wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:16 schreef Starlie het volgende:
Denk wel dat het Rolf is want ik dacht al eerder iets te zien tussen hun!
Backstage heb ik nooit gezien maar meer als 1 van hun door was dat ze elkaar heel enthousiast knuffelde en ze een lach van oor tot oor had, en die lach zag je niet zo heel vaak.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?ik had een veel ruiger iemand naast rochelle verwacht
zelf denk ik dat het om iemand achter de schermen gaat of een bandlid
Ja of één van die dansers, dat kan ook nog altijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
wanneer dan ? tijdens een backstage aflevering ofzo ?ik had een veel ruiger iemand naast rochelle verwacht
zelf denk ik dat het om iemand achter de schermen gaat of een bandlid
Het gaat om een kandidaat...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ja of één van die dansers, dat kan ook nog altijd.
Kan me ook zoiets herinneren, dat ik dacht van 'zouden ze het goed met elkaar kunnen vinden", vooral omdat zij zo ingetogen is, en hij ook niet een van de drukste is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Backstage heb ik nooit gezien maar meer als 1 van hun door was dat ze elkaar heel enthousiast knuffelde en ze een lach van oor tot oor had, en die lach zag je niet zo heel vaak.
uhuhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
Jooooooooooooo-pi.
Doe jij nog ooit Wordfeuden?
Stuur jij een invitation? (Zie edit boven)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zoek namelijk nog iemand om mee te Wordfeuden.Dus als je je verveelt..
Verzonden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Stuur jij een invitation? (Zie edit boven)
The Voicequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Injetta het volgende:
Rochella is nu al weer vergeten volgens mij... Haar roem duurde zeggen en schrijven 1 seizoen...
Ze zijn steeds sneller weg in de vergetelheid.
Wanneer kiest Nederland eens een echt talent?
Ik zit van ellende SBS te kijken, gaat wel over kandidaten uit Popstars en zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Er is echt niks op tv vandaag he? #zwartevrijdaggat
Alleen op de betaalzenders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb genoeg talenten.. Alleen daar zijn geen shows voor
Ik weet het, het is echt een drama vanavond. Volgens mij zijn die audities op SBS al eens eerder uitgezonden en heb ik die al ooit gezien, dus dat kon ook al geskipt worden. Maar ik zou zeggen: programmeer het minuscule beetje tv wat nog om aan te zien is. En zet het resultaat dan aan op de momenten dat je voor de tv wilt zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Er is echt niks op tv vandaag he? #zwartevrijdaggat
Vind je dat beter dan? Waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
http://zappen.blog.nl/rtl(...)012-weer-terug-op-tv
Volgend jaar dus weer X Factor. Ik had gehoopt op Idols.
Omdat ik dat leuker vind dan X Factor. Er is geen strijd tussen juryleden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je dat beter dan? Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |