 7bft,ook al stormschade gemeld daar, hier op Tholen (wat verder landinwaards) waait het vaak wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |