quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
OH CEE! Ik zag net een reclame op RTL over een boerenbruiloft, ze gaan Boer Zoekt Vrouw kopiëren
Jesse.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Starlie het volgende:
Wie the fuck is die jongen met die twee kleuren haar?!
hij heeft cake-haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Starlie het volgende:
Wie the fuck is die jongen met die twee kleuren haar?!
genoteerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
als adlicious wint ga ik een jaar niet masturberen
NOPE.quote:
Erland ziet ze vliegen.quote:
Rochelle is gebelt door Van Tijn, en het is al langer bekend dat er een groep moet winnen omdat dat nog nooit gebeurt is. Tegelijkertijd is haar ook verteld dat het beter was als ze 2de zou worden dan zit ze niet vast aan een contract en kan ze gelijk de studio in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo voor dat Rochelle in Rochelmond zit, op d'r stoel en d'r gsm gaat af.
"Ja hallo met Rochelle."
"Hoi. Met de Stem."
"Ja, hoi wie ben je wat wil je?"
"Ik bel je om te zeggen dat Adlicious wint. Je tante weet er van."
"Oh. Kut." *huilt*
"Maar, treur niet, je album komt sowieso."
"OK, cool."
Droom verder... zo'n uitspraak zou ik niet doen als ik niet zeker van mn zaak wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat je dat dan doen? Want ze gaan winnen hoor.
erg he, nog origineler bedacht dan Popstars afgekeken van Idolsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
OH CEE! Ik zag net een reclame op RTL over een boerenbruiloft, ze gaan Boer Zoekt Vrouw kopiëren
Alsof wij dat ooit kunnen checkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
als adlicious wint ga ik een jaar niet masturberen
Waarom geloof ik dit soort dingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle is gebelt door Van Tijn, en het is al langer bekend dat er een groep moet winnen omdat dat nog nooit gebeurt is. Tegelijkertijd is haar ook verteld dat het beter was als ze 2de zou worden dan zit ze niet vast aan een contract en kan ze gelijk de studio in.
Ik las iets anders dan gebelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle is gebelt door Van Tijn, [yadda yadda yadda]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |