Echt een prachtig systeemquote:
Arme Koosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
En nog aan het werk ook op mn verjaardag. Wat een ellende.
Nee, tot dusver heb ik slechts felicitaties mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef Tem het volgende:
Van Harte Koos, heb je een nieuwe fiets gehad?
cheap ass fokkers. Ga je nog een feestje geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, tot dusver heb ik slechts felicitaties mogen ontvangen.
Gezeik met vrouwen altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Tem het volgende:
We kunnen van de SC ook gewoon een herensociëteit maken. Dan zijn we van al dat drama gedoe af.
Ik heb wel smaak somsquote:
Je hebt het boek zeker gelezen naar aanleiding van de zogenaamde 'discriminatie'?quote:
Al lang voor het in de discriminatie hoek werd geduwd. Ik ben al wat ouder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hebt het boek zeker gelezen naar aanleiding van de zogenaamde 'discriminatie'?
Je bent dan ook een beetje een vaderfiguur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je alleen af en toe een zetje geven in de goede richting
Wie zong daar ooit eens een liedje over?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent dan ook een beetje een vaderfiguur.
Ah, dan is het goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Al lang voor het in de discriminatie hoek werd geduwd. Ik ben al wat ouder.
Sjors.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zong daar ooit eens een liedje over?
Stef Bos?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zong daar ooit eens een liedje over?
Faith is dan ook gewoon een goed album. Niet in de laatste plaats omdat hij het zelf schreef, zong, produceerde, arrangeerde en componeerde. En bijna alle instrumenten speelde. Ik heb daar respect voor .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 80's connectie van Erik....inderdaad Cannabis Sjors
Klopt van daarvoor heb ik alle delen nog ergens liggen. Ik was ook fan van Asterix en Obelixquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed
Als kind las ik de Suske & Wiske verhalen nog wel eens, maar de voortzetting van die serie na de dood van Vandersteen is kansloos
Wel jammer dat hij geen van allen (goed) kan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Faith is dan ook gewoon een goed album. Niet in de laatste plaats omdat hij het zelf schreef, zong, produceerde, arrangeerde en componeerde. En bijna alle instrumenten speelde. Ik heb daar respect voor .
Asterix en Obelixquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt van daarvoor heb ik alle delen nog ergens liggen. Ik was ook fan van Asterix en Obelix
Jij loederquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij geen van allen (goed) kan.
Nou kijk eens aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie: heb een horloge gekregen van mn ouders.
Komen die je cadeau op je werk brengen? Vaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ben alweer klaar, opa.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komen die je cadeau op je werk brengen? Vaag.
Proficiatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Gulle ouders heb jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Is het een hint-kado? Ben je altijd te laat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Lucardi is echt een pauperjuwelierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn
http://www.lucardi.nl/ass(...)regal-regal-horloge/
Maar wie wil dat nou dragenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn
http://www.lucardi.nl/ass(...)regal-regal-horloge/
Hebben ze bij de kermis uit de grijpmachine getrokken.quote:
Oh, het is voor een verjaardag?quote:
Lucardi is voor bazen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lucardi is echt een pauperjuwelier
1 aantal keren bekekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Speciaal een muziekje voor je uitgekozen Koos.
Regal vormt de hoofdmoot van mijn collectiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer daar maar één van je horloges te zoeken
Met van die lampjes erin?quote:
Lampjes!? LAMPJES?!?quote:
Zit staal je nog dwars?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lampjes!? LAMPJES?!?
Wat ben jij voor een naar en eng persoon. Sociopatische creep ben je, met je lampjes!
Juwelen zijn sowieso voor meisjes en homo's. Echt mannen douchen in het bloed van hun tegenstanders en maken van de huid kleding, boeken en lampenkappen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lucardi is echt een pauperjuwelier
Goed idee, en ook een soort linkse drempelwaarde instellen. Koos zou er dan nog wel in kunnen, anderen die ik niet zal noemen niet meer. Dat zal het algehele klimaat ernstig verbeteren denk ik zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Tem het volgende:
We kunnen van de SC ook gewoon een herensociëteit maken. Dan zijn we van al dat drama gedoe af.
Ach ja, zolang je er tevreden mee bent is het goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Regal vormt de hoofdmoot van mijn collectie
Erover verbaasd zijn en het niet begrijpen? Check. Dwarszitten? Een beetje. Toch jammer zulke drama om niets.quote:
Als iets wat iemand heeft gezegd je dwars zit, dan moet je het in je hoofd herhalen in de stem van Homer Simpson.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Erover verbaasd zijn en het niet begrijpen? Check. Dwarszitten? Een beetje. Toch jammer zulke drama om niets.
Maar goed, gelukkig hebben we de rest van de POL SC nog.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Erover verbaasd zijn en het niet begrijpen? Check. Dwarszitten? Een beetje. Toch jammer zulke drama om niets.
Maar goed, gelukkig hebben we de rest van de POL SC nog.
Hoi ....een gezellig rechts clubje en Koos dient als excuusKoos.. Kijk eens hoe ruimdenkend we zijn met onze linkse huisvriend..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:18 schreef waht het volgende:
[..]
Goed idee, en ook een soort linkse drempelwaarde instellen. Koos zou er dan nog wel in kunnen, anderen die ik niet zal noemen niet meer. Dat zal het algehele klimaat ernstig verbeteren denk ik zo.
je vergeet nog schattige telefoonhoesjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juwelen zijn sowieso voor meisjes en homo's. Echt mannen douchen in het bloed van hun tegenstanders en maken van de huid kleding, boeken en lampenkappen.
Tja, ik kan er niets aan doen dat het met lieden als jij altijd gezeik is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoi ....een gezellig rechts clubje en Koos dient als excuusKoos.. Kijk eens hoe ruimdenkend we zijn met onze linkse huisvriend..
Scherp plan
De uwe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
Eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoi ....een gezellig rechts clubje en Koos dient als excuusKoos.. Kijk eens hoe ruimdenkend we zijn met onze linkse huisvriend..
Scherp plan
Goed, joh. Een psalm per dag, geeft God een glimlach.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee Monidique, hoe is het jezusleven?
he toe nou... ik reageerde nog een beetje grappig terug...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, ik kan er niets aan doen dat het met lieden als jij altijd gezeik is.
Mooi, daar zal ie blij mee zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed, joh. Een psalm per dag, geeft God een glimlach.
Ik ruik sarcasme op 100 kilometer afstand.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
he toe nou... ik reageerde nog een beetje grappig terug...
en dan begin jij weer te zeiken op de persoon..
ik complimenteerde je nog met dit grandioos plan
Fixed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:00 schreef GSbrder het volgende:
Kudo's voor Koos was een betere TT.
Gefeliciteerd trouwens.
De TT.quote:
Zodat we Koos de knuffeljournalist kunnen feliciteren!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:14 schreef Tem het volgende:
Waarom gaan mensen eigenlijk hier melden dat ze jarig zijn?
Die eerste drie zijn nogal afhankelijk van wat jij niet relevant vind.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:22 schreef Tem het volgende:
Ach ik vind het nooit zo chique eigenlijk om te vragen om felicitaties. Studie,werk en politieke voorkeur is relevant, dat iemand een jaar ouder is totaal niet.
Dat is waar. Ik vind het hetzelfde gezeik als truste, kusjekroel en dat soort geneuzel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn nogal afhankelijk van wat jij niet relevant vind.
* Boze_Appel geeft een kusjeknuf aan Tem.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind het hetzelfde gezeik als truste, kusjekroel en dat soort geneuzel.
Je bent een scheetjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
* Boze_Appel geeft een kusjeknuf aan Tem.
Jawel, elke chick rijdt tegenwoordig in een witte auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, dat het een buitenlander is kan die auto toch niets aan doen.
Je bedoelt met blanke lak?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, elke chick rijdt tegenwoordig in een witte auto.
Gewoon voor de zekerheid. Je zal maar in een auto zonder remmen stappen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil men altijd die lelijke remschijven zien?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef waht het volgende:
Ik wil zo'n ding. Gewoon voor het gevoel dat ik veel brandstof verspil.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi. En dan langs de linkschmens scheurenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom wil men altijd die lelijke remschijven zien?
Barnevelders?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:02 schreef betyar het volgende:
Mijn kater is er langzaam uit aan het gaan.![]()
Vanmorgen hout gekloofd en een dozijn kippen opgehaald en los gelaten in de wei.
Yup, mijn schoonpa had er vorig jaar ook een stuk of wat gekocht. Eerst had ie van die soepkippen en dat werd niets met hun kale reetje maar die Barnevelders doen het goed.quote:
In mijn mietenhomowijvenminibak rijd ik vaak langs de rechtsmensch in hun grote auto's.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. En dan langs de linkschmens scheuren
Daarom: brede wegen waar je tol moet betalen, naast het reguliere wegaanbod. Op deze manier kunnen alleen exclusieve auto's aan het verkeer deelnemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn mietenhomowijvenminibak rijd ik vaak langs de rechtsmensch in hun grote auto's.
Er zitten ook twee hanen bij, kan de broeikast van zolder gehaald worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, mijn schoonpa had er vorig jaar ook een stuk of wat gekocht. Eerst had ie van die soepkippen en dat werd niets met hun kale reetje maar die Barnevelders doen het goed.
Dat is een oude versie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen.
[ afbeelding ]
De door jouw beschreven auto's peuter ik elke week weer uit mijn grille......quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn mietenhomowijvenminibak rijd ik vaak langs de rechtsmensch in hun grote auto's.
Hij heeft één haan. Beetje maf beest wel eigenlijk. Altijd lekker verse bio eitjes als we zijn geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zitten ook twee hanen bij, kan de broeikast van zolder gehaald worden.
Oh, please. Ik rijd in mijn kleuterauto alles voorbij, er komt geen bumpertje of grill aan te pas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De door jouw beschreven auto's peuter ik elke week weer uit mijn grille......
Hanen zijn cool, zeker in de ochtendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij heeft één haan. Beetje maf beest wel eigenlijk. Altijd lekker verse bio eitjes als we zijn geweest
Het viel me vandaag wel weer op dat in Nederland iedereen graag in een rij op de linkbaan rijdt omdat er aan de horizon een vrachtwagen verschijnt, in moet ik je wel gelijk geven dat je dan niet erg veel PK's nodig hebt om rechts aan de desbetreffende rij auto's langs te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, please. Ik rijd in mijn kleuterauto alles voorbij, er komt geen bumpertje of grill aan te pas.
Ga nou maar eerst werken voor je gaat dromen van dingen die je niet kan betalen. Voor een jankbek die niet achter mamom aan wil hangen ben je een zieke materialist die alles wil.quote:
Ik durf in mijn kart best een wedstrijdje Nederlandse snelwegracen aan met je.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het viel me vandaag wel weer op dat in Nederland iedereen graag in een rij op de linkbaan rijdt omdat er aan de horizon een vrachtwagen verschijnt, in moet ik je wel gelijk geven dat je dan niet erg veel PK's nodig hebt om rechts aan de desbetreffende rij auto's langs te gaan.
Wat een ander erg doeltreffend verkeersmanoeuvre is het op een afgekruiste spitsstrook links voorbij rijden van overig verkeer.
Maar toch zie ik over het algemeen weinig auto's aan mij voorbij trekken, groot of klein.
Maar dan wel in het gewone verkeer en niet op een circuit, een beetje spanning en onvoorspelbaarheid moet er wél inzitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik durf in mijn kart best een wedstrijdje Nederlandse snelwegracen aan met je.
Moet ook.quote:
bv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan wel in het gewone verkeer en niet op een circuit, een beetje spanning en onvoorspelbaarheid moet er wél inzitten.
Wat wil je dan precies voorstellen, kijken wie het snelste van bijv. Rotterdam in Nijmegen is?
Doordat mensen zulke auto's kopen, wordt welvaart opgebouwd. Immers, je hebt ingenieurs nodig die de nieuwste/snelste auto's ontwerpen en arbeiders die zo'n auto bouwen. Materialisme voegt inderdaad niets aan je geluk toe, maar het is wel leuk om een paar auto's in je etalge te hebben.quote:
Zie edit ... en op een tijdstip wat we afspreken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens de spits of gewoon op een zaterdagmiddag?
Mooi is een relatief begrip.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Moet ook.
Anders staan al die mooie wagens in de showroom te niksen.
Hoeft voor mij allemaal niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doordat mensen zulke auto's kopen, wordt welvaart opgebouwd. Immers, je hebt ingenieurs nodig die de nieuwste/snelste auto's ontwerpen en arbeiders die zo'n auto bouwen. Materialisme voegt inderdaad niets aan je geluk toe, maar het is wel leuk om een paar auto's in je etalge te hebben.
Je bent ook niet verplicht ze mooi te vinden.quote:
Blackadder is één van de beste comedy series ooit.quote:
Mijn ervaring is dat mensen dat veelal zeggen maar praktisch nooit menen.quote:
Dat is het mooie aan rechts liberalisme: je bent vrij welke goederen je koopt en welke goederen je wel en niet mooi vindt.quote:
Mocht er zich iets concreets voordoen dan zal ik mij zeker melden, ik ben benieuwd of er mensen zijn die nog meer aan zelfoverschatting lijden dan ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
bv.
Als je een concreet voorstel hebt met een leuk prijs ben ik er best voor te porren.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent ook niet verplicht ze mooi te vinden.
M.a.w. jij hebt altijd wel wat te kankeren. Het is niet goed of het deugt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef betyar het volgende:
Mensen die verkeersovertredingen maken![]()
![]()
![]()
Mensen die te voorzichtig rijden![]()
![]()
Waar woont je huis ongeveer? Dan kan ik iets concreets bedenken. Stupide plannen als dit ben ik altijd wel voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mocht er zich iets concreets voordoen dan zal ik mij zeker melden, ik ben benieuwd of er mensen zijn die nog meer aan zelfoverschatting lijden dan ik.![]()
[ afbeelding ]
Bejaardenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef betyar het volgende:
Mensen die verkeersovertredingen maken![]()
![]()
![]()
Mensen die te voorzichtig rijden![]()
![]()
Ik ben praktisch ingesteld, "mooi" komt voor mij op de tweede en veelal laatste plaats.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen dat veelal zeggen maar praktisch nooit menen.
Het oosten van het land, niet eens zo gek ver van de grensovergang Oldenzaal / Bad Bentheim.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar woont je huis ongeveer? Dan kan ik iets concreets bedenken. Stupide plannen als dit ben ik altijd wel voor.
Hier om de hoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het oosten van het land, niet eens zo gek ver van de grensovergang Oldenzaal / Bad Bentheim.
Er zijn vast nogwel wat mensen als GBS en VS voor te porren voor een debiel raceplan. .... Ik ga dat deze week ergens regelen en mensen contacten waarvan ik denk dat ze interesse hebben ...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het oosten van het land, niet eens zo gek ver van de grensovergang Oldenzaal / Bad Bentheim.
Zal je vrouw leuk vinden om te horen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben praktisch ingesteld, "mooi" komt voor mij op de tweede en veelal laatste plaats.
Neus op het stuurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Die stoelen tegen de voorruit gedrukt...
U heeft in het verleden de Gumball 3000 mede-georganiseerd of vanweer de contacten met andere mensen die interesse hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn vast nogwel wat mensen als GBS en VS voor te porren voor een debiel raceplan. .... Ik ga dat deze week ergens regelen en mensen contacten waarvan ik denk dat ze interesse hebben ...
Alles onder de 200pk ja, alles boven de 200pk nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Dutchnative het volgende:
Wordt er nu een 'snelwegrace' georganiseerd?
Is dat niet heel erg proletarisch?
Mijn vrouw is dan ook praktisch mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal je vrouw leuk vinden om te horen.
Bijna mooi dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vrouw is dan ook praktisch mooi.
Dat zou ik nooit hebben, dat is een illegale gelegenheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft in het verleden de Gumball 3000 mede-georganiseerd of vanweer de contacten met andere mensen die interesse hebben?
Omdat je zo'n boze naam hebt....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben praktisch altijd vrolijk, hoezo?
Boos worden op maffe ideeen of mafkezen staat vrolijkheid niet echt in weg moet ik zeggen. Vaak gaat het zelf samen. Ik moet bv. altijd lachen als ik jouw inconsequenties lees en jou over je zuiger zie gaan over dingen die je zelf in de hand hebt.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boos worden op maffe ideeen of mafkezen staat vrolijkheid niet echt in weg moet ik zeggen. Vaak gaat het zelf samen. Ik moet bv. altijd lachen als ik jouw inconsequenties lees en jou over je zuiger zie gaan over dingen die je zelf in de hand hebt.
Dat vroeg ik dus niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Boos worden op maffe ideeen of mafkezen staat vrolijkheid niet echt in weg moet ik zeggen. Vaak gaat het zelf samen. Ik moet bv. altijd lachen als ik jouw inconsequenties lees en jou over je zuiger zie gaan over dingen die je zelf in de hand hebt.
Mooie tactiekquote:
Het was je niet gevraagd. Je moet alleen antwoorden geven op vragen die gesteld worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is wel het antwoord waar je het mee moet doen.
Zie hier hoe taboes ontstaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was je niet gevraagd. Je moet alleen antwoorden geven op vragen die gesteld worden.
Ik moet helemaal niets en al helemaal niet van jou.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was je niet gevraagd. Je moet alleen antwoorden geven op vragen die gesteld worden.
Ik vrees dat je dezelfde ontvangst krijgt als die twee vrouwen die hier vanochtend Bijbelse lectuur wilden verkopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geef zijn telefoonnummer maar eens. Ga ik 'm even bellen
Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ze zijn vooral selectief.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Die katholieken nemen het niet zo nauw....naja dat is ook niet helemaal waar.
Die vrouwen werden vast met open armen ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dezelfde ontvangst krijgt als die twee vrouwen die hier vanochtend Bijbelse lectuur wilden verkopen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Die katholieken nemen het niet zo nauw....naja dat is ook niet helemaal waar.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die vrouwen werden vast met open armen Dichte deuren ontvangen.
Het was een indicatie van wat jouw antwoord zou wordenquote:
Ik heb daar geen zin in op zaterdagochtend en wilde het de kleine kinderen die erbij waren niet aandoen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom gaat jij er dan niet mee in discussie?
Ik had de vraag doorgestreept.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het was een indicatie van wat jouw antwoord zou worden
Waarom eigenlijk?quote:
Geen zin is geen excuus. Maar je kan toch ook netjes de discussie met ze aangaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zin in op zaterdagochtend en wilde het de kleine kinderen die erbij waren niet aandoen.
Praktijk wijst uit dat ze daar inderdaad niet in slagenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel gaar, niet aan sex mogen doen in de breedste zin van het woord. Dat hou je toch niet vol?
QFTquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel gaar, niet aan sex mogen doen in de breedste zin van het woord. Dat hou je toch niet vol?
Dat is heel aardig van je, maar ik denk dat je onderschat wie er tegenover je zit, maar dat is voor mij juist een troef.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Alvast mentale voorbereiding voor v_P.
Er waren twee dames die mij lectuur wilden verkopen waar ik niet in geïnteresseerd was. punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen zin is geen excuus. Maar je kan toch ook netjes de discussie met ze aangaan?
Ah, en dan heb ik nog nooit van het begrip masturberen gehoord?quote:
Ik onderschat een tegenstander nooit, dat is altijd een fatale fout.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van je, maar ik denk dat je onderschat wie er tegenover je zit, maar dat is voor mij juist een troef.
Op die leeftijd wist ik ook niet wat masturberen was hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, en dan heb ik nog nooit van het begrip masturberen gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, en dan heb ik nog nooit van het begrip masturberen gehoord?
Ik heb al in groep 8 seksuele voorlichting gehadquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die leeftijd wist ik ook niet wat masturberen was hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die leeftijd wist ik ook niet wat masturberen was hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nu er goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb al in groep 8 seksuele voorlichting gehad
Je pogingen tot leiderschap maken geen indruk en nu weer terug naar je huisje en daar triest werkloos zijn.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je pogingen tot leiderschap maken geen indruk en nu weer terug naar je huisje en daar triest werkloos zijn.
quote:Het kabinet-Rutte behandelt de gemeenten als bijkantoren
Was dit de week waarin Nederland zichzelf de oorlog verklaarde? Het land zoals we dat kennen werd de wacht aangezegd door een politieke minimeerderheid die roept: nu wij.
Gesubsidieerde kunst, begripvolle zorg, hulp bij werken, hoopvol straffen, dertig smaken omroep, elk uur een driekwart lege bus en een brandweerrooster dat ruimte laat voor een stucadoorsbedrijfje – niets is meer vanzelfsprekend.
Het was de week waarin het kabinet-Rutte de bankschroeven aandraaide. Van langdurig tot geestelijk ziek zijn, van sociale werkplaats tot Nationaal Historisch Museum, van kinderopvang tot Wereldomroep – er is geen ontkomen aan. Het snoeimes glinstert. Nu komt het aan op macht. Wie bestuurt dit land? Het kabinet of de consensus?
Het onwaarschijnlijk actieterrein was het congres van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) in een voormalige kachelfabriek in Ulft. Daar moesten 418 gemeenten een oordeel vellen over het bestuursakkoord dat het bestuur van de VNG in april sloot met de rijksoverheid. Het kabinet wil meer sociale taken decentraliseren en tegelijk fiks bezuinigen. Het bestuursakkoord met provincies en gemeenten moet 2 miljard opleveren.
De rijksoverheid vindt kennelijk zelf dat zij dat werk niet goed doet. Gemeenten kunnen het zo veel beter dat zij het met veel minder af kunnen, is de opportunistische logica. Terwijl Den Haag de grote gemeenten geen zelfstandigheid gunt bij het inrichten van het openbaar vervoer, gooit het Rijk de Wajongers en honderdduizenden langdurig van AWBZ-hulp afhankelijken over de schutting.
Het VNG-apparaat, onder leiding van burgemeester Jorritsma van Almere, vond het kennelijk een goede kans op nieuwe klantjes voor het stadhuis, zonder genoeg te luisteren naar de achterban. Bijna alle grote en middelgrote steden waarschuwden al weken. Zij hadden weinig zin om het bezuinigingskarwei voor het Rijk te doen en nog minder om hun burgers te moeten afschepen met half werk.
Jorritsma c.s. redt haar gezicht door het meest omstreden hoofdstuk van het bestuursakkoord niet in stemming te brengen. Een verlengd voorzitterschap was Jorritsma’s ultieme straf. Leve de rest van het akkoord, verkondigde zij na afloop van haar pyrrusoverwinning.
Minister Donner Binnenlandse Zaken, CDA) herhaalde dat een half akkoord geen akkoord is. Hij trok weer een gezicht alsof hij de enige volwassene was in de zaal. Zondag, bij Buitenhof, dreigde hij met chaos. De wetgever zou de gemeenten weten te vinden. PVV’er Hero Brinkman vond zelfs dat “ondemocratische weigerburgemeesters” ontslagen moeten worden – alsof de legitimiteit van het kabinet groter is dan de door dezelfde kiezers gekozen gemeenteraad.
Nu het bestuur steeds politieker is geworden, en de wetgeving steeds bestuurlijker, beschouwen de hoofdrolspelers wetgeving als een omslachtig instrument om de eigen zin door te drijven. Dat maakte Donners opmerking na de revolte van Ulft – dat de wetgever zal vastleggen wat de gemeenten niet accepteerden – minder onschuldig dan zij leek.
Minister Donner had formeel gelijk, maar binnen het Nederlandse openbaar bestuur paste zijn dreigement niet. Door de kritische gemeentebestuurders – grotendeels ten onrechte – van politieke motieven te betichten, bevestigde hij de trend van politisering van het bestuur. Hij bevestigde het beeld van “de partijdige wetgever”, zoals staatsrechtgeleerde M. Scheltema dat heeft genoemd.
Een bestuurder die partijdig wetgeeft, verspeelt de legitimiteit van het openbaar bestuur. Dat probleem exporteert dit kabinet, mét zijn financiële problemen, naar de gemeente. Niet de gemeentebestuurders, die vaak in opdracht van de gemeenteraad tegenstemden, handelden partijpolitiek. Zij meenden dat de aan hen overgedragen taak niet verantwoord kan worden verricht met te weinig geld. Donner ontzegt hun het recht om, als gelijkwaardige overheid, een andere mening te hebben.
In het Nederlandse staatsbestel staan de overheden niet in een hiërarchische verhouding tot elkaar. Zij hebben hun eigen wettelijke taken. Provincies kunnen ruzies tussen gemeenten beslechten of toezicht houden. Zij geven geen opdrachten aan gemeenten, net zo min als het Rijk een dienstbevel de provincie in kan sturen. De wetgever beslist, maar niet zomaar.
De machtsvraag zal bij alle aangekondigde bezuinigingen opspelen. Moet de rijksoverheid het doen, die zichzelf al jaren wegprivatiseert en decentraliseert? Of leiden tegenwichten tot betere resultaten? Dat geldt niet alleen tussen de overheden. Kijk naar de rol van deskundige adviesraden. Het vorige kabinet heeft al wat opgedoekt. De economen van de REA konden gaan. De Energieraad bungelt.
De Raad voor Cultuur kon de revanchistische, onevenredige kunstbezuinigingen niet keren en adviseerde toen maar de beul, over de beste methode van verdoving. Dit is een leerzaam echec voor andere adviseurs. Zoek naar kwaliteit, formuleer waarden en beschavingsgrenzen. Bedenk niet hoe ze te slopen.
Donner kan stoer doen, omdat hij de wetgever in de knip heeft dankzij het regeer- en gedoogakkoord, maar gemeenten en provincies zijn geen regiokantoren van het Rijk. Gemeenten beschouwen zichzelf als ‘de eerste overheid’. Daar woont de burger. Daar wordt hij gekend. Den Haag, deels ingehaald door Europa, hunkert naar macht, meestal de verkeerde.
De kiezers geven zowel de regering – via de Tweede Kamer – als de gemeenteraad opdracht om het algemeen belang te dienen. Openbaar bestuur gedijt het beste als de diverse bestuurslagen elkaar respecteren en tegenwicht kunnen geven. Dat vergeet dit kabinet stelselmatig. Den Haag is niet democratischer dan Ulft.
De burger betaalt, de burger kiest direct het gemeentebestuur en niet het kabinet, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat het gemeentebestuur dan voor het landelijke kabinet gaat, jouw idee volgend.quote:
De tekorten worden straks gewoon gezuiverd via de gemeentelijke lasten.quote:
Zoals in het stuk wordt betoogd is er geen hiërarchie in het Nederlands bestuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De burger betaalt, de burger kiest direct het gemeentebestuur en niet het kabinet, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat het gemeentebestuur dan voor het landelijke kabinet gaat, jouw idee volgend.
I know, ik volgde slechts de logica van Eriks oneliner waarmee hij het artikel probeerde af te doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zoals in het stuk wordt betoogd is er geen hiërarchie in het Nederlands bestuur.
Kudos is enkelvoudquote:
Ik geef hem een week.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, ... misschien tijd voor een weddenschap wanneer hij weer gebanned wordt.
Cool! Lekker weer daar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zit aan de rand van het zwembad effe FOK! te checken op m'n iPhone
Jaloersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, fantastisch, hele middag op het strand gelegen
Niet doen. Niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Wil je als je terugkomt trouwens php unbannen? Ik mis zijn posts hier gewoon
en dat op zaterdagavondquote:
Naar alle waarschijnlijkheid welquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid wel
Waar sta jij eigenlijk in je carrière?quote:
Bijna Paus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waar sta jij eigenlijk in je carrière?
Ah, en nu in de lucratieve carrièrequote:
lucraviteve ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, en nu in de lucraviteve carrière
Lucratieve.quote:
Is deze echt van jouw? twitter.com/#/1quote:
Weet jij hoe ik daaraan kan komenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is deze echt van jouw? twitter.com/#/1
Tja, als je iemand door hebt. Was wel een schot in de roos in ieder geval.quote:
CIV4?? Ga ik ook weer eens spelen.quote:
Hoe ik in vredesnaam aan een Twitterding kom die niet van mij isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over??
PS het is hier retesaai
Verwisseld met iemand anders??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ik in vredesnaam aan een Twitterding kom die niet van mij isHetzelfde met Lastfm etc.
![]()
Wie het weet mag het zeggen.
Fixed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Verwisseld met iemand anders??Ik weet het ook niet.
Maar ik zie die dingen helemaal niet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ik in vredesnaam aan een Twitterding kom die niet van mij isHetzelfde met Lastfm etc.
![]()
Wie het weet mag het zeggen.
Hé, ze zijn al wegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik zie die dingen helemaal niet...
Linkje(s)??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |