Echt een prachtig systeemquote:
Arme Koosquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
En nog aan het werk ook op mn verjaardag. Wat een ellende.
Nee, tot dusver heb ik slechts felicitaties mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef Tem het volgende:
Van Harte Koos, heb je een nieuwe fiets gehad?
cheap ass fokkers. Ga je nog een feestje geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, tot dusver heb ik slechts felicitaties mogen ontvangen.
Gezeik met vrouwen altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Tem het volgende:
We kunnen van de SC ook gewoon een herensociëteit maken. Dan zijn we van al dat drama gedoe af.
Ik heb wel smaak somsquote:
Je hebt het boek zeker gelezen naar aanleiding van de zogenaamde 'discriminatie'?quote:
Al lang voor het in de discriminatie hoek werd geduwd. Ik ben al wat ouder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hebt het boek zeker gelezen naar aanleiding van de zogenaamde 'discriminatie'?
Je bent dan ook een beetje een vaderfiguur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet je alleen af en toe een zetje geven in de goede richting
Wie zong daar ooit eens een liedje over?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent dan ook een beetje een vaderfiguur.
Ah, dan is het goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Al lang voor het in de discriminatie hoek werd geduwd. Ik ben al wat ouder.
Sjors.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zong daar ooit eens een liedje over?
Stef Bos?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zong daar ooit eens een liedje over?
Faith is dan ook gewoon een goed album. Niet in de laatste plaats omdat hij het zelf schreef, zong, produceerde, arrangeerde en componeerde. En bijna alle instrumenten speelde. Ik heb daar respect voor .quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 80's connectie van Erik....inderdaad Cannabis Sjors
Klopt van daarvoor heb ik alle delen nog ergens liggen. Ik was ook fan van Asterix en Obelixquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed
Als kind las ik de Suske & Wiske verhalen nog wel eens, maar de voortzetting van die serie na de dood van Vandersteen is kansloos
Wel jammer dat hij geen van allen (goed) kan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Faith is dan ook gewoon een goed album. Niet in de laatste plaats omdat hij het zelf schreef, zong, produceerde, arrangeerde en componeerde. En bijna alle instrumenten speelde. Ik heb daar respect voor .
Asterix en Obelixquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt van daarvoor heb ik alle delen nog ergens liggen. Ik was ook fan van Asterix en Obelix
Jij loederquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij geen van allen (goed) kan.
Nou kijk eens aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
De ironie: heb een horloge gekregen van mn ouders.
Komen die je cadeau op je werk brengen? Vaag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ben alweer klaar, opa.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komen die je cadeau op je werk brengen? Vaag.
Proficiatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Gulle ouders heb jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Is het een hint-kado? Ben je altijd te laat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Lucardi is echt een pauperjuwelierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn
http://www.lucardi.nl/ass(...)regal-regal-horloge/
Maar wie wil dat nou dragenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn
http://www.lucardi.nl/ass(...)regal-regal-horloge/
Hebben ze bij de kermis uit de grijpmachine getrokken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |