quote:
Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef swollywood het volgende:zwarte_hand, had dan zaterdag of zondag ff gemeld dat je hem opgehaald had, dan was Boertie zondagmiddag niet voor niets naar Schoonebeek gereden. Met de huidige brandstofprijzen wel zo fijn lijkt me.

dat had ik wel gedaan was het niet dat ik dus niet in de gaten had dat er een slotje op zat.
ik keek zaterdag en zag
DITen zag dat zondag nog.
En omdat het zaterdag laat geworden en ik zondag weinig energie had en nog niemand (volgen mij en die ene pagina) enig initiatief had ondernomen om kenbaar te maken dat ze aanstalten maakte om hem op te halen, dacht ik dat ik het wel zou laten weten als ik hem neergelegd had.
Toen ik hem neer gelegd had, wilde ik het
HIER melden, en toen zag ik eigenlijk pas dat er een slotje op zat.
Toen ik naar "het volgende topic in deze reeks" ging zag ik pas wat er allemaal gepost was en dat er zelfs al iemand voor niets gereden was.
Nou is dat voor niks rijden niet zo'n probleem, want ik ben ook al diverse keren voor niks gereden.
Dit is misschien ook een hint voor diegene die het nieuwe topic opent, om voordat het topic te sluiten even te melden: We gaan hier verder (met een verwijzing naar het nieuw geopende topic).
quote:
Balisto:
Jammer dat ie niet in het nabijgelegen Stokhem ligt.
quote:
tss
klimmen
was da ???
Klimmen mooi plaatsje in Limburg en vlak bij Stokhem.
Dus wie "de Stok" zoekt zal hem vinden ..... op de plaats waar die ligt
(als ie er dan nog ligt)
[ Bericht 18% gewijzigd door zwarte_hand op 14-06-2011 21:46:19 ]