Er komt alweer een nieuwe bui aan vanuit de richting Uden / Millquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Die bui trekt nu via Malden en Beek richting de Ooijpolder.
http://www2.nijmegen.nl/bezoek/fotofilmwebcam/webcam_waalkade
Waar is dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:12 schreef -CRASH- het volgende:
En hier is nummer 2 van seizoen 2001
Vers van de pers
Klikbaar
[ link | afbeelding ]
Ennu......
[ link | afbeelding ]
Venloquote:
een wolk die eigenwijs isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is dat op de buienradar daar langs de kust
wat zich in tegengestelde richting verplaatst
Die komt later zeker weer terug als een volwassen onweersbuiquote:
quote:
Weinig onweer, maar wel rake klappen inderdaad. 2 zijn hier in de buurt ingeslagen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De bliksem sloeg hier erg vlakbij in
Die hangt nu hier boven venloquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Hier even 2 foto's uit Roermond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: en we hebben een winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedy
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Tering dat zou je niet zeggenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef marcel-o het volgende:
En dan zittie ook nog druk op weerwoord.be te posten.SPOILER: en we hebben een winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedy
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef marcel-o het volgende:
Toch wel leuk, die cijfertjesSPOILER: en we hebben een winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedy
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ja minimaal sneeuwval héquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef MaLo het volgende:
Ik verwacht voor aanstaande donderdag weer extreem weer.
Waarom? Omdat ik voor mijn werk weer eens naar de andere kant van het land moet voor een bepaald overleg, dat de laatste twee keer weer- en verkeerskundig een ramp was.
De laatste keer heb ik het niet gehaald vanwege sneeuwval (met de trein gestrand, 17 december 2010), de een na laatste keer 4 uur over een stuk van normaal 1 uur gedaan en in de file top 10 gestaan (ook vanwege hevige sneeuwval, 6 januari 2010).
Dus het lijkt me logisch dat er deze keer weer iets misgaat
Zie je welquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Donderdag kan een leuke dag worden, flinke onweersbuien en in de nacht overtrekken van die depressie, dit gaat gepaard met flink wat regen en behoorlijk wat wind...
Nu maar hopen dat dit uitkomt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef aloa het volgende:
Het oosten heeft de meeste kans op 'slecht' weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |