Het leven van een 15 jarige is erg hard.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
Morgen moet ik opstaan om 8:00 voor m'n kranten, ik kan niet slapen want heel me ritme is verpest
Uhh, ik ben niet zo goed in Duitsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
— Hiermit bin ich am Schluss und spreche mein Urtheil. Ich verurtheile das Christenthum, ich erhebe gegen die christliche Kirche die furchtbarste aller Anklagen, die je ein Ankläger in den Mund genommen hat. Sie ist mir die höchste aller denkbaren Corruptionen, sie hat den Willen zur letzten auch nur möglichen Corruption gehabt. Die christliche Kirche liess Nichts mit ihrer Verderbniss unberührt, sie hat aus jedem Werth einen Unwerth, aus jeder Wahrheit eine Lüge, aus jeder Rechtschaffenheit eine Seelen-Niedertracht gemacht. Man wage es noch, mir von ihren „humanitären“ Segnungen zu reden! Irgend einen Nothstand abschaffen gieng wider ihre tiefste Nützlichkeit, — sie lebte von Nothständen, sie schuf Nothstände, um sich zu verewigen… Der Wurm der Sünde zum Beispiel: mit diesem Nothstande hat erst die Kirche die Menschheit bereichert! — Die „Gleichheit der Seelen vor Gott“, diese Falschheit, dieser Vorwand für die rancunes aller Niedriggesinnten, dieser Sprengstoff von Begriff, der endlich Revolution, moderne Idee und Niedergangs-Princip der ganzen Gesellschafts-Ordnung geworden ist — ist christlicher Dynamit… „Humanitäre“ Segnungen des Christenthums! Aus der humanitas einen Selbst-Widerspruch, eine Kunst der Selbstschändung, einen Willen zur Lüge um jeden Preis, einen Widerwillen, eine Verachtung aller guten und rechtschaffnen Instinkte herauszuzüchten! — Das wären mir Segnungen des Christenthums! — Der Parasitismus als einzige Praxis der Kirche; mit ihrem Bleichsuchts-, ihrem „Heiligkeits“-Ideale jedes Blut, jede Liebe, jede Hoffnung zum Leben austrinkend; das Jenseits als Wille zur Verneinung jeder Realität; das Kreuz als Erkennungszeichen für die unterirdischste Verschwörung, die es je gegeben hat, — gegen Gesundheit, Schönheit, Wohlgerathenheit, Tapferkeit, Geist, Güte der Seele, gegen das Leben selbst…
Diese ewige Anklage des Christenthums will ich an alle Wände schreiben, wo es nur Wände giebt, — ich habe Buchstaben, um auch Blinde sehend zu machen… Ich heisse das Christenthum den Einen grossen Fluch, die Eine grosse innerlichste Verdorbenheit, den Einen grossen Instinkt der Rache, dem kein Mittel giftig, heimlich, unterirdisch, klein genug ist, — ich heisse es den Einen unsterblichen Schandfleck der Menschheit…
Und man rechnet die Zeit nach dem dies nefastus, mit dem dies Verhängniss anhob, — nach dem ersten Tag des Christenthums! — Warum nicht lieber nach seinem letzten? — Nach Heute? — Umwerthung aller Werthe!…
Hoe jong ben jij EG??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het leven van een 15 jarige is erg hard.
Het lijkt wel erg veel op je moers taal hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, ik ben niet zo goed in Duits
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog heel even want verkoop nu erg goed.
In een ander topic las ik iets over een frietkraamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:27 schreef Staal het volgende:
Ik wacht nog heel even want verkoop nu erg goed.
Mijn betovergrootmoeder in het kwadraat.quote:
Dan doe je vast goede zakenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Mijn betovergrootmoeder in het kwadraat.
Waarom? Van een paar uur slaap ga je niet dood van hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een 15-jarige op dit tijdstip op Fok!, vermits hij idd een 15-jarige is en geen poseur, moet gewoon gaan slapen. Wat denk jij ervan EG.
Je wordt er niet minder van iig, of wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom? Van een paar uur slaap ga je niet dood van hoor.
Hoi ZWquote:
Dat doen de loonslaven.quote:
Ik kan niet multitasken. Wens je zovast een lekker slapen voor straks.quote:
Dus je bent niet eens op "een markt" actief?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat doen de loonslaven.
De loonslaven leveren arbeid, de eigenaren van ondernemingen strijken het geld op.
Wilde zojuist de vrije markt promoten. Maar goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi ZW, ff geen nieuwe theorieen graag... Moe, laat /care
Jij ook meis!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan niet multitasken. Wens je zovast een lekker slapen voor straks..
Daar hoef echt geen aandacht aan te besteden, die is bij mij al door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, een 15-jarige op dit tijdstip op Fok!, vermits hij idd een 15-jarige is en geen poseur, moet gewoon gaan slapen. Wat denk jij ervan EG.
Maar goed, je bent niet eens actief op een markt toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wilde zojuist de vrije markt promoten. Maar goed.
Iedereen is actief: zowel de loonslaven alswel de eigenaren, investeerders en aandeelhouders.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je bent niet eens op "een markt" actief?
Je stelt me waarlijk teleur dan.
Vanwaar die tonguitsteek nu weer.quote:
Behalve jij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iedereen is actief: zowel de loonslaven alswel de eigenaren, investeerders en aandeelhouders.
Dat is lastig zeggen op basis van een internet account. Er zijn jongens van 15 die op zijn en anderen slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou je moeten gaan slapen terwijl je ook andere dingen kunt beleven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je wordt er niet minder van iig, of wel?
Ja, het kan idd een poseur zijn idd, dat bedoel je toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is lastig zeggen op basis van een internet account. Er zijn jongens van 15 die op zijn en anderen slapen.
Leeftijd controleren is lastig. Je kan je lelijk vergissen.
Zeg je dat altijd joh....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten gaan slapen terwijl je ook andere dingen kunt beleven?
Zolang je morgen maar je bed uit kan komen zeg ik altijd.
Ik ben ook jong geweest idd, en nu?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja joh..
Laat hem gewoon opblijven als hij wil. Jij bent toch ook jong geweest of niet soms?
Ik ben wel altijd rond 23.00 uur naar bed gegaan toen ik nog thuis woonde, tot mijn 18de ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lag je toen ook al om 12 uur in je bed?
Op je 15de? Toen je in 3 atheneum/VWO zat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kweenie hoe jong JIJ bent geweest Ryan, maar ik ben zo jong geweest dat ik me helemaal nergens meer van aantrok en hij zit alleen maar laat op Fok!
In zijn vakabtie, na zijn examens.. Laat hem maar ff
Met een smartphone in bed, misschien? Stiekum?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het kan idd een poseur zijn idd, dat bedoel je toch?
Maar waarom zou iemand als zodanig zich willen poseren hier?
En waarom denkt hij dat users veel ouder dan hij hem dan meteen accepteren op dit uur?
Moeten we maar gewoon doen alsof dat normaal is?
Heb jij kinderen? Ik zou het niet accepteren als mijn dochter hier nog zit om bijna 1 uur in de nacht hoor.
Ja, 3 VWO ja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op je 15de? Toen je in 3 atheneum/VWO zat?
Je hebt het VWO niet afgemaakt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 3 VWO ja..
Heb het VWO dus ook nooit meer afgemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |