Het leven van een 15 jarige is erg hard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
Morgen moet ik opstaan om 8:00 voor m'n kranten, ik kan niet slapen want heel me ritme is verpest
Uhh, ik ben niet zo goed in Duitsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
— Hiermit bin ich am Schluss und spreche mein Urtheil. Ich verurtheile das Christenthum, ich erhebe gegen die christliche Kirche die furchtbarste aller Anklagen, die je ein Ankläger in den Mund genommen hat. Sie ist mir die höchste aller denkbaren Corruptionen, sie hat den Willen zur letzten auch nur möglichen Corruption gehabt. Die christliche Kirche liess Nichts mit ihrer Verderbniss unberührt, sie hat aus jedem Werth einen Unwerth, aus jeder Wahrheit eine Lüge, aus jeder Rechtschaffenheit eine Seelen-Niedertracht gemacht. Man wage es noch, mir von ihren „humanitären“ Segnungen zu reden! Irgend einen Nothstand abschaffen gieng wider ihre tiefste Nützlichkeit, — sie lebte von Nothständen, sie schuf Nothstände, um sich zu verewigen… Der Wurm der Sünde zum Beispiel: mit diesem Nothstande hat erst die Kirche die Menschheit bereichert! — Die „Gleichheit der Seelen vor Gott“, diese Falschheit, dieser Vorwand für die rancunes aller Niedriggesinnten, dieser Sprengstoff von Begriff, der endlich Revolution, moderne Idee und Niedergangs-Princip der ganzen Gesellschafts-Ordnung geworden ist — ist christlicher Dynamit… „Humanitäre“ Segnungen des Christenthums! Aus der humanitas einen Selbst-Widerspruch, eine Kunst der Selbstschändung, einen Willen zur Lüge um jeden Preis, einen Widerwillen, eine Verachtung aller guten und rechtschaffnen Instinkte herauszuzüchten! — Das wären mir Segnungen des Christenthums! — Der Parasitismus als einzige Praxis der Kirche; mit ihrem Bleichsuchts-, ihrem „Heiligkeits“-Ideale jedes Blut, jede Liebe, jede Hoffnung zum Leben austrinkend; das Jenseits als Wille zur Verneinung jeder Realität; das Kreuz als Erkennungszeichen für die unterirdischste Verschwörung, die es je gegeben hat, — gegen Gesundheit, Schönheit, Wohlgerathenheit, Tapferkeit, Geist, Güte der Seele, gegen das Leben selbst…
Diese ewige Anklage des Christenthums will ich an alle Wände schreiben, wo es nur Wände giebt, — ich habe Buchstaben, um auch Blinde sehend zu machen… Ich heisse das Christenthum den Einen grossen Fluch, die Eine grosse innerlichste Verdorbenheit, den Einen grossen Instinkt der Rache, dem kein Mittel giftig, heimlich, unterirdisch, klein genug ist, — ich heisse es den Einen unsterblichen Schandfleck der Menschheit…
Und man rechnet die Zeit nach dem dies nefastus, mit dem dies Verhängniss anhob, — nach dem ersten Tag des Christenthums! — Warum nicht lieber nach seinem letzten? — Nach Heute? — Umwerthung aller Werthe!…
Hoe jong ben jij EG??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het leven van een 15 jarige is erg hard.
Het lijkt wel erg veel op je moers taal hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, ik ben niet zo goed in Duits
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog heel even want verkoop nu erg goed.
In een ander topic las ik iets over een frietkraamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog heel even want verkoop nu erg goed.
Mijn betovergrootmoeder in het kwadraat.quote:
Dan doe je vast goede zakenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn betovergrootmoeder in het kwadraat.
Waarom? Van een paar uur slaap ga je niet dood van hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een 15-jarige op dit tijdstip op Fok!, vermits hij idd een 15-jarige is en geen poseur, moet gewoon gaan slapen. Wat denk jij ervan EG.
Je wordt er niet minder van iig, of wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom? Van een paar uur slaap ga je niet dood van hoor.
Hoi ZWquote:
Dat doen de loonslaven.quote:
Ik kan niet multitasken. Wens je zovast een lekker slapen voor straks.quote:
Dus je bent niet eens op "een markt" actief?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat doen de loonslaven.
De loonslaven leveren arbeid, de eigenaren van ondernemingen strijken het geld op.
Wilde zojuist de vrije markt promoten. Maar goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi ZW, ff geen nieuwe theorieen graag... Moe, laat /care
Jij ook meis!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken. Wens je zovast een lekker slapen voor straks..
Daar hoef echt geen aandacht aan te besteden, die is bij mij al door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een 15-jarige op dit tijdstip op Fok!, vermits hij idd een 15-jarige is en geen poseur, moet gewoon gaan slapen. Wat denk jij ervan EG.
Maar goed, je bent niet eens actief op een markt toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wilde zojuist de vrije markt promoten. Maar goed.
Iedereen is actief: zowel de loonslaven alswel de eigenaren, investeerders en aandeelhouders.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent niet eens op "een markt" actief?
Je stelt me waarlijk teleur dan.
Vanwaar die tonguitsteek nu weer.quote:
Behalve jij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iedereen is actief: zowel de loonslaven alswel de eigenaren, investeerders en aandeelhouders.
Dat is lastig zeggen op basis van een internet account. Er zijn jongens van 15 die op zijn en anderen slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou je moeten gaan slapen terwijl je ook andere dingen kunt beleven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je wordt er niet minder van iig, of wel?
Ja, het kan idd een poseur zijn idd, dat bedoel je toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is lastig zeggen op basis van een internet account. Er zijn jongens van 15 die op zijn en anderen slapen.
Leeftijd controleren is lastig. Je kan je lelijk vergissen.
Zeg je dat altijd joh....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten gaan slapen terwijl je ook andere dingen kunt beleven?
Zolang je morgen maar je bed uit kan komen zeg ik altijd.
Ik ben ook jong geweest idd, en nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja joh..
Laat hem gewoon opblijven als hij wil. Jij bent toch ook jong geweest of niet soms?
Ik ben wel altijd rond 23.00 uur naar bed gegaan toen ik nog thuis woonde, tot mijn 18de ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lag je toen ook al om 12 uur in je bed?
Op je 15de? Toen je in 3 atheneum/VWO zat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kweenie hoe jong JIJ bent geweest Ryan, maar ik ben zo jong geweest dat ik me helemaal nergens meer van aantrok en hij zit alleen maar laat op Fok!
In zijn vakabtie, na zijn examens.. Laat hem maar ff
Met een smartphone in bed, misschien? Stiekum?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het kan idd een poseur zijn idd, dat bedoel je toch?
Maar waarom zou iemand als zodanig zich willen poseren hier?
En waarom denkt hij dat users veel ouder dan hij hem dan meteen accepteren op dit uur?
Moeten we maar gewoon doen alsof dat normaal is?
Heb jij kinderen? Ik zou het niet accepteren als mijn dochter hier nog zit om bijna 1 uur in de nacht hoor.
Ja, 3 VWO ja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op je 15de? Toen je in 3 atheneum/VWO zat?
Je hebt het VWO niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 3 VWO ja..
Heb het VWO dus ook nooit meer afgemaakt..
Dat is wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd rond 23.00 uur naar bed gegaan toen ik nog thuis woonde, tot mijn 18de ja.
En nu?
Maar (zeer) uiteindelijk wel een univ studiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 3 VWO ja..
Heb het VWO dus ook nooit meer afgemaakt..
Het is niet te controleren idd, je kunt enkel wat scheermessen van Ockham in stelling brengen op inet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met een smartphone in bed, misschien? Stiekum?
Ik kan dat moeilijk zeggen. Ik ga nooit vanuit dat mensen perse de waarheid vertellen. Omdat het zelden hard te controleren is.
Het zou idd kunnen dat hij veel ouder is. Ook ik vraag me dan af waarom dan iemand een persoon van 15 wil spelen?
RRR, jongen, daar draait alles om als je hersenen nog niet helemaal volgroeit zijn, zoals bij iemand van 15.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg.
Je moet voor jezelf maar bepalen hoe laat je naar bed gaat. Kan je de volgende ochtend goed mee, dan is het geen probleem. Lukt het niet, dan weet je de volgende keer dat je eerder naar bed moet.
En dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
RRR, jongen, daar draait alles om als je hersenen nog niet helemaal volgroeit zijn, zoals bij iemand van 15.
Ik had begrepen zelfs dat je de bingo-opleidingen kaart zelfs had volgespeeld...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar (zeer) uiteindelijk wel een univ studie
HAVO ja, liep al (bijna) 2 jaar achterquote:
1 nacht? Hij zit hier altijd, man.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dus?
1 nacht weinig slaap kan niet zoveel kwaad lijkt mij.
2 jaar achter lopen, middelbare school is toch niet de universiteit van >30 jaar geleden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HAVO ja, liep al (bijna) 2 jaar achter
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kweenie hoe jong JIJ bent geweest Ryan, maar ik ben zo jong geweest dat ik me helemaal nergens meer wat van aantrok en hij zit alleen maar laat op Fok!
In zijn vakantie, na zijn examens.. Laat hem maar ff
Good for you.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar heb alsnog een univ studie afgerond + titel
Ik snap wat je bedoeld, maar daar verdenk ik hem niet van hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet te controleren idd, je kunt enkel wat scheermessen van Ockham in stelling brengen op inet.
En waarom iemand zich zou poseren als 15-jarige op inet... tja daar zijn wrs zat genoeg redenen voor te bedenken, dacht ik.
Ja, okee, gelijk heb je, ik ben echter meer een centrist en wil dan wat tegen ageren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan merkt hij het op een gegeven moment toch zelf?
Ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:
Lopen jullie hier nou echt te claimen dat een 15-jarige om 1 uur in bed hoort te liggen?
Ja, ik ja, de rest van de linksjes hier maakt het geen ene fuck uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:
Lopen jullie hier nou echt te claimen dat een 15-jarige om 1 uur in bed hoort te liggen?
Ik denk dat mn moeder blij was als ik op mn 15e om 1 uur op internet zat ipv in de kroeg of zo :pquote:
Maar, is dat niet een beetje suf voor een 15-jarige?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ja, de rest van de linksjes hier maakt het geen ene fuck uit.
In gezelschap van (vaak) een stuk jongere mensen die denken dat ze schathemeltjerijk gaan wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder blij was als ik op mn 15e om 1 uur op internet zat ipv in de kroeg of zo :p
Ik ben je moeder niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder blij was als ik op mn 15e om 1 uur op internet zat ipv in de kroeg of zo :p
Ik laat individuen gewoon in hun eigen vrijheid. Werkt het niet, dan merk je het op een gegeven moment vanzelf, en pas je je gedrag/leefstijl automatisch aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, gelijk heb je, ik ben echter meer een centrist en wil dan wat tegen ageren.
Daarom zijn er ook meetsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar daar verdenk ik hem niet van hoor.
Laat ik het erop houden dat ik het echt niet weet. Het boeit mij ook niet echt.....
Maar dit is het grote nadeel van sociale netwerken op internet. Mensen kunnen vanalles roepen, veelal mis je de controlemogelijkheid op authenticiteit. Het is niet anders
Wat FOK!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar, is dat niet een beetje suf voor een 15-jarige?
Nee, dat was nogal een schok geweestquote:
Staal, ik had je zelfs bewijs gegeven, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Staal het volgende:
Al dat gedoe om die Robin. Sorry, maar die man is bij mij al lang door de mand gevallen. Als hij een jongen is dan ben ik het ook..
Jij gelooft ook niet van de jongen Robin?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Staal het volgende:
Al dat gedoe om die Robin. Sorry, maar die man is bij mij al lang door de mand gevallen. Als hij een jongen is dan ben ik het ook..
Kijk eens aan. Als je gewoon je 8 uur slaap pakt is er niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik slaap ook weer tot half 1 uit dus heb genoeg slaap
Half 11 uiterlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:
Doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
Posten jullie nou als man en vrouw tegelijk met elkaar?
Whisk!quote:
's ochtends neem ik aan?quote:
Stali zit boven hoor op dit moment.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
Posten jullie nou als man en vrouw tegelijk met elkaar?
Ik combineer dat in 1 persoon.quote:
Wat een afknapper voor je, bale manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whisk!
Je gelooft het nooit, m'n date vanavond bleek een SP'er.
Ik vind het wel iets hebben, grappig.quote:
WHUTquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whisk!
Je gelooft het nooit, m'n date vanavond bleek een SP'er.
Nee hoor, dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een afknapper voor je, bale man
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WHUT![]()
Toch wel een lekkere oost-of zuid-Mediterrane he??
Het is af en toe ook wel grappig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, grappig.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
I have strayed from my path.
Relatie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, misschien creëert het juist wat meer spanning in de relatie
Jullie zijn mijn ouders nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker links doen hè, alles met de mantel der liefde bedekken.
Links doen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker links doen hè, alles met de mantel der liefde bedekken.
Je doet maar. Dat bewijs was er niet feitelijk, gaf je zelf aan. Ik ben integer genoeg om dat niet aan te vangen maar ik heb je wel betrapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Staal, ik had je zelfs bewijs gegeven, gekkie
Hm, I guess looks count for a lot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET??
![]()
Oei, dan had hij vor de date vat erg veel pluspunten![]()
VERTEL!! (als je wil)
West Brabant eh??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Je doet maar. Dat bewijs was er niet feitelijk, gaf je zelf aan. Ik ben integer genoeg om dat niet aan te vangen maar ik heb je wel betrapt.
Mij maakt het niet uit, ga gerust je gang. Het is niet dat je jonge meisjes of jongens zit te ronselen. Als ik dat zie geef ik je wel op je kloten. Voor nu interesseert het me geen flikker. Agge moar leut het.
Hoe ben ik dan betrapt? Ik heb zelfs in mijn wie-wat-waar 'staal@fok' gezetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Je doet maar. Dat bewijs was er niet feitelijk, gaf je zelf aan. Ik ben integer genoeg om dat niet aan te vangen maar ik heb je wel betrapt.
Mij maakt het niet uit, ga gerust je gang. Het is niet dat je jonge meisjes of jongens zit te ronselen. Als ik dat zie geef ik je wel op je kloten. Voor nu interesseert het me geen flikker. Agge moar leut het.
Doe niet zo uuuhhh, feitelijk... Vertel!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, I guess looks count for a lot.
Nee, politieke kleur e.d. interesseren me dus echt niet in een ander voor dergelijke omgang, ik ben eigenlijk best een tolererend sociaal persoon.
.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe ben ik dan betrapt? Ik heb zelfs in mijn wie-wat-waar 'staal@fok' gezet
Ehh, zo moeilijk is het niet, ziet er goed uit + leuke omgang + wat inhoud + ambitie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo uuuhhh, feitelijk... Vertel!!
GS amice, niet met het korps op pad vanavond?quote:
Dan kunnen we beter van die maffe libertariers gaan pesten.quote:
Haal dat dan maar snel weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe ben ik dan betrapt? Ik heb zelfs in mijn wie-wat-waar 'staal@fok' gezet
Die kun je niet pesten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter van die maffe libertariers gaan pesten.
Maar SP.. En toen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ehh, zo moeilijk is het niet, ziet er goed uit + leuke omgang + wat inhoud + ambitie.
Zou het joh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
2 personen en sommige anderen nemen mijn leeftijd in twijfel
En toen niks?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar SP.. En toen??![]()
PS het zoe er niet toe moeten doen (nou ja, een betje begrip is wel handig)
Gewoon laten afglijden, JIJ weet hoe het zitquote:
Idd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Haal dat dan maar snel weg.
Je wilt mij echt niet op je nek hebben hoor.
Nee, heb 3,5 uur vastgezeten in het OVquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS amice, niet met het korps op pad vanavond?
Pff, jij liever dan ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, heb 3,5 uur vastgezeten in het OV
Neen, moet er over iets van 4 uurtjes uit voor het vliegveld, maar ach slaap is voor watjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, heb 3,5 uur vastgezeten in het OV
Al op de benedenwindse eilanden?
Ga je nu tegen GS klikken??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waar je mij in hemelsnaam op betrapt hebt of hoe ik "door de maand ben gevallen"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Haal dat dan maar snel weg.
Je wilt mij echt niet op je nek hebben hoor.
Je bent dyslectisch en bent eigenlijk 51?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die is wrs. nog bang.quote:
Kweenie, neuken of zsm wegsturen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En toen niks?
Wat moet ik er mee doen dan?
Is mijn Nederlands zo slecht?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent dyslectisch en bent eigenlijk 51?
quote:
Dan heb ik over het algemeen toch aardig mazzel. Het afgelopen jaar toch zeker 10 keer met het OV gegaan en maar 1 keer gedonder. Was gelijk wel een mooie, waren we met de trein vlak voor Utrecht konden we door een of andere storing niet meer verder en ging de trein terug naar Amersfoort maar niet voordat iemand bij Overvecht aan de noodrem trok en door het raam naar buiten kroopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, moet er over iets van 4 uurtjes uit voor het vliegveld, maar ach slaap is voor watjes.
En inderdaad, het OV was hier ook een ramp. Iedere keer als ik ze toch ietwat vertrouwen gun nemen ze het weer weg.
1e klas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens, vakantiegangers in de trein richting schiphol met jankende koters en veel te veel koffers en dan gaan staan in het middenpad omdat het overvol is en dan kankeren op andere passagiers en dan fulmineren tegen alles en nogwat.
OV, Nederlanders, proletariers.![]()
Nee hoor.quote:
GS een goede kerel?? Nou nee hoor...quote:
Daar mag je zitten als 't helemaal vol is, heeft geen baat.quote:
Jij hebt inderdaad altijd een rode pruimquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GS een goede kerel?? Nou nee hoor...
Incidenteel is hij te pruimen
Nou bedanktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef GSbrder het volgende:
Ryan, Duke, Staal, Whiskers?
Linksescissor sister circle?
Alsof je daar nooit over fantaseert, malle du_kequote:
Zo gek vaak komt het ook weer niet voor dat het zo vol is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar mag je zitten als 't helemaal vol is, heeft geen baat.
Met henquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je daar nooit over fantaseert, malle du_ke
Als een vorm van sociaal werkquote:
quote:
We hebben gewoon een prima taal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Engels maak ik misschien minder fouten in dan met Nederlands.
Stomme taal hebben wij, het heeft ook iets proletarisch
Lijkt me vreselijkquote:
Ja, vooral lekker willekeurig met sterke en zwakke werkwoorden.quote:
Voor buitenlanders een ramp om te leren.quote:
Soms moet je er iets voor over hebben. Jij moet rotte komkommers met enge ziektes eten.quote:
Ga lekker Engels chatten hier jongen, iedereen hier heeft wel een goede middelbare school gehad, dus we kunnen dat wel begrijpen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Engels maak ik misschien minder fouten in dan met Nederlands.
Stomme taal hebben wij, het heeft ook iets proletarisch
Een taal hoeft niet makkelijk te zijn. Het is goed om wat ruimte over te laten voor het maken van foutenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, vooral lekker willekeurig met sterke en zwakke werkwoorden.
Om het makkelijk te maken.
Steenkolen Engels.. Arme, arme mensen die er iets begrijpelijjks uit moeten halen én ons complimenterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor buitenlanders een ramp om te leren.
Wat ben ik blij dat de meeste hier in NL ook Engels kunnen praten
Zolang we zelf onze talen maar leren vind ik het niet zo'n probleem dat onze taal vrij lastig is. Het is in elk geval makkelijker dan Chineesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor buitenlanders een ramp om te leren.
Wat ben ik blij dat de meeste hier in NL ook Engels kunnen praten
In vergelijking met andere landen doen we het best goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Steenkolen Engels.. Arme, arme mensen die er iets begrijpelijjks uit moeten halen én ons complimenteren![]()
![]()
Slecht plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Zienswijze het volgende:
Daarom: Engels als enige taal. Je eigen taal praat je maar in prive-kring.
Hoef je geen moeite meer te doen om meerdere talen te leren.
Dat idee willen we graag hoog houden inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen doen we het best goed
Zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Zienswijze het volgende:
Daarom: Engels als enige taal. Je eigen taal praat je maar in prive-kring.
Hoef je geen moeite meer te doen om meerdere talen te leren.
Christelijke humor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is VS?? Die heeft iig nog humor???
Nee hoor. Dat komt iedereen ten goede. Je hoeft maar 1 taal te leren, waardoor je geen moeite meer hoeft te doen om meerdere talen te leren, maar alle problemen (onregelmatige werkwoorden en soortgelijk onzin) van dien. Het komt bovendien de handelsbelangen ten goede, wat onze welvaart verhoogt.quote:
We kunnen onszelf op basaal niveau enigszins begrijpelijk maken, maar op "Engels": (British English) lijkt het NIETquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen doen we het best goed
Even checken, wat vind jij humor?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is VS?? Die heeft iig nog humor???
Krijg ik die komkommers dan ook voor 1/10e van de prijs?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Soms moet je er iets voor over hebben. Jij moet rotte komkommers met enge ziektes eten.
Oh god. Ik vraag me vaak af of het trolls zijn of gewoon imbecielenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Christelijke humor.
Ik heb me hier kostelijk om geamuseerd met mijn vader:
[ afbeelding ]
Rekenen is nu even niet mijn sterkste punt maar is de berekening het zwakke punt of beseffen ze gewoon de kringloop van het water niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Christelijke humor.
Ik heb me hier kostelijk om geamuseerd met mijn vader:
[ afbeelding ]
Amerikaans Engels is ook gewoon beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We kunnen onszelf op basaal niveau enigszins begrijpelijk maken, maar op "Engels": (British English) lijkt het NIET
Een elite-taal dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, vooral lekker willekeurig met sterke en zwakke werkwoorden.
Om het makkelijk te maken.
Zo heeft het ook best lang in relatief grote delen van de wereld gefunctioneerd.quote:
En nu in het Engels hoor, dude.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Amerikaans Engels is ook gewoon beter
En ook dat master je niet liefiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik laat aan jou de keuze, er zitten meer haken en ogen aan dit verhaal dan aan mijn vrijhandel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rekenen is nu even niet mijn sterkste punt maar is de berekening het zwakke punt of beseffen ze gewoon de kringloop van het water niet?
Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet met de spellingcheck tegenwoordig.quote:
Grappenmakerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beiden rammelen in elk geval.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik laat aan jou de keuze, er zitten meer haken en ogen aan dit verhaal dan aan mijn vrijhandel.
Niet helemaal, maar ik spreek het al wel beter dan mijn ouders. Ik wil mezelf er ook toe dwingen om het goed te sprekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ook dat master je niet liefie
typ-exquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet met de spellingcheck tegenwoordig.
Hoe denk je dat wij het hadden vroeger, met onze typmachine?
Oneens.quote:
Dat we het hierover oneens zijn is in elk geval zeker.quote:
Toen ik jong was moest ik het nog met een stok in een kleitablet krassen :/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo moeilijk, en zeker niet met de spellingcheck tegenwoordig.
Hoe denk je dat wij het hadden vroeger, met onze typmachine?
Ik kan zeggen: doei, maar al eerder heb ik gezegd dat iedereen hier wel een goede middelbare school heeft gehad en redelijk goed is in iig het lezen van Engelse texten, maw geneer je niet... en ga lekker Engels chatten hier...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum, voor Engels ga ik wel naar 4chan.
Als de theorie goed in de echte mensenwereld zou passen misschien.quote:
Goh, jij bent grappig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Toen ik jong was moest ik het nog met een stok in een kleitablet krassen :/
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:37 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso fascineert mij de economie heel erg. Onze welvaart is echt een zegen.
Alles kan, de plantsoenendienst maakt ook goede kansquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:38 schreef Zienswijze het volgende:
Ja Ryan dan kan je wel lachen natuurlijk, maar misschien schopt hij het verder dan jij...
Niet nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan zeggen: doei, maar al eerder heb ik gezegd dat iedereen hier wel een goede middelbare school heeft gehad en redelijk goed is in iig het lezen van Engelse texten, maw geneer je niet... en ga lekker Engels chatten hier....
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:38 schreef Zienswijze het volgende:
Ja Ryan dan kan je wel lachen natuurlijk, maar misschien schopt hij het verder dan jij...
En dat stoort je zo erg dat je er een post over moet maken die evenmin grappig isquote:
Jongen, doe even serieus hè...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
Waarom heb je eigenlijk Obama in je UI?
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alles kan, de plantsoenendienst maakt ook goede kans
Tja wie weetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, gewoon jij bent erg grappig, je hebt wrs een talent wat dat betreft...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En dat stoort je zo erg dat je er een post over moet maken die evenmin grappig is
Het gaat om de denkwijze en de mentaliteit die je hanteert. Een autowasser de bezig is een goed businessplan te ontwikkelen kan het verder schoppen dan een WO-jonkie dat van de collegebanken direct de loonslavenwereld tegen 2000 euro p/m in gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben het altijd over gemiddeldenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat om de denkwijze en de mentaliteit die je hanteert. Een autowasser de bezig is een goed businessplan te ontwikkelen kan het verder schoppen dan een WO-jonkie dat van de collegebanken direct de loonslavenwereld tegen 2000 euro p/m in gaat.
Maar wat heeft dat te maken met op FOK!ken op je 15de dag in dag uit tot diep in de nacht?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat om de denkwijze en de mentaliteit die je hanteert. Een autowasser de bezig is een goed businessplan te ontwikkelen kan het verder schoppen dan een WO-jonkie dat van de collegebanken direct de loonslavenwereld tegen 2000 euro p/m in gaat.
Fijn dat je dat erkentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon jij bent erg grappig, je hebt wrs een talent wat dat betreft...
Ik lach al weer.
Het is natuurlijk wel deels overlappend. De beste mbo-er die ik ken verdient heel erg veel, meer dan een groot aantal WO-ers. Maar een deel van de WO-ers die ik ken verdient een stuk meer dan diezelfde MBO-erquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De perspectieven met een WO opleiding zijn nu eenmaal een stuk beterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Fijn dat je dat erkent
[..]
Het is natuurlijk wel deels overlappend. De beste mbo-er die ik ken verdient heel erg veel, meer dan een groot aantal WO-ers. Maar een deel van de WO-ers die ik ken verdient een stuk meer dan diezelfde MBO-er
Ach, natuurlijk. Maar het is niet zo dat de WO'er een riant leventje heeft of zal krijgen. Tenzij je tevreden bent met een of ander Vinex-wijkje ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We hebben het altijd over gemiddelden
Ontspanning en kennis opdoenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met op FOK!ken op je 15de dag in dag uit tot diep in de nacht?
Ik kijk graag naar mijn eigen individu en ben beter af met een WO-opleidingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk. Maar het is niet zo dat de WO'er een riant leventje heeft of zal krijgen. Tenzij je tevreden bent met een of ander Vinex-wijkje ofzo
Ik kijk liever naar individuen, ongeacht opleiding, met potentie. Dan blind op gemiddelden te staren.
You're killing me, dude.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ontspanning en kennis opdoen![]()
En om te kijken wat in de onderkant van de samenleving speelt natuurlijk
Daarom ga ik ook zo ver mogelijk doorstuderenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar mijn eigen individu en ben beter af met een WO-opleiding
Doctoraat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo ver mogelijk doorstuderen
Om loonslaafje te spelen zeker?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
De perspectieven met een WO opleiding zijn nu eenmaal een stuk beter
Klopt ik ken ook MBO'ers die heel veel verdienen, maar dan wel altijd in de techniek. In die branche verdient een goede MBO'er meer dan zijn HBO/WO manager.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Fijn dat je dat erkent
[..]
Het is natuurlijk wel deels overlappend. De beste mbo-er die ik ken verdient heel erg veel, meer dan een groot aantal WO-ers. Maar een deel van de WO-ers die ik ken verdient een stuk meer dan diezelfde MBO-er
Deze zag gewoon een gat in de markt en verdient veel met zijn eigen bedrijf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt ik ken ook MBO'ers die heel veel verdienen, maar dan wel altijd in de techniek. In die branche verdient een goede MBO'er meer dan zijn HBO/WO manager.
Waarom lach je Robin uit om zijn uitspraken? Wellicht schopt hij het verder dan jij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met op FOK!ken op je 15de dag in dag uit tot diep in de nacht?
Ik heb geen ideequote:
Toch is er een klein aantal dat het ook ver weet te schoppenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:50 schreef GSbrder het volgende:
Wel even een tip voor de
MBO-ers kunnen een eigen zaak beginnen-schreeuwers hier.
Dat kunnen WO-ers ook. En die zijn daar ook al beter in.
[ afbeelding ]
Bron: center of entrepeneurship
Natuurlijk, maar dat betekent niet dat er geen potentie in MBO'ers zit. Overal zit potentie, ongeacht opleiding. Bill Gates is een college dropout, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:50 schreef GSbrder het volgende:
Wel even een tip voor de
MBO-ers kunnen een eigen zaak beginnen-schreeuwers hier.
Dat kunnen WO-ers ook. En die zijn daar ook al beter in.
[ afbeelding ]
Bron: center of entrepeneurship
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch is er een klein aantal dat het ook ver weet te schoppen
College drop-out geeft dit al aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat betekent niet dat er geen potentie in MBO'ers zit. Overal zit potentie, ongeacht opleiding. Bill Gates is een college dropout, kijk eens aan.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
College drop-out geeft dit al aan.
Goed milieu en toegang tot de beste kennis in het land.
Bofkont!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:55 schreef Zienswijze het volgende:
Gelukkig stemt in mijn familie niemand links.
quote:
quote:Bill Gates werd geboren als zoon van een advocaat en een onderwijzeres. [...] In de herfst van 1973 ging Gates studeren aan de Harvard-universiteit. Hij stopte daarmee toen Allen hem wees op de Altair 8800, een zelfbouwcomputer. Gates realiseerde zich dat voor een computer software nodig zou zijn.
Bron: wikipedia.nl
Bij mij welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:55 schreef Zienswijze het volgende:
Gelukkig stemt in mijn familie niemand links.
Maar dan mag ik hem nu niet uitlachen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom lach je Robin uit om zijn uitspraken? Wellicht schopt hij het verder dan jij.
Daarom is kinderbijslag zo discutabel. Kinderbijslag moedigt het nemen van kinderen in arme gezinnen aan. Deze kinderen groeien veeal in een laag sociaal-economisch milieu, waardoor hun kansen op succes worden verminderd.quote:
Ik zeg het nog maar eens: Dead Man Walking was een vermakelijke filmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef Friek_ het volgende:
Jahallo.
Soms herken ik me een beetje in alcoholisten.
Waarom willen linkse mensen altijd het leven van andere bepalen? Het is toch zijn eigen verantwoordelijkheid wat iemand in zijn vrije tijd doet, hoeveel vrije tijd hij ter beschikking heeft en hoe laat hij gaat slapen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan mag ik hem nu niet uitlachen?
Wat voor een eigenaardige redenering hanteer je toch? Als je later meer verdient dan ik dan mag je als 15-jarige tot bijna 2 uur in de nacht rondhangen op dit forum?
En als je nou minder verdient dan niet?
Wat is dat nou voor een leep geouwehoer jongen?
15 jarigen horen niet dag in dag uit (bijna) tot diep in de nacht rond te hangen op internet, volgens mij.
Die moeten, wat ze later ook zullen verdienen, op tijd naar bed te gaan en op tijd op te staan. RRR. Daardoor zullen ze later juist goed voor de dag kunnen komen, of ze nu wel of niet meer zullen verdienen dan ik.
Net zo goed, als dat ik hier studenten zie die de hele dag vollullen over dingen die niet belangrijk zijn of werkenden, zogenaamd werkenden, die de hele dag tijd vinden om slap te ouwehoeren hier: dat is geen realiteit. Ik heb een baan, en geloof me elke frigging minuut van mijn werkdag moet ik 100% aanwezig en gefocust zijn, ik kan niet lullen op internet, daar is geen tijd voor. Dat kan gewoonweg niet.
Dus iedereen die dat wel doet... dat --->.
Die heeft met alcoholisten te maken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens: Dead Man Walking was een vermakelijke film
Exact. Maar links gaat zo ver dat tornen aan de kinderbijslag gelijk zou staan aan aantasting van het recht kinderen te nemen. Een volstrekte absurdisatie van de werkelijke gebeurtenis, namelijk het niet langer financieel ondersteunen van de kinderwens. Die rare definitie van rechten zit me sowieso bij progressieve socialisten dwars. Iets niet subsidieren is niet gelijk aan iets ontmoedigen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom is kinderbijslag zo discutabel. Kinderbijslag moedigt het nemen van kinderen in arme gezinnen aan. Deze kinderen groeien veeal in een laag sociaal-economisch milieu, waardoor hun kansen op succes worden verminderd.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom is kinderbijslag zo discutabel. Kinderbijslag moedigt het nemen van kinderen in arme gezinnen aan. Deze kinderen groeien veeal in een laag sociaal-economisch milieu, waardoor hun kansen op succes worden verminderd.
Nee, ik spreek nu juist niet als een linkse, maar als een conservatief... je bent echt een wereldvreemde af en toe hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom willen linkse mensen altijd het leven van andere bepalen? Het is toch zijn eigen verantwoordelijkheid wat iemand in zijn vrije tijd doet, hoeveel vrije tijd hij ter beschikking heeft en hoe laat hij gaat slapen?
Je bent z'n vader toch niet of wel?
Nee, jij gaf mij de suggestie. Veel plezier met je C2H6Oquote:
Dat spreekt elkaar niet tegen hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik spreek nu juist niet als een linkse, maar als een conservatief... je bent echt een wereldvreemde af en toe hè.
Linkse in de zin dat jij voor anderen meen te moeten bepalen wat hij doet. Dat was ook direct m'n eerste zin.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik spreek nu juist niet als een linkse, maar als een conservatief... je bent echt een wereldvreemde af en toe hè.
Dat was Dead Man's Shoes. Al is Dead Man Walking ook een goede film. Tom Robbins.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, jij gaf mij de suggestie. Veel plezier met je C2H6O
Ja, maar ik ben geen SP'er.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar niet tegen hè?
SP-ers zijn links en conservatief.
Tim.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was Dead Man's Shoes. Al is Dead Man Walking ook een goede film. Tom Robbins.
PvdA-ers zijn ook een soort SP-light.quote:
Ah, dan ben je meer nuchter dan ik atmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat was Dead Man's Shoes. Al is Dead Man Walking ook een goede film. Tom Robbins.
Ik ben ook geen PvdA'er, ook dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PvdA-ers zijn ook een soort SP-light.
In ieder geval beide even verwerpelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PvdA-ers zijn ook een soort SP-light.
Goh, vanwaar dan je belerend conservatisme?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen PvdA'er, ook dat niet.
D66?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen PvdA'er, ook dat niet.
Ik ben niet geaffilieerd met welke partij dan ook.quote:
Ja op welke partij stem je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet geaffilieerd met welke partij dan ook.
Ik ken wel Wouter Bos, persoonlijk, maar dat heeft er niets mee te maken.
Dat lijkt me gewoon common sense.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, vanwaar dan je belerend conservatisme?
Als het er niks mee te maken heeft waarom vermeld je het dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet geaffilieerd met welke partij dan ook.
Ik ken wel Wouter Bos, persoonlijk, maar dat heeft er niets mee te maken.
Gegroet, libertariërquote:
Daar doel ik ook niet op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo, als je op een partij stemt dan ben je die partij toch niet?
Dat ik Wouter Bos ken, bedoel je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als het er niks mee te maken heeft waarom vermeld je het dan?
En waar gaat je politieke voorkeur dan naar uit?
Nou bij de volgende verkiezingen kun je dat dan toch vragen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar doel ik ook niet op.
Ik vraag enkel op welke partij je stemt. Meer niet.
Pragmatisch, lekker duidelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ik Wouter Bos ken, bedoel je?
Dat vermeld ik, omdat ik het al eerder gemeld heb en mensen daaruit concluderen of zouden concluderen dat...
Punt is alleen hoe dan ook dat ik een pragmaticus ben en wel vind dat zo'n oerconservatief adagium als RRR weldegelijk hout snijdt.
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou bij de volgende verkiezingen kun je dat dan toch vragen?
Je zou maar vertellen op wat je stemt in een politiek forum.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou bij de volgende verkiezingen kun je dat dan toch vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |