Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wist het, VH zit voor me, er kan er maar één zijn hier die klassiek draait.
I guessquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik snap sowieso de lol er niet van om de laatste post te pakken. Is het echt puur zodat ze de nieuwe TT mogen schrijven?
Ja, en vervolgens komt er een bagger TT uit van hier tot Tokyo...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik snap sowieso de lol er niet van om de laatste post te pakken. Is het echt puur zodat ze de nieuwe TT mogen schrijven?
Dit is niet OK.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens komt er een bagger TT uit van hier tot Tokyo...
Deze post is niet okquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens komt er een bagger TT uit van hier tot Tokyo...
zie piquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens de sultana reclame kan dat niet
Maar ik vind het prima, zolang mjn ballen maar niet tegen die van Naatje botsen tijdens ons dagelijks trio
Oh, nog gratz aan de winnaarsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
adres gegevens opgeschreven, morgen de envelopjes posten en volgende week pics van de prijzen
Zodra ik t binnen heb zal ik t meteen posten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
adres gegevens opgeschreven, morgen de envelopjes posten en volgende week pics van de prijzen
Ik heb de 1e prijs gewonnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja idd, baal ik ook als een stekker van
En een medaillequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de 1e prijs gewonnen!![]()
Een doosje van 3 condooms voor iemand die al uber lang droog staat!![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil ze wel hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DankIk ga echt veel met mijn grijpertje spelen
[CONDOOMVERBRANDING] condooms gewonnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo dubbelzinnig?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik prefereer colaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik realiseer me net dat ik ook nog met smaakjes heb... Die ga ik maar een keer verloten hier
Jij doet niet aan sex voor t huwelijk dus daar heb jij ook niet veul aan ik kan mezelf er nog wel mee vermaken.quote:
kheb er zelf ook 1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Condoomvolleybalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij ze nodig? Condooms vergaan binnen een bepaalde tijd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
zo us zo'n jongen opentrekken
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij doet niet aan sex voor t huwelijk dus daar heb jij ook niet veul aan ik kan mezelf er nog wel mee vermaken.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[CONDOOMVERBRANDING] condooms gewonnen
It's only gay if the balls touch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens de sultana reclame kan dat niet
Maar ik vind het prima, zolang mjn ballen maar niet tegen die van Naatje botsen tijdens ons dagelijks trio
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
zo us zo'n jongen opentrekken
[ afbeelding ]
Slaap zequote:
Is kut hé,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Jammer nog steeds dat het bantopic er niet meer is...
Ik dacht, dat kunnen we wel doen op een late zaterdagnacht, jij, ik, spelletje voor twee met ballen en in dit geval condooms en dan doe je em hard en dan val ik zo op mijn knieen en pfooe, volleybal, wat een sportquote:
Het topic waar je niet in wilt komen als kwaliteitsuser en het pronkstuk voor de gemiddelde baggeruser...quote:
Idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het topic waar je niet in wilt komen als kwaliteitsuser en het pronkstuk voor de gemiddelde baggeruser...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dacht, dat kunnen we wel doen op een late zaterdagnacht, jij, ik, spelletje voor twee met ballen en in dit geval condooms en dan doe je em hard en dan val ik zo op mijn knieen en pfooe, volleybal, wat een sport
echt heel jammerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[CONDOOMVERBRANDING] condooms gewonnen
iedereen dacht dat je kwaliteitsposts aan het verzinnen wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Nitrouz het volgende:
Niemand heeft mijn 3 bans van 2 weken opgemerkt.
nou, ben je nieuw hier?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Nitrouz het volgende:
zoveel poste je hier ook weer nie toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Nitrouz het volgende:
Slaap zequote:
Ze kregen door dat je er niet de juiste dingen mee ging doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
jammer alleen dat ik die condooms nooit gekregen heb en dus het topic niet op een openstatus heb kunnen vragen, dus faal...
Niet in ONZ Radio nee, maar in ONZ wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zoveel poste je hier ook weer nie toch?
niets van gemerktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Blijft een tof nummertje dit. Helaas kapot gedraait door Paul Rabbering
maar waarvoor werd je gebannend dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet in ONZ Radio nee, maar in ONZ wel.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een hand foto en ik weet niet van wie....
wie heeft mij de afgelopen tijd allemaal een hand gestuurd
Ikke!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een hand foto en ik weet niet van wie....
wie heeft mij de afgelopen tijd allemaal een hand gestuurd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Juli, half 10 de volgende Knetterspelshow
vrijwillige bansquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen bans op mijn naam staan, afgezien van 2 vrijwillige, in verband met school.
dit keer probeer ik 5min van te voren in te schakelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Juli, half 10 de volgende Knetterspelshow
tot op het botquote:
Ik heb ooit 1 ban gehad omdat ik de mods van V&A voor nazi's uitmaakte. Vonden zen heul niet leuk ofzo....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DoeiiAnonimity is a bliss
ow dus ook hand van jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast meerdere handen opgestuurd gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Liefjes, ik ga nu slapen, misschien tot 2 uurof anders tot 8 uur en daarna tot dinsdagochtend.
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dode Mus PostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii![]()
foto van maken en dan opsturen naar knetter voor de volgende spelshowquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zie je niet zoveel van op het internet.
Liefjes, ik ga nu slapen, misschien tot 2 uurof anders tot 8 uur en daarna tot dinsdagochtend.
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op fok heh, op fok mag dat. Stiekem houd ik er een fokharem op na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 ban gehad omdat ik de mods van V&A voor nazi's uitmaakte. Vonden zen heul niet leuk ofzo....
MSN staat uit hier man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
DJ zit op msn!
Tenminste ik hoorde t deuntje en it wasn't me!
Tijdens Barca - Real zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Baggeren, kankeren, en daarna om iets in VBL.
jah moet je ook niet doen hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Baggeren, kankeren, en daarna om iets in VBL.
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker en veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii![]()
![]()
als je vriendin ver weg zit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk moet ik weer beginnen met het hosselen van meisjes in PUB, is altijd fun. Maargoed, dat is meer werk voor in de vakantie.
of doet ze gewoon mee?quote:
dit dusquote:
Ach 1 ban sinds 2006 valt wel mee lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad.
Ja kallem hè.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit dus
hoe is het trouwens met deze tukker?
Probeer het eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk moet ik weer beginnen met het hosselen van meisjes in PUB, is altijd fun. Maargoed, dat is meer werk voor in de vakantie.
joah, niks om je druk over te maken. Dan zijn er wel anderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach 1 ban sinds 2006 valt wel mee lijkt me.
trusten meisjequote:
quote:
ja, goeiequote:
Je vergeet heloefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij hosselt al, VH, jofu, mr-green, etc. Allemaal al in de handen van faye gevallen.
en faye is zo bovenop mij gevallenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij hosselt al, VH, jofu, mr-green, etc. Allemaal al in de handen van faye gevallen.
vrij om te leren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja kallem hè.
Weekje vrij om te leren![]()
En daar ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef robdriessen het volgende:
Nitrouz, lekker uurtje. Wens je laptop beterschap!
Komt vast goed, thanks !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef robdriessen het volgende:
Nitrouz, lekker uurtje. Wens je laptop beterschap!
Ja Flexweekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrij om te leren?
ja hier is het best.
3 dagen vrij
O haiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en faye is zo bovenop mij gevallen
das wel jammer jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
wat ben ik toch een stomme ezel, had zo'n halve liter in de vriezer gelegt die goed koud was om zo op te drinken, pak ik zonder na te denken een lauwe. jah nu is die al open dus moet toch opgedronken worden. maar wel jammer
hoi darlingquote:
Doe ik nu ook vanuit bedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Komt vast goed, thanks !![]()
Met mobiel posten is irritant
Idd, jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
wat ben ik toch een stomme ezel, had zo'n halve liter in de vriezer gelegt die goed koud was om zo op te drinken, pak ik zonder na te denken een lauwe. jah nu is die al open dus moet toch opgedronken worden. maar wel jammer
daar mag je je tijd zelf indelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja Flexweek![]()
Eigelijk gewoon een week waarin ik geen reet uitvoer
Dan smaakt de koude zo des te beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
ja, dat kan.quote:
Zit sowieso de hele week thuis, dus jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar mag je je tijd zelf indelen?
mits hij die niet uit de vriezer moet likkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan smaakt de koude zo des te beter
quote:
quote:
meestal is mobiel bij haar zonder PI...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat kan.
of heb jij nog de text-only?
Cool ty.quote:
oow, das makkelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zit sowieso de hele week thuis, dus ja
Of eerst weer moet ontdooienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mits hij die niet uit de vriezer moet likken
daar ging het mis, ik had hem er al uitgehaald en in de koelkast gezet tussen de anderen. vandaar dat ik zonder bij na te denken een lauwe paktequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel jammer ja
moet je wel oppassen dat die in de vriezer voort niet openknapt
maar dat ligt dan aan haar dus?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal is mobiel bij haar zonder PI...
Klopt, maar vandaag ben ik op dreefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal is mobiel bij haar zonder PI...
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet.quote:
hmmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar ging het mis, ik had hem er al uitgehaald en in de koelkast gezet tussen de anderen. vandaar dat ik zonder bij na te denken een lauwe pakte
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar ging het mis, ik had hem er al uitgehaald en in de koelkast gezet tussen de anderen. vandaar dat ik zonder bij na te denken een lauwe pakte
met de ouwe gouwe handkarquote:
Douche aan, handdoek op de toetsen, en scrollen maar terwijl je met water gemasseerd wordt en ligt.quote:
mocht het nu net een halve liter zijn met 12% alc. njah kan je wel atten. maar dan sta ik zo op mn kop denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
anders even snel atten en dan die lekkere koude pakken
ah, dat ken ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet.
Ik doe vrij weinig aan school als ik vrij heb
blik kanon?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mocht het nu net een halve liter zijn met 12% alc. njah kan je wel atten. maar dan sta ik zo op mn kop denk ik
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bijna geen tijd heb om te posten met al die korte nummers
Ik mis dequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bijna geen tijd heb om te posten met al die korte nummers
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat ken ik.
andere dingen zijn belangrijker dan school.
zelfs niks doen is belangrijker
Lauw bier met 12 % is dan helemaal dramaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef _Fanta het volgende:
maar ga in ieder geval proberen om hem zo snel mogelijk weg te werken. lauw bier is niet lekker
quote:
quote:Super sterk ATLAS bier van 12%
In 2009 werd ATLAS bier à 12% aangetroffen in de supermarkt. Bovenaan het blik staat: "Je voelt dat je bier drinkt". Een halve liter bier met een alcoholpercentage van 12% komt overeen met ongeveer 5 standaard alcoholhoudende consumpties oftewel een 'binge'. Binge drinken is het drinken van grote hoeveelheden alcohol in een keer en is erg schadelijk voor de gezondheid. Het leegdrinken van één enkel ATLAS blik bier is dus een vorm van schadelijk drinken. Prijs van 1 blik in de supermarkt: ¤ 1,07
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lauw bier met 12 % is dan helemaal drama
Ja, en je hebt zeker je flippocollectie mogen delen met Nicolaas?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe Bach, ik heb nog met 'm geknikkerd. Mocht 'm Johan noemen.
donders, voort kom je nog aan de studiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], scheelt al dat 2 van de 4 toetsen nagenoeg multiple choice zijn
Ow ik zei altijd Sebas tegen hmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe Bach, ik heb nog met 'm geknikkerd. Mocht 'm Johan noemen.
maar dat is vooral psychologisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nek
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nek
En dat op het HBOquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders, voort kom je nog aan de studie
Man, vroeger hadden we nog geen flippo's. Toen ruilden we nog stenen tabletten met plaatjes van Romeinse keizers!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt zeker je flippocollectie mogen delen met Nicolaas?
Mijn favo broodbeleg: pindakaas met hagelslagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat is vooral psychologisch.
net als je een boterham met hagelslag eet als je denkt dat er pindakaas op zit.
Ik ben voor dat ze die weer invoeren bij de C100quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Man, vroeger hadden we nog geen flippo's. Toen ruilden we nog stenen tabletten met plaatjes van Romeinse keizers!
ja jongens, het is hard studeren op het HBO.quote:
ow, jij bent dus ook al zo een.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn favo broodbeleg: pindakaas met hagelslag
Ja, je ontwikkeld een heleboel daar maar niet waarvoor je er eigelijk heen gaatquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja jongens, het is hard studeren op het HBO.
ik weet er ook alles van
donders veel hartenjagen gespeeld
Man, ik had alle Griekse filosofen op een menhirquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Man, vroeger hadden we nog geen flippo's. Toen ruilden we nog stenen tabletten met plaatjes van Romeinse keizers!
heb je ook 'tol & tol' met 'the fool' ?quote:
Vroeger, toen de C1000 nog de 1000 B.C. heettequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben voor dat ze die weer invoeren bij de C100
Zooooooo lekkkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, jij bent dus ook al zo een.
m'n vriendin mikt dat ook door mekaar.
ik vind 't maar niks
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
Komt Antonio Vivaldi ook voorbij of heb ik die al gemist?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vroeger, toen de C1000 nog de 1000 B.C. heette
ja, ik kon de laatste ronde van iedereen vertellen welke kaart hij nog op hand hadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, je ontwikkeld een heleboel daar maar niet waarvoor je er eigelijk heen gaat
Ken ik, en heb ik al 2x live gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef _Fanta het volgende:
wie kent er die band Korpiklaani? hoor die nooit op de Radio terwijl hun vrij goede muziek maken
Is toffe muziek niewaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ken ik, en heb ik al 2x live gezien
Ik vind t iig fijne muziek om naar te luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dat ik geen idee heb wat de muziek inhoud, anders had ik dit vast prachtig gevonden.
tjah, omdat metal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef _Fanta het volgende:
wie kent er die band Korpiklaani? hoor die nooit op de Radio terwijl hun vrij goede muziek maken
quote:
Trustenquote:
slaap lekkerquote:
Natuurlijk niet. Ik eindig met het beginquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Je gaat toch wel, zoals het bij elk zichzelf respecterende klassiek concert gebeurt, afsluiten met de radetzky mars?
Metal is fijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, omdat metal.
ze beginnen bij 3fm al te flippen tijden zo'n request. wordt er ineens slayer aangevraagd en dan draaien ze toch maar 't zachtste wat ze kunnen vinden in dat genre.
Ga je die dan wel draaien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik eindig met het begin
tjah, ik weetquote:
QFT.quote:
Aaaaaah, dat is HET hoogtepunt van het nieuwjaarsconcert. Ga hem dan wel als opening gebruiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben ook maar een leek
Doe ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschuw dan even (als ik nog wakker ben) want die kan ik wel waarderen.
geen idee, die van mij is ook aan de lauwe kant, dus ik pak voort maar weer een gewonequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
is da eigenlijk nou waar dat je van lauw bier sneller bezopen word dan van koud bier, of fabeltje?
Geen fabeltje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
is da eigenlijk nou waar dat je van lauw bier sneller bezopen word dan van koud bier, of fabeltje?
Jamaar nieuwjaarsconcerten zijn saai.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aaaaaah, dat is HET hoogtepunt van het nieuwjaarsconcert. Ga hem dan wel als opening gebruiken.
Ja, maar het einde... (de radetsky mars dus)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar nieuwjaarsconcerten zijn saai.
Hangt bij mij van een aantal situaties af:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
Ik heb nooit MSN aanstaan tijdens het draaienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Je kent mn msn dus buzz maar even als ik niet reageert.
Heeft met de temp te maken dacht ik. Lauw alcohol word sneller opgenomen dan koud.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe kan dat dan, percentage blijft hetzelfde toch?
ik heb msn nog aanstaan tijdens Generalsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nooit MSN aanstaan tijdens het draaien
het is wel lastiger binnen te houden idd, maar als je eenmaal goed wa op heb maakt het volgens mij geen kut meer uit of het nou lauw of koud is. Alcohol is Alcohol op dat momentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hangt bij mij van een aantal situaties af:
Of ik genoeg gegeten heb
Maar ook of ik op een festival/concert ben of niet
Heb je m wel. Andrètjequote:
Nieuwjaar ben ik brak en wil ik geen geluid aan mijn hoofd. Tevens is mijn concentratie dan niet op zijn best.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zeggen dat het nieuwjaarsconcert saai is, is overigens net zoiets als beweren dat klassiek saai is. Er worden immers dezelfde stijlen gedraaid.
echt mooi iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al die verschillende instrumenten![]()
Hoor ze afzonderlijk van elkaar, hoor hoe goed ze bij elkaar passen
Sla-mij-hoofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je m wel. Andrètje
Om even uit een show van je te quoten: Wie zou je nou heel graag willen slaan ?( Of iets in die richting
Oh crap...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nooit MSN aanstaan tijdens het draaien
Des te beter dus, om met je brakke kop lekker ongeconcentreerd wakker te worden met dat concertquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuwjaar ben ik brak en wil ik geen geluid aan mijn hoofd. Tevens is mijn concentratie dan niet op zijn best.
Dit moet je stoned luisteren. Ik denk dat ik dan huilend klaarkomquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al die verschillende instrumenten![]()
Hoor ze afzonderlijk van elkaar, hoor hoe goed ze bij elkaar passen
Dat zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is wel lastiger binnen te houden idd, maar als je eenmaal goed wa op heb maakt het volgens mij geen kut meer uit of het nou lauw of koud is. Alcohol is Alcohol op dat moment
quote:
Slaap lekker en toch veel plezier gewenst!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Goed, jongens en meisjes, ik ga slapen. Morgen familiedag. "Leuke dingen" doen en BBQ. Heb zo veel zin. Not.
vocht uit al je gaten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit moet je stoned luisteren. Ik denk dat ik dan huilend klaarkom
Veel plezier nog, en slaap zequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Goed, jongens en meisjes, ik ga slapen. Morgen familiedag. "Leuke dingen" doen en BBQ. Heb zo veel zin. Not.
'leuk'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit moet je stoned luisteren. Ik denk dat ik dan huilend klaarkom
slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Ja dat zegt jou wat maar mij niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ben ik weer.
ToT had het in zijn foto wel makkelijk gemaakt door de EXIF-info te laten staan.
Draai jij eigenlijk ook weer op x-raydio en zoja, wanneerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Stiekem toch wel jammer dat ik Knetter heb gemist
Stiekem?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
D'r is er maar een hier met een D300 in ons midden toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat zegt jou wat maar mij niet!
ik heb nog wel muziek voor je dat die koppijn verjaagtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]tja ik blow niet.. maar geniet er nu ook van.
Heb knallende koppijn, en kan dan haast geen muziek verdragen, klassiek wel
Luister zelf dan vaak harpmuziek
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef McSteamy het volgende:
Ga mn bedje opzoeken...fijne nacht allemaal...
helaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |