Echt een prachtig systeemquote:
Arme Koosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
En nog aan het werk ook op mn verjaardag. Wat een ellende.
Nee, tot dusver heb ik slechts felicitaties mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef Tem het volgende:
Van Harte Koos, heb je een nieuwe fiets gehad?
cheap ass fokkers. Ga je nog een feestje geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, tot dusver heb ik slechts felicitaties mogen ontvangen.
Gezeik met vrouwen altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Tem het volgende:
We kunnen van de SC ook gewoon een herensociëteit maken. Dan zijn we van al dat drama gedoe af.
Ik heb wel smaak somsquote:
Je hebt het boek zeker gelezen naar aanleiding van de zogenaamde 'discriminatie'?quote:
Al lang voor het in de discriminatie hoek werd geduwd. Ik ben al wat ouder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hebt het boek zeker gelezen naar aanleiding van de zogenaamde 'discriminatie'?
Je bent dan ook een beetje een vaderfiguur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je alleen af en toe een zetje geven in de goede richting
Wie zong daar ooit eens een liedje over?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent dan ook een beetje een vaderfiguur.
Ah, dan is het goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Al lang voor het in de discriminatie hoek werd geduwd. Ik ben al wat ouder.
Sjors.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zong daar ooit eens een liedje over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |