Het leven van een 15 jarige is erg hard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
Morgen moet ik opstaan om 8:00 voor m'n kranten, ik kan niet slapen want heel me ritme is verpest
Uhh, ik ben niet zo goed in Duitsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
— Hiermit bin ich am Schluss und spreche mein Urtheil. Ich verurtheile das Christenthum, ich erhebe gegen die christliche Kirche die furchtbarste aller Anklagen, die je ein Ankläger in den Mund genommen hat. Sie ist mir die höchste aller denkbaren Corruptionen, sie hat den Willen zur letzten auch nur möglichen Corruption gehabt. Die christliche Kirche liess Nichts mit ihrer Verderbniss unberührt, sie hat aus jedem Werth einen Unwerth, aus jeder Wahrheit eine Lüge, aus jeder Rechtschaffenheit eine Seelen-Niedertracht gemacht. Man wage es noch, mir von ihren „humanitären“ Segnungen zu reden! Irgend einen Nothstand abschaffen gieng wider ihre tiefste Nützlichkeit, — sie lebte von Nothständen, sie schuf Nothstände, um sich zu verewigen… Der Wurm der Sünde zum Beispiel: mit diesem Nothstande hat erst die Kirche die Menschheit bereichert! — Die „Gleichheit der Seelen vor Gott“, diese Falschheit, dieser Vorwand für die rancunes aller Niedriggesinnten, dieser Sprengstoff von Begriff, der endlich Revolution, moderne Idee und Niedergangs-Princip der ganzen Gesellschafts-Ordnung geworden ist — ist christlicher Dynamit… „Humanitäre“ Segnungen des Christenthums! Aus der humanitas einen Selbst-Widerspruch, eine Kunst der Selbstschändung, einen Willen zur Lüge um jeden Preis, einen Widerwillen, eine Verachtung aller guten und rechtschaffnen Instinkte herauszuzüchten! — Das wären mir Segnungen des Christenthums! — Der Parasitismus als einzige Praxis der Kirche; mit ihrem Bleichsuchts-, ihrem „Heiligkeits“-Ideale jedes Blut, jede Liebe, jede Hoffnung zum Leben austrinkend; das Jenseits als Wille zur Verneinung jeder Realität; das Kreuz als Erkennungszeichen für die unterirdischste Verschwörung, die es je gegeben hat, — gegen Gesundheit, Schönheit, Wohlgerathenheit, Tapferkeit, Geist, Güte der Seele, gegen das Leben selbst…
Diese ewige Anklage des Christenthums will ich an alle Wände schreiben, wo es nur Wände giebt, — ich habe Buchstaben, um auch Blinde sehend zu machen… Ich heisse das Christenthum den Einen grossen Fluch, die Eine grosse innerlichste Verdorbenheit, den Einen grossen Instinkt der Rache, dem kein Mittel giftig, heimlich, unterirdisch, klein genug ist, — ich heisse es den Einen unsterblichen Schandfleck der Menschheit…
Und man rechnet die Zeit nach dem dies nefastus, mit dem dies Verhängniss anhob, — nach dem ersten Tag des Christenthums! — Warum nicht lieber nach seinem letzten? — Nach Heute? — Umwerthung aller Werthe!…
Hoe jong ben jij EG??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het leven van een 15 jarige is erg hard.
Het lijkt wel erg veel op je moers taal hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, ik ben niet zo goed in Duits
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog heel even want verkoop nu erg goed.
In een ander topic las ik iets over een frietkraamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog heel even want verkoop nu erg goed.
Mijn betovergrootmoeder in het kwadraat.quote:
Dan doe je vast goede zakenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn betovergrootmoeder in het kwadraat.
Waarom? Van een paar uur slaap ga je niet dood van hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een 15-jarige op dit tijdstip op Fok!, vermits hij idd een 15-jarige is en geen poseur, moet gewoon gaan slapen. Wat denk jij ervan EG.
Je wordt er niet minder van iig, of wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom? Van een paar uur slaap ga je niet dood van hoor.
Hoi ZWquote:
Dat doen de loonslaven.quote:
Ik kan niet multitasken. Wens je zovast een lekker slapen voor straks.quote:
Dus je bent niet eens op "een markt" actief?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat doen de loonslaven.
De loonslaven leveren arbeid, de eigenaren van ondernemingen strijken het geld op.
Wilde zojuist de vrije markt promoten. Maar goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi ZW, ff geen nieuwe theorieen graag... Moe, laat /care
Jij ook meis!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken. Wens je zovast een lekker slapen voor straks..
Daar hoef echt geen aandacht aan te besteden, die is bij mij al door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een 15-jarige op dit tijdstip op Fok!, vermits hij idd een 15-jarige is en geen poseur, moet gewoon gaan slapen. Wat denk jij ervan EG.
Maar goed, je bent niet eens actief op een markt toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wilde zojuist de vrije markt promoten. Maar goed.
Iedereen is actief: zowel de loonslaven alswel de eigenaren, investeerders en aandeelhouders.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent niet eens op "een markt" actief?
Je stelt me waarlijk teleur dan.
Vanwaar die tonguitsteek nu weer.quote:
Behalve jij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iedereen is actief: zowel de loonslaven alswel de eigenaren, investeerders en aandeelhouders.
Dat is lastig zeggen op basis van een internet account. Er zijn jongens van 15 die op zijn en anderen slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou je moeten gaan slapen terwijl je ook andere dingen kunt beleven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je wordt er niet minder van iig, of wel?
Ja, het kan idd een poseur zijn idd, dat bedoel je toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is lastig zeggen op basis van een internet account. Er zijn jongens van 15 die op zijn en anderen slapen.
Leeftijd controleren is lastig. Je kan je lelijk vergissen.
Zeg je dat altijd joh....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten gaan slapen terwijl je ook andere dingen kunt beleven?
Zolang je morgen maar je bed uit kan komen zeg ik altijd.
Ik ben ook jong geweest idd, en nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja joh..
Laat hem gewoon opblijven als hij wil. Jij bent toch ook jong geweest of niet soms?
Ik ben wel altijd rond 23.00 uur naar bed gegaan toen ik nog thuis woonde, tot mijn 18de ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lag je toen ook al om 12 uur in je bed?
Op je 15de? Toen je in 3 atheneum/VWO zat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kweenie hoe jong JIJ bent geweest Ryan, maar ik ben zo jong geweest dat ik me helemaal nergens meer van aantrok en hij zit alleen maar laat op Fok!
In zijn vakabtie, na zijn examens.. Laat hem maar ff
Met een smartphone in bed, misschien? Stiekum?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het kan idd een poseur zijn idd, dat bedoel je toch?
Maar waarom zou iemand als zodanig zich willen poseren hier?
En waarom denkt hij dat users veel ouder dan hij hem dan meteen accepteren op dit uur?
Moeten we maar gewoon doen alsof dat normaal is?
Heb jij kinderen? Ik zou het niet accepteren als mijn dochter hier nog zit om bijna 1 uur in de nacht hoor.
Ja, 3 VWO ja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op je 15de? Toen je in 3 atheneum/VWO zat?
Je hebt het VWO niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 3 VWO ja..
Heb het VWO dus ook nooit meer afgemaakt..
Dat is wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd rond 23.00 uur naar bed gegaan toen ik nog thuis woonde, tot mijn 18de ja.
En nu?
Maar (zeer) uiteindelijk wel een univ studiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 3 VWO ja..
Heb het VWO dus ook nooit meer afgemaakt..
Het is niet te controleren idd, je kunt enkel wat scheermessen van Ockham in stelling brengen op inet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met een smartphone in bed, misschien? Stiekum?
Ik kan dat moeilijk zeggen. Ik ga nooit vanuit dat mensen perse de waarheid vertellen. Omdat het zelden hard te controleren is.
Het zou idd kunnen dat hij veel ouder is. Ook ik vraag me dan af waarom dan iemand een persoon van 15 wil spelen?
RRR, jongen, daar draait alles om als je hersenen nog niet helemaal volgroeit zijn, zoals bij iemand van 15.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg.
Je moet voor jezelf maar bepalen hoe laat je naar bed gaat. Kan je de volgende ochtend goed mee, dan is het geen probleem. Lukt het niet, dan weet je de volgende keer dat je eerder naar bed moet.
En dus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
RRR, jongen, daar draait alles om als je hersenen nog niet helemaal volgroeit zijn, zoals bij iemand van 15.
Ik had begrepen zelfs dat je de bingo-opleidingen kaart zelfs had volgespeeld...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar (zeer) uiteindelijk wel een univ studie
HAVO ja, liep al (bijna) 2 jaar achterquote:
1 nacht? Hij zit hier altijd, man.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dus?
1 nacht weinig slaap kan niet zoveel kwaad lijkt mij.
2 jaar achter lopen, middelbare school is toch niet de universiteit van >30 jaar geleden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HAVO ja, liep al (bijna) 2 jaar achter
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kweenie hoe jong JIJ bent geweest Ryan, maar ik ben zo jong geweest dat ik me helemaal nergens meer wat van aantrok en hij zit alleen maar laat op Fok!
In zijn vakantie, na zijn examens.. Laat hem maar ff
Good for you.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar heb alsnog een univ studie afgerond + titel
Ik snap wat je bedoeld, maar daar verdenk ik hem niet van hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet te controleren idd, je kunt enkel wat scheermessen van Ockham in stelling brengen op inet.
En waarom iemand zich zou poseren als 15-jarige op inet... tja daar zijn wrs zat genoeg redenen voor te bedenken, dacht ik.
Ja, okee, gelijk heb je, ik ben echter meer een centrist en wil dan wat tegen ageren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan merkt hij het op een gegeven moment toch zelf?
Ik nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:
Lopen jullie hier nou echt te claimen dat een 15-jarige om 1 uur in bed hoort te liggen?
Ja, ik ja, de rest van de linksjes hier maakt het geen ene fuck uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:
Lopen jullie hier nou echt te claimen dat een 15-jarige om 1 uur in bed hoort te liggen?
Ik denk dat mn moeder blij was als ik op mn 15e om 1 uur op internet zat ipv in de kroeg of zo :pquote:
Maar, is dat niet een beetje suf voor een 15-jarige?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ja, de rest van de linksjes hier maakt het geen ene fuck uit.
In gezelschap van (vaak) een stuk jongere mensen die denken dat ze schathemeltjerijk gaan wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder blij was als ik op mn 15e om 1 uur op internet zat ipv in de kroeg of zo :p
Ik ben je moeder niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat mn moeder blij was als ik op mn 15e om 1 uur op internet zat ipv in de kroeg of zo :p
Ik laat individuen gewoon in hun eigen vrijheid. Werkt het niet, dan merk je het op een gegeven moment vanzelf, en pas je je gedrag/leefstijl automatisch aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, gelijk heb je, ik ben echter meer een centrist en wil dan wat tegen ageren.
Daarom zijn er ook meetsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar daar verdenk ik hem niet van hoor.
Laat ik het erop houden dat ik het echt niet weet. Het boeit mij ook niet echt.....
Maar dit is het grote nadeel van sociale netwerken op internet. Mensen kunnen vanalles roepen, veelal mis je de controlemogelijkheid op authenticiteit. Het is niet anders
Wat FOK!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar, is dat niet een beetje suf voor een 15-jarige?
Nee, dat was nogal een schok geweestquote:
Staal, ik had je zelfs bewijs gegeven, gekkiequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Staal het volgende:
Al dat gedoe om die Robin. Sorry, maar die man is bij mij al lang door de mand gevallen. Als hij een jongen is dan ben ik het ook..
Jij gelooft ook niet van de jongen Robin?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Staal het volgende:
Al dat gedoe om die Robin. Sorry, maar die man is bij mij al lang door de mand gevallen. Als hij een jongen is dan ben ik het ook..
Kijk eens aan. Als je gewoon je 8 uur slaap pakt is er niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik slaap ook weer tot half 1 uit dus heb genoeg slaap
Half 11 uiterlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef oompaloompa het volgende:
Doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
Posten jullie nou als man en vrouw tegelijk met elkaar?
Whisk!quote:
's ochtends neem ik aan?quote:
Stali zit boven hoor op dit moment.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef Voorschrift het volgende:
Posten jullie nou als man en vrouw tegelijk met elkaar?
Ik combineer dat in 1 persoon.quote:
Wat een afknapper voor je, bale manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whisk!
Je gelooft het nooit, m'n date vanavond bleek een SP'er.
Ik vind het wel iets hebben, grappig.quote:
WHUTquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whisk!
Je gelooft het nooit, m'n date vanavond bleek een SP'er.
Nee hoor, dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een afknapper voor je, bale man
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WHUT![]()
Toch wel een lekkere oost-of zuid-Mediterrane he??
Het is af en toe ook wel grappig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, grappig.
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
I have strayed from my path.
Relatie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, misschien creëert het juist wat meer spanning in de relatie
Jullie zijn mijn ouders nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker links doen hè, alles met de mantel der liefde bedekken.
Links doen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker links doen hè, alles met de mantel der liefde bedekken.
Je doet maar. Dat bewijs was er niet feitelijk, gaf je zelf aan. Ik ben integer genoeg om dat niet aan te vangen maar ik heb je wel betrapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Staal, ik had je zelfs bewijs gegeven, gekkie
Hm, I guess looks count for a lot.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET??
![]()
Oei, dan had hij vor de date vat erg veel pluspunten![]()
VERTEL!! (als je wil)
West Brabant eh??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Je doet maar. Dat bewijs was er niet feitelijk, gaf je zelf aan. Ik ben integer genoeg om dat niet aan te vangen maar ik heb je wel betrapt.
Mij maakt het niet uit, ga gerust je gang. Het is niet dat je jonge meisjes of jongens zit te ronselen. Als ik dat zie geef ik je wel op je kloten. Voor nu interesseert het me geen flikker. Agge moar leut het.
Hoe ben ik dan betrapt? Ik heb zelfs in mijn wie-wat-waar 'staal@fok' gezetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Je doet maar. Dat bewijs was er niet feitelijk, gaf je zelf aan. Ik ben integer genoeg om dat niet aan te vangen maar ik heb je wel betrapt.
Mij maakt het niet uit, ga gerust je gang. Het is niet dat je jonge meisjes of jongens zit te ronselen. Als ik dat zie geef ik je wel op je kloten. Voor nu interesseert het me geen flikker. Agge moar leut het.
Doe niet zo uuuhhh, feitelijk... Vertel!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, I guess looks count for a lot.
Nee, politieke kleur e.d. interesseren me dus echt niet in een ander voor dergelijke omgang, ik ben eigenlijk best een tolererend sociaal persoon.
.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe ben ik dan betrapt? Ik heb zelfs in mijn wie-wat-waar 'staal@fok' gezet
Ehh, zo moeilijk is het niet, ziet er goed uit + leuke omgang + wat inhoud + ambitie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo uuuhhh, feitelijk... Vertel!!
GS amice, niet met het korps op pad vanavond?quote:
Dan kunnen we beter van die maffe libertariers gaan pesten.quote:
Haal dat dan maar snel weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe ben ik dan betrapt? Ik heb zelfs in mijn wie-wat-waar 'staal@fok' gezet
Die kun je niet pesten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter van die maffe libertariers gaan pesten.
Maar SP.. En toen??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ehh, zo moeilijk is het niet, ziet er goed uit + leuke omgang + wat inhoud + ambitie.
Zou het joh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
2 personen en sommige anderen nemen mijn leeftijd in twijfel
En toen niks?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar SP.. En toen??![]()
PS het zoe er niet toe moeten doen (nou ja, een betje begrip is wel handig)
Gewoon laten afglijden, JIJ weet hoe het zitquote:
Idd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Haal dat dan maar snel weg.
Je wilt mij echt niet op je nek hebben hoor.
Nee, heb 3,5 uur vastgezeten in het OVquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS amice, niet met het korps op pad vanavond?
Pff, jij liever dan ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, heb 3,5 uur vastgezeten in het OV
Neen, moet er over iets van 4 uurtjes uit voor het vliegveld, maar ach slaap is voor watjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, heb 3,5 uur vastgezeten in het OV
Al op de benedenwindse eilanden?
Ga je nu tegen GS klikken??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waar je mij in hemelsnaam op betrapt hebt of hoe ik "door de maand ben gevallen"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Haal dat dan maar snel weg.
Je wilt mij echt niet op je nek hebben hoor.
Je bent dyslectisch en bent eigenlijk 51?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |